De vil slå deres datter ihjel, hvis hun er~
Fra : El Trabajador

Dato : 28-05-09 18:24

Hvordan kan vi få stoppet de muhamedanske fædre, der ønsker at slå deres
døtre ihjel, blot fordi de er blevet for danske?

Vi kan ikke have den slags fædre her i landet. Det er på tide at vi får
gjort op med de barbariske muhamedanske skikke, som der kommer flere og
flere af i vort land.

Stop muhamedaniseringen af Danmark!
--
El Trabajador

Fra : Kim2000

Dato : 28-05-09 18:50

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi kan ikke have den slags fædre her i landet. Det er på tide at vi får
> gjort op med de barbariske muhamedanske skikke, som der kommer flere og

Jeg er tidligere på dagen blevet kaldt ekstrem fordi jeg ikke mener
forældrene må mishandle deres barn......

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 28-05-09 20:14

> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er tidligere på dagen blevet kaldt ekstrem fordi jeg ikke mener
> forældrene må mishandle deres barn......

Det er en katastrofe at velmenerne ikke var klar over vad det var for
mennesker de åbnede landets grænser for.
Selvfølgeligt skal de udøve de skikke de nu en gang har.
Så lang tid vi køre i højre side.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-05-09 20:20

> Jeg er tidligere på dagen blevet kaldt ekstrem fordi jeg ikke mener
> forældrene må mishandle deres barn......

Nej, det var ikke derfor, du blev kaldt "rabiat". Nu er du så skolelærer, så
ingen forlanger, at du forstår simpelt dansk. Du er således lovligt
undskyldt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 28-05-09 20:33

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det var ikke derfor, du blev kaldt "rabiat".

Korrekt, det var ikke derfor jeg skrev han bliver mere og mere rabiat.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Kim2000

Dato : 28-05-09 20:36

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Korrekt, det var ikke derfor jeg skrev han bliver mere og mere rabiat.

De to herre kunne passende fortælle mig og måske også andre hvorfor man skal
give to stiknarkomaner lov til at mishandle deres barn før man fjerner det,
når det nu er åbentlys for enhver at de ikke kan passe barnet.

De to herrer kan muligvis også fortælle en skolelærer, og far til fem,
hvordan I mener et barn vil reagerer på at blive tvangsfjernet ved fødslen
og som 10-årige blive sendt hjem til. sine biologiske forældre, der er
kommet ud af deres misbrug på dette tidspunkt.

Det er tilladt at svare i den rigtige tråd, jeg har allerede i den tråd
fortalt, hvorfor tvangsadoption ved fødslen er en god ting (altså i sådan en
ssituation).