Abdul Wahid Pedersen i Blå Bog
Fra : perhag

Dato : 28-05-09 05:58

Imam "Abdul Wahid" Reino Pedersen er optaget i Kraks Blå Bog:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1174141.ece

Wahid er tilsyneladende nu så respekteret at narkodommen fra hans
ungdom ikke diskvalificerer ham fra de fine kredse. Krak plejer
prompte at slette kendte med en fængselsdom fra Blå Bog.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-05-09 13:47

perhag <per.hagemann@gmail.com> wrote:

> [...]
> ungdom ikke diskvalificerer ham fra de fine kredse. Krak plejer
> prompte at slette kendte med en fængselsdom fra Blå Bog.

I dag nøjes han med at sige, at han /personligt/ er imod stening af utro
kvinder, men at det dog ikke tilkommer en muslim at stille spørgsmål ved
Allahs vilje, så som islamisk præst ville han da gøre sin ubehagelige
pligt - og kaste den første sten ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 15:09

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> spørgsmål ved Allahs vilje, så som islamisk præst ville han da gøre
> sin ubehagelige pligt - og kaste den første sten ...

Mon ikke mange nu forlanger at blive fjernet fra bogen?

Fra : /Peter

Dato : 28-05-09 15:39

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
meddelelse news:001953a6$0$2082$c3e8da3@news.astraweb.com...

> Mon ikke mange nu forlanger at blive fjernet fra bogen?

Det er spredt i muhamedaner-kredse i hele vereden som endnu en sejer,
man kan håbe at Krak besinder sig at fjerne landsforræderen igen.

Fra : Ivannof

Dato : 28-05-09 15:47

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er spredt i muhamedaner-kredse i hele vereden som endnu en sejer,
> man kan håbe at Krak besinder sig at fjerne landsforræderen igen.

Hvis jeg havde købt Blå Bog ville jeg nok forvente at kunne slå kendte
personer op og finde ud af hvad de har lavet i deres liv. Jeg ville blive
skuffet, hvis ikke jeg kunne slå Abdulla eller Stein Bagger op. Så ville jeg
skulle slå dem op andetsteds!

Hilsen Ivan

Fra : Kim2000

Dato : 28-05-09 15:56

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skuffet, hvis ikke jeg kunne slå Abdulla eller Stein Bagger op. Så ville

Den blå bog har forlængst overlevet sig selv. Men personligt ville jeg ikke
stå side om side med landsforrædere og svindlere.

Fra : Vidal

Dato : 28-05-09 18:41

Kim2000 skrev:

> Den blå bog har forlængst overlevet sig selv. Men personligt ville jeg ikke
> stå side om side med landsforrædere og svindlere.

Er der fare for det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim2000

Dato : 28-05-09 18:41

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Er der fare for det?

Det ved man aldrig, min sidste bog solgte mere end hundrede eksemplarer

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 28-05-09 18:59

Kim2000 wrote:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det ved man aldrig, min sidste bog solgte mere end hundrede
> eksemplarer

Med så stor en familie skulle man tro du var muhamedaner!-)

--
Niels

Fra : Vidal

Dato : 28-05-09 19:14

Kim2000 skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det ved man aldrig, min sidste bog solgte mere end hundrede eksemplarer

Fint nok. Pas på, før du har set dig om får
nobelpriskomiteen øje på dig. Så kommer du
for alvor i dårligt selskab.

Jeg har for nogen tid været inde og se på din
webside og ville lige vende tilbage til din bog,
men jeg har glemt password'et.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim2000

Dato : 28-05-09 19:34

> [...]
> for alvor i dårligt selskab.
>
> Jeg har for nogen tid været inde og se på din
> webside og ville lige vende tilbage til din bog,

Siden er blevet opdateret med de rigtige passwords, så det skulle ikke give
nogle problemer længere.

Fra : Vidal

Dato : 28-05-09 19:55

Kim2000 skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Siden er blevet opdateret med de rigtige passwords, så det skulle ikke give
> nogle problemer længere.

Jeg var derinde for en halv time siden og der
virkede det angivne kli?? ikke.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim2000

Dato : 28-05-09 20:06

> Jeg var derinde for en halv time siden og der
> virkede det angivne kli?? ikke.

Jeg opdaterede siden to minutter efter dit første indlæg, så det skulle så
sandelig gerne være i orden nu. Siden hedder iøvrigt www.damat.dk hvis andre
skulle være blevet nysgerrige

Fra : Vidal

Dato : 28-05-09 20:44

Kim2000 skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg opdaterede siden to minutter efter dit første indlæg, så det skulle så
> [...]

kri297 - virker ikke.

Kun skeletterne virker.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim2000

Dato : 28-05-09 20:51

> kri297 - virker ikke.
>
> Kun skeletterne virker.

Kri297

altså stort K

Måske skal jeg finde en anden font, hvis den er svær at læse, det er jo de
færreste der gider prøve mere end et par gange, før man går videre til næste
side.

Fra : Vidal

Dato : 28-05-09 21:16

Kim2000 skrev:

> [...]
> færreste der gider prøve mere end et par gange, før man går videre til næste

Jeg laver copy-paste. Men det er måske forkert?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim2000

Dato : 28-05-09 21:28

> Jeg laver copy-paste. Men det er måske forkert?

Jeg kan ikke svare dig på hvad du laver forkert, men jeg har lige prøvet
selv.

Kri297
Stort K Lille r lille i tallene 2 9 7 '

Det virker både med copypaste og ved at skrive det. Måske får du et ekstra
tegn med når du copypaster?

Fra : /Peter

Dato : 28-05-09 16:06

> [...]
> blive skuffet, hvis ikke jeg kunne slå Abdulla eller Stein Bagger op.
> Så ville jeg skulle slå dem op andetsteds!

Det har du ret i, mon man kan finde seriemordere deri også ?

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-09 06:58

Ivannof <ivannof@hotmail.com> wrote:

> [...]
> skuffet, hvis ikke jeg kunne slå Abdulla eller Stein Bagger op. Så ville jeg

Kendte forbrydere kommer enten ikke ind i Blå Bog, eller slettes
øjeblikkelig, når ders forbrydelser opdages.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Vidal

Dato : 28-05-09 18:40

Knud Larsen skrev:

> Mon ikke mange nu forlanger at blive fjernet fra bogen?

Jo, alle der deltager i diskussionen i denne
gruppe.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 19:49

Vidal wrote:

> Jo, alle der deltager i diskussionen i denne
> gruppe.

Bestemt. Man kunne også forestille sig at nogle ville true udgiverne med
afbrænding af bogen på Rådhuspladsen, hvis de IKKE kommer med i næste
udgave. Hvad med imamen på indlandsisen, - han kunne true med at kaste en
død sæl ind på redaktionen.

Jeg kan iøvrigt ikke se hvad hans ungdommelige narkodom skulle betyde, - det
er da langt værre hvilken dom han, med Allah, ønsker over alle os vantro.
Men det ER udmærket at vi lige så langsomt tilpasser os islam, så bliver det
ikke et chok, og vi taber ikke helt så meget ansigt, når vi skal skrælle
mere af frihedsrettighederne.
Kristne dhimmier skulle iøvrigt gå med et blåt stykke stof på sig, måske er
der en symbolik dér.

Fra : Vidal

Dato : 28-05-09 19:57

Knud Larsen skrev:

> [...]
> afbrænding af bogen på Rådhuspladsen, hvis de IKKE kommer med i næste
> udgave. Hvad med imamen på indlandsisen, - han kunne true med at kaste en

Hehe.

> [...]
> ikke et chok, og vi taber ikke helt så meget ansigt, når vi skal skrælle

Det er dem, der tilpasser sig os, ihvertfald som
det ser ud nu.

> Kristne dhimmier skulle iøvrigt gå med et blåt stykke stof på sig, måske er
> der en symbolik dér.

Hvorfor blåt? Var det ikke bedre med rødt?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 28-05-09 20:28

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Det er dem, der tilpasser sig os, ihvertfald som
> det ser ud nu.

LOL du mener ikke ovenstående seriøst gør du?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Vidal

Dato : 28-05-09 20:45

N_B_DK skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> LOL du mener ikke ovenstående seriøst gør du?

Jo, hvorfor skulle jeg ikke det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 20:29

Vidal wrote:

> Hehe.

> Det er dem, der tilpasser sig os, ihvertfald som
> det ser ud nu.

Det er der da ikke meget der tyder på, - over alt i Europa er det KUN
muslimerne som ikke vil tilpasse sig de lande de er flyttet til. Derimod
tilpasser landene sig mere og mere, OG apologeter synger islams pris i
højere og højere grad. Selv en mand som vores tidligere PET chef hævder
frejdigt at kernen i islam er "tolerance" - man tror det er løgn at han kan
finde på det. Han roste også imamerne for ikke at slippe hele fandenskabet
løs under Muhammedkrisen, "tak oh tak, I ædle imamer, som nøjes med at få
hele verden til at boykotte DK og angribe vores ambassader, - I skal have så
hjertelig en tak"

> Hvorfor blåt? Var det ikke bedre med rødt?

Nej, for islam har sat sig på rødt, hvidt, sort og grønt, - så der er kun de
andre farver tilbage. Iøvrigt røg jøder i fængsel eller blev dræbt, hvis de
havde så meget som EN grøn tråd i deres bedesjaler.

Fra : Vidal

Dato : 28-05-09 20:52

Knud Larsen skrev:

> [...]
> hele verden til at boykotte DK og angribe vores ambassader, - I skal have så

Nu taler jeg om Danmark, jeg følger ikke så meget med
mht muslimerne i Europa. Men det er min opfattelse, de
fører sig noget noget mere aggressivt frem i Storbrittanien.

> Nej, for islam har sat sig på rødt, hvidt, sort og grønt, - så der er kun de
> andre farver tilbage. Iøvrigt røg jøder i fængsel eller blev dræbt, hvis de
> havde så meget som EN grøn tråd i deres bedesjaler.

Jeg håber da ikke, der sker noget tilsvarende med
muslimerne i Danmark.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 28-05-09 21:33

> Jeg håber da ikke, der sker noget tilsvarende med
> muslimerne i Danmark.

Selvfølgelig gør der det, det er sket alle andre steder i verdenen når
de er blevet tilpas mange.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Vidal

Dato : 28-05-09 22:00

N_B_DK skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Selvfølgelig gør der det, det er sket alle andre steder i verdenen når
> de er blevet tilpas mange.

Mener du virkeligt, muslimerne skal i fængsel eller
dræbes, hvis de bruger nogen af de farver?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 28-05-09 22:08

> Mener du virkeligt, muslimerne skal i fængsel eller
> dræbes, hvis de bruger nogen af de farver?

Du taler sort nu.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-09 06:58

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Mener du virkeligt, muslimerne skal i fængsel eller
> dræbes, hvis de bruger nogen af de farver?

Det er nu dhimmierne, jøder, kristne, zarathustraister, ... , der ville
ryge i fængsel ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Vidal

Dato : 29-05-09 08:01

Per Rønne skrev:

> Det er nu dhimmierne, jøder, kristne, zarathustraister, ... , der ville
> ryge i fængsel ...

Jeg forholder mig til Knuds eksempel.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-09 08:36

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Jeg forholder mig til Knuds eksempel.

Hvor det han mente vel egentlig var, at muslimerne i Danmark ville
overtage de holdninger, muslimerne i Dar al-Islam - og indføre et
islamisk apartheidsystem i Europa, /når/ de bliver stærke nok ... hans
formuleringer var så måske lidt kluntede.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Vidal

Dato : 29-05-09 09:28

Per Rønne skrev:

> [...]
> islamisk apartheidsystem i Europa, /når/ de bliver stærke nok ... hans
> formuleringer var så måske lidt kluntede.

"Det, Knud mener ..."

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 22:39

Vidal wrote:

> Nu taler jeg om Danmark, jeg følger ikke så meget med
> mht muslimerne i Europa. Men det er min opfattelse, de
> fører sig noget noget mere aggressivt frem i Storbrittanien.

Det gør de også, de har jo utrolig mange rabiate fra Pakistan.
Men der ER jo store ligheder i alle landene, ingen steder er muslimer blevet
assimileret som andre indvandrere bliver, OG de har stadig det hellige
forbud mod at deres ejendele, kvinderne, må gifte sig med vantro mænd.

> Jeg håber da ikke, der sker noget tilsvarende med
> muslimerne i Danmark.

Du mener vi kunne komme i en borgerkrig om farverne rød og hvid

Fra : Vidal

Dato : 29-05-09 08:01

Knud Larsen skrev:

> Det er der da ikke meget der tyder på [...]

Du kan prøve at se på:

http://www3.kk.dk/integrationsbarometer.aspx

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-09 08:36

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Du kan prøve at se på:
>
> http://www3.kk.dk/integrationsbarometer.aspx

Hvor står der noget om »holdninger« ?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 09:06

"Per Rønne" wrote:

> Hvor står der noget om »holdninger« ?

Nej, ingen steder, - vi har kun noget som fx:

Hovedindikator 4. Forskellen mellem andel af indvandrere/efterkommere og
borgere af etnisk dansk oprindelse i København, der går til koncert, i
teatret, på museer og bruger bibliotekerne og kulturhusene -

Hvor forskellen mellem danskere og minoritetsdanskere er på 13 procentpoint.

A propos, så er folkebibliotekerne i de engelske muslimske
indvandringsbydele fyldte med jihad- og vestenhad litteratur. Så dér kan et
biblioteksbesøg betyde studier i Wahhibisme og væbnet jihad mod UK.

Fra : Vidal

Dato : 29-05-09 09:28

Per Rønne skrev:

> Hvor står der noget om »holdninger« ?

Hvilke obejktive parametre måler du integration på?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-09 11:06

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Hvilke obejktive parametre måler du integration på?

Jeg måler det i hvert fald ikke på job- eller uddannelsesfrekvens, men
på /holdninger/.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 12:27

"Per Rønne" wrote:

> Jeg måler det i hvert fald ikke på job- eller uddannelsesfrekvens, men
> på /holdninger/.
¨
Man kan måle den på om pigerne er med i klubliv og på spejderlejre, og om de
må gifte sig med en vantro mand.

Og på om man må kritisere islam eller ikke, - hvis vi tror på den famøse
undersøgelse, så mener 80% jo at man skulle have forbudt offentliggørelsen
af de helt fredelige tegninger af krigsherren. Og da det passer meget godt
med dem man har hørt i medierne, så skal tallet sikkert være nogenlunde
korrekt. Vi har da også fuld gang i selvcensuren, kunstnere skal NOK holde
sig fra noget der ligner kritik af islam.

Fra : Vidal

Dato : 29-05-09 19:35

Knud Larsen skrev:

> ¨
> Man kan måle den på om pigerne er med i klubliv og på spejderlejre, og om de
> må gifte sig med en vantro mand.

Hvordan vil I måle den slags?

> Og på om man må kritisere islam eller ikke, -

Selvfølgeligt må man det.

Men det du og Per har gang i, ligner i betænkelig grad
en slags sindelagskontrol. Det er vel ikke det, I ønsker?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 20:05

Vidal wrote:

> Hvordan vil I måle den slags?

Det er da ikke så vanskeligt, skolerne ved om pigerne må komme med, og
spejder-organisationerne vil sikker ikke have noget imod at fortælle om der
nu er muslimske piger med. Giftermål med vantro mænd holdes godtnok af
forståelige grunde hemmeligt, men "man" har intet imod at fortæller at "det
må man ikke iflg Allah" - selv de mest moderne indrømmer at den sharia-regel
er nærmest absolut. I et muslimsk land vil du blive erklæret som apostate,
og stå til at miste alle borgerrettigheder, og riskere at blive dræbt, da
døden som bekendt er den traditionelle straf for frafald fra islam.

En moderat euromuslim som Tariq Ramadan siger at HVIS en muslimsk kvinde
gifter sig med en ikke-muslim så er hun "ude af islams fold" og han
opfordrer hende til at gå meget stille med dørene, for sin egen skyld og for
islams.

> Selvfølgeligt må man det.

Selvfølgelig? Kan du afblæse dodsdommen over de 40 kulturpersonligheder der
har kritiseret islam og har vagter dag og nat?
En muslimsk kvinde har offentliggjort et billede af sig selv med en
griseunge i favnen, - skal vi lave en konkurrence: "Fik hun dødstrusler
eller fik hun ikke dødstrusler" - der er ingen præmie for at gætte rigtigt.

> Men det du og Per har gang i, ligner i betænkelig grad
> en slags sindelagskontrol. Det er vel ikke det, I ønsker?

Sindelagskontrol? Du mener man bør ønske anti-demokratiske og kvindefjendske
værdier hjerteligt velkommen i DK? For ikke at nævne ny kraftig
antisemitisme og homo-had.

Fra : Vidal

Dato : 29-05-09 20:30

Knud Larsen skrev:

> Sindelagskontrol? Du mener man bør ønske anti-demokratiske og kvindefjendske
> værdier hjerteligt velkommen i DK? For ikke at nævne ny kraftig
> antisemitisme og homo-had.

Så altså jo, sindelagskontrol?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-09 20:18

> [...]

> Men det du og Per har gang i, ligner i betænkelig grad
> en slags sindelagskontrol. Det er vel ikke det, I ønsker?

De skal naturligvis assimileres ind i vores vesterlandske kultur.
Alternativet ville jo være at /vi/ skulle assimileres ind i deres
islamiske ditto ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : N/A

Dato : 29-05-09 21:09

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 21:09

Vidal wrote:

> Det er vel også, det der er igang, men det er jo
> en proces, der tager tid. Specielt når man tager
> i betragtning, det ofte er en flok 'gedehyrder',
> der er kommet ind i landet.
>
> Der er et stort socialt spring.
>
> Min kone er leder i Århus Kommune og hun siger, der
> kommer flere og flere meget ambitiøse somaliske
> kvinder i arbejde.

Flere og flere? så nu er der syv i arbejde? Der ER jo meget få somaliske
kvinder i arbejde.

> Nej, det tror jeg er en unødvendig stramning af
> formuleringen. De jøder, der kom ind i Danmark,
> blev jo også kun assimilieret til en vis grænse.

Sludder, - der er praktisk taget ingen religiøse jøder tilbage. Hvis ikke vi
havde fået en ny antisemitisme så havde Mosaisk Trossamfund måttet lukke, -
iflg formanden, eller daværende formand Jac Blum.

> De beholdt deres egen religion og til en vis grænse,
> også kultur.

Lever du i 1800-tallet?

Fra : Vidal

Dato : 30-05-09 09:49

Knud Larsen skrev:

> Flere og flere? så nu er der syv i arbejde? Der ER jo meget få somaliske
> kvinder i arbejde.

Derfor er det jo et godt eksempel på forbedret
integration, når de kommer nu.

http://www.aarhuskommune.dk/view/organisation/view_col2_kommunen?_page=nyhed/3003706

> Sludder, - der er praktisk taget ingen religiøse jøder tilbage. Hvis ikke vi
> havde fået en ny antisemitisme så havde Mosaisk Trossamfund måttet lukke, -
> iflg formanden, eller daværende formand Jac Blum.

Ja, det er skammeligt at jøderne føler sig presset
ud af muslimsk forfølgelse.

> Lever du i 1800-tallet?

Kender du mange jøder, der er konverteret til
kristendommen?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 11:12

Vidal wrote:

> Derfor er det jo et godt eksempel på forbedret
> integration, når de kommer nu.
>
> http://www.aarhuskommune.dk/view/organisation/view_col2_kommunen?_page=nyhed/3003706

Så der var tale om 17 og ikke syv, jeg ER for pessimistisk

Bedre end ingen, men jo stadig en brøkdel af det totale antal, - mange
somaliske kvinder MÅ ikke arbejde for deres mænd.

> Ja, det er skammeligt at jøderne føler sig presset
> ud af muslimsk forfølgelse.

> Kender du mange jøder, der er konverteret til
> kristendommen?

Fra 1800-tallet? fx familien Marx, - der er mange flere, især i Tyskland.
Hvorfor i alverden skulle man konvertere, fra en sekulær overvisning til en
sekulær overvisning, - eller til ikke-troende dansk folkekirkekristen?

Jøder er jo også blevet angrebet - over hele verden - for at være ateister.

Derudover er jøder jo en brøkdel af antallet af muslimer, - som derudover
tordner frem i hele verden OG bliver mere og mere ortodokse.
Der er mange ligheder mellem de to religioner, men sjovt nok går jøder
traditionelt meget op i "viden" og læring, mens muslimer så har valgt
"ikke-viden" og "udenadslæring af hellige tekster"

Fra : Vidal

Dato : 30-05-09 13:14

Knud Larsen skrev:

> Så der var tale om 17 og ikke syv, jeg ER for pessimistisk

Mere end en fordobling, det er da fremgang.

> Bedre end ingen, men jo stadig en brøkdel af det totale antal, - mange
> somaliske kvinder MÅ ikke arbejde for deres mænd.

Det er en offentlig hemmelighed at et stort antal
somaliske kvinder smider mændene på porten.

http://nyheder.dk.msn.com/nyheder.aspx?cp-documentid=12133484

> Der er mange ligheder mellem de to religioner, men sjovt nok går jøder
> traditionelt meget op i "viden" og læring, mens muslimer så har valgt
> "ikke-viden" og "udenadslæring af hellige tekster"

Det ser ud som om, muslimer i højere og højere grad
søger ind på uddannelser i Danmark, også de boglige.
Nu kommer de fleste indvandrere fra et meget lavt
udgangspunkt uddannelsesmæssigt, derfor er det et stort
spring for børnene at blive akademikere, men det sker
da.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 16:32

Vidal wrote:

> [...]
> udgangspunkt uddannelsesmæssigt, derfor er det et stort
> spring for børnene at blive akademikere, men det sker

Ja, for pigerne, - men åbenbart "tror" flere af dem 'stadig' mere på
Koranen, end på det de lærer på uni.

Bortset fra det er det selvfølgelig glimrende at nogle tager en højere
uddannelse. MEN som chef-jordmoder Karen West siger, så var det sådan før
24-årsreglen, at hun ofte så en pige 1-2-3-4 og nogen gange 5 gange før hun
var 25 år, MED reglen kommer mange flere i gang med en uddannelse.
Spørgsmålet bliver så om de når at bruge den før børnene kommer og de skal
hjem til gryderne. De radigale er jo så gale nok til at ville udsætte
pigerne for igen at blive gift og gravide, før de kan komme på uni, - forstå
det hvem der kan. Noget med at *teorien* altid har fortrin for
virkeligheden, - tror jeg nok.

Fra : N_B_DK

Dato : 29-05-09 21:32

>Specielt når man tager
> i betragtning, det ofte er en flok 'gedehyrder',
> der er kommet ind i landet.

Som du da kan nedgøre dem, du er da uden tvivl en af denne gruppes
største skabsracister.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Vidal

Dato : 30-05-09 09:49

N_B_DK skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message
>
> Som du da kan nedgøre dem, du er da uden tvivl en af denne gruppes
> største skabsracister.

Er en jobbetegnelse racisme?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 30-05-09 10:49

> Er en jobbetegnelse racisme?

Godt forsøgt, men det virkede desværre ikke.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Vidal

Dato : 30-05-09 13:15

N_B_DK skrev:

> Godt forsøgt, men det virkede desværre ikke.

Intet fornuftigt virker på dig, så det er klart nok.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : N_B_DK

Dato : 30-05-09 13:57

> Intet fornuftigt virker på dig, så det er klart nok.

Der er ingen tvivl om du brugte ordet gedehyrder nedsættende (ikke at
jeg er uenig med dig), men stå dog for pokker ved at du mener de er
gedehyrder (eller burde være det).

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Vidal

Dato : 30-05-09 14:19

N_B_DK skrev:

> Der er ingen tvivl om du brugte ordet gedehyrder nedsættende (ikke at
> jeg er uenig med dig), men stå dog for pokker ved at du mener de er
> gedehyrder (eller burde være det).

Det er vel ingen hemmelighed for nogen, at mange
indvandrerer har et lavt uddannelseniveau med
hjemmefra. Det vil da være uansvarligt ikke at
tage højde for det.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Per Rønne

Dato : 30-05-09 16:54

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Det er vel ingen hemmelighed for nogen, at mange
> indvandrerer har et lavt uddannelseniveau med
> hjemmefra. Det vil da være uansvarligt ikke at
> tage højde for det.

Ikke desto mindre har man i årtier omtalttalt melløstlige indvandrere
som »gedehyrder« der slagter deres geder i kælderen i det sociale
boligbyggeri, de i dag bor i ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 30-05-09 07:06

> [...]

> blev jo også kun assimilieret til en vis grænse.
>
> De beholdt deres egen religion og til en vis grænse,

Der var jo ej heller nogen risiko for at de gennem masseindvandring var
kommet til at udgøre det overvejende befolkningsflertal - som det ser ud
til at ske i mange europæiske lande.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 08:15

"Per Rønne" wrote:

> Der var jo ej heller nogen risiko for at de gennem masseindvandring
> var kommet til at udgøre det overvejende befolkningsflertal - som det
> ser ud til at ske i mange europæiske lande.

Dem med jødisk baggrund vi alle kender, har sgu ikke beholdt egen religion
eller kultur.

Selv de russiske jøder kunne lukke deres jiddish-aviser i løbet af mindre
end én generation, børnene kunne IKKE jiddish.
OG "viking-jøderne" bankede de nye jøder (hele 3000 i alt - hvad der kom af
muslimer på ET kvartal, da det gik vildest for sig) til at lære dansk og til
at opføre sig dansk. De gamle måtte også betale hver en krone de nye
kostede, noget der varede til 1933.

Indvandring uden assimilation betyder multikulti og apartheid, og det er
ødelæggende for et land.

Fra : Vidal

Dato : 30-05-09 09:50

Knud Larsen skrev:
> "Per Rønne" wrote:

> Indvandring uden assimilation betyder multikulti og apartheid, og det er
> ødelæggende for et land.

Det lyder jo næsten som et krav fra jer for
en vellykket integration af muslimerne, at de
skal gå i swingerklub og kvinderne bade nøgne
på stranden.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Per Rønne

Dato : 30-05-09 10:01

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> Det lyder jo næsten som et krav fra jer for en vellykket integration af
> muslimerne, at de skal gå i swingerklub og kvinderne bade nøgne på
> stranden.

Ingen af de to ting er vist særligt fremherskende blandt etniske
danskere.

Jeg så dog gerne at de meldte sig til det lokale kirkekor ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-09 11:20

Vidal wrote:

> Det lyder jo næsten som et krav fra jer for
> en vellykket integration af muslimerne, at de
> skal gå i swingerklub og kvinderne bade nøgne
> på stranden.

Hvorfor tror du det, - næsten ingen får i swingerklub eller bader nøgne.

Assimilation betyder at man vælger Danmark som sit land, og fravælger
kvindenedgørelse, vantro-nedgørelse, og religiøse regler om at man ikke må
blive en del af det samfund, man har slået sig ned i, - ved at forbyde
muslimske kvinder at gifte sig med ikke-muslimer. Der er mange flere ting
dog. Pluralisme er naturligvis OK, men apartheid er ikke.

Men når selv danske skolelærere vil være med til sharia-bryllupper hvor
pigen er under 15 år, så vil det sikkert vare meget længe.

"Gode mennesker" kan udsætte en assimilation i 100 år, til stor skade for
begge parter, men sådan er DE jo.

Kommentar til udsendelsen om de forfulgte indvandrerpiger:

To klasselærere var med til brylluppet, vi så et fotografi, hvor de stod og
smilede. De ville ikke medvirke i udsendelsen ( det kan jeg godt forstå!!!)
og sagde, at de syntes da, hun så glad ud. Hun blev gift med en meget ældre
onkel!
Hun kom på skade stuen efter at manden havde slået og voldtaget hende, men
turde ikke sige noget, selvom lægen højlydt sagde, at det jo var en
voldtægt. Manden og moderen stod ved siden af.
------
Velmenere ER ofte idioter, men de kan sikkert ikke gøre for det.

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-09 06:58

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> Kristne dhimmier skulle iøvrigt gå med et blåt stykke stof på sig

Var det ikke en blå firkant? Lige som jødiske dhimmier skulle gå med en
gul stjerne - indførat af kaliffen Al-Mutawakkil.

<http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/anti-semitism/Jews_in_Arab_
lands_(gen).html>

<http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/History/caliphdecree.html>

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 07:51

"Per Rønne" wrote:

> Var det ikke en blå firkant? Lige som jødiske dhimmier skulle gå med
> en gul stjerne - indførat af kaliffen Al-Mutawakkil.

> [...]

Der har været mange forskellige typer "tegn" gennem historien, og også
specialfremstillede dragter som skulle se så latterlige ud som muligt. Jeg
mener ikke at have set noget om en "stjerne" - det plejer at være "stumper
stof".

De faste ting var, at man ikke måtte ligne en muslim på nogen måde, at man
skulle gå barfodet eller i elendige sko, at man ikke måtte ride på en hest,
og at et dhimmihus aldrig måtte være højere end noget muslimsk hus.
Derudover måtte man ikke kunne/kan høre noget som helst fra en gudstjeneste.
Reparation af kirker og synagoger var/er forbudt.

Så sent som i 1911 bad en ambassadør iøvrigt tyrkerne om at holde op med at
forlange at lederen af den jødiske gruppe i Fez, skulle stå barfodet i
forgården hos sultanen i timevis, i enten iskold jord, eller i brændende
varm jord, manden blev syg hver gang han skulle op og aflevere
jizya-skatten. Og som vi hørte på DR for et par uger siden "Jøder og
muslimer har altid levet sammen i fuld harmoni i Marokko" - Vi bliver fyldt
med mere og mere løgn, - sådanne ting bliver altså også understøttet af en
PET-chef som Bonnichsen, da HAN var operativ. Vi er ved at vænne os til at
aflevere samfundet, en langsom afkøling så vi ikke mærker det så meget.
Hold øje med Wilstrup, han kan ses som en slags kanariefugl i minen, når HAN
skamroser islam og Profeten, så er det sikkert sådan man tænker i den Rune
Engelbrectske klasse, og altså hos dem der vil fuppe os til at få den
islamiske ideologi langsomt men sikkert indført.

Jeg så lige hvad en "revolutionær" som Oscar Lafontaine har sagt om islam:

Han har som bekendt været kanslerkandidat for SPD og er nu formand for
"Linke" og taler om "fællesnævneren for venstreorienteret politik og
islamisk religion".

I Neue Deutschland siger han: Islam satser på fællesskabet, dermed står det
i modsætning til den overvurderede individualisme, der truer med at
mislykkes som koncept i Vesten. Det andet berøringspunkt er at troende
muslimer er forpligtede til at dele. De venstreorienterede ønsker på samme
måde at den stærkere hjælper den svagere. Fordet tredje: I islam spiller
renteforbuddet stadig en rolle, som det også tidligere gjorde i
kristendommen. I en tid hor hele økonomien styrtes ud i krise, fordi
forestillingen om renteafkast er blevet fuldkomment absurd, er der grund til
at partiet Linke begynder at føre dialog med den verden der er præget af
islam"

Lafontaine opfordrer Vesten til selvkritik, og udtrykte forståelse for
muslimerne "harme".

Østen skal naturligvis ikke øve selvkritik, - og ER det ikke fint at
muslimer kommer til Vesten for at "dele" vores velstand imellem sig

Fra : Per Rønne

Dato : 29-05-09 08:43

> [...]

> islam"
>
> Lafontaine opfordrer Vesten til selvkritik, og udtrykte forståelse for

Der er naturligvis en grund [snarere flere grunde] til at SPD i det
gamle Vesttyskland ikke vil sidde i en regering, der baserer sig på Die
Linke. Så hellere en Große Koalition med CDU/CSU.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-05-09 10:33

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> af islam"
>
> Lafontaine opfordrer Vesten til selvkritik, og udtrykte forståelse for

Sig mig hvad forestiller de røde galninge sig? - At marxister og islamister
bliver sambadansende regnbue-brødre og -søstre og -homoer i et kommende
1000-årsrige? nu da de kristne rotter og svin har vist sig at være
uforbederlige hadefulde racister?

Milde himmel - Godt Lafontaine kan tjene som advarsel for enhver med rest af
fornuft.

Mvh
Martin

Fra : Lyrik

Dato : 28-05-09 14:25

"perhag" <per.hagemann@gmail.com> skrev i meddelelsen
Imam "Abdul Wahid" Reino Pedersen er optaget i Kraks Blå Bog:
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Under "berømte landsforrædere?"

MvH
jens

Fra : P.N.

Dato : 28-05-09 16:06

"perhag" <per.hagemann@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det manglede da også bare, kan man komme til råd hos statministeren eller
til bal hos dronningen, så sku man vel være selvskrevet til den blå bog.

Hyldest til Martyrerne.

"Musil Shehadeh"