Image Composer på 2000 CD-rom
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 31-07-01 10:06

Hej,

Jeg har Frontpage 2000 CD-rommen. Jeg vil ikke installere frontpage, men
deriomod Microsoft Image Composer, som jeg mener hører med. Hvor finder jeg
det på cd-rommen?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : jokeren

Dato : 31-07-01 10:30

"Rasmus Nielsen" <rasmusn@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har Frontpage 2000 CD-rommen. Jeg vil ikke installere frontpage, men
> deriomod Microsoft Image Composer, som jeg mener hører med. Hvor finder
Den finder du på den anden CD som ligger i dit cover

Hilsen

Johnny

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 31-07-01 11:08

> Den finder du på den anden CD som ligger i dit cover

Jeg har en speciel "Education Select" CD, hvor der ikke er noget cover, og
kun en CD. Er det muligt at finde den på den?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-07-01 13:16

Nej.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 31-07-01 18:59

> Jeg har en speciel "Education Select" CD, hvor der ikke er noget
cover, og
> kun en CD. Er det muligt at finde den på den?

Nej, men hvis du kan få adgang til FP98's 2.cd, så følger den med
dér.
Arne H. Wilstrup