Guldkorn!
Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 31-07-01 09:52

Min fem-årige søn sidder og ser på mor og far, der spiller kort. Der bliver
snakket om held (far er ved at tabe!) og nysgerrig som sønnen er spørger han
hvad held er. Det bliver så forklaret, hvorefter han sidder og grubler dybt.
Så spørger han meget logisk :" Er det også held hvis man slår en prut, og
den ikke lugter?"

Hvad de skønne børn dog siger *S*

Tina

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 31-07-01 10:50

On Tue, 31 Jul 2001 10:51:42 +0200, "Tina Holtz Uhre"
<lily@post.cybercity.dk> wrote:

>Hvad de skønne børn dog siger *S*

Jeps. I går i Bilka, hørte jeg en 3-4 årig knægt sige, "mit liv er
slut" Moderes sagde også bare "Det er da godtnok træls". Han fik ikke
hvad han pegede på, derfor

/Brian

Fra : Spillemanden

Dato : 31-07-01 14:36

Vi bor på landet og forleden dag kørte jeg med min tre årige søn inde i en
storby.
Fra bagsædet spurgte han pludselig, "mor, hvorfor hænger alle husene
sammen ?"

Sanne

Fra : Tomas O.

Dato : 31-07-01 12:03

"Tina Holtz Uhre" <lily@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:9k5roj$144d$1@news.cybercity.dk...

Da min søn var 5 var vi på sommerfeire og på vej over
Storebæltsbroen. Ved enden af broen lige udenfor Nyborg var der
et MacD skilt og han sagde.. 'jeg er reddet... en MacDonald'

Vel inde på denne MacD, da vi satte os, han med sin
happymeal... åbnede han burgeren og sagde med alvorlig stemme
'far.. gør din pligt' og grinende fjernede jeg agurken, som han
ikke kunne lide.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Mette T Eriksen

Dato : 05-08-01 15:24

> [...]
dybt.
> Så spørger han meget logisk :" Er det også held hvis man slår en prut, og

Ja okay, men jeg kørte en dag med min nevø på bagsædet i min gamle Fiat 127
over Farøbroen.

Da vi når helt ud på midten af broen, således at der er lige langt til både
land, både fremefter og bagud, udbryder han forsigtigt "Mette !?.......jeg
skal tisse". *S*

--
Hilsen

Mette

Fra : Mr. Nobody

Dato : 12-08-01 00:36

hmmm......børn har timing

Fra : John Sahl

Dato : 14-08-01 21:04

"Mette T Eriksen" <metteerik92@hotmail.com> wrote in message news:9kjkn3$5g5$1@sunsite.dk...
> [...]
> land, både fremefter og bagud, udbryder han forsigtigt "Mette !?.......jeg

Eller min dejlige bonussøn's konklusion efter i løbet af sommeren at have
passeret både Lillebælt og Storebælt, så manglede han bare lige at få
placeret Mellembælt

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Anne Jensen

Dato : 14-08-01 21:21

> Eller min dejlige bonussøn's konklusion efter i løbet af sommeren at have
> passeret både Lillebælt og Storebælt, så manglede han bare lige at få
> placeret Mellembælt

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Fra : Tomas O.

Dato : 12-08-01 00:40

"Tina Holtz Uhre" <lily@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:9k5roj$144d$1@news.cybercity.dk...
I bussen i dag.

En lille dreng på mellem 3 og 4 år sidder i sin klapvogn og da bussen stopper der hvor han mor far hans søster på 6 og han selv skal
af vender han sig mod sin far og siger meget højt:

Far... husk lige at få mig med, jeg gider ikke sidde i bussen
alene og kukkelure.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Tomas O.

Dato : 12-08-01 00:42

"Tina Holtz Uhre" <lily@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:9k5roj$144d$1@news.cybercity.dk...

Også i bussen en anden dag. En yndig lille lyshåret pige med
rigtig søndagstøj og store blå øjne snakker højlydt med sin mor.
Så siger moderen: Når vi kommer til zoologisk have skal vi lige
på toilettet så du kan tisse. Hvortil pigen svarer, jamen mor jeg
skal ikke tisse. Moderen ser på sin datter og siger: ok men du
kan lige sidde på toilettet med bukserne ned så kan det være du
kan. Pigen ryster på hovedet og siger gravalvorligt: Mor du kan
altså ikke tvinge mig til at tisse!

Fra : Helle og Anders Würt~

Dato : 12-09-01 19:34

Da vores søn var ca. 4 ÅR SPURGTE HAN
"Far, kan man godt stjæle biler??"
Jeg svarer at det kan man da godt hvorpå han siger
"Jamen hvordan får tyven bilen ned i sækken"

Anders