Det gør helt ondt at sige det...
Fra : Steen

Dato : 28-05-09 15:32

....men da jeg er bundet til en pc med Vista for tiden, er noget skrækkeligt
gået op for mig!
Jeg er blevet glad for Windows Mail.

Det er et kvikt lille program, der springer igang så snart jeg klikker på
det - og henter mail meget hurtigere end Apples Mail. Windows Media Player
er også en del hurtigere til at starte op end iTunes...men udover det, så
savner jeg stadig min MacBook.

Apple har givet mig besked om, at den lille "flig" der faldt at den hvide
topcase ved tastaturet (som andre også har oplevet), nu er ved at blive
skiftet. Forhåbentligt er jeg kørende på min MacBook engang igen i næste
uge.

Har forresten lige haft lejlighed at at pille ved diverse MacBooks i både
hvid og alu. Jeg tror faktisk jeg stadig bedst kan lide en Mac i sædvanlig
hvid!

Bliver en alu mere varm end en hvid plastic?

--
VistaSteen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-05-09 15:49

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> ...men da jeg er bundet til en pc med Vista for tiden, er noget skrækkeligt
> gået op for mig!
> Jeg er blevet glad for Windows Mail.

Så er du vist en af de få .... ;)

> Det er et kvikt lille program, der springer igang så snart jeg klikker på
> det - og henter mail meget hurtigere end Apples Mail.

3 imap konti med ialt 50.000 mails, starter på under ét bounce i docken.
Hvis der er meget mail så har den syncet alle 3 indbakker på ca. 5-6
sekunder.

/thomas

Fra : Steen

Dato : 28-05-09 15:52

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev
> 3 imap konti med ialt 50.000 mails, starter på under ét bounce i docken.
> Hvis der er meget mail så har den syncet alle 3 indbakker på ca. 5-6
> sekunder.
>
> /thomas

Nu bruger jeg pop, men Windows Mail starter+henter mails på under ét sekund.
Det kan jeg ikke stikke, når jeg gør det samme i Mail
--
VistaSteen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-05-09 15:54

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev

> Nu bruger jeg pop,

fy for skam ...

/thomas

Fra : Steen

Dato : 28-05-09 16:54

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> fy for skam ...
>

> /thomas

Det er mere fordi jeg gemmer /ALT/ - og så bruger jeg imap via iPhone...og
har en backup-konto.
Jowjow, livrem og seler

Fra : KentBM

Dato : 28-05-09 17:11

Steen skrev:
> Det er mere fordi jeg gemmer /ALT/ - og så bruger jeg imap via
> iPhone...og har en backup-konto.
> Jowjow, livrem og seler
Men så har du vel heller ikke alt i indbakken? Du kan da også gemme
lokalt med IMAP. Hvis du ikke har en udbyder, som kan tilbyde en stor
nok Mail-konto.

I øvrigt kan jeg bedre lide Thunderbird end Outlook Express / Windows
Mail. Men kunne godt have faldet for Mail på min MacBook, hvis der havde
været dansk stavekontrol i Mail i OS X 10.4. Er det egentlig kommet
under Leopard?

--

Kent

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-05-09 19:39

> [...]

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Det er mere fordi jeg gemmer /ALT/ - og så bruger jeg imap via iPhone...og

jeg gemmer da også alt med IMAP ? ... men det kræver at din udbyder har
givet dig unlmited plads ..

/thomas

Fra : Steen

Dato : 28-05-09 21:06

> jeg gemmer da også alt med IMAP ? ... men det kræver at din udbyder har
> givet dig unlmited plads ..
>
> /thomas

GMail siger: Masser af plads
Over 7331.468835 MB (og stadigt stigende) gratis lagerplads, så du behøver
aldrig slette en meddelelse.

Det er rigeligt til mig
--
VistaSteen

Fra : Jon

Dato : 28-05-09 22:59

Steen <isteen+usenet@gmail.com> wrote:

> Det er mere fordi jeg gemmer /ALT/ - og så bruger jeg imap via iPhone...og
> har en backup-konto.

Jeg bruker .Mac (MobileMe) med IMAP og sletter aldri noe, men legger¨dog
enkelte emner i egne lokale mapper. Mail er satt til å laste ned lokale
kopíer (caching). Dermed har jeg alltid et up to date snapshot også
offline, men har også full tilgang til samme mail - inkl sendt! - fra
iPhone og husets andre maskiner. Strålende.
--
/Jon
echo 2158763865260324601368798814368778P | dc