Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede kritik uge 31
Fra : Erland Pillegaard

Dato : 31-07-01 09:12

Hej
Det eneste jeg kan sig her,hvad skal vi dog med sådan et
billeder,ligegyldigt og intet
Hvor er kreativiteten opfindsomheden,savner nogle gode billeder her,her er
mange gode fotografer
kom nu med jeres billeder.
Erland

http://www.pillegaard.dk

Fra : A.H.

Dato : 31-07-01 09:31

her er lige et gammelt ulæst indlæg, som jeg godt kunne tænke mig at tage op
igen.

Anders

Fra : Erland Pillegaard

Dato : 31-07-01 12:01

A.H. <no@mail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:O%t97.47$Xz2.4564@news.get2net.dk...
> her er lige et gammelt ulæst indlæg, som jeg godt kunne tænke mig at tage
op
> igen.
>

> Anders

Hej Anders
Næ det tror jeg ikke uden at jeg ved det rigtigt,men som du ser lægger nogen
jo billeder op flere uger i træk,uden at tænke på at andre vil til, jeg selv
har nok gjort en fejl ved at lægge min billede tæt på hinanden,vi må nok
udvise lidt moral her og lade hinanden komme til ikke.
Da jeg begyndte at komme her i gruppen så man heller ikke de mange som
sender deres billeder til kritik på anden måde,det er sku snart ikke til at
finde ud af havd det for et billede der er til kritik,for mig selv har jeg
lidt mistet lysten til det her, her var godt før i tiden,det er som lidt
gået af, nå men det er min mening.
Mange fotohilsner fra en
fotoven
Erland
http://www.pillegaard.dk

Fra : A.H.

Dato : 01-08-01 08:55

> [...]
> lidt mistet lysten til det her, her var godt før i tiden,det er som lidt

.......de sidste ord var som taget ud af min mund, jeg har også været her i
gruppen igennem 2½ år og må sige at folks ego er gået en hel del i vejret,
der er ikke helt den samme ånd med at hjælpe hinanden som før, nu gælder det
bare om at få sine billeder så hurtigt på nettet som muligt, og gerne få
minutter efter de er taget. Jeg ser frem til at der kommer en digital
gruppe, for her er ingen tvivl om at det er med den hurtige digitale
udvikling, er der er kommet flere i denne gruppe.

FotoHils'

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 02-08-01 17:19

Hej

On Tue, 31 Jul 2001 10:12:24 +0200, "Erland Pillegaard"
<pillegaard@privat.dk> wrote:

> [...]
>billeder,ligegyldigt og intet
>Hvor er kreativiteten opfindsomheden,savner nogle gode billeder her,her er

Med risiko for at blive hängt och sat på hjul og stejle når mit eget
bidrag kommer op om nogle uger.

Må jeg desvärre holde med Erland, de seneste ugers bidrag har ikkke
väret specielt spändende.

Jeg har så bare at håbe på at både mit eget og andres som kommer er
bedre og har mindre präg af snapshot.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige