Partikompas til Europaparlamentsvalget 7. ~
Fra : El Trabajador

Dato : 26-05-09 19:27

http://jp.dk/indland/indland_politik/kompas/

El Trabajadors resultat:

Valgkompasset siger følgende:
Parentesen ud for hvert parti viser, hvor meget dine holdninger afviger fra
partiet. Jo lavere værdi, jo mere enig er du med partiet.

Du har meget til fælles med:

Disse partier har angivet standpunkter, som i høj grad er
sammenfaldende med dine.
Dansk Folkeparti (42)

Du har en del til fælles med:

Disse partier har angivet standpunkter, som i høj grad stemmer overens
med dine holdninger.
Folkebevægelsen mod EU (69)

Du har lidt til fælles med:

Disse partier har angivet standpunkter, som delvis stemmer overens med
dine holdninger.
Liberal Alliance (88)

Junibevægelsen (89)

Du har intet til fælles med:

Disse partier har angivet standpunkter, som ikke stemmer overens med
dine holdninger.

SF (108)

Venstre (116)

Socialdemokratiet (125)

Det Radikale Venstre (131)

Det Konservative Folkeparti (134)

OBS! Hvis dine holdninger i høj grad går på tværs af de politiske linjer,
eller hvis du har meget radikale politiske holdninger, kan det ske, at der
ikke fremkommer partier i de to øverste grupper. Ser du nærmere på
pointsummen i parenteserne, kan du trods alt se, hvordan du placerer dig
holdningsmæssigt i forhold til forskellige partier. Jo lavere pointsummen
er, desto mere har du til fælles med partiet. Vi håber, at valgkompasset kan
være en hjælp - men den 7. juni er valget dit og ingen andens.

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-09 20:39

On Tue, 26 May 2009 20:26:36 +0200, El Trabajador wrote:

> http://jp.dk/indland/indland_politik/kompas/

Jeg har lige klippet det til, så det ikke fylder så meget.

> El Trabajadors resultat:
>
> Du har meget til fælles med: Dansk Folkeparti (42)
>
> Du har en del til fælles med: Folkebevægelsen mod EU (69)
>
> Du har lidt til fælles med: Liberal Alliance (88), Junibevægelsen (89)
>
> Du har intet til fælles med: SF (108), Venstre (116), Socialdemokratiet (125), Det Radikale Venstre (131), Det Konservative Folkeparti (134)

Steen A. Thomsen's resultat:

Du har meget til fælles med: (ingen)

Du har en del til fælles med: Dansk Folkeparti (56), Folkebevægelsen mod
EU, (62), Liberal Alliance (63), Junibevægelsen (72)

Du har lidt til fælles med: Socialdemokratiet (83), Det Konservative
Folkeparti (97)

Du har intet til fælles med: Venstre (102), SF (102), Det Radikale Venstre
(125)

Fra : Kim2000

Dato : 26-05-09 22:00

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra
> partiet. Jo lavere værdi, jo mere enig er du med partiet.

Ikke overraskende så siger mit:Du har meget til fælles med:

[...]

Dansk Folkeparti (60)

Du har lidt til fælles med:

Disse partier har angivet standpunkter, som delvis stemmer overens med
dine holdninger.
Folkebevægelsen mod EU (85)

Du har intet til fælles med:

Disse partier har angivet standpunkter, som ikke stemmer overens med
dine holdninger.

Junibevægelsen (125)

Liberal Alliance (129)

Det Konservative Folkeparti (183)

Socialdemokratiet (192)

Venstre (201)

SF (220)

Det Radikale Venstre (238)

Jeg er imod alt hvad Radikale siger fordi de er nogle dhimmi tosser, så det
er på ingen måde overrakset over det. Det er heller ikke overraskende at jeg
ikke har meget tilfælles med nogle af partier, da jeg dybest set vil ud af
EU og opstille en mur omkring Danmark, en mur der skal beskytte mod
kemikalier og det affald der kommer udefra.