MS Windows
briani 27239
Vista SP2 er ude ?
Fra : bosol

Dato : 27-05-09 00:44

Det siges at Vista SP2 dansk er udkommet, men findes ikke hos MS hvor
så ?

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 27-05-09 08:15

"bosol" <bosolengo@gmail.com> wrote in message
Det siges at Vista SP2 dansk er udkommet, men findes ikke hos MS hvor
så ?

Hvor siges det? Det jeg har læst om SP2 er netop at den danske IKKE er klar
endnu.

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 27-05-09 11:39

On Tue, 26 May 2009 23:44:17 -0700 (PDT), bosol <bosolengo@gmail.com>
wrote:

>Det siges at Vista SP2 dansk er udkommet, men findes ikke hos MS hvor
>så ?

Læs her - Der er også et link til Download:
http://www.comon.dk/news/service.pack.2.til.vista.klar.til.download_41049.html

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Max

Dato : 27-05-09 12:46

Hej Poul

> Læs her - Der er også et link til Download:
> http://www.comon.dk/news/service.pack.2.til.vista.klar.til.download_41049.html

På den download side, hvor finder du da en dansk SP2 ?

--
Mvh Max

Fra : J

Dato : 27-05-09 13:49

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> Læs her - Der er også et link til Download:
> http://www.comon.dk/news/service.pack.2.til.vista.klar.til.download_41049.html

Fra linket, Lindaa henviser til:

Pakken findes i forskellige udgaver til 32-bit, 64-bit og Itanium-systemer
og i forskellige sprogversioner - den danske er endnu ikke klar.

Fra : Snuden

Dato : 27-05-09 11:41

wrote:

>Det siges at Vista SP2 dansk er udkommet, men findes ikke hos MS hvor
>så ?

Siges af hvem? Foreløbig er den kun kommet på Engelsk, Fransk, Tysk,
Japansk og Spansk.
--
Snuden

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-05-09 12:34

In news:hp5q1514c650ku7n0beiahg07osbnpn8qo@4ax.com,
Snuden <snudie@hotmail.com> typed:

> Siges af hvem? Foreløbig er den kun kommet på Engelsk, Fransk, Tysk,
> Japansk og Spansk.

Det er også rigtigt efter hvad jeg har læst. Den skulle først komme om et
par uger i Windows Update på dansk. Jeg har downloaded og gemt Microsoft's
"blockertool", som man kan installere hvis man ikke umiddelbart ønsker SP2
via automatisk opdatering.

Der er 10 programmer som ikke vil virke efter en installering af SP2, så jeg
vil lige se tiden an inden jeg får den ind på min computer.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Per Nielsen

Dato : 27-05-09 12:45

Følgende er skrevet af Tove Krieger:
> [...]
>
> Der er 10 programmer som ikke vil virke efter en installering af SP2, så jeg
> vil lige se tiden an inden jeg får den ind på min computer.

Der er en beskrivelse af de 10 (i øjeblikket) kendte programmer, som
har problemer med Vista SP2:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;969707&sd=rss&spid=11734