MS Windows
briani 27239
Tilføre mb på drev i Vista ?
Fra : *Olsen*

Dato : 26-05-09 21:00

På min Vista 64 bit oprettede jeg i sin tid et G-drev til spil.
(C-drevet indeholder styresystemet)

Nu vil jeg tilføre ekstra mb til G-drevet, 500 mb som jeg tager fra et
ubrugt E-drev.
Fint med at frigøre 500 mb, men det bliver nægtet at tilføre dem til
G-drevet.

"Du er ved at ændre til dynamiske diske...." hvilket jeg svarer ok til, men
herefter nægtes videre handling.

Hjælp!!!!

\Olsen

Fra : J

Dato : 26-05-09 22:48

"*Olsen*" <snyd@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> G-drevet.
>
> "Du er ved at ændre til dynamiske diske...." hvilket jeg svarer ok til,

Det er jo vanvid at ændre partitionering for ½ GB.

Fra : *Olsen*

Dato : 27-05-09 07:41

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> "*Olsen*" <snyd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo vanvid at ændre partitionering for ½ GB.

Nå, men så 2 GB.
\Olsen

Fra : Max

Dato : 28-05-09 12:24

Hej *Olsen*

> Nå, men så 2 GB.

Der er stadigvæk som at pisse i bukserne for at holde varmen.
Hvis du ville øge din partition med en 200-300 Gb, ja så ligner
det noget. Tænk på at en digital kamera uden problemer idag
lægger 2-4 Gb ind på computeren i billeder.

Men prøv at kikke på dette program, det burde kunne
klare dit problem.

http://www.partition-tool.com/personal.htm

--
Mvh Max