Brændte Bibeler
Fra : Ukendt

Dato : 25-05-09 16:58

Godt det ikke var Koraner, så ville 3. verdenskrig være brudt ud:

BREAKING NEWS: Pentagon Burns Soldiers Bibles - Military Chaplains Attacked

A Pentagon spokesman under the Obama Administration has just acknowledged
seizing and burning the privately owned Bibles of American soldiers serving
in Afghanistan. The Bibles had been printed in the local Pashto and Dari
languages, and sent by private donors last year to American Christian
soldiers and chaplains, for distribution to American troops on overseas
military bases during optionally-attended Christian worship services. Had
the Bibles not been recently seized and destroyed, they could have legally
been given as gifts during off-duty time to Afghani citizens who welcome our
troops in their homes, as an expression of American gratitude for Afghani
hospitality, promoting the democratic ideals of freedom of religion and
freedom of the press.

Fra : Petse

Dato : 25-05-09 17:57

Den Mon, 25 May 2009 17:58:15 +0200 skrev Knud Larsen:

> Godt det ikke var Koraner, så ville 3. verdenskrig være brudt ud:

Hvis du vil se brændte koraner, så bare gå ind på YouTube og søg efter:
burning quran.

Fra : Kim2000

Dato : 25-05-09 18:27

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du vil se brændte koraner, så bare gå ind på YouTube og søg efter:
> burning quran.

Det er der sgu lidt terapi i .-)

Fra : /Peter

Dato : 25-05-09 18:39

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er der sgu lidt terapi i .-)

Er der ikke filmklip fra en afbrænding på rådhuspladsen ?

Fra : Petse

Dato : 25-05-09 22:59

Den Mon, 25 May 2009 19:39:18 +0200 skrev /Peter:

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Er der ikke filmklip fra en afbrænding på rådhuspladsen ?

Blev afbrændingen af koranen på Rådhuspladsen nogensinde gennemført?

Fra : Lyrik

Dato : 25-05-09 23:06

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> American gratitude for Afghani hospitality, promoting the democratic
> ideals of freedom of religion and freedom of the press.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Protestanterne og ders ateistiske regenter, har endnu engang forhindret
mulighed for mission ved at brænde Pashtun-Bibler der kunne have omvendt
Afghanerne fra deres Satan-tilbedelse!

Først forlod de Kirken. Så fjernede de trosheltene og erstattede dem med
kongegrave i kirkerne. Derefter forrådte de Gud og Jesus Kristus og hans
befaling om at gøre folkeslagene til disciple.

Nu er de helt på Satans side! De saboterer private missionsforsøg! De har
indsat 2 shariaregeringer i de lande de har erobret:" Afghanistan og Iraq!"

I de protestantiske lande har man besluttet at kristendommen ingen
indflydelse skal have. Ungdommen opdrages til "liberalisme" og "kapitalisme"
Som er havesyge og afgudsdyrkelse!

Straffen venter ikke længe. Muslimer invaderer deres ateistiske lande,
børnene smadrer musæer og brænder skoler for sjov og sandheden er ilde hørt!

Det amerikanske eksempel her ovenover trækker dem frem og udstiller dem som
de Satanister de er blevet!

Gå tilbage til den politiske katolske kirke og styrk den. Det er det bedste
vi kan gøre for at styrte Satans magt!

MvH
Jens

Fra : J. Nielsen

Dato : 26-05-09 15:46

On Tue, 26 May 2009 00:05:54 +0200, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

>Gå tilbage til den politiske katolske kirke og styrk den. Det er det bedste
>vi kan gøre for at styrte Satans magt!

Protestantisme: Lad de små børn komme til mig.

Katolicisme: Lad de små drenge komme til os.
--

-JN-

Fra : Anglachel

Dato : 26-05-09 09:57

> [...]
> American gratitude for Afghani hospitality, promoting the democratic
> ideals of freedom of religion and freedom of the press.

Link?

Fra : Lyrik

Dato : 26-05-09 10:17

"Anglachel" <rune_nospamaagaard@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Link?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nu kommer du bare med et beskedent "?". Ellers er man tit ude for et
agressivt "!" som indikerer "at det tror jeg ikke en skid på er rigtigt!"

Det er meget let at finde det, for du kopy-paster bare hele citatet ind i
Googles søgemaskine. Så finder du for eksempel denne:
http://www.sodahead.com/question/381865/breaking-news-pentagon-burns-soldiers-bibles---military-chaplains-attacked/

Der er altså ikke nogen grund til at spørge:"link?" I stedet kunne man
tilføje et forslag til linket.

MvH
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-09 10:24

Anglachel wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i
> meddelelsen news:00163a3f$0$2021$c3e8da3@news.astraweb.com...

> Link?

fx her
http://www.redroom.com/blog/steven-robert-travers/pentagon-burns-soldiers-bibles

Fra : Anglachel

Dato : 26-05-09 10:43

Tak skal du have. Men fy da for en elendig artikel. At beskylde
Obama-administrationen for at tvinge ateisme ned over hovedet på de
amerikanske soldater er sgu da hjerne-dødt. Bare fordi de ikke ønsker at
soldaterne skal dele bibler på det lokale sprog ud. Der er jo ingen grund
til at bekræfte afghanerne i, at krigen i Afghanistan er et amerikansk
korstog, som Bush så klodset kom til at kalde det.

Fra : Ivannof

Dato : 26-05-09 11:12

"Anglachel" <rune_nospamaagaard@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at bekræfte afghanerne i, at krigen i Afghanistan er et amerikansk
> korstog, som Bush så klodset kom til at kalde det.

Man skal vel også have med, at hvis man omvender en muslim til
kristendommen, så har man også gjort vedkommende hjemfalden til landets
højeste straf og derved kan man beskylde soldater for at gøre landets
befolkning til forbrydere!

I afghanistan er der kun religionsfrihed for muslimer, og den bortfalder
hvis man konverterer til noget andet!

Hilsen Ivan

Fra : Lyrik

Dato : 26-05-09 11:38

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> befolkning til forbrydere!
>
> I afghanistan er der kun religionsfrihed for muslimer, og den bortfalder
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det sætter jo det hele i større relief! Vestlige soldater har erobret
Afghanistan og indsat en shariaregering som fornægter trosfrihed!!

Forklar mig lige -Ivan det geniale i den opsætning!

Har vestlige lande nogensinde før gjort noget tilsvarende? Altså indsat
shariaregeringer i de lande de erobrede?
Det viser hvordan Satan hele tiden øger sin magt under dække af at "han ikke
eksisterer!"

MvH
Jens

Fra : Ivannof

Dato : 27-05-09 10:19

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> shariaregeringer i de lande de erobrede?
> Det viser hvordan Satan hele tiden øger sin magt under dække af at "han

Jeg er ikke religiøs og jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til et
begreb som satan.

Det, at jeg ikke er religiøs er jo også en beslutning om at religiøsitet er
noget negativt. Jeg har jo besluttet om jeg ville være religiøs eller ej. Så
når jeg tager afstand fra religion er det såmænd både kristendom og islam og
sikkert også mange andre ting. Dér hvor jeg har respekt for religion er de
steder hvor den har gjort en forskel i positiv retning for de mennesker, der
har været involveret. Det er så f.eks. ikke præster i Irland, hvor
sexchikane og voldtægt er dokumenteret eller paven i rom, der dikterer nul
prævention til skade for aidsramte afrikanere osv. Der må religionen sgu
tage sig sammen.

Bortset fra det synes jeg at religion er en privatsag. Hvis man er religiøs
og bruger sin religiøsitet til selv at forstå verden og sin plads i den - så
må enhver være salig i sin tro.

Men hvis man er religiøs og bruger sin religiøsitet til at få alle andre til
at forstå verden på den rigtige måde og deres plads i den i henhold til den
hellige bog, ophører det med at være religion og overgår til at være
politik. Om man så hedder Abdul Pedersen eller Kim Larsen.

Og så kommer vi tilbage til din anke: Islam som politisk bevægelse har den
politik, at man som muslim tilhører Foreningen, som det er under dødsstraf
forbudt at melde sig ud af. Så hvis en muslim kommer i nærheden af en bibel
fordi han overvejer at konvertere, så overvejer han også sin egen død
og/eller sociale udstødelse. Dette scenarie er ikke meget anderledes hos
scientologerne og jehovas vidner.

Men det er politik og ikke religion. Og det er endda forstokket politik, for
man kan ikke lave loven om ved et nyt forlig, for dem man nødvendigvis skal
forhandle med er forlængst døde. Lidt i stil med: Det sagde Stauning, så det
kan ikke laves om!

Hvordan kommer så en kristen hærledelse filosofisk igennem dette hængedynd?
Det ved jeg ikke med sikkerhed, men jeg tror at de har idéen om at
Afghanerne er en slags børn, som skal opdrages, og lige den med religionen
må de nok vente med til senere. Nu skal man først have dem til at opføre sig
ordentligt. Der en del prioriteringer jeg synes er lidt mærkelige. Jeg synes
f.eks. det er mærkeligt at man ikke gør noget for at forhindre landet i at
producere 90% af verdens heroin. De opiumsmarker kunne man da bare brænde af
konsekvent.

Men hvis vi skal have religion ind i det, hvorfor er det så vesten, der skal
lave orden i Afghanistan og ikke den muslimske verden? De har penge nok, de
har soldater nok og så har de "den rigtige religion". Det er nok igen
religionspolitik! Islam er politisk set tilhænger af eneherskere for at sige
det pænt og diktatorer for at være konkret og derfor vil "hjælp" til
Afghanistan for andre muslimske regimer kunne komme til at ligne en erobring
for meget. De mange diktatorer våger over hinanden!

Hilsen Ivan

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-09 12:18

Anglachel wrote:

> [...]
> ingen grund til at bekræfte afghanerne i, at krigen i Afghanistan er
> et amerikansk korstog, som Bush så klodset kom til at kalde det.

Ja, det er en evangelist-side, svjh. Stærkt religiøse HAR ikke plads til ret
meget i hjernen, deres tro optager de 90 procent af massen.

Fra : Petse

Dato : 26-05-09 21:20

Den Tue, 26 May 2009 08:50:35 +0200 skrev Knud Larsen:

> Eksisterer Danmark eller eksisterer det ikke mere?

Godt spørgsmål. Efterhånden har EU overtaget Danmark og snart vil
muslimerne overtage EU.
Så lad os få Danmark tilbage.