En lille Simpsonquiz
Fra : Preben Kjær Kristens~

Dato : 31-07-01 05:24

Her er nogle spørgsmål om Simpsons. Jeg har valgt ikke at bringe
svaret i denne omgang, jeg regner med at vende tilbage med det
senere. I mellemtiden kan folk jo forsøge sig med at gætte på
svarene. Nogle er svære, andre er nemmere, det afhænger jo nok
af, om man har set afsnittet for nyligt.

Da jeg er bosiddende i udlandet, kan der være sprg., som endnu
ikke har været vist i .dk. Dette skal jeg beklage; de kan så
passende fungere som lokkemad til senere, omend der ikke optræder
meget nye spørgsmål i quizzen.

1) Hvilken adresse bor Simpsonsfamilien på?
2) Hvad hedder den SUV, som Marge på et tidspunkt kører i, og som
klovnen Krusty har reklameret for?
3) Hvilket telefonnummer har Mr. Burns?
4) Hvilket tilnavn kendes Homer under, da han ulovligt leverer
alkohol til Moe's?
5) I hvilken by voksede inspektør Skinner op?
6) Hvem er den første dreng, som Lisa kysser?
7) Hvilken sang synger Marge for Lisa, da hun og Bart er på
militærakademi?
8) Hvem redder Homer fra at dø, da han vil begå selvmord ved at
springe ud fra en høj bygning?
9) Hvordan blev politiinspektør Wiggums åndedrætsproblemer løst?
og endelig den sværeste
10) Hvilken stat bor Simpsonfamilien i?

Venlig hilsen

Preben Kristensen