Ung par kulturberiget af lorteperkere
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 23-05-09 10:58

http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article1702033.ece

Nogen der lige gider korrigere det væk? Næ det er jo bare deres kultur og så
tæller det vel ikke med ... det ville da være umenneskelig diskrimination
hvis det gjorde. Jeg håber velmenerne er stolte af sig selv og det de har
gjort ved vores tidligere så fredelige land ... næ vent nu lidt ... volden
er slet ikke blevet værre. Da jeg var knægt rendte de også rundt og skød
efter hinanden på en daglig basis og man blev plyndret af børn på gaden.

/Kim

Fra : Barney Gumble

Dato : 23-05-09 12:33

Kim Frederiksen skrev:
> [...]
> vent nu lidt ... volden er slet ikke blevet værre. Da jeg var knægt
> rendte de også rundt og skød efter hinanden på en daglig basis og man

I "gamle dage", dengang der ikke fandtes disse horder af muslimske
hyæner i Danmark, var der heller ikke behov for overvågning af
offentlige pladser.

Dette har naturligvis ændret sig, og velmenerne har kun sig selv at
takke herfor.

Nu er der lidt uklarhed om hvor nattens hyæneangreb rent faktisk fandt
sted. Stiften siger "på Strøget - foran McDonald’s" og det kan så i
teorien godt være ved den McD der ligger ved Magasin, hvor der også er
en 7eleven og det kan være midt på strøget.

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090523/AAS/957163789/1002

Uanset om det er ved Banegårdspladsen, Magasin eller midt på Strøget så
bør det alle være steder, hvor der hurtigst muligt bør opsættes overvågning:

http://avisen.dk/overvaagning-paa-vej-til-aarhus-gader_5635.aspx

Om overvågning helt ville have stoppet hyænerne fra at gå på jagt er
ikke sikkert (disse hyæner viser sig jo gang på gang at være 100 % kolde
overfor loven), men forhåbentlig ville det være et godt redskab i kampen
for at få hyænerne sat i bur.

BG