MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan kan det nu være ??
Fra : pm

Dato : 23-05-09 13:40

Kan snildt sende og modtage mails..men kan IKKE komme på nettet ???
Nogen med et råd ???
pm

Fra : Ole C

Dato : 23-05-09 15:13

pm skrev blandt andet:

> Kan snildt sende og modtage mails..men kan IKKE komme på nettet ???
> Nogen med et råd ???
> pm

Går ud fra at du mener WWW?
Prøv med en anden browser - for eksempel Firefox.

--
vh
Ole C

Fra : Jens G

Dato : 23-05-09 15:30

On Sat, 23 May 2009 14:39:57 +0200, "pm" <ps98@tzeliamail.dk> wrote:

>Kan snildt sende og modtage mails..men kan IKKE komme på nettet ???
>Nogen med et råd ???

Tjek hvad du har blokeret i en eventuel firewall.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : KentBM

Dato : 24-05-09 18:07

Jens G skrev:
> Tjek hvad du har blokeret i en eventuel firewall.

Hvis du bruger Zonealarm, skal IE gerne godkendes ved ny version af
førnævnte. Som Jens G henviser til.

Start IE, se om der dukker en boks op med permit/allow (kan ikke huske
ordet) og husk at sætte hak i permanent.

--

Kent

Fra : J

Dato : 23-05-09 16:12

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan snildt sende og modtage mails..men kan IKKE komme på nettet ???
> Nogen med et råd ???
> pm

Hvor får du mail fra?

Fra : pm

Dato : 23-05-09 23:11

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> "pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i en meddelelse
>

> Hvor får du mail fra?
Får ALLE mails.. osse de uønskede -)) Men der må være noget i
opsætningen.... i kontrolpanelet siges der, at jeg ER på nettet
pm

Fra : Stampe

Dato : 24-05-09 07:16

"pm" <ps98@tzeliamail.dk> skrev i meddelelsen

> Får ALLE mails.. osse de uønskede -)) Men der må være noget i
> opsætningen.... i kontrolpanelet siges der, at jeg ER på nettet
> pm

Prøv "Kør -> cmd +enter ->skriv ipconfig/all + enter Fortæl os hvad
maskinen skriver

Det må være din DNS opsætning eller nogen har pillet i din HOST fil

mvh
Allan

Fra : pm

Dato : 24-05-09 07:40

"Stampe" <ask@ SLET ask-service.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> mvh
> Allan Hej Allan......den fortæller en masse men måske vigtigst er
IP - routing er ikke aktiveret
Tunnel-netkort lan ..................mediet afbrudt
Automatisk konfiguration aktiveret
DHCP er ikke aktiveret
rukken ..herunder står
Netbios via TCP/IP----deaktiveret
Derefter en masse om deaktivering
Det underlige er, at jeg kan hente og sende alle mails..jeg kan gå på
Messenger og jeg har hentet en enkelt fil over nettet, Arkivaliaonline...
adganf sker over en særlig fil, ikke direkte på adressen. Men nettet
iøvrigt er lukket land.

Jeg HAR prøvet reinstall via CD, men den springer over efter at have læst på
CD.....Mon der er et sted der mangler flueben ??

pm
Iøvrigt tak for din assistance

Fra : pm

Dato : 24-05-09 07:58

> [...]
>
> Jeg HAR prøvet reinstall via CD, men den springer over efter at have læst
> på CD.....Mon der er et sted der mangler flueben ??

prøvede lige Emule p2p program.....den kan køre...........sgu sært

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 24-05-09 08:10

pm wrote:

> prøvede lige Emule p2p program.....den kan køre...........sgu sært

Hvis du har Firefox på en CD eller ligende, så kunne du jo teste om den
virker - så kan du jo hvertfald komme på nettet indtil problemet med IE
bliver løst.

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-06-09 15:58

Stampe wrote:

> [...]

Hvis det var et dns problem virkede intet, der er snarere tale om at han
skal kigge på fanen "forbindelser", det virker som om hans IE tror den skal
via en proxy-server. Så når han har fundet internet bør han også finde f.
eks. superantispyware, der er en mulighed for at det godt være en defekt
malware som er årsag.

Med venlig hilsen

Peter Larsen

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 24-05-09 08:03

pm wrote :
> Kan snildt sende og modtage mails..men kan IKKE komme på nettet ???
> Nogen med et råd ???

Prøv at checke om der skulle være defineret en proxy-server.
Jeg kender ikke IE7, men i IE6 er det
Funktioner-Internetindstillinger-Forbindelser-LANindstillinger.
I min er der kun flueben i Automatisk registrering.

--
/klaus

Fra : pm

Dato : 24-05-09 08:58

"Klaus Jørgensen" <kj@address.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> Funktioner-Internetindstillinger-Forbindelser-LANindstillinger.
> I min er der kun flueben i Automatisk registrering.

Fandt en Firefox på en CD fra Komputerblad......men Ude af stand til at
oprette forbindelse
Firefox kan ikke oprette en forbindelse til serveren
da.www.mozilla.com.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-05-09 09:34

pm skrev:

> Fandt en Firefox på en CD fra Komputerblad......men Ude af stand til at
> oprette forbindelse
> Firefox kan ikke oprette en forbindelse til serveren
> da.www.mozilla.com.

Hvad sker der, hvis du besøger denne adresse:
http://81.19.246.12

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 24-05-09 09:41

pm wrote:

> Fandt en Firefox på en CD fra Komputerblad......men Ude af stand til
> at oprette forbindelse
> Firefox kan ikke oprette en forbindelse til serveren
> da.www.mozilla.com.

Det var en skam, men det var da et forsøg værd.

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 24-05-09 09:52

pm wrote on 24-05-2009 :

> ..samme her..flueben

Jeg studsede lidt over hvorfor den ipconfig du skrev om, siger at DHCP
ikke er aktiveret - dette skulle jo betyde at du på et tidspunkt har
defineret en manuel opsætning for TCP/IP.
Prøv at notere de manuelle indstillinger for TCP/IP-konfigurationen
ned, og så sæt det til Automatisk.

--
/klaus

Fra : Peter Larsen

Dato : 06-06-09 16:00

Klaus Jørgensen wrote:

> [...]

Fjern det til hjemmebrug, så starter ie hurtigere op.

Med venlig hilsen

Peter Larsen