smagen af kvinde
Fra : boffors

Dato : 31-07-01 00:31

hejsa!

nu har jeg spekuleret lidt over dette.

efter hvad jeg har erfaret smager kvinder meget forskelligt, dvs. når man
"tager" dem i renvasket stand. Men er det nu noget jeg bare bilder mig selv
ind?

hvad mener i andre om den sag?

ps. hvis i virkelig skal have en delikatesse, så prøv med lidt nutella for
neden. Det og safterne er en smag helt for sig selv!

hygge B

Fra : Carina

Dato : 31-07-01 08:25

hej boffors

når jeg sidder og snakker med en af mine veninder, siger hun også at piger
smager meget forskelligt (hun har været sammen med en del) så det er ikke
noget du bilder dig selv ind. og nej jeg er ikke en mand *hehe* og heller
ikke til piger.
jeg har det bedst med når min kæreste skal slikke mig, ville jeg da helst
lige have været i bad, så man er dejlig ren. men han vil også meget gerne
slikke mig, selvom jeg ikke har været det.
når jeg skal sutte min kæreste, smager han også nogen gange forskelligt, men
man kan jo altid blive ved med at sutte, så den bliver ren.
så det er ikke kun kvinder der smager forskelligt *hehe*

knus

carina

Fra : boffors

Dato : 31-07-01 15:26

Carina <d@d.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b665d09$0$73402$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> når jeg skal sutte min kæreste, smager han også nogen gange forskelligt,
men
> man kan jo altid blive ved med at sutte, så den bliver ren.

hmm ja, min eks sagde godt nok at alle hanner smagte ens, altså før de kom.
spermen skulle ifølge hende kunne smage fra alt mellem havvand til sød
karamel!

Er der forresten nogen der ved om smagen af henholdsvis mand og kvinde
hænger sammen med nogle bestemte faktorer?

hygge

Fra : kiss my behind

Dato : 31-07-01 16:16

Hej.
Nu må jeg vist blande mig.
Jeg havde en kæreste der sagde at jeg smagte forskelligt fra dag til dag.
Vi kom frem til at jo mere sodavand jeg drak og jo mere slik jeg
spiste....jo sødere smagte mit sæd også. (hun spiste det altid.Hun slugte
det ikke men SPISTE det)
Kvinder smager MEGET forskelligt. Jeg elsker at slikke fisse og kan gøre det
i timevis men jeg er da stødt på en pige hvor jeg nåede til lige under
navlen, så vedte jeg om og returnerede opad igen. Det var simpelt hen for
stærk en stank. føj. Jeg har også været sammen med piger som ikke smagte af
noget overhovedet.
Min ekskæreste fortalte også at selv om jeg ikke havde været i bad den
pågældende daf, smagte min sjover ikke dårligt. Så med det kan man vel
konstantere at min smager temmelig neutralt.

Hilsen RR

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 31-07-01 17:49

> [...]
> i timevis men jeg er da stødt på en pige hvor jeg nåede til lige under
> navlen, så vedte jeg om og returnerede opad igen. Det var simpelt hen for

Hmmm....havde nogenlunde den samme oplevelse med den første pige jeg kælede
sammen med...BVADR:.......så er det altså ikke sjovt længere når piger
stinker sådan (no offence girls

Mvh Jacob

Fra : Sott

Dato : 31-07-01 17:55

Hej boffors :0)

> Er der forresten nogen der ved om smagen af henholdsvis mand og
kvinde
> hænger sammen med nogle bestemte faktorer?

For mit eget vedkommende kan jeg da sige, at når jeg har spist meget
løg/hvidløg så kan det smages - min smag bliver mindre sød/mere syrlig
og jeg synes også, at "duften" bliver kraftigere... og kaffe gør IMO
smagen af sperm dårligere, mere bitter... mens øl gør spermen bedre,
mere sød og (jeg ved ikke om det bare er en fiks idé) mere
"flydende"... jeg synes forøvrigt at øl har samme effekt på min egen
smag og konsistens...

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Martin

Dato : 02-08-01 07:00

"boffors" <Tojdyr@mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> Er der forresten nogen der ved om smagen af henholdsvis mand og
kvinde
> hænger sammen med nogle bestemte faktorer?

Prøv at drikke masser af vand, saft og eventuelt hvidvin og
generelt spise søde frugter og hvis vægten tillader det: en smule
sukker.. Kvindens (og sikkert også mandens) smag kan blive næsten
henad nektar, sødlig og velsmagende.

mvh
Martin

Fra : Tomas O.

Dato : 31-07-01 08:25

> [...]

> efter hvad jeg har erfaret smager kvinder meget forskelligt,
> dvs. når man "tager" dem i renvasket stand. Men er det nu noget

Niks. De smager forskelligt. Nogen smager simelthen bare ikke
godt mens andre smager honingagtigt.

Det er ligesom den duft mennesker har når de ikke har deo eller
parfume på. Vi lugter og smager alle forskelligt.

> ps. hvis i virkelig skal have en delikatesse, så prøv med lidt
> nutella for neden. Det og safterne er en smag helt for sig
> selv!

Been there.. *G*

Hilsen
Tomas O.

Fra : tinge

Dato : 01-08-01 07:13

On 31/07/01 1:30, in article 9k4qks$o4o$1@sunsite.dk, "boffors"
<Tojdyr@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> ps. hvis i virkelig skal have en delikatesse, så prøv med lidt nutella for
> neden. Det og safterne er en smag helt for sig selv!

Mænds sæd smager da OGSÅ forskelligt ...

Sved lugter forskelligt fra person til person ...

Jeg tror det er endnu et at naturens små fiffigheder

mvh. Tinge

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 02-08-01 21:43

> efter hvad jeg har erfaret smager kvinder meget forskelligt, dvs. når man
> "tager" dem i renvasket stand. Men er det nu noget jeg bare bilder mig selv
> ind?

Nej , smagen og duften af alle mennesker og deres kropsvæsker afhænger meget af
hvem de er og hvad de har spist.
Nogle er smags og duftløse , andre sødlige , nogen syrlige og nogen absolut
afskyligt.

> ps. hvis i virkelig skal have en delikatesse, så prøv med lidt nutella for
> neden. Det og safterne er en smag helt for sig selv!

Jeg føler mig .. inspireret ;)

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 04-08-01 15:46

"boffors" skrev

Hej B

> Men er det nu noget jeg bare bilder mig selv ind?

Nej, du har ret.

> hvad mener i andre om den sag?

Jeg vil hellere smage en kvinde, et par timer efter hun er blevet ren-
vasket, for så har underlivet haft muligheden for at oprette den rigtige
balance i underlivet.

Hvis hun bruger sæbe til at vaske sig med, skal min tunge ikke i nær-
heden. Jeg bryder mig heller ikke om smagen af lotion eller smagen af
parfume.

> ps. hvis i virkelig skal have en delikatesse, så prøv med lidt nutella
> for neden. Det og safterne er en smag helt for sig selv!

Advr badvr, Nutella er da noget af det fæleste at ødelægge smagen med.

Hvis du vil have at hun skal smage anderledes, kan du eksperimentere med
forskellige retter i køkkenet. Det hun spiser, påvirker hvordan hun
smager.

Påvirkningen fra retterne, kan godt variere fra kvinde til kvinde, så
det er bare med at komme igang med eksperimenterne i køkkenet.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : TheDanishLlama

Dato : 12-10-01 17:13

On Tue, 31 Jul 2001 01:30:46 +0200, "boffors" <Tojdyr@mail.dk> wrote:

> [...]
>"tager" dem i renvasket stand. Men er det nu noget jeg bare bilder mig selv

Nej, du har ret...

>hvad mener i andre om den sag?
>
>ps. hvis i virkelig skal have en delikatesse, så prøv med lidt nutella for
>neden. Det og safterne er en smag helt for sig selv!

Nej, brug flydende karamel/karamelsovs... (lidt fedtet, så gør badet
klar først *fs*)

Fra : Straydog

Dato : 13-10-01 12:25

TheDanishLlama skrev i meddelelsen ...

>Nej, du har ret...

Den 31 Juli i år skrev boffors: "kvinder... [smager] ,,, forskelligt"
Efter at have udført et dybdegåede casestudy har TheDanishLlama den 12 okt
nået frem til konklusionen, "du har ret". Vi takker TheDanishLlama for hans
længe ventede tilbundsgående studie på dette område - og udnævner ham hermed
til TheDanishScienceLlama.

Stray

Fra : FreYa

Dato : 13-10-01 17:37

"Straydog" <dont@mail.me>skrev:

<snip>
>Vi takker TheDanishLlama for hans
>længe ventede tilbundsgående studie på dette område - og udnævner ham hermed
>til TheDanishScienceLlama.

*rofl*

Hej Stray, og hjertelig velkommen tilbage :)
--
Freya

Fra : Straydog

Dato : 15-10-01 18:34

FreYa skrev i meddelelsen ...

>Hej Stray, og hjertelig velkommen tilbage :)

Mange tak, og også tak til alle de andre der har budt mig velkommen, her er
alt jo som i gamle dage *G* - fedt at "se" jer igen.

Stray

Fra : CeeJay

Dato : 16-10-01 15:26

> [...]
hans
> længe ventede tilbundsgående studie på dette område - og udnævner ham

Jeg mener at der stadigt er behov for flere dybdegående studier .. man kan
aldrig have for mange teststudier