Krisetider??!!
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 22-05-09 11:46

Krisen forventes ikke at ramme alle, kan jeg se.

http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1169824.ece

Men jeg ville s'gu gerne teste sådan en model. ,-)

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 22-05-09 12:02

On Fri, 22 May 2009 12:45:56 +0200, folmer@rasmussen.dk wrote:

>Krisen forventes ikke at ramme alle, kan jeg se.
>
>http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1169824.ece
>
>Men jeg ville s'gu gerne teste sådan en model. ,-)

Det ville vi nok alle - men det koster vel en månedsløn i dæk at
"brænde dyret af".

Fra : Mogens

Dato : 24-05-09 20:18

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det ville vi nok alle - men det koster vel en månedsløn i dæk at
> "brænde dyret af".

Jep - dækkene kan slet ikke holde til det...

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 22-05-09 14:47

folmer@rasmussen.dk skrev:
> Krisen forventes ikke at ramme alle, kan jeg se.
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1169824.ece
>
> Men jeg ville s'gu gerne teste sådan en model. ,-)

Jeg er især glad for at de har øget effekten fra de sølle 1000hk. Det er
for lidt når jeg lusker op ad rampen på genbrugspladsen med traileren.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Armand

Dato : 23-05-09 00:40

folmer@rasmussen.dk skrev:
> Krisen forventes ikke at ramme alle, kan jeg se.

Som en af de ganske få bilfabfrikker havde Bugatti o% overproduktion i 2008!

--
Armand.

Fra : Morten

Dato : 23-05-09 01:18

On 23 Maj, 01:40, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:
> fol...@rasmussen.dk skrev:> Krisen forventes ikke at ramme alle, kan jeg se.
>
> Som en af de ganske få bilfabfrikker havde Bugatti o% overproduktion i 2008!
>
> --
> Armand.

Hahha, hvorfor mon ;)

Fra : Armand

Dato : 23-05-09 14:01

Morten skrev:

> Hahha, hvorfor mon ;)

Ja, det var ihvertfald ikke fordi de ikke producerede nogen (750 stk.
tror jeg at 2009-produktionen lød på)!

--
Armand.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-05-09 10:55

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen
> Krisen forventes ikke at ramme alle, kan jeg se.
>
> http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1169824.ece
>
> Men jeg ville s'gu gerne teste sådan en model. ,-)

Sådan som krisen kradser herhjemme nu, måske du så skulle kikke dig om efter
sådan en her i stedet:
http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2007/08/tweaked_lada.jpg

--
Mvh Per