Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Glad amatør søger oplysninger...
Fra : Clemmensen

Dato : 30-07-01 23:18

Hej...
Jeg står for at skal købe mit første digitale kamera, og
da jeg er en fattigrøv, har jeg tænkt mig at lede efter
et brugt.
Jeg har efter en del surfen rundt på nettet fundet disse,
som jeg tror vil passe nogenlunde til mine krav, og ikke
mindst til min pengepung :

Canon Powershot A10
Olympus Camedia C-1 zoom / C-200 zoom
Fuji Finepix 1400 zoom / 2400 Zoom
Kodak DC3400
Sony Cybershot DSC-P50 eller P30

Hvis I kloge mennesker kan fortælle mig lidt om + / -
ved disse, eller hvilket der er at foretrække frem for
andre, vil jeg være glad.
Tak.

Venlig hilsen Helle

Fra : Johnny

Dato : 31-07-01 09:04

Hvis du -ligesom jeg- stort set kun går efter et enkelt kamera der tager
gode, skarpe billeder, så tror jeg Canons A20 lige er sagen.
Den er jeg i hvert fald overbevist om, bliver mit valg.
Du kan sammenligne forskellige kameraer her :
http://www.imaging-resource.com/IMCOMP/COMPS01.HTM
Jeg synes at A20'eren laver rigtigt gode billeder.
Andre gode sider når man skal vælge kamera :

http://www.all-digital-links.com/
http://www.dpreview.com/gallery
http://www.imaging-resource.com/DIGCAM01.HTM
http://www.dcresource.com/