/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telia lyver
Fra : Bo Meyer


Dato : 03-04-09 21:58

Telia skriver på telia.dk:

Citat start ---
Hvad sker der, når abonnementet er opsagt?

Du skal betale dine regninger i opsigelsesperioden som normalt. Hvis
du har forudbetalt abonnement, vil det blive modregnet på den endelige
slutafregning, som du vil modtage senest 30 dage efter den endelige
opsigelsesdato.

Citat slut ---

Jeg opsagde mit abonnement midt i oktober, således at jeg følte det
var tidligt nok, i forhold til min bindingsperiode, der sluttede 16.
januar 2009. Jeg fik endda et brev fra Telia om, at mit abonnement var
opsagt fra den 16. januar 2009.

Først den 2. april fik jeg slutafregningen fra Telia (ja, de skulle
tilbagebetale lidt over 500 kroner). Telia må åbenbart have brug for
at låne penge af kunderne.

/Bo


 
 
Anders (04-04-2009)
Kommentar
Fra : Anders


Dato : 04-04-09 05:40


"Bo Meyer" <bo.meyer@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:d90ec76e-088a-4da9-ba0a-0ec4fd2f9336@3g2000yqk.googlegroups.com...
Telia skriver på telia.dk:

Citat start ---
Hvad sker der, når abonnementet er opsagt?

Du skal betale dine regninger i opsigelsesperioden som normalt. Hvis
du har forudbetalt abonnement, vil det blive modregnet på den endelige
slutafregning, som du vil modtage senest 30 dage efter den endelige
opsigelsesdato.

Citat slut ---

Jeg opsagde mit abonnement midt i oktober, således at jeg følte det
var tidligt nok, i forhold til min bindingsperiode, der sluttede 16.
januar 2009. Jeg fik endda et brev fra Telia om, at mit abonnement var
opsagt fra den 16. januar 2009.

Først den 2. april fik jeg slutafregningen fra Telia (ja, de skulle
tilbagebetale lidt over 500 kroner). Telia må åbenbart have brug for
at låne penge af kunderne.

/Bo

Kan kun være enig.

Har selv haft en lignene historie....
Opsage mit abb. hos Telia i september 2008 (det udløb i oktober 2008).
Alt var fint, fik en bekræftelse (efter 4 opkald), og så regner man med at
det er OK, men nej.
Der kom 2 regninger på ialt 800,- her feb. 2009, som lige skulle betales,
hvilket så vidste sig at være en stor fejl fra Telia's side.....

Så fremover køber jeg ikke mobiler hos Telia mere og heller ikke hos Call
Me.

A



Optimus Prime (06-04-2009)
Kommentar
Fra : Optimus Prime


Dato : 06-04-09 07:42

Anders skrev:
> Kan kun være enig.

Jeg opsagde mit ca. samtidig - der var ingen problemer med det, fik
skriftlig bekræftigelse et par dage efter og telefonen blev lukket på
datoen.

Herefter fik jeg en kreditnota på den del af mit "Telia On abonnement"
som jeg ikke havde fået brugt (det er forudbetalt).
Men jeg måtte dog ringe til support og spørge hvor de penge var henne,
for der fremgik intet af kreditnotaen om dette.
Supporteren spurgte efter mit kontonummer og beløbet - sagde så at der
gik 3-4 uger før jeg havde pengene.
Det lugtede lidt af jeg nok aldrig havde fået andet end notaen hvis ikke
jeg havde henvendt mig (eller at deres regnskabsafdeling har rod i
arbejdsgangene) - og at det må være en usædvanlig dårlig netbankløsning
de har siden det skal tage 3-4 uger at overføre mine penge; men jeg fik
da pengene efter knap 4 uger og supporteren havde åbenbart hørt forkert,
så jeg fik et højere beløb end jeg havde sagt, så der var lige til 2 is

Skiftede i øvrigt til Bibob, sparer masser af penge og har ingen
problemer

Jakob Griffel (04-04-2009)
Kommentar
Fra : Jakob Griffel


Dato : 04-04-09 08:26

- Hvad har det med "teknik" at gøre...?

--
Hilsen Jakob



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste