Anders skrev:
> Kan kun være enig.
Jeg opsagde mit ca. samtidig - der var ingen problemer med det, fik
skriftlig bekræftigelse et par dage efter og telefonen blev lukket på
datoen.
Herefter fik jeg en kreditnota på den del af mit "Telia On abonnement"
som jeg ikke havde fået brugt (det er forudbetalt).
Men jeg måtte dog ringe til support og spørge hvor de penge var henne,
for der fremgik intet af kreditnotaen om dette.
Supporteren spurgte efter mit kontonummer og beløbet - sagde så at der
gik 3-4 uger før jeg havde pengene.
Det lugtede lidt af jeg nok aldrig havde fået andet end notaen hvis ikke
jeg havde henvendt mig (eller at deres regnskabsafdeling har rod i
arbejdsgangene) - og at det må være en usædvanlig dårlig netbankløsning
de har siden det skal tage 3-4 uger at overføre mine penge; men jeg fik
da pengene efter knap 4 uger og supporteren havde åbenbart hørt forkert,
så jeg fik et højere beløb end jeg havde sagt, så der var lige til 2 is
Skiftede i øvrigt til Bibob, sparer masser af penge og har ingen
problemer