Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cykelbilleder til bedømmelse
Fra : Mads Pedersen

Dato : 30-07-01 21:47

Jeg har været ude at muntre mig lidt med at tage nogle billeder mens jeg
cyklede derudaf. De ligger i dk.binaer under "Cykelbilleder"

Billederne er taget med et Canon EOS50E med 28-80 zoom på 28 mm.
Lukketiderne ligger på 1/30 og langsommere + det hvor man kan se at jeg
kører på en halvslidt Rigida DP18-fælg er taget på omkring 1/30 sek. med
flash synkroniseret med bageste lukkegardin...'kæft hvor lød det i grunden
nørdet

Mvh Mads

Fra : Pia

Dato : 30-07-01 22:06

sjovt. Det har jeg også gjort forrige år - men på en rigtig hest, ikke en af
jern. Der var ører på alle billederne...

Fin skarphed og farve.

:Pia

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 30-07-01 23:22

Ja undskyld, men hvordan kan man se disse billeder, "dk.binaer" under
Windows 2000 ???

Mvh Jan

Fra : J Skantse

Dato : 31-07-01 17:50

"Jan Lauenborg" <jan.lauenborg@mail.dk> wrote in message
> Ja undskyld, men hvordan kan man se disse billeder, "dk.binaer" under
> Windows 2000 ???

Hvordan læser du denne newsgroup ?

mvh/Jørgen

Fra : Mads Pedersen

Dato : 31-07-01 15:54

"Jan Lauenborg" <jan.lauenborg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Ja undskyld, men hvordan kan man se disse billeder, "dk.binaer" under
> Windows 2000 ???

Kan du ikke se dk.binaer?

Mvh Mads

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 31-07-01 23:33

jo, nu da jeg ved at den skal være der, har jeg fået klikket så meget rundt
at den fandt nogle flere nyhedsgrupper....