Kristenforfølgelser i Pakistan
Fra : Per Rønne

Dato : 20-05-09 04:56

På:

<http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/324208:Udland--Kristne-tvinges
-i-hellig-krig?all=1>

kan ses hvordan kristne forfølges i et land som Pakistan.

20-årige Zeeshan Gill blev kidnappet og tvunget til at konvertere til
islam; ellers var han blevet dræbt.

Det var meningen at han herefter skulle sendes i hellig krig i Kashmir,
mod inderne. Det lykkedes ham dog at flygte til sin familie, som
derefter alle tog benene på nakken.

Kidnapningen og tævene kan i Pakistan straffes, men ikke
tvangskonverteringen. Der er i islam dødsstraf for at konvertere væk fra
islam, herunder at konvertere tilbage til kristendommen efter en
tvangskonvertering, så så Zeeshan stadig er kristen er han i livsfare
.... i sandhed gode fremtidsudsigter for Europas kristne urbefolkninger,
efterhånden som Europa bliver stadig mere islamiseret ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 20-05-09 06:24

Per Rønne skrev:
> [...]
> ... i sandhed gode fremtidsudsigter for Europas kristne urbefolkninger,
> efterhånden som Europa bliver stadig mere islamiseret ...

Den "ædle vilde" i beduin forklædning er noget klam, men er det ikke
hamrende ligegyldigt?

Det handler vel primært om at assimilere et antal indvandrere.

Gad vide om familiesammenføringerne iøvrigt er stoppet.. man hører stort
set intet om det, og hvis de VAR stoppet, eller, især, reduceret, villle
fætter Seidenfaden og tante Vestager vel ikke undlade at kommentere det?

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-09 08:11

"Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" < wrote:
> [...]

Alle muslimske lande er ved at blive tømte for kristne og jøder.

Når det kommer til "islam" så er der altid denne indforståede ret til
asymmetri: DE ville helst - som de tidligere har gjort - holde ikke-muslimer
ude fra deres "tredjehelligste sted" Jerusalem. At det er kristnes og jøder
"helligste sted" DET betyder ikke en papskid, og at ingen andre end muslimer
må komme på "deres" hellig ét og hellig to, det anses som helt naturligt.

I indien ligger buddhisters allerhelligste sted, og folk kommer fra hele
verden for at besøge templet,- hvor muslimer har bygget en moske få meter
fra OG brøler ud over de andægtige buddhister fem gange om dagen med
højtalere. Det føles "helt naturligt" for "islam" for islam ER jo sandheden
som alle burde underlægge sig allerede nu.

> Den "ædle vilde" i beduin forklædning er noget klam, men er det ikke
> hamrende ligegyldigt?
>
> Det handler vel primært om at assimilere et antal indvandrere.

Det gør det nemlig, men det er jo helt no-no fra både politisk korrekte
multikulturalisters side, og fra muslimernes, - man har *stadig* reglen med,
at ingen muslimsk kvinde må gifte sig med en ikke-muslim, så de kan IKKE,
som andre indvandrergrupper assimileres i samfundet og "forsvinde" - islam
ER et særtilfælde, på mange forskellig måder.

> [...]
> stort set intet om det, og hvis de VAR stoppet, eller, især,
> reduceret, villle fætter Seidenfaden og tante Vestager vel ikke

De er sandelig ikke stoppet, - selv om de ikke er oppe på hvad EU-kandidaten
Charlotte Antonsen sad og docerede igen og igen på P1, hun hævde at vi fik
68.500 familiesammenført om året. Hun mener sikkert også - som speakeren i
en nyhedsudsendelse forleden - at vi i år 2050 bliver seks milliarder
mennesker i Danmark.

Som jeg husker det er der omkring 6.500 såkaldte sammenføringer om året, og
jo nu stigende igen.