Sosserne er terrorister
Fra : Martin Larsen

Dato : 18-05-09 23:29

Dam Kristensen springer nu fra aftalen om at hjemsende irakerne.

Sagde nogen populisme?

Jeg siger terrorisme. At give efter for kriminelle krav: ungdomshus,
Hyskenstræde og irakiske asylturister er terror fordi det inviterer til
endnu grovere pression næste gang.

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/324498:Danmark--S-og-SF-vil-genaabne-irakersager

"Når vi sender nogen herfra, så skal det selvfølgelig også være på det
grundlag, der er nu og her", siger Henrik Dam Kristensen med karakteristisk
sosser-logak.

Og her er et andet gakke-Dam citat som passer til lejligheden:

"Jeg tror mindst lige så meget på nationen Danmark som Pia Kjærsgaard.

Men forskellen er, at jeg gør det, fordi jeg elsker mit land og det, vi
gennem årene har bygget op, ikke fordi jeg vil score billige, politiske
point.

Det er på tide, vi kræver vores land og vores flag tilbage. Tilbage fra den
højrefløj, der i ti år har holdt vores danskhed som gidsel. Som i ti år har
trampet på vores stolthed som danskere.

I modsætning til højrefløjen tror jeg på det danske fællesskab. "

Tsk, tsk.

Mvh
Martin

Fra : TBC

Dato : 19-05-09 01:24

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Dam Kristensen springer nu fra aftalen om at hjemsende irakerne.
>
> Sagde nogen populisme?

Det kan jeg da godt sige, for det er det imho!
....Ihvertfald på nogen vis, da det jo langt fra er populært hos flertallet
(som du jo selv er et levende eksempel på)

> Jeg siger terrorisme. At give efter for kriminelle krav: ungdomshus,
> Hyskenstræde og irakiske asylturister er terror fordi det inviterer til
> endnu grovere pression næste gang.

Så siger jeg: Få nu lige styr på begreberne. At være diplomatisk eller at
give efter for noget er omtrent så langt fra terrorrisme som det kan komme.

Hint: Terrorisme er den systematiske brug af terror brug med henblik på at
betvinge nogen. Altså f.eks voldelige eller destruktive handlinger begået
med henblik på at intimidere en befolkning eller en regering til at møde
terroristernes krav. Så man kan allerhøjest anlægge det overdrevne synspunkt
at Hr. Dam som os andre er et offer for terrorisme. Det er til gengæld
fløjtende forkert at kalde 'det at give for' tererrorisme, da det snarere er
den direkte modsatte side af sagen.

> Det er på tide, vi kræver vores land og vores flag tilbage. Tilbage fra
> den højrefløj, der i ti år har holdt vores danskhed som gidsel. Som i ti
> år har trampet på vores stolthed som danskere.

Der til siger jeg: Han er sku ikke den eneste der går rundt og føler det
sådan!

TBC

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-05-09 11:11

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i meddelelsen
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Det kan jeg da godt sige, for det er det imho!
> ...Ihvertfald på nogen vis, da det jo langt fra er populært hos flertallet

Populisme er ikke defineret ved antallet... (gaab)

> Så siger jeg: Få nu lige styr på begreberne. At være diplomatisk eller at
> give efter for noget er omtrent så langt fra terrorrisme som det kan
> komme.

Formørkede vrøvlehoved. Selvfølgelig er de ikke direkte medvikende til
terror, for så var de allerede spærret inde, men de tilskynder til terror
fordi de medvirker til at det betaler sig.

> Hint:

Det ord skal du helt afholde dig fra

> Der til siger jeg: Han er sku ikke den eneste der går rundt og føler det
> sådan!

Enig.

Mvh
Martin