32.000 (toogtredivetusinde) videnskabsmænd~
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-05-09 18:24

totalt de CO2 ramtes fantasier.

http://network.nationalpost.com/np/blogs/fpcomment/archive/2008/05/17/32-000-deniers.aspx

Mon 32.000 videnskabmænd/kvinder er nok til, at fårene begynder at
tvivle på CO2-vrøvlet?

Jeg tror det ikke. CO2-fantasterierne har aldrig bygget på fakta, logik
eller bare et gran af sund fornuft. At havisen er tykkere og mere
udbredt end den længe har været, at jordens gletchere styrter frem som
ikke set i hundredevis af år, at det nuværende CO2-niveau er faretruende
lavt set i geologisk målestok, at CO2 mængden i de sidste 70 millioner
år har ændret sig efter temperaturen med 100 til 150 års forsinkelse (og
altså ikke omvendt) og et utal af andre beviser for, at CO2'ernes
luftige teorier lider af iltmangel (for slet ikke at tale om at deres
hjerner nok også kunne trænge til noget ilt) - har på ingen måde hindret
fårene i at dyrke deres nye syndflodsreligion.

Hele CO2-affæren er endnu et bevis i en laaaang række af beviser på, at
mennesker er indrettet til at blive enige om noget, og at det er
fuldkommen ligegyldigt om, det er noget inderligt vrøvl, der enes om. En
dag vil fårene le af de CO2ramte - og samtidig vil de ikke kunne se, at
de selv er fyldt til randen med andre myter og løgne, som de opfatter
som fakta.

Egentligt burde man vel sterilisere alle dem, der går og falder for
alskens nonsens og humbug og ikke har intelligensen til kritisk
tænkning; men på den anden side set, kan man jo også bare snyde og
udnytte dem groft. De opdager det aldrig, og man lever et federe og
sjovere liv på den måde.

Den kloge narrer den mindre kloge. Til dem der har skal mere gives. osv
osv osv.

Fra : Kim2000

Dato : 17-05-09 18:36

"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> måde.
>
> Den kloge narrer den mindre kloge. Til dem der har skal mere gives. osv

Så olieindustrien kan altså fortælle os at vi bare skal bruge løs af olie.
Det er vel nok betryggende når disse kloge og viise mænd siger det. Jeg tror
sørme jeg vil tænde en lampe bare for at fejre det.

Fra : N_B_DK

Dato : 17-05-09 18:40

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Så olieindustrien kan altså fortælle os at vi bare skal bruge løs af
> olie. Det er vel nok betryggende når disse kloge og viise mænd siger
> det. Jeg tror sørme jeg vil tænde en lampe bare for at fejre det.

Husk nu sølvpapir hatten, for fakta skal man bestemt ikke tro på vel?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Kim2000

Dato : 17-05-09 18:45

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Husk nu sølvpapir hatten, for fakta skal man bestemt ikke tro på vel?

Ikke når disse "fakta-rapporter" er betalt af folk, der har økonomisk
interesse i at folk forbruger deres produkter. Hvis du læser op i historien
vil du opdage at tusindevis af professorer fastslog at der ikke var
sammenhæng mellem tobak og kræft, rapporterne var betalt af
tobaksindustrien. Det er nøjagtig det samme om igen.

Shell kunne også fortælle os at den bedste måde at komme af med
boreplatforme var ved dumpe dem i havet, bevendt nok også den billigste
måde. De havde også en flot rapport.... Og Danisco kunne fortælle at sukker
er sundt - og de fik endda en professor til at sige det samme, at de så
betalte ham 8 millioner for at fortie en rapport er en mindre sag.
Eksemplerne er talrige.

Fakta er at der er mindre is i dag end for 50 år siden, det er fakta.

Fra : N_B_DK

Dato : 17-05-09 19:26

> Fakta er at der er mindre is i dag end for 50 år siden, det er fakta.

Ja, og? der har før været mere is, og mindre is.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-05-09 19:54

> [...]
> er en mindre sag. Eksemplerne er talrige.
>
> Fakta er at der er mindre is i dag end for 50 år siden, det er fakta.

Såå ...?

Jeg kan ellers give dig eksempler på det modsatte. Gider du føre bevis
for, at der i dag er mindre is end for 50 år siden?

Fra : Thomas M

Dato : 17-05-09 19:30

N_B_DK wrote:

> Husk nu sølvpapir hatten, for fakta skal man bestemt ikke tro på vel?

Hvor ser du ubestridelig fakta i denne tråd?

Jeg ser et link til en artikel om nogle videnskabsmænd som er uenige med
nogle andre videnskabsmænd.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 17-05-09 19:40

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Hvor ser du ubestridelig fakta i denne tråd?

Sålænge at temperaturen også stiger andre steder i solsystemet, så har
ejg godt nok svært ved at se at selvsamme temperatur stigning på jorden
er menneskeskabt.

> Jeg ser et link til en artikel om nogle videnskabsmænd som er uenige
> med nogle andre videnskabsmænd.

Videnskabsmænd? mener du de der rengøringsfolk og pedeller osv der blev
brugt som forskere i en "rapport" om det var menneske skabt?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : *@ '

Dato : 17-05-09 19:06

On Sun, 17 May 2009 19:36:09 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"Henrik Svendsen" <hrsvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

>Så olieindustrien kan altså fortælle os at vi bare skal bruge løs af olie.
<sidestep>

har DU bevis for at menneskelig aktivitet har nogen indflydelse på
klodens temperatur?

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : *@ '

Dato : 17-05-09 18:45

On Sun, 17 May 2009 19:23:46 +0200, "Henrik Svendsen"
<hrsvendsen@msn.com> wrote:

> [...]
>tvivle på CO2-vrøvlet?
>
>Jeg tror det ikke. CO2-fantasterierne har aldrig bygget på fakta, logik
<klip>

hver eneste gang jeg har bedt om BEVIS for påstanden om at klodens
temperaturudsving skulle skyldes menneskelig aktivitet er svaret altid
udeblevet

GAD vide hvorfor

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/