Glade nyheder fra Kuwait
Fra : P.N.

Dato : 17-05-09 13:01

Her er en solstrålehistorie den virkelige verden 4 kvinder er blevet valgt
til Parlamentet i Kuwait, det viser at verden bevæger sig fremad,
imodsætning til de mange tusinde dystre historier der udgår fra knuds hånd.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8053088.stm

Fra : *@ '

Dato : 17-05-09 13:16

On Sun, 17 May 2009 14:00:44 +0200, "P.N." <pn@mail.tdc.dk> wrote:

>Her er en solstrålehistorie den virkelige verden 4 kvinder er blevet valgt
>til Parlamentet i Kuwait, det viser at verden bevæger sig fremad,
>imodsætning til de mange tusinde dystre historier der udgår fra knuds hånd.

pladder

jeg tør vædde på at ikke en eneste af de 4 valgte er

ateisk eler medlem af et politisk parti

at muhamedanere forsøger at narre omverdenen er ikke tegn på noget der
bare ligner fremskridt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Weber

Dato : 17-05-09 13:12

P.N. wrote:
> [...]
> valgt til Parlamentet i Kuwait, det viser at verden bevæger sig
> fremad, imodsætning til de mange tusinde dystre historier der udgår

Mon ikke racisme-Knud kan korrigerer sandheden væk
ved hjælp af et koran-citat?
:P

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-05-09 13:21

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Mon ikke racisme-Knud kan korrigerer sandheden >væk
> ved hjælp af et koran-citat?

Du mener at de mange historier som Knud linker til om undertrykkelse af
kvinder i den Arabiske verden er usande ?.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : *@ '

Dato : 17-05-09 18:36

On Sun, 17 May 2009 14:21:13 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>Du mener at de mange historier som Knud linker til om undertrykkelse af
>kvinder i den Arabiske verden er usande ?.

nej

han mener at fakta og sandhed er lig racsime

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 16:23

Michael Weber wrote:

> Mon ikke racisme-Knud kan korrigerer sandheden væk
> ved hjælp af et koran-citat?

I er dumme som nedblæste beduintelte.

Tag jer en tur til Kuwait eller Saudi Arabien, - eller Pakistan, eller et af
de sharia-lande I elsker så højt. Og kom så tilbage med tilbagemeldinger, -
der er forresten netop en dansk tur til Iran, dér kan I nå at deltage i
steningen af seks dømte kvinder. Velbekomme!

Fra : Michael Weber

Dato : 17-05-09 16:47

Knud Larsen wrote:

> I er dumme som nedblæste beduintelte.

Naturligvis er vi alle dumme, når du siger det
:)

> [...]
> tilbagemeldinger, - der er forresten netop en dansk tur til Iran, dér
> kan I nå at deltage i steningen af seks dømte kvinder. Velbekomme!

Man kan også se en skummel badutspringer her:
http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Michael Weber

Dato : 17-05-09 17:10

Knud Larsen wrote:

> [...]
> tilbagemeldinger, - der er forresten netop en dansk tur til Iran, dér
> kan I nå at deltage i steningen af seks dømte kvinder. Velbekomme!

Forresten...
Du må lige hjælpe med at tolke følgende situation:
Jeg bestilte en Pizza idag og ham, der bragte den ud,
så lidt mellemøstlig-agtig ud og jeg overlevede leveringen
af Pizzaen uden mén.
Men Knud...hvad sker der ?
Kommer ham buddet igen i nat og overfalder mig eller hvad?
Eller bliver jeg stenet imorgen?

Hjæææææælp.
Hjælp mig med at tolke situationen, Knud.
:P

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 17:47

Michael Weber wrote:

> [...]
> Eller bliver jeg stenet imorgen?
>
> Hjæææææælp.
> Hjælp mig med at tolke situationen, Knud.

Er du virkelig så dum, eller lader du bare som om, - jeg tror du virkelig er
så dum som de pizzaer du æder.

At du også er sjofel, er bare en ekstra dimension af din person.

Tag nu og gå på et kursus i menneskelighed, du kan muligvis nå at blive et
menneske, hvis du skynder dig.

Hvis også DET svigter, så tag en tur til Swat, med kalot, så får det hurtigt
ende.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 17:50

Knud Larsen wrote:
> [...]

Ved du forresten at din gode ven P.N. er mangeårig erklæret nazist og
jødehader. I står rigtig godt til hinanden.
Har I begge konverteret til saudi-islam?

Fra : Michael Weber

Dato : 17-05-09 17:52

Knud Larsen wrote:

> Ved du forresten at din gode ven P.N. er mangeårig erklæret nazist og
> jødehader. I står rigtig godt til hinanden.

Er det rigtig, Knud?

> Har I begge konverteret til saudi-islam?

Ja, ja, vil du være med?
Strengere straffe må da være et glimrende
"salgsargument".
:P

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 18:51

Michael Weber wrote:

> Ja, ja, vil du være med?
> Strengere straffe må da være et glimrende
> "salgsargument".

Du kan kigge på denne video sammen med din medhader:

http://snaphanen.dk/

Fra : Michael Weber

Dato : 17-05-09 18:52

Knud Larsen wrote:

> Du kan kigge på denne video sammen med din medhader:
>
> http://snaphanen.dk/

Okay, Mullah-Knud, det gør jeg så
;)

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 20:00

Michael Weber wrote:

> Okay, Mullah-Knud, det gør jeg så
> ;)

Gør du det lille ven, hvem du end er. Og bliv nu ikke for længe oppe, husk
du skal i skole i morgen.

Fra : Michael Weber

Dato : 17-05-09 20:07

Knud Larsen wrote:

> Gør du det lille ven, hvem du end er. Og bliv nu ikke for længe oppe,
> husk du skal i skole i morgen.

´Kay, Mullah-Knud
;)

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Michael Weber

Dato : 17-05-09 17:47

Knud Larsen wrote:

> Er du virkelig så dum, eller lader du bare som om, - jeg tror du
> virkelig er så dum som de pizzaer du æder.

Så jeg bliver stenet ligesom de dømte kvinder?

> At du også er sjofel, er bare en ekstra dimension af din person.

Lidt sjofel er man vel altid.
:D

> Tag nu og gå på et kursus i menneskelighed, du kan muligvis nå at
> blive et menneske, hvis du skynder dig.

Men Knud, kan du ikke vise vejen?

> Hvis også DET svigter, så tag en tur til Swat, med kalot, så får det
> hurtigt ende.

Men Knud, er efter din mening overhovedet nødvendig at tage heeeelt
derned ?

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : *@ '

Dato : 17-05-09 18:42

On Sun, 17 May 2009 18:10:06 +0200, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Forresten...
>Du må lige hjælpe med at tolke følgende situation:
>Jeg bestilte en Pizza idag

og?

hvad med at forholde dig til fakta?

alle steder hvor muhamedanismen har fået indflydelse er det indtil
videre gået galt

prøv at forholde dig til det

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-05-09 13:18

"P.N." skrev i en meddelelse

> Her er en solstrålehistorie den virkelige verden

øhh De mange andre historier vi høre fra den Arabiske verden er fra en
uvirkelige verden eller hvad ?.

>4 kvinder er blevet valgt til Parlamentet i Kuwait, det viser at verden
>bevæger sig >fremad,

Ja dejligt at se et Arabisk land tage hul på bylden.

Vi må blot håbe at resten af denne tåbelige del af verden
skyndsomt følger trop, om ikke andet så for at Knuds og mange andre's
tusinder af historier om undertrykkelse af kvinder og ikke-Muslimer får en
ende.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 17-05-09 20:11

P.N. skrev:
> [...]
> til Parlamentet i Kuwait, det viser at verden bevæger sig fremad,
> imodsætning til de mange tusinde dystre historier der udgår fra knuds hånd.

Saudi arabien er vist også på banen med kvindelige politikere, men det
er så kun i sekretær stillinger.
Unge piger har mig bekendt stadig cykelforbud,

Men hvis der er lys i den formørkede verden, kommer det vel af veje til
at skinne på os andre :)

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 22:44

"Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" < wrote:

> Saudi arabien er vist også på banen med kvindelige politikere, men det
> er så kun i sekretær stillinger.
> Unge piger har mig bekendt stadig cykelforbud,

Der er én, og hun er viceminister og kun for kvinde-anliggender.
Cykelforbud? Det ville der være dødsstraf for,- nej den nye minister kan
ikke selv køre i bil til ministeriet, det kan kun hendes mand eller hendes
bror eller søn gøre.

Men det ER da vidunderlige fremskridt, - og bare vi venter 500 år så skal
de nok blive nogenlunde normale.

> Men hvis der er lys i den formørkede verden, kommer det vel af veje
> til at skinne på os andre :)

Sikkert på dine efterkommere om måske allerede 200 år, hvor vi jo så vil
være blivet et muslimsk land for længe siden.

Fra : Ivannof

Dato : 18-05-09 09:26

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> bror eller søn gøre.
>
> Men det ER da vidunderlige fremskridt, - og bare vi venter 500 år så skal

Beklager Knud. Nu har det været sådan dernede i 1300 år og så regner du med
at det sådan bare lige bliver "normalt" efter bare 500 år. Optimist!

Men noget kan man da lære. Dét at holde fast! Ingen populisme! Det lange
seje træk. Det er flot at kunne holde kursen i 1300 år. Det er godt at
jorden er rund, for ellers ville de være røget ud over kanten forlængst!
(måske er den ikke rund alligevel?)

Hilsen Ivan

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-09 10:13

Ivannof wrote:
> [...]
>>

> Beklager Knud. Nu har det været sådan dernede i 1300 år og så regner
> du med at det sådan bare lige bliver "normalt" efter bare 500 år.

Jeg ER uforbederlig optimist.

> [...]
> godt at jorden er rund, for ellers ville de være røget ud over kanten
> forlængst! (måske er den ikke rund alligevel?)

En af deres topmuftier i Saudi Arabien kom i 2003 ud med en fatwa om at
slaveri skulle genindføres, for det tillader Muhammed og Allah, MEN han kom
ikke igennem med det. Det viser at de er godt på vej mod en liberalisering,
eller noget i den stil. Men det ER godtnok noget populistisk at ville ændre
gode gamle guddommelige goder, sikkert fordi kvinderne pressede på.

Fra : Ivannof

Dato : 18-05-09 10:54

> [...]
> liberalisering, eller noget i den stil. Men det ER godtnok noget
> populistisk at ville ændre gode gamle guddommelige goder, sikkert fordi

Hvilke kvinder?

Og det kunne være interessant at vide hvilke instanser et sådant forslag fra
en mufti skulle igennem for at blive lov i Saudi Arabien. Og hvor stor
forskel der ville være for de mange udenlandske arbejdere (specielt
filipinere), der må aflevere pas til arbejdsgiver og underlægge sig ham.

Hilsen Ivan

Fra : Ivannof

Dato : 18-05-09 09:20

"P.N." <pn@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse news:guouaa$afo$1@aioe.org...
> [...]
> til Parlamentet i Kuwait, det viser at verden bevæger sig fremad,
> imodsætning til de mange tusinde dystre historier der udgår fra knuds

Jeg elsker solstrålehistorier!

Nu kan 4 kvinder stråle i et parlament, som ikke har højere indflydelse end
altså hvis emiren vil være med til det.

Det ligner et demokrati, men det er det ikke. Altså er de fire kvinder
irrellevante for Kuweits fremdrift!

Hilsen Ivan