Dansk folketingspolitiker, som var med til~
Fra : P.N.

Dato : 16-05-09 09:50

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1168620.ece

"Der er meget vrede lokale grupper her, fortæller Kamal Qureshi til Ritzau,
efter at retten i Riga i går gav paraden lov til at blive afviklet. Byrådet
forsøgte at få et forbud mod paraden, som et flertal i byrådet mener er
anstødelig og til fare for den offentlige sikkerhed."

Ja det her minder om Alabama anno 1959. De kommer til at kæmpe hårdt for
deres menneske rettigheder.

Fra : hanzen

Dato : 16-05-09 09:55

"P.N." <pn@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse news:guluo4$r5d$1@aioe.org...
> [...]
> byrådet mener er anstødelig og til fare for den offentlige sikkerhed."
>
> Ja det her minder om Alabama anno 1959. De kommer til at kæmpe hårdt for

Husk lige hvordan forholdene er i dit elskede Muhamedanien.
--

hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af:
Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der
angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : vvv

Dato : 16-05-09 12:13

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i meddelelsen

> "P.N." <pn@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Husk lige hvordan forholdene er i dit elskede Muhamedanien.
> --
Du kan ikke skrive noget uden at blande muslimer ind i det?

vv

Fra : hanzen

Dato : 16-05-09 12:21

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan ikke skrive noget uden at blande muslimer ind i det?
>
> vv

Sådan er verden blevet
Alt er værre i Muhamedanien.
Og vi skal hele tiden indrette os efter deres særprægede ideer,
Derfor
Men jeg tror ikke du forstår.

Fra : vvv

Dato : 16-05-09 12:27

> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Sådan er verden blevet
> Alt er værre i Muhamedanien.
> Og vi skal hele tiden indrette os efter deres særprægede ideer,
> Derfor
> Men jeg tror ikke du forstår.
> --
Jeg forstår ikke at intet emne kan diskuteres uden at du, og andre, hele
tiden skal blande muslimerne ind i det.

vv

Fra : hanzen

Dato : 16-05-09 12:36

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg forstår ikke at intet emne kan diskuteres uden at du, og andre, hele
> tiden skal blande muslimerne ind i det.
>
> vv

Og jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kan bestemme i vores eget land.
Hele tiden skal vi tage hensyn til muhamedanernes følelser.
--
hilzen
hanzen

Fra : P.N.

Dato : 16-05-09 14:19

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
jeg tror ikke du forstår.

> [...]
> hilzen
> hanzen

Og jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kan bestemme i vores eget land.Hele
tiden skal vi tage hensyn til den voksende gruppe af sindslidende der kun
tænker og taler om muslimer dag og nat .

Fra : hanzen

Dato : 16-05-09 16:59

"P.N." <pn@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse news:gumego$g0f$1@aioe.org...

> [...]
> tiden skal vi tage hensyn til den voksende gruppe af sindslidende der kun
> tænker og taler om muslimer dag og nat .

Hvad er muslimer?
Det samme som sindslidende?
--
hilzen
hanzen

Fra : vvv

Dato : 16-05-09 18:56

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i meddelelsen

> Og jeg forstår ikke hvorfor vi ikke kan bestemme i vores eget land.
> Hele tiden skal vi tage hensyn til muhamedanernes følelser.
> --

Angst essen seele auf!
Men hvis du har det sådan, så er det jo sådan du har det. Men derfor er der
vel ingen grund til at afspore alle debatter der handler om noget helt
andet, ved at blande muslimer ind i det. Der er jo allerede rigeligt med
debatter der handler om indvandring/muslimer

vv

Fra : hanzen

Dato : 16-05-09 19:00

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> andet, ved at blande muslimer ind i det. Der er jo allerede rigeligt med
> debatter der handler om indvandring/muslimer

Er det virkeligheden der generer dit sarte sind?
Så hold øjne og ører lukkede.

Fra : vvv

Dato : 16-05-09 19:41

> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Er det virkeligheden der generer dit sarte sind?
> Så hold øjne og ører lukkede.

Jeg har det fint med virkeligheden, men jeg har det svært med klaphatte der
skal putte deres yndlingsemne ind i en hver dabat.

vv

Fra : Petse

Dato : 16-05-09 13:27

Den Sat, 16 May 2009 13:12:44 +0200 skrev vvv:

> "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan ikke skrive noget uden at blande muslimer ind i det?
>
> vv

Jamen Hanzen har ret.

http://www.prideradio.dk/index.php?
option=com_content&task=view&id=1930&Itemid=124

Og var det ikke noget med at næsten 200 homoseksuelle i Irak blev
henrettet, fordi de var homoseksuelle?