Mooning er mulig, er halvmåning?
Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-09 21:41

Mooning er mulig, er halvmåning?
I min spejdertid havde vi en joke om en mand i toget, der skulle skide og
stak røven ud af vinduet og fortsatte, da toget kørte ind på perronnen og
skulle af sted igen.

Da der fløjtedes til afgang råbte togkontrolløren"Vil den herre med den
lille cigar og de store kinder trække hovedet ind i kupeen"
Og den tænkte jeg på, da man nogle år senere begyndte at importere
begrebet "mooning" fra USA om vulgær visen ringeagt ved at vende bagdel til
og trække bukserne ned.
For få år siden forbød visse amerikanske highschools baggy pants, der
hænger så lavt at man ser cleavage mellem halvdelen af det øverste af
røvballerne.
Så meget kunne ses af min hud på én balle, da jeg bar selvfabrikerede
shorts, og da jeg snakkede med en politimand spurgte jeg om, hvad der skal
til før man blufærdighedskrænker, og han holdt et foredrag om at vi alle
er forskellige, - og at han mente jeg var på grænsen.
Men en politijurist skrev til mig, som svar på spørgsmål, at kun hvis
adfærd , bevægelser og ord gør får den nøgne hud til at bidrage til noget
UTERLIGT, altså sexuelt-exhibitionistisk krænkende, er der et problem.
Mooning er nok ulovligt, når man målrettet vender ryggen til og er rigeligt
afklædt.
På badestrande må man overalt i Danmark svømme og sol bade splitternøgen,
men man må ikke promenere.
Hvordan bliver det uacceptabelt at have - samtidig med øjenkontakt - en
flænge så ½ røvballe ses? Det forstår jeg ikke. Kan nogen se et link til
noget perverst opfordrende?
Behøver vi anden lov end at aktive berøringer der kan tolkes som
indledning til voldtægt,er kriminelle ?
Hvis bar hud skal kriminaliseres i forbindelse med gerninger, så bør det
være kønsorganer og kun det.
Ligestilling må betyde at synlig tisse mand og kone er lige slemt -
eller skal fremstående anatomi i sig selv være særlig strafbart?
Så bør feminister protestere.
Ville DK få et dårligt ry hvis nøgne m og k shoppede naturligt på Strøget?
I Netto er jeg blevet udvist alene pga bar vom - skal smukke slange
mennesker være særlig fritaget for "straf/sanktioner". Butiksbestyreren fik
ikke opbakning fra Netto-topchefen
Det var før kjole-ole-sagen hvor der faldt dom for at mænd i kvindetøj er
helt OK.
Hjemmelavet skottekilt eller Gandhi-omvikling bruger jeg en del og er tryg
ved det overalt nu, pga den anti-sexistiske dom.

Fra : kk

Dato : 14-05-09 07:16

> [...]
> Og den tænkte jeg på, da man nogle år senere begyndte at importere
> begrebet "mooning" fra USA om vulgær visen ringeagt ved at vende bagdel

klip..

Mooning er ikke noget nyt, det er antagelig opfundet af Sankt Peter himself,
som ved visse lejligheder endda selv praktiserer det!
Hvis du læser Carsten Jensens udmærkede roman "Vi de druknede", vil du finde
en beretning om en sømand, som under slaget ved Eckernførde var så uheldig
at stå på dækker ovenover krudtkammeret, da skibet blev ramt af en granat
som fik det til at eksplodere. Sømanden røg i bogstaveligste forstand til
himmels. Men Sankt Peter har åbenbart ikke syntes at hans tid var omme, så
han hev op i kjortlen og viste sømanden sin bare røv, hvorefter han igen røn
ned på dækket og redede sit skind ved at lande i sine lykkebringende
søstøvler. Siden har det blandt søfolk været kendt, at hvis der var en som
havde ".set Sankt Peters røv", så havde vedkommende reddet skindet i en
situation, hvor han burde have været død.
Hvor Carsten Jensen har historien fra, ved jeg ikke, og har han selv fundet
på den, så er den da meget god, ik'?
Men det har nu ikke meget med politik at gøre!
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-05-09 22:24

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> fundet på den, så er den da meget god, ik'?
> Men det har nu ikke meget med politik at gøre!

Fordi vi bruger mindst en milliard på bleer og bleskift på plejehjem, er
der politik i det, nærlæs nedenstående

Uden tøj: Vov at være dig selv
Når man er en særling som mig,
Kan det være farligt at nyde livet som nudist.
Blot for at gå i shorts og bare tær har Bellahøj-stationens forrykte
politi givet mig en (minimal) bøde for blufærdighedskrænkelse
(uundskyldeligt justitsmord - påstand mod påstand)
Men en af de 3 fornuftige lejere jeg juli 2008 fik øverst i mit hus
(og som flytter ud august 2009, så en god 1 sals lejlighed er ledig) og
som sagde
"vi er ligeglade med din nøgenhed i haven"
var nervøse ved om snak med mig fx om mine internetskriverier kunne skade
deres karriere, men har efterhånden indset,
at DET KUN ER BEKVEMMELIGHED, der gør mig "naturligt påklædt" - når sol
og lunt vejr muliggør det.
Når man har rent mel i posen, så gælder, at ærlighed varer længst.
Nøgenhed er ikke kun behagelig, men også et udtryk for ærlighed, at man
ikke tilslører Guds skaberværk og ikke skammer sig, når man intet har at
skamme sig over.
Kun snerper, maskerade-fans og hemmelighedskræmmere har noget at skamme
sig over.
Hvis muslimer indser, at Danmark er et frigjort land og de kan ikke få
indført sharia-tildækning her, vil de lettere falde til patten og indse,
at de endnu er en slags gæster og bør være lidt ydmyge.
De bør ikke tro, at når de bliver flest, kan de indføre deres kalifat og
islamisk uskik med tilslørethed og andet snerperi.
MORALE: vær nøgen så meget som muligt. Hvis fremmedkulturelle eller fjender
af ærlighed får ondt i øjene, må de lære at se den anden vej.

Vov at "hetze igen" ved Kafka Proces
Holocaust opstod ved det som tjekken Josef Kafka beskrev og nu hedder "kafka-proces",
altså at man bagtalte jøderne for at tage ågerrenter, dræbe kristne børn,
snyde, nasse, have mafia, osv - helt som hvis man ved en retssag ikke må
vide, hvad man er anklaget for, så forsvar er umuligt.
Folk i mit kvarter, som har bagtalt mig for pædofili, har som eneste bevis
brugt, at mine short er lidt utraditionelle (jeg skriver på en artikel nr
2 til Ugeskrift for Læger, som har optaget nr 1. om emnet, og jeg vil i
2'eren vil anbefale at urin-inkontinente ældre bærer bundløse bukser, så de
slipper for bleer.)
Kineser-børn, indere og skotter har gode erfaringer med bundløse
benklæder.
Hærværk, voldelige person-angreb har været resultatet og jeg har nu "forhøjet
mit plankeværk" (afskærmet) , så der vanskeligere kan ses ind i min have,
når jeg går nøgen.
Politiet har igen og igen været her og talt voldsmændene til rette - men
løsningen på problemet er dialog. At folk taler _til_ den irriterende
afvigere, så man (som her) kan forstå, at intet ulovligt eller kritisabelt
sker.
I Rødovre blev en enlig mand dræbt pga fejlagtige rygter om pædofili - en
fjer bliver til fem høns, når man taler om afvigere og ikke til afvigere.
Kafka-processer kan have dødeligt resultat.
Børnehaven på Bjelkes Alle hoppede på vognen om, at der var fejl ved Bo
Warming, og politi var herude at true med polititilhold - ! - hvis jeg
blev ved med at sole mig på fortovet ved børnehaven, men både børnehave
og politi er faldet til patten, og jeg kan sole mig igen efter to års
pause skabt af perfid, kafkask løgn og bagtalelse.
Nørrebro og NV lokalavisen afviste at dække sagen, for de vil kun tale
pænt om børnehaven, og det tog 2 år før kommunen, der betaler
pædagogernes løn,
fik dem banket på plads vedr deres afskyelige løgne om mig.
Det kan betale sig at klage og være stædig - at "hetze igen", når
myndigheder begår grove overgreb, og de (som næsten altid) er 100% galt på
den.
Vidste du, at dyre ødelæggels af den gode gamle brolægning og asfaltering
på Bjelkes Alle er af hensyn til lastbiltrafik ved Metro-byggeri? Intet
sker for at gavne borgerne.

Vov at vide, forstå, lugte
Man skal kunne snakke om alt - ytringsfrihed skal kun begrænses vedr vold.
Når ideer flyder frit, forstår vi tingenes sammenhæng bedre, og der er
der megen trivsel i.
Dyr aflæser hinandens tanker via lugt og der er ingen
sundheds-skadelighed i, at mennesket lærer igen at tage afslappet eller
positivt på kropslugtes kommunikation og variation. Lortelugt advarede
engang om kolera-risiko, men urin-lugt har altid været totalt ufarlig
territorial-afmærkning, og ingen sundheds-gevinst er opnået ved renlighed
med det.
Det er kulturelt, socialt TILLÆRT, at nogle har afsky ved urin-lugt , og
kunne dette snerperi stoppes, ville der være mindre foragt imod gamle
medborgere, der sadistisk og perfidt TVINGES TIL AT BRUGE BLE, når de i høj
alder får ligegyldige sjatpisseri-tendenser.
Når folk i afsky for mine plankeværks budskaber pisser på ad dem, så er
jeg ret ligeglad - og håber, at hærværks-forsøgenes lugt vil åbne folks
øjne for, at det jo er ret harmløst, og man får ikke ondt i næsen, og hvis
vi debatterer emnet og ikke kalder det ulækkert, så vil flere modsætte sig
plejehjems (utilsigtet) sadistiske brug af bleer, når din far og din mor
skal på plejehjem. Bleer er tortur, og der er aldrig personale nok til
tilstrækkelig hyppig skift . Behandlerne lyver, at med bleer giver man den
gamle VÆRDIGHED, fordi han så ikke skal skamme sig ved at lugte, men
tværtimod skal man lære alle, at det aldrig er en skam at lugte.
Husmødre føler skam, hvis deres hjem lugter, så anstændige mennesker
pisser ikke på nogens gulv, når de er på besøg, men HUSK at folk , der
kritiserer lugt, gør det især for at se ned på den, der lugter, og ikke
fordi de reelt er generet.
Løgnagtigt antydes, at pislugt er "dårlig hygiejne", men da pis aldrig
spreder sygdom, er denne OVERTRO blot en ufin måde at udstøde de gamle
fra samfundet, ligesom man engang søgte at udstøde jøder af samfundet.
Folks kritik af andres kropslugte