Mooning er mulig, er halvmåning?
Fra : Bo Warming

Dato : 13-05-09 21:41

Mooning er mulig, er halvmåning?
I min spejdertid havde vi en joke om en mand i toget, der skulle skide og
stak røven ud af vinduet og fortsatte, da toget kørte ind på perronnen og
skulle af sted igen.

Da der fløjtedes til afgang råbte togkontrolløren"Vil den herre med den
lille cigar og de store kinder trække hovedet ind i kupeen"
Og den tænkte jeg på, da man nogle år senere begyndte at importere
begrebet "mooning" fra USA om vulgær visen ringeagt ved at vende bagdel til
og trække bukserne ned.
For få år siden forbød visse amerikanske highschools baggy pants, der
hænger så lavt at man ser cleavage mellem halvdelen af det øverste af
røvballerne.
Så meget kunne ses af min hud på én balle, da jeg bar selvfabrikerede
shorts, og da jeg snakkede med en politimand spurgte jeg om, hvad der skal
til før man blufærdighedskrænker, og han holdt et foredrag om at vi alle
er forskellige, - og at han mente jeg var på grænsen.
Men en politijurist skrev til mig, som svar på spørgsmål, at kun hvis
adfærd , bevægelser og ord gør får den nøgne hud til at bidrage til noget
UTERLIGT, altså sexuelt-exhibitionistisk krænkende, er der et problem.
Mooning er nok ulovligt, når man målrettet vender ryggen til og er rigeligt
afklædt.
På badestrande må man overalt i Danmark svømme og sol bade splitternøgen,
men man må ikke promenere.
Hvordan bliver det uacceptabelt at have - samtidig med øjenkontakt - en
flænge så ½ røvballe ses? Det forstår jeg ikke. Kan nogen se et link til
noget perverst opfordrende?
Behøver vi anden lov end at aktive berøringer der kan tolkes som
indledning til voldtægt,er kriminelle ?
Hvis bar hud skal kriminaliseres i forbindelse med gerninger, så bør det
være kønsorganer og kun det.
Ligestilling må betyde at synlig tisse mand og kone er lige slemt -
eller skal fremstående anatomi i sig selv være særlig strafbart?
Så bør feminister protestere.
Ville DK få et dårligt ry hvis nøgne m og k shoppede naturligt på Strøget?
I Netto er jeg blevet udvist alene pga bar vom - skal smukke slange
mennesker være særlig fritaget for "straf/sanktioner". Butiksbestyreren fik
ikke opbakning fra Netto-topchefen
Det var før kjole-ole-sagen hvor der faldt dom for at mænd i kvindetøj er
helt OK.
Hjemmelavet skottekilt eller Gandhi-omvikling bruger jeg en del og er tryg
ved det overalt nu, pga den anti-sexistiske dom.