Lær
Fra : Ukendt

Dato : 13-05-09 16:50

Er der nogen der i ramme alvor er overbevist om at '.han skal brænde i en
flammende ild' er Guds åbenbarede ord, og ikke bare Muhammeds forsmåede ære
der taler?

Fra : P.N.

Dato : 13-05-09 17:37

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der i ramme alvor er overbevist om at '.han skal brænde i en
> flammende ild' er Guds åbenbarede ord, og ikke bare Muhammeds forsmåede
> ære der taler?

Jeg vil gå i forbøn for dig Knud men jeg kan ikke se andet end at du ryger
ad helvede til. Du har spildt dit liv på hadets alter under den kontekt at
det ikke er dig, men derimod alle de andre der er fyldte med had.

Fra : Joakim

Dato : 13-05-09 17:53

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der i ramme alvor er overbevist om at '.han skal brænde i en
> flammende ild' er Guds åbenbarede ord, og ikke bare Muhammeds forsmåede
> ære der taler?

Tjae, selv Gud kan vel have en dårlig dag...