igen
Fra : Malene P

Dato : 13-05-09 07:30

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-09 07:42

"Malene P"

Du gør mig flov over at være dansker Malene.

- Jensby

Fra : Malene P

Dato : 13-05-09 08:06

"Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P"
>
> Du gør mig flov over at være dansker Malene.

Det er søreme synd for dig.

Malene P

Fra : /Peter

Dato : 13-05-09 08:25

"Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P"
>
> Du gør mig flov over at være dansker Malene.

Kan man være flov over nogle synes det er urimeligt at at man lader
destruktive fremmede indvardere landet?
- at nogle ligefrem er stolte over det, er en hån mod danskerne.

Fra : hanzen

Dato : 13-05-09 08:26

"Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P"
>
> Du gør mig flov over at være dansker Malene.
>
> - Jensby

Jeg kan godt forstå du bliver flov.
Flov over at du er ligeglad med alle problemer de fremmede påfører den
danske befolkning.

--

hilzen
hanzen

Til statsministeren (16/8 04) af:
Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for specialstyrkebasen Fort Bragg,
der
angiveligt er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Kim2000

Dato : 13-05-09 08:59

"Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P"
>
> Du gør mig flov over at være dansker Malene.

Ja, det er nemlig Marlenes skyld at tre udlændige bragede ind i fru Jensens
hus og smadrede hendes tro på det gode i folk. Det er netop Marlenes skyld
og ingen andre og på ingen måde de tre personers skyld. De er naturligvis
ofre for Marlene. Dertil er der ingen tvivl. Jeg synes det er så dejligt når
personer som Jan ser tingene klart og tydeligt og på alle måder forstår
danskerne. Danskerne elsker nemlig kriminelle røvere og glæder sig over at
denne 84 årige nu oplevede den store kulturrigdiom som de bringer med sig.
Jan, du har forstået hvad en rigtig dansker er. Jan du går mig stolt over at
være dansker.

Fra : Malene P

Dato : 13-05-09 11:50

> "Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er nemlig Marlenes

Malene, tak. Men derudover enig. Det er altid budbringerens skyld det hele.
Jeg er blevet tilsvinet for at bringe links til virkeligheden og næsten fået
skyld for ved at bringe disse links nærmest at forårsage problemerne med de
fremmede. Derfor stoppede jeg med at bringe disse letopsøgelige links i håb
om at det så også ville nedbringe problemerne med de fremmede. DET VIRKEDE
IKKE! I stedet for er problemerne steget og de fremmede er siden ovenikøbet
at skyde i gaderne. Og indtil ignoranter som Jan Bangs Jensby og andre
erkender at vi faktisk har fået et MEGET stort problem ved at indføre de alt
for mange ultilpasbare fremmede, så kommer der altså fortsat links herfra.
Jan Bang Jensby har uden tvivl grund til at være flov -.men det må være på
grund af sin egen fejhed og uvilje til at erkende problemerne.

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 13-05-09 14:49

Malene P wrote:

> [...]
> nedbringe problemerne med de fremmede. DET VIRKEDE IKKE! I stedet for
> er problemerne steget og de fremmede er siden ovenikøbet at skyde i

Du troede oprigtigt, at hvis du ikke postede på Usenet, at så ville det løse
problemer? Og fordi du ikke postede på Usenet, så er det årsagen til at
kriminelle indvandrere og rockere har skudt på åben gade?

Tja - det er det du skriver.

Ved ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde af dine høje tanker om dig
selv. Indtil videre tror jeg at jeg vil grine lidt af det.

--
/ Thomas

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 13-05-09 09:42

"Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P"
>
> Du gør mig flov over at være dansker Malene.

Bestiller du ikke andet at røre rundt i dit egen afføring.