Hærværkets filosofi
Fra : Ivannof

Dato : 12-05-09 09:14

21-årige Valdemar ser urolighederne som en måde at kæmpe for retfærdighed
på.

»Jeg nød at se på det ... det var forløsende at se destruktionen af alle de
fine store butikker, som tjener frygteligt mange penge. De er jo et billede
på kapitalismen,« siger Valdemar til B.T.

http://www.berlingske.dk/article/20090512/koebenhavn/90511200/

Jeg ved ikke hvordan jeg skal kommentere artiklen. Den unge mands udtalelser
er simpelthen så langt ude.

Det er som om han siger: Jo, jeg er en voldsforbryder og et rigtigt røvhul,
der nyder at se andres ting gå i stykker og gør det rigtigt svært for andre
at være til - men jeg har en god filosofisk tanke med det, som siger mig at
det er HELT i orden at jeg gør det. Jeg har det godt med det!

Lidt i stil med: "STOP VOLDEN ELLER JEG SMADRER DIG!"

Hilsen Ivan

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 12-05-09 09:25

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> wrote in message
> Jeg ved ikke hvordan jeg skal kommentere artiklen. Den unge mands
> udtalelser er simpelthen så langt ude.

Der er INGEN forskel på personager som Valdemar og alle mulige andre volds-
og hærværksmænd, ud over at Valdemar hævder og formentlig endda tror, at han
gør det i en god sags tjeneste.

Disse mennesker tænker ikke på konsekvenserne af det, de foretager sig. De
tænker ikke på de tab, de påfører helt almindelige mennesker ved deres
adfærd.

Fra : Malene P

Dato : 12-05-09 10:06

> [...]
>
> Disse mennesker tænker ikke på konsekvenserne af det, de foretager sig. De
> tænker ikke på de tab, de påfører helt almindelige mennesker ved deres

Enig, det er de jo helt ligeglade med. Men som du jo så ofte påstår, så
hjælper straf ikke. Så hvorfor skulle politiet dog bruge ressourcer på at
anholde denne lystige gerningsmand, afhøre ham og bringe ham for en domstol?
En ren tilståelsessag, hvor han burde kunne dømmes til at betale for i det
mindste SIN del af hærværket? Så hvorfor overhovedet starte en straffesag,
der ikke lige er gået ud over CRL. Er det det, du mener, Christian?

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 12-05-09 12:56

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hjælper straf ikke. Så hvorfor skulle politiet dog bruge ressourcer på at
> anholde denne lystige gerningsmand, afhøre ham og bringe ham for en

På spørgsmålet om, hvorvidt jeg tror, at en bøde på 5.000 kr. eller en måned
i spjældet kan forhindre, at disse autonome gentager lørdagens begvienheder,
er svaret klart nej. Det er bestemt ikke usandsynligt, at det endog vil øge
risikoen fremadrettet.

Men det ændrer ikke på, at jeg mener, politiet skal gribe ind, og f.eks.
anholde nogle af de involverede præventivt.

> En ren tilståelsessag, hvor han burde kunne dømmes til at betale for i det
> mindste SIN del af hærværket?

Nu er det nok svært at bevise, hvad hans "del" er, men jeg ville da ikke
blive overrasket, hvis an kunne dømmes for at have erkendt at have begået
graffittihærværk.

> Så hvorfor overhovedet starte en straffesag,
> der ikke lige er gået ud over CRL. Er det det, du mener, Christian?

Nej, Malene, det med kun at interessere sig for ting, der rammer en selv, er
udelukkende noget, du dyrker - jeg er langt fra så egoistisk som du er.

Fra : Malene P

Dato : 12-05-09 19:59

> [...]
begvienheder,
> er svaret klart nej. Det er bestemt ikke usandsynligt, at det endog vil

OK -lad ham løbe?

> Men det ændrer ikke på, at jeg mener, politiet skal gribe ind, og f.eks.
> anholde nogle af de involverede præventivt.

Og hvad skal denne prævention så gå ud på, Christian?

> Nu er det nok svært at bevise, hvad hans "del" er

Man kunne jo tage udgangspunkt i hans egen tilståelser i BT?

>, men jeg ville da ikke
> blive overrasket, hvis an kunne dømmes for at have erkendt at have begået
> graffittihærværk.

Men straf "virker jo ikke" - så hvorfor det bevær, Christian?

> Nej, Malene, det med kun at interessere sig for ting, der rammer en selv,
er
> udelukkende noget, du dyrker - jeg er langt fra så egoistisk som du er.

I modsætning til dig, har jeg vist aldrig udtrykt mig særligt egoistisk.
Nævn lige hvor.

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 13-05-09 08:20

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> at

> måned
> begvienheder,
> øge
>
> OK -lad ham løbe?

Det må knibe med indenadslæsningen:

> Og hvad skal denne prævention så gå ud på, Christian?

Hvilken del af ordet "anholde" indeholder bogstaver, du ikke kender?

> det

> Man kunne jo tage udgangspunkt i hans egen tilståelser i BT?

Og hvad er hans "del" af hærværket så?

> Men straf "virker jo ikke" - så hvorfor det bevær, Christian?

I hvert fald ikke for at forhindre det i at ske igen.

Hvad mener du selv, Malene? Tror du, de autonome holder op med at begå
hærværk, fordi vi straffer en af dem nu?

> er
>
> I modsætning til dig, har jeg vist aldrig udtrykt mig særligt egoistisk.
> Nævn lige hvor.

De fleste af dine indlæg her i gruppen udspringer da af rendyrket egoisme.
Du har INGEN som helst empati for folk fra fjerne egne, der kommer hertil
for at få en bedre tilværelse. Tilsvarende har du ikke så meget som skyggen
af forståelse for f.eks. unge, der er havnet i kriminalitet, og som har brug
for en stor, hjælpende hånd for at komme ud af det. De kunne ellers godt
bruge det.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-05-09 10:58

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> siger mig at det er HELT i orden at jeg gør det. Jeg har det godt med det!

Med dèn fuldstændigt utilgiveligt stupide, hensynsløse, hærværksliderlige
hooliganmentalitet, denne unge mand lægger for dagen kunne man jo næsten
ligefrem ønske sig at een eller anden hæderligt skattebetalende
samfundsborger - f.eks. eet af ofrene for hærværket? - fik tag i ham og
smurte ham et par tiltrængte solide huskekager eller fem efterfulgt af et
hvislende "Hovsa, shit happens?" efter hver velfortjente syngende lussing,
bare for lige at sætte hans egen søgte retorik på spidsen...

Gad mon i øvrigt vide om hans tydeligvis temmeligt uduelige forældre og
udvidede familie nu også er rigtigt stolte af deres "progressive"
sønnikedreng?

Anders Peter Johnsen

Fra : Thomas M

Dato : 12-05-09 14:58

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> happens?" efter hver velfortjente syngende lussing, bare for lige at
> sætte hans egen søgte retorik på spidsen...

Kan du ikke bare indgive en politi anmeldelse mod ham? Da du gjorde det mod
mig, endte det med at jeg fik et par tusinde kroner ud af det, og det var jo
ikke helt skidt.

Det grinede vi meget af den sommer.

--
/ Thomas

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-05-09 01:46

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Kan du ikke bare indgive en politi anmeldelse mod ham?

Der burde vist næppe være behov, når fjolset med fuldt frontalt fjæs-foto
stiller sig sådan op i et interview og åbent tilstår at have begået hærtværk
i form af graffiti...

> Da du gjorde det mod mig

Uh, man mærker straks denne farligt-forlorne /indignerede/
psykopatisk-tilsnegne offerrolle-selvopfattelse, du her prøver at snige ind?

Altså at JEG (som en anden "forbryder" ifølge din mærkværdigt "martyriske"
opfattelse af hændelsesforløbet?) skulle have forulempet DIG, ved at anmelde
dine temmeligt umisforståeligt formulerede dødstrusler imod medlemmer af
Regeringen - endda tilmed i samme skriveri opfulgt af en direkte
trusselsunderbyggende, konkret udtalelse om "snarligt tilstundende
begivenheder" - til PET?

Du skrev altså i sin tid selv følgende ord - og jeg citerer udelukkende dig
selv herunder:

">Når dét så er sagt, så håber jeg at nogen dræber regeringen i Danmark.
>Landet skal startes forfra, og det er den eneste måde at være helt sikker
>på at det kommer til at ske. Død over Statsministeren og Dansk Folkeparti.
>Dræb dem. Udslet dem. Jeg gør snart min del af arbejdet. I kan læse mere
>herom inden længe. Thomas M."

Du SKULLE da tilfældigvis aldrig være uheldigt genetisk relateret til ham
teenager-kvajet, som for nylig på Facebook "spøgte med" at ville begå en
decideret skolemasskre på navngivne undervisere og derefter - logisk nok! -
fik sig en fuldfortjent tur i et Grundlovsforhør, vel?

http://www.dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Aero/2009/05/08/082413.htm?rss=true

> (...) endte det med at jeg fik et par tusinde kroner ud af det, og det var
> jo ikke helt skidt.

Medmindre du ligefrem skulle have været udsat for egentlig "uretmæssig
anholdelse" og dertilhørende frihedsberøvelse i forbindelse med din
postulerede "hyggesnak" med Politiet (foretaget på din egen hjemmeadresse,
så vidt jeg ellers husker?) har jeg ganske svært ved at se, hvordan du
ligefrem skulle kunne nyde økonomisk fordel af at have inkrimineret dig så
klokkeklart og åbenlyst, som tilfældet altså var.

> Det grinede vi meget af den sommer.

At du hertil fortsat stædigt fastholder din egen vidtløftigt postulerede
"uskyld" i denne sag, ja tydeligvis ligefrem stadig bærer nag mod
undertegnede, når du åbenbart føler trang til atter at at bringe din egen
pinlige fadæse på bane herinde, siger vel egentlig væsentligt mere om din
farligt forskruede selvopfattelse end noget som helst andet?

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Johnny Andersen

Dato : 13-05-09 05:26

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

> Du skrev altså i sin tid selv følgende ord - og jeg citerer
> udelukkende dig selv herunder:

Hold da helt fast, ham Thomas M er sgu da ikke helt rask.

/Johnny

Fra : *@ '

Dato : 13-05-09 05:55

On 13 May 2009 04:26:18 GMT, Johnny Andersen <johnny@frank.sameshit>
wrote:

>"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in

>Hold da helt fast, ham Thomas M er sgu da ikke helt rask.
>

>/Johnny

nej

siden Thorvald Staunings dage har der været ført socialdemokratisk
politik plus/minus 5% uanset hvilken regering vi har haft

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Thomas M

Dato : 13-05-09 08:03

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> skriveri opfulgt af en direkte trusselsunderbyggende, konkret
> udtalelse om "snarligt tilstundende begivenheder" - til PET?

Det er sjovt som du tager ting ud af kontekst og brygger det sammen til
noget du kan bruge.

Mine andre svar i tråden fra dengang, skriver du - sjovt nok - intet om. Ret
sjovt, taget i betragtning, at samme aften jeg skrev det, da blev alle gjort
bekendt med hvem det var der havde skrevet det. Da du fandt ud af at det var
mig der havde skrevet det, blev du meget tavs, og vendte først tilbage 3
dage senere, og prøvede at foregive at du da intet anede om hvem der
egentligt havde skrevet det, selvom det stod i tråden allerede første aften.

Selv politiet gad ikke gøre mere ud af det.

Men Anders Peter Johnsen tror stadig på det, og så kan du fortsætte med at
spille lidt dum samtidigt.

--
/ Thomas

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-05-09 09:35

> [...]

> Ret sjovt, taget i betragtning, at samme aften jeg skrev det, da blev alle
> gjort bekendt med hvem det var der havde skrevet det.

Kryptisk tågesnak.

> [...]
> da intet anede om hvem der egentligt havde skrevet det, selvom det stod i

Der gik vist lidt tid før du endelig - efter umiddelbare, gentagne
benægtelser - indrømmede at du stod bag denne fantomskribent "narc"s
indlæg...

Hele tråden med navnet "Så vil jeg osse sendes hjem" fra begyndelsen af
august 2008 ligger skam stadig på Google Groups:

<http://groups.google.com/group/dk.politik/browse_thread/thread/bd62614e1d274c5/87a11af5301232e0?hl=da&q=S%C3%A5+vil+jeg+osse+sendes+hjem&lnk=ol&>

> Selv politiet gad ikke gøre mere ud af det.

Nej, måske ikke, men så meget desto mærkeligere er det da også at du
åbenbart stadig bærer nag imod undertegnede?

> Men Anders Peter Johnsen tror stadig på det, og så kan du fortsætte med at
> spille lidt dum samtidigt.

Det er sgu' nok snarere dumt at skrive dødstrusler imod Regeringen på Usenet
under opdigtet alias fra sin egen internetforbindelse , og derefter undre
sig - ja, endda ligefrem forarges? - over at politiet indblandes, skal du
se...

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Thomas M

Dato : 13-05-09 09:46

Anders Peter Johnsen wrote:

> Der gik vist lidt tid før du endelig - efter umiddelbare, gentagne
> benægtelser - indrømmede at du stod bag denne fantomskribent "narc"s
> indlæg...

Jeg tror du skal prøve at læse tråden fra dengang, én gang til.

Jeg bryder mig ikke om dig.

--
/ Thomas

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-05-09 11:31

> Jeg tror du skal prøve at læse tråden fra dengang, én gang til.

I lige måde:

Du benægter adskillige gange - trods det opdagede IP-sammenfald - at have
skrevet indlægget det oprindelige "Narc"-indlæg fra 5. august kl. 23:30 helt
frem til dit indlæg af 7. august 2008 kl. 23:50, hvor du angiveligt skal
have haft Politiet på besøg.

> Jeg bryder mig ikke om dig.

I så fald nærer vi vist ganske gengældte følelser for hinanden. om man så må
sige...

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Thomas M

Dato : 13-05-09 13:26

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> kl. 23:30 helt frem til dit indlæg af 7. august 2008 kl. 23:50, hvor
> du angiveligt skal have haft Politiet på besøg.

Nu har du to gange i dag ævlet om IP adresser. Jeg har aldrig benægtet IP
adressen; Det oprindelige indlæg blev skrevet d. 5/8 kl. 23.30. Kl. 1.02
skriver jeg, at det er fra min egen IP. Kl. 23.54 er det allerede "opklaret"
vha. Frostbyte, at det er min IP. Det er ikke engang en hemmelighed! Det er
ikke engang noget jeg har forsøgt at skjule! Hvad troede du det var, det
her? Fucking Al-Qaeda?

Men du er så langsom, at du stadig går ud fra, at det hele var ment seriøst
og at hele systemet skal sættes i gang for at fange den "farlige og
terrormistænkte Thomas M", som udelukkende pønser på at sprænge alt og alle
i luften.

Go blow it out of your ass.

--
/ Thomas

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-05-09 14:45

> [...]
> "opklaret" vha. Frostbyte, at det er min IP. Det er ikke engang en
> hemmelighed! Det er ikke engang noget jeg har forsøgt at skjule!

Du har umiddelbart stædigt afvist - og dermed forsøgt at skjule - at det jo
faktisk er dig selv, der har skrevet indlægget: I stedet fastholder du - ret
desperat - at der er tale om "en anden, som har brugt din computer" i i
hvert fald mindst tre indlæg i tråden samme nat (tidsangivelser og citater
taget fra Google Groups):

6. august 2008 00:14
"Ha ha - ved godt hvem det er, og problemet er blevet løst."

6. august 2008 00:40
"Slap du bare helt af igen, og træk vejret dybt. Det var ikke mig der skrev
det."

6. august 2008 01:12
"Det ER skrevet fra min computer, og det skal jeg gerne fortælle dem, hvis
de
spørger.
Men det er IKKE mig som har skrevet det, og det skal jeg også gerne fortælle
dem, hvis de spørger."

Herefter skifter du pludselig kurs og vedkender dig - efter disse ivrige
benægtelser - ALLIGEVEL at være ophavsmand i følgende indlæg ca. et døgn
senere:

7. august 2008 23:50
"Indlægget ER tåbeligt og VAR tåbeligt, men det er spændende at der findes
én
som Anders Peter Johnsen her i gruppen, som kan fare op af sin hat, hver
eneste gang noget ikke huer ham, og kan skrive side op og side ned,
udelukkende for at høre sig selv snakke - mest om ingenting. Du kan
simpelthen ikke mene seriøst, at du tror, at jeg kunne finde på at gøre det,
som der stod i det indlæg? Det nægter jeg at tro på.
Jeg havde besøg af to meget flinke og venlige politi betjente igår, og vi
fik en lang og meget oplysende snak om dette her indlæg, og præcist hvad jeg
gjorde som jeg ikke burde have gjort. De opdagede ret hurtigt, at indlægget
var skrevet i et øjebliks vrede og utilfredshed over tingenes tilstand her i
landet. Og mere var der ikke i det.
Men du har spildt deres tid Anders. Det var fint du kunne finde ud af det.
Hvis du anede hvilke ressourcer der blev brugt på mig i går, ville du
græmmes."

> Hvad troede du det var, det her? Fucking Al-Qaeda?

For så vidt man overhovedet i udgangspunktet skulle tage dine stædigt
fastholdte påstande om "en anden, som har skrevet fra din computer" det
mindste seriøst, så KUNNE der jo altså ganske oplagt sagtens være tale om at
vedkommende - og viser det sig pinligt nok, så, fiktive - "forfatter" til
indlægget faktisk VAR tilpas syg i hovedet til at gøre alvor af "sine" meget
dystre, og meget bastant formulerede, trusler.
Og altså eventuelt havde valgt at give lyd fra sig - via DIN computer, evt.
for at få lidt forspring? - lige forud for een eller anden form for
horribelt terrorangreb på medlemmer af Regeringen (nøjagtigt ligesom det jo
altså desværre er set en del gange med disse psykotiske galninge i
adskillige lande, der vitterligt HAR foranstaltet regulære skolemassakrer,
men først har efterladt forudgående vidnesbyrd derom på nettet).

Jeg kan derfor i situationen af gode grunde - herunder altså primært i kraft
af dine egne stædigt fastholdende benægtelser af selv at være ophavsmand til
truslerne - ikke med rimelighed vide, at du ikke rent faktisk KUNNE have een
eller anden sindsforstyrret bekendt med planer om nært forestående
terrorvirksomhed, som altså lige op til selve handlingen bekvemt skulle have
misbrugt din maskine for at opnå sine "15 minutes of fame" gennem noget, der
jo altså til klar forveksling ligner et decideret terrormanifest...

Derfor gjorde jeg det ifølge både min almindelige, juridisk samfundspålagte
borgerpligt og dertil min sikkert meget omdiskuterbare samvittighed eneste
rigtige, jeg kunne gøre, nemlig at henvende mig til myndighederne for at
advare: Alternativet kunne nemlig - ud fra alt hvad jeg vidste på dèt
tidspunkt, hvor du i øvrigt stadigt ivrigt løj om afsenderens identitet -
snildt have været at skulle have levet med at man ikke havde grebet ind, i
fald der virkelig SKULLE ske een eller anden form for forbrydelse, sådan som
der jo ellers tydeligt og umisforståeligt lægges op til i indlæggets dystre
"read all about it"-slutning.

> [...]
> og terrormistænkte Thomas M", som udelukkende pønser på at sprænge alt og

Igen: Du har UDELUKKENDE dig selv at være vred på, når du - under dit til
lejligheden fejt opfundne "Narc"-alias - ifølge min umiddelbare personlige
vurdering i situationen dengang begiver dig ud i så klokkeklart et
Straffelovsbrud som at fremsætte åbenlyse dødstrusler imod Regeringen (og
dermed også trusler imod Folketingets sikkerhed) på Usenet OG derefter -
aliasskriverier eller ej - får ørerne i maskinen.

Det er for mig at se derudover et skræmmende tegn på en ganske alarmerende
egocentrisk umodenhed - i øvrigt ganske vedkommende for denne tråds
udgangspunkt med denne unge "Valdemar"-vandal? - når du tværtimod til
stadighed selvretfærdigt fremstiller situationen som om du på den ene eller
anden måde skulle være "uskyldigt forfulgt" (subsidiært "for din blotte
politiske overbevisnings skyld" som en anden selvpostuleret "martyr"?) af
undertegnede.

Jeg køber den simpelthen ikke, og dét tror jeg såmænd næppe heller ret mange
andre voksne skribenter herinde gør.

Jeg ved ikke, hvor gammel du egentlig skal forestilles at være, men du har
altså - principielt uanset om du så end magter selv at forstå det eller ej -
på eget initiativ overtrådt en ganske alvorlig grænse ved at rode dig
direkte ud med nogle af Straffelovens alvorligste bestemmelser, hvilket du
så har oplevet nogle - vel næppe egentligt heller urimeligt strenge? -
konsekvenser af.

Og det må du hellere lære at leve med.

Det ville dog ikke desto mindre klæde dig gevaldigt at være så moden at
vedkende dig det selvsagte hovedansvar for hele denne misere, droppe din
mærkelige bitterhed over for mig og så ellers komme videre med dit - efter
alt at dømme dog desværre tvivlsomme - liv.

Rigtig god bedring!

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Thomas M

Dato : 13-05-09 08:11

Anders Peter Johnsen wrote:

> Uh, man mærker straks denne farligt-forlorne /indignerede/
> psykopatisk-tilsnegne offerrolle-selvopfattelse, du her prøver at
> snige ind?

Nå, du kalder mig altså psykopat. Mon ikke jeg skulle anmelde dig for
injurier så.

--
/ Thomas

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-05-09 09:09

> Nå, du kalder mig altså psykopat.

Jeg skriver at du synes at reagere som en psyopat, når du åbenbart - hvilket
endda også synes at gælde i det indlæg, jeg her besvarer - har ondt af dig
selv over de oplagte konsekvenser af dine egne handlinger.

Det var som sagt dig selv der skred til at skrive slet skjulte mordtrusler
mod Regeringen på Usenet, og derfor udelukkende dig selv, du har at takke
for at Politiet er indblandet.

> Mon ikke jeg skulle anmelde dig for injurier så.

Igen dette letgennemskuelige, søgt indignerede "hævn"-motiv?

Du skal da være YDERST velkommen til at forsøge at rejse en injuriesag imod
undertegnede, hvis ellers du kan finde en advokat, der er tåbelig nok til at
tage din sag og forsøge at forsvare din afsindige adfærd over for en dommer.
Dèt kunne såmænd blive helt morsomt.

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Thomas M

Dato : 13-05-09 09:42

Anders Peter Johnsen wrote:

> Jeg skriver at du synes at reagere som en psyopat

Er du sikker?

http://groups.google.dk/group/dk.politik/browse_thread/thread/bd62614e1d274c5/fafb0f86a892f75?hl=da&q=s%C3%A5+vil+jeg+osse+sendes+hjem#0fafb0f86a892f75

--
/ Thomas

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-05-09 11:52

> Er du sikker?
>
> http://groups.google.dk/group/dk.politik/browse_thread/thread/bd62614e1d274c5/fafb0f86a892f75?hl=da&q=s%C3%A5+vil+jeg+osse+sendes+hjem#0fafb0f86a892f75

Ja: Hvis det skulle have undgået din opmærksomhed omtaler jeg, hvad jeg tror
er en oprindelige skribent til truslerne (nemlig dit alter-ego "Narc", som
du i tydelig desperation vedblivende forsøger at tørre indlægget af på, da
det viser sig at være skrevet fra din IP-adresse?) som psykopat, men du er
da YDERST velkommen til at forsøge lade "din usynlige ven" melde mig for
injurier og prøve at godtgøre reel "krænkelse" fra min side, fordi du
tilfældigvis er blevet bistert børnefornærmet over ikke bare frit at kunne
få lov til at fremsætte dødstrusler imod Regeringen på Usenet under falske
identiteter....

--
Anders Peter Johnsen

Fra : vvv

Dato : 12-05-09 19:37

> [...]
> siger mig at det er HELT i orden at jeg gør det. Jeg har det godt med det!
>
> Lidt i stil med: "STOP VOLDEN ELLER JEG SMADRER DIG!"

Ja, han er ikke rigtig rask.
Skide ærgeligt at sådan en flok tosser skal give Pia K mere vind i sejlene
når hun nu promovere sig stærkt på den historie.

vv

Fra : Ivannof

Dato : 14-05-09 17:55

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> siger mig at det er HELT i orden at jeg gør det. Jeg har det godt med det!
>
> Lidt i stil med: "STOP VOLDEN ELLER JEG SMADRER DIG!"

Selv politikens ATS har en kommentar:

GRAFFITIMALER RASER OVER RENGØRING
Flere deltagere i weekendens fest i Hyskenstræde kræver nu erstatning, fordi
Københavns Kommune er begyndt at fjerne deres værker fra husfacaderne:

»Det er bare for meget, at de ødelægger, hvad vi har brugt det meste af en
nat på at skabe. Kommunen tænker åbenbart ikke på, at vi har brugt en
anselig del af vores surt sammensparede SU på indkøb af spraymaling i alle
mulige farver«, siger Malthe, der ikke ønsker sit navn i avisen.

Malthe fortæller, hvordan det lykkedes ham at bemale store dele af en ellers
trist gammel ejendom fra syttenhundredeoghvidkål, inden det blev nødvendigt
at stikke af:

»Jeg gjorde mig virkelig umage. For eksempel fik jeg stavet 'FUCK' rigtigt
hele syv gange. Faktisk var jeg rigtig stolt af mig selv ? og så bliver det
bare fjernet uden videre. Det er næsten ikke til at bære«, siger den
skuffede facademaler.

Malthe bakkes op af sine forældre, Kurt og Heddy Simonsen, Fladskærms Allé
17 i Vedbæk:

»Vægmaling er Malthes et og alt, og det har hjulpet ham ud af hans
ordblindhed. Han har godt nok stadig lidt problemer, men han bliver ved med
at kæmpe bravt, og så skal han bare kanøfles. Men sådan var det også med
Michelangelo og Wilhelm Freddie. Deres kunst var heller ikke anerkendt i
starten«, siger de forargede forældre.