Dødstrusler?
Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-09 09:07

Hvordan mon Jens Bruun stiller sig til disse dødstrusler?
http://ekstrabladet.dk/112/article1164767.ece

--
/Frank

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-09 09:37

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message
> Hvordan mon Jens Bruun stiller sig til disse dødstrusler?
> http://ekstrabladet.dk/112/article1164767.ece

Han ligner nu ikke en Jens Bruun ham på billedet, mere en mohammed, men
ok.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Kim2000

Dato : 07-05-09 15:06

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan mon Jens Bruun stiller sig til disse dødstrusler?
> http://ekstrabladet.dk/112/article1164767.ece

Du mener vel formentlig at det er helt i orden at lille stakkels forfulgte
Hassan truer andre på livet.

Hvad med vi gav ham og hans rakkerpak et spark ud af landet?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-09 15:10

Kim2000 wrote:
> [...]
> forfulgte Hassan truer andre på livet.
>
> Hvad med vi gav ham og hans rakkerpak et spark ud af landet?

Naturligvis ikke. Jeg er langt mere spændt på hvad Jens Bruun mener om
sagen.

Han er jo trænet udøver i metieren.

--
/Frank

Fra : Kim2000

Dato : 07-05-09 15:11

> Naturligvis ikke. Jeg er langt mere spændt på hvad Jens Bruun mener om
> sagen.
>
> Han er jo trænet udøver i metieren.

Det er muligt jeg burde vide grunden, men hvorfor er det specielt
interessant, hvad lige præcis Bruun mener om netop denne sag?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-09 15:18

Kim2000 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Det er muligt jeg burde vide grunden, men hvorfor er det specielt
> interessant, hvad lige præcis Bruun mener om netop denne sag?

Fordi han som sagt før, ikke er nærig med at uddele samme.

Jeg er spændt på at høre hvor hårdt der skal straffes.

--
/Frank

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-05-09 20:24

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> Fordi han som sagt før, ikke er nærig med at uddele >samme.

Du mener at Jens Bruun har uddelt dødstrusler ?

I så fald hvor hvornår og mod hvem ? , er det på usenet ?
Hvis det er her på usenet kan tråden jo findes frem .
Hvis det det vanelige andenhånds information , ja så har du et problem .

> Jeg er spændt på at høre hvor hårdt der skal straffes.

Jeg er til gengæld spændt på at se dine beviser for din påstand og
beskyldninger mod Jens Bruun , for du kender vel injurie lovgivningen.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : N/A

Dato : 07-05-09 21:32

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-05-09 21:32

"Ejvind Kruse" skrev i en meddelelse

> Gud fader mand, øøh skvat, sæt dig da lidt ind i >mudderet, inden du
> dummer dig
> yderligere.

Nope ! en ting er mudderet noget andet er dk.politik
og det var derfra at jeg skrev .

> Og lad for øvrigt være med at overtræde fundatsen for

ja det er godt med dig ! du var jo åbenbart selv opmærksom på at der blev
sendt til både mudderert og dk.politik, siden du fjernede dk.politik .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Johnny Andersen (C)

Dato : 07-05-09 21:46

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in

> [...]
>

> ja det er godt med dig ! du var jo åbenbart selv opmærksom på at der
> blev sendt til både mudderert og dk.politik, siden du fjernede

Michael, du ved jo godt hyklerne må gerne x-poste uden at fortælle det, det
er kun når andre gør det at det er noget svineri, og grænser bliver
overskredet ;)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-05-09 23:54

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Du mener at Jens Bruun har uddelt dødstrusler ?

Kan du ikke læse indenad, Dødstrusler er kun toppen af paletten. Normalt er
det kun trusler om tæv,¨

Tumpen tager på "hjemmebesøg" hos skribenter han er uenige med.

> I så fald hvor hvornår og mod hvem ? , er det på usenet ?
> Hvis det er her på usenet kan tråden jo findes frem .
> Hvis det det vanelige andenhånds information , ja så har du et
> problem .

Kom nu ind i kampen Møgdahl.

Manden har selv pylret over det i DVJ

> Jeg er til gengæld spændt på at se dine beviser for din påstand og
> beskyldninger mod Jens Bruun , for du kender vel injurie lovgivningen.

Jeg kan forstå at du ikke gør.

--
/Frank

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-05-09 00:36

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> Jeg er til gengæld spændt på at se dine beviser for din påstand og
> beskyldninger mod Jens Bruun , for du kender vel injurie lovgivningen.

Det med at spørge dumt er lige noget for dig;> Hvis det er her på usenet kan
tråden jo findes frem .

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 00:42

Steen Johansen wrote:
> [...]
> meddelelsen news:4a033566$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det med at spørge dumt er lige noget for dig;> Hvis det er her på

Det er sjovt at netop Møgdahl der jo gav os alle lektion i usenet forleden
uge, skulle dumpe på netop den prøve.

Nuvel - "Jens Bruun" dødstrusler eller "jens erik bruun" dødstrusler
overstiger sikkert hans formåen udi Gugl søgen.

--
/Frank

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-05-09 08:20

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> Det er sjovt at netop Møgdahl der jo gav os alle lektion >i usenet
> forleden uge, skulle dumpe på netop den prøve.

Nu er det jo dig Fjotte der kommer med beskyldningerne !
Var det så ikke på sin plads at du viste vej til dokumentationen .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-05-09 08:58

> Nu er det jo dig Fjotte der kommer med beskyldningerne !
> Var det så ikke på sin plads at du viste vej til dokumentationen .

> [...]

Gik du i samme klasse i årevis i børnehaven ?
Du har dummet dig--- æd den på forhånd TAK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-05-09 21:03

"Steen Johansen" skrev i en meddelelse

> Gik du i samme klasse i årevis i børnehaven ?

Nææ , græd din mor meget da du var lillle ?

> Du har dummet dig--- æd den på forhånd TAK

Det er da muligt jeg har dummet mig , men der er altså x-postet til
dk.politik ! . var det nu kun i DSM vi skrev ja så havde sagen set helt
anderledes ud .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 23:10

> [...]
>

> Det er da muligt jeg har dummet mig , men der er altså x-postet til
> dk.politik ! . var det nu kun i DSM vi skrev ja så havde sagen set

Du flæber næsten lige så meget som hedengangne Ludvig Nielsen gjorde.

--
/Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 09:33

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Nu er det jo dig Fjotte der kommer med beskyldningerne !
> Var det så ikke på sin plads at du viste vej til dokumentationen .

Alle der regnes med her i DSM er bekendt med dokumentationen. Ingen
yderligere er nødvendig.
Det kan højst komme på tale hvis Bruun nægter.
--
/Frank

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-05-09 10:30

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> yderligere er nødvendig.
> Det kan højst komme på tale hvis Bruun nægter.

Når begge parter går over stregen kan der ikke komme en straffe sag
Stop nu det pladder-- og så i dk.snak.mudderkastning

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 10:34

Steen Johansen wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Når begge parter går over stregen kan der ikke komme en straffe sag
> Stop nu det pladder-- og så i dk.snak.mudderkastning

Du må lige så verbalt provokerende du lyster. Hvis han slår dig fordi du
provokerer, er det ingen formildende omstændighed.

Han straffes alligevel.

Du er en båtnakke Gøje. At have haft med den slags at gøre i årevis og ikke
ane en dyt ... Suk

Det samme med boligsikringen. Du skulle kunne vejlede poderne. Det eneste du
kan - er at give dem en sludder for en sladder.
/Frank

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-05-09 11:06

> Du må lige så verbalt provokerende du lyster. Hvis han slår dig fordi du
> provokerer, er det ingen formildende omstændighed.

Hvem har slået hvem-- kun pladder i dk.snak.mudderkastning

> [...]
>
> Det samme med boligsikringen. Du skulle kunne vejlede poderne. Det eneste
> du kan - er at give dem en sludder for en sladder.

1 mand i 140 stor jejlighed og så boligsikring -- hvas synes du selv
Fægaard--

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 13:47

Steen Johansen wrote:
> [...]
>
> Hvem har slået hvem-- kun pladder i dk.snak.mudderkastning

> 1 mand i 140 stor jejlighed og så boligsikring -- hvas synes du selv

Desværre kunne det ikke blive til boligsikringen, men du fasttømrer fint min
pointe:

Du aner ikke en skid om love og regler - Gøje.

--
/Frank

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-05-09 21:00

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> Alle der regnes med her i DSM er bekendt med >dokumentationen. Ingen
> yderligere er nødvendig.
> Det kan højst komme på tale hvis Bruun nægter.

Du x-poster til dk.politik ! , der er sikkert mange her der ikke er bekendt
med dokumentationen .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 23:11

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Du x-poster til dk.politik ! , der er sikkert mange her der ikke er
> bekendt med dokumentationen .

Nix. Bruun deler rundhåndet ud af truslerne.

--
/Frank

Fra : N/A

Dato : 08-05-09 23:11

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 23:11

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Frank er ikke ret skrap til det der med flere nyhedsgrupper og FUT
> imellem dem.
>
> Det kommer nok en dag.

Hvorfor FUT når jeg ønsker at krydsposte?

--
/Frank

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 08-05-09 23:16

Frank Leegaard skrev:

> Hvorfor FUT når jeg ønsker at krydsposte?

Frank, hold venligst op med at krydsposte mellem mudderet og dk.politik.
Du er ikke specielt god til nogen af delene :(

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-09 09:33

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Frank, hold venligst op med at krydsposte mellem mudderet og
> dk.politik. Du er ikke specielt god til nogen af delene :(

Jeg har sagt det før og siger det igen: Hop i havet!

Der gives tidspunkter hvor det sådan set er berettiget at krydsposte
mellem de to grupper. Det er når man i denne gruppe misbruger sine
muligheder for at skrive i gruppen ved at komme med hadske udfald og
mudderkastning mod fremmede og folk hvis synspunkter er klart
nazistiske.
Da det vil være umuligt at få disse personer til at skrive i dk.snak.
mudderkastning fordi de hele tiden vil smitte denne gruppe med deres
fordomme og trusler, så er det logisk at man krydsposter i de to
grupper. Så har man i det mindste en vis sandsynlighed for at de ender
det rette sted.

Fra : Kim2000

Dato : 09-05-09 09:58

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
> [...]
> fordomme og trusler, så er det logisk at man krydsposter i de to grupper.
> Så har man i det mindste en vis sandsynlighed for at de ender det rette

Med alderen forsvinder forstanden ved nogle mennesker. Nu er Arne åbenbart
tilhænger af krydspost, så er han altså på linie med Bo. De kan måske
begynde at nuldre afføring sammen...

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-05-09 10:59

Arne H. Wilstrup skrev:

> Jeg har sagt det før og siger det igen: Hop i havet!

Jeg ved ikke om fundatser er noget der siger dig noget specielt, men i
fundatsen for dk.snak.mudderkastning står der

"Det er ikke tilladt at krydsposte mellem dk.snak.mudderkastning og
andre dk grupper."

http://usenet.dk/fundats/dk.snak.mudderkastning.txt

Det ved Frank godt - det gør du åbenbart ikke. Er du ny på usenet?

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-09 13:29

> [...]
> fundatsen for dk.snak.mudderkastning står der
>
> "Det er ikke tilladt at krydsposte mellem dk.snak.mudderkastning og

Det er også sådan at fremmedhaderindlæg og diskussioner omkring
indvandring hører til i dk.politik.indvandring. Hvem respekterer dog
det? Jeg ser ikke dine kværulanterier vendt mod dem der gør noget
sådant! Så ærlig talt: hvem kan tage dig alvorligt?

> http://usenet.dk/fundats/dk.snak.mudderkastning.txt
>

> Det ved Frank godt - det gør du åbenbart ikke. Er du ny på usenet?

Er du idiot? Det var retorisk.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-05-09 14:45

Arne H. Wilstrup skrev:

> [...]
> det? Jeg ser ikke dine kværulanterier vendt mod dem der gør noget
> sådant! Så ærlig talt: hvem kan tage dig alvorligt?

For det første ved du ikke alt, og for det andet blander du dig i Franks
og min disput om at Frank gør noget der tidligere har været diskuteret i
dk.snak.mudderkastning med et udfald du formentlig ikke har kendskab
til. Det har du selvfølgelig lov til i et offentligt forum, men det er
mildest talt underligt at du bare galper op uden at sætte dig ind i
forhistorien. Ikke engang et spørgsmålstegn var der - dvs ingen tvivl i
dit sind. En interessant holdning til tingene...

Bemærk at dk.politik.indvandring og dk.politik IKKE har en fundats der
udtrykkeligt forbyder krydspostering, men det er der i
dk.snak.mudderkastning, OG Frank havde genindført krydsposteringen efter
jeg havde fjernet den. Det havde du naturligvis opdaget men var for
diskret til at nævne - det værdsætter jeg.

Det korte af det lange er at lige i den her tråd er det dig der er den
ubudne kværulant...

> Er du idiot? Det var retorisk.

Er det et trickspørgsmål? Næh, jeg er forholdsvis intelligent!

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-09 15:33

> Det korte af det lange er at lige i den her tråd er det dig der er den
> ubudne kværulant...

Som du selv er inde på, er dette et offentligt forum, og i sådant
blander jeg mig hvis jeg har lyst. Om jeg er en kværulant eller ej,
kommer an på øjnene der ser og ørerne der hører. Jeg agter ikke at
gentage en svada af perjorativer i den forbindelse, kun konstatere det
du allerede har nævnt, nemlig at jeg ikke har været opmærksom på at der
foregik en krydsposting, og at jeg egentlig er ligeglad, eftersom det er
yderst sjældent jeg anvender den metode selv. AT jeg overhovedet
krydspostede skyldes altså min uopmærksomhed på situationen, men jeg
advokerer for at det faktisk KAN være en fordel at krydsposte, og det
holder jeg fast i.
Personlig har jeg normalt intet behov for den slags, så det undlader jeg
gerne i 99 procent af tilfældene

> Er det et trickspørgsmål? Næh, jeg er forholdsvis intelligent!

Jeg er så meget intelligent - det har jeg oven i købet papir på.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-05-09 16:05

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Jeg er så meget intelligent - det har jeg oven i købet >papir på.

Shit mand jeg lære bare en masse hverdag , intelligens er således noget på
et stykke papir !

Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-05-09 16:25

Arne H. Wilstrup skrev:

> [...]
> kommer an på øjnene der ser og ørerne der hører. Jeg agter ikke at
> gentage en svada af perjorativer i den forbindelse, kun konstatere det

Det er i sagens natur heller ikke nødvendigt at være ubehøvlet, så det
værdsætter jeg da at du ikke gør.

> du allerede har nævnt, nemlig at jeg ikke har været opmærksom på at der
> foregik en krydsposting, og at jeg egentlig er ligeglad, eftersom det er

Åbenbart ikke ligeglad nok til ikke at skulle blande dig på en ubehøvlet
måde. Det er noteret.

> [...]
> krydspostede skyldes altså min uopmærksomhed på situationen, men jeg
> advokerer for at det faktisk KAN være en fordel at krydsposte, og det

Hvis du krydsposterer til mudderet, overtræder du fundatsen. Du kan så
selv overveje hvorfor det overhovedet står udtrykkeligt nævnt i fundatsen.

> Personlig har jeg normalt intet behov for den slags, så det undlader jeg
> gerne i 99 procent af tilfældene

Så det vil sige at du blander dig udelukkende principielt, ikke fordi du
ønskede at forsvare din ret til at gøre som Frank?

Jeg går naturligvis ud fra at der er en god - grænsende til fremragende
- grund til alt hvad du gør. Må man spørge hvad grunden var her?

> Jeg er så meget intelligent - det har jeg oven i købet papir på.

Virkelig? Sådan en mentalundersøgelse?

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-09 17:35

> [...]
> værdsætter jeg da at du ikke gør.

> Åbenbart ikke ligeglad nok til ikke at skulle blande dig på en

Jeg er skam ikke mere ubehøvlet end dig. Det er noteret.

> Hvis du krydsposterer til mudderet, overtræder du fundatsen. Du kan
> så selv overveje hvorfor det overhovedet står udtrykkeligt nævnt i
> fundatsen.

Hvor har JEG krydspostet? Det var ikke mig der oprettede tråden. Det var
ikke mig der krydspostede. At en eller anden har gjort det, er sgu ikke
min fejl.

> Så det vil sige at du blander dig udelukkende principielt, ikke fordi
> du ønskede at forsvare din ret til at gøre som Frank?

Præcis - jeg aner ikke hvad Frank har lavet i den forbindelse og det
rører mig langsomt. Jeg deltog i debatten fordi jeg havde noget på
hjertet -andet og mere er der ikke i det.

> Jeg går naturligvis ud fra at der er en god - grænsende til
> fremragende - grund til alt hvad du gør. Må man spørge hvad grunden
> var her?

Jeg havde noget på hjertet og det skrev jeg om. Grund nok? Ellers: Hop i
havet! jf. nedenunder.

> Virkelig? Sådan en mentalundersøgelse?

Det kommer faktisk ikke dig ved hvordan jeg har opnået den bedømmelse,
så det undlader jeg. Men jeg opfatter dit svar som ubehøvlet, da der i
det ligger en antydning af at jeg skulle have en mentalundersøgelse
behov. Så du kan stikke din jammer om ubhehøvlethed skråt op, når vi nu
er ved det.
Med den sidste svada har jeg ingen grund til at undlade at svare som jeg
gør. Jeg troede ellers at du havde lagt din ubehøvelde facon af, men jeg
kan nu konstatere at det blot var en facade. Det er noteret.

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-09 17:42

On Sat, 9 May 2009 18:35:24 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Hvor har JEG krydspostet? Det var ikke mig der oprettede tråden. Det var
> ikke mig der krydspostede. At en eller anden har gjort det, er sgu ikke
> min fejl.

Nu lyver Wilstrup jo lodret IGEN.

Bl.a. i news:4a053fb3$0$15884$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk prydspostede
han.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-05-09 18:03

Arne H. Wilstrup skrev:

> Jeg er skam ikke mere ubehøvlet end dig. Det er noteret.

Er du ikke? Jeg kan forstå at "Hop i havet" så åbenbart opfattes
anderledes herovre på heden end inde i Dronningens København.

> Hvor har JEG krydspostet? Det var ikke mig der oprettede tråden. Det var
> ikke mig der krydspostede. At en eller anden har gjort det, er sgu ikke
> min fejl.

Du svarede på indlægget som blev sendt i flere grupper, og som følge
deraf blev dit svar sendt i flere grupper. Det kaldes at krydspostere.

> Præcis - jeg aner ikke hvad Frank har lavet i den forbindelse og det
> rører mig langsomt. Jeg deltog i debatten fordi jeg havde noget på
> hjertet -andet og mere er der ikke i det.

Og det du havde på hjerte var

1) sige jeg skulle hoppe i havet

2) sige at skribenterne er ligeglade med krydsposteringer i dk.politik

og det var det?

Jeg vil mene at i hvertfald 1 var inderligt overflødigt, og influerede
din 2'er negativt. Men det er noteret at det er fint at springe ind med
principielle holdninger uden indsigt i det konkrete tilfælde.

> Jeg havde noget på hjertet og det skrev jeg om. Grund nok? Ellers: Hop i
> havet! jf. nedenunder.

Jeg noterer mig at du glad og gerne opfordrer andre til selvmord.
Gentagne gange.

Vær du glad for jeg ikke har et skrøbeligt sind!

> [...]
> det ligger en antydning af at jeg skulle have en mentalundersøgelse
> behov. Så du kan stikke din jammer om ubhehøvlethed skråt op, når vi nu

Kender du nogensomhelst andre steder man kan få papir på hvor
intelligent man er? Oplys gerne mig uvidende hedebonde, ellers bliver
jeg jo aldrig klogere!

Men herudover, at sige at NOGEN synes du er meget intelligent, men holde
hemmeligt hvem NOGEN er, ligesom udvander det lidt. Der er eksempelvis
en vis forskel på om det er Mensa eller den lokale psykiatriske afdeling.

Nå, dig om det.

> Med den sidste svada har jeg ingen grund til at undlade at svare som jeg
> gør. Jeg troede ellers at du havde lagt din ubehøvelde facon af, men jeg
> kan nu konstatere at det blot var en facade. Det er noteret.

Hvis du mener at jeg er ubehøvlet ud fra hvad jeg skriver, vil du så
ikke godt vurdere dit ordvalg og dine meninger og fortælle hvilken score
det giver på skalaen?

Jeg kan ikke forstå man kan være så grov som dig, og samtidig så
ømskindet. Nå, der er nok en god grund.

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-09 19:28

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Er du ikke? Jeg kan forstå at "Hop i havet" så åbenbart opfattes
> anderledes herovre på heden end inde i Dronningens København.

Du får svar på tiltale som du tiltaler mig.

> Du svarede på indlægget som blev sendt i flere grupper, og som følge
> deraf blev dit svar sendt i flere grupper. Det kaldes at
> krydspostere.

Stadig ikke min fejl.

> Og det du havde på hjerte var
>
> 1) sige jeg skulle hoppe i havet

Ja, hvorfor har du ikke gjort det endnu?

> 2) sige at skribenterne er ligeglade med krydsposteringer i dk.politik

Hvad du siger eller skriver til skribenterne er dit problem.

> [...]
> din 2'er negativt. Men det er noteret at det er fint at springe ind
> med principielle holdninger uden indsigt i det konkrete tilfælde.

Det er det der jævnligt sker her - det kommer åbenbart som en
overraskelse for dig -er du ny på nettet?

> Jeg noterer mig at du glad og gerne opfordrer andre til selvmord.
> Gentagne gange.

Det er ikke mit ansvar at folk måske gør det. Det er deres eget.

> Vær du glad for jeg ikke har et skrøbeligt sind!

Næ, det er jeg temmelig ligeglad med - det er en sag mellem dig og din
psykiater.

> Kender du nogensomhelst andre steder man kan få papir på hvor
> intelligent man er? Oplys gerne mig uvidende hedebonde, ellers bliver
> jeg jo aldrig klogere!

Du bliver aldrig klogere om så man serverede fakta for dig - så gør hvad
jeg foreslår dig: Hop i havet.

> [...]
> holde hemmeligt hvem NOGEN er, ligesom udvander det lidt. Der er
> eksempelvis en vis forskel på om det er Mensa eller den lokale

ja, mig om det - det var du sgu længe om at indse. Og lad nu være med at
dumme dig yderligere - du aner ikke noget om intelligens eller diverse
tests, så skulle vi ikke lade det ligge, nu du har afsløret din
uvidenhed tydeligt nok?

> Hvis du mener at jeg er ubehøvlet ud fra hvad jeg skriver, vil du så
> ikke godt vurdere dit ordvalg og dine meninger og fortælle hvilken
> score det giver på skalaen?

Nej. Jeg må forvente at folk der hævder at de er intelligente, selv kan
finde ud af sådan noget - man kalder det også social fornemmelse.

> Jeg kan ikke forstå man kan være så grov som dig, og samtidig så
> ømskindet. Nå, der er nok en god grund.

Jeg er skam ikke mere grov end dig - tværtimod, så har du aldrig set mig
være grov. Og hvad du ikke kan forstå, kan der skrives tykke bøger om.

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-09 20:01

On Sat, 9 May 2009 20:28:13 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Stadig ikke min fejl.

ROTFLMAO.

Selv når Wilstrup laver en klokkeklar fejl, benægter han det.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-05-09 20:03

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse

Snip: en hel masse til Thorbjørn

Du er bare sur Arne fordi du ikke kan hæve stavekortet
overfor Thorbjørn .

Det er sku da påfaldende at så mange skribenter du møde er enten
uintelligent eller ikke ved noget om en skid o.s.v o.s.v.

Loosen up mand !!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-05-09 22:00

Arne H. Wilstrup skrev:

> Du får svar på tiltale som du tiltaler mig.

Det er så forskellen på os to. Jeg tiltaler dig pænere end du tiltaler
mig. Det er et spædt håb på at starte en trend.

> Stadig ikke min fejl.

Øh, jo. Du er da ansvarlig for dine egne indlæg? Eller har jeg
misforstået noget?

> Ja, hvorfor har du ikke gjort det endnu?

Jeg er bange for at din Lærer Blomme-autoritet ikke holder udenfor
murene. Du kan eventuelt starte med at spørge pænt.

> Hvad du siger eller skriver til skribenterne er dit problem.

Æh, ja, men så kom du jo og blandede dig.

> Det er det der jævnligt sker her - det kommer åbenbart som en
> overraskelse for dig -er du ny på nettet?

Tror faktisk jeg har været på nettet længere end du har. Ja, de findes.

Så du er nyest af os to.

> Det er ikke mit ansvar at folk måske gør det. Det er deres eget.

Ah, du støber bare kuglerne. Kan du forestille dig overskriften i
Ekstra Bladet?

"OVERLÆRER DRIVER FOLK TIL SELVMORD PÅ CHAT"

?

Jeg tror faktisk - alt andet lige - det godt kunne påvirke dit antal af
konfrontationstimer i et år eller to.

> Næ, det er jeg temmelig ligeglad med - det er en sag mellem dig og din
> psykiater.

Ah, en bedre overskrift:

"OVERLÆRER DRIVER PSYKISK SYGE TIL SELVMORD PÅ CHAT".

> Du bliver aldrig klogere om så man serverede fakta for dig - så gør hvad
> jeg foreslår dig: Hop i havet.

Hvis jeg aldrig bliver klogere, er du nok den elendigste lærer jeg
nogensinde har været udsat for Øv.

> [...]
> dumme dig yderligere - du aner ikke noget om intelligens eller diverse
> tests, så skulle vi ikke lade det ligge, nu du har afsløret din

Gør jeg ikke? Der kan man se. Jeg kan forstå at det altså ikke er
Mensa du er blevet testet af - det kan da undre - du må da være oplagt
medlem?

> Nej. Jeg må forvente at folk der hævder at de er intelligente, selv kan
> finde ud af sådan noget - man kalder det også social fornemmelse.

Det kan jeg sandelig også godt. Spørgsmålet var om du havde så meget
fingerspitzgefühl at du selv gjorde, for det er jeg faktisk en smule i
tvivl om. Kender du ordet "empati"?

> Jeg er skam ikke mere grov end dig - tværtimod, så har du aldrig set mig
> være grov. Og hvad du ikke kan forstå, kan der skrives tykke bøger om.

Jeg kan dog forstå at du ikke er grov når du siger at hvad jeg ikke kan
forstå kan der skrives tykke bøger om? Tænk, det er jeg pudsigt nok
ikke enig i.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 00:30

> Det er så forskellen på os to. Jeg tiltaler dig pænere end du
> tiltaler mig. Det er et spædt håb på at starte en trend.

Du har åbenlyst det svært med selverkendelsen, ikke sandt?

> Øh, jo. Du er da ansvarlig for dine egne indlæg? Eller har jeg
> misforstået noget?

For mine indlæg, ja, ikke for hvilke grupper de evt. kunne havne i fordi
en skribent har sat alle indlæg til at ryge til forskellige grupper. Det
er ikke altid man bemærker det. Men sket er sket, og det rager mig
desuden en fjer hvad du mener om den sag. Du overtræder jo selv
netiketten, idet du burde slette de dele af indlæggene du ikke svarer
på. Det gør du ikke.

> Jeg er bange for at din Lærer Blomme-autoritet ikke holder udenfor
> murene. Du kan eventuelt starte med at spørge pænt.

Lærer Blomme-autoritet? Du aner ikke hvad der sker i skolen, vel?

> Æh, ja, men så kom du jo og blandede dig.

Og det gør jeg hvis det passer mig. Kan du ikke tåle det, så bloker mig.

> Tror faktisk jeg har været på nettet længere end du har. Ja, de
> findes.

Umuligt.

> Så du er nyest af os to.

Det er din påstand.

> Ah, du støber bare kuglerne. Kan du forestille dig overskriften i
> Ekstra Bladet?
>
> "OVERLÆRER DRIVER FOLK TIL SELVMORD PÅ CHAT"

Ork, ja - og det rager mig en høstblomst. Hvis ord alene gør det, så
må de være syge, og bør naturligvis søge lægehjælp.

> Jeg tror faktisk - alt andet lige - det godt kunne påvirke dit antal
> af konfrontationstimer i et år eller to.

Overhovedet eller hverken - vil folk tage livet af sig, så gør de det -
det kan aldrig blive mit problem.

> Ah, en bedre overskrift:
>
> "OVERLÆRER DRIVER PSYKISK SYGE TIL SELVMORD PÅ CHAT".

Digt du bare videre.

> Hvis jeg aldrig bliver klogere, er du nok den elendigste lærer jeg
> nogensinde har været udsat for Øv.

Jeg er ikke ansat for at undervise dig - troede du virkelig at jeg
gjorde sådan noget gratis? Du må leve i fortiden. I dag, lille fjols, er
lærergerningen ikke et kald, men et stykke arbejde, man naturligvis
lønnes for.

> Gør jeg ikke? Der kan man se. Jeg kan forstå at det altså ikke er
> Mensa du er blevet testet af - det kan da undre - du må da være oplagt
> medlem?

Mensa? Hvem gider Mensa? Den forening giver jeg ikke fem potter pis for.
En af fjolserne i Mensa blev en gang spurgt i TV om hvorfor hun, der jo
var så intelligent, ikke havde løst verdens fødevarekrise. Hun svarede:
"Der er jo ingen der har spurgt mig". Vorherre bevares.

En forening af den slags der vil have mig som medlem, bliver bestemt
afvist. Ingen kan da tage dem alvorligt, men det er da godt at nogle af
dem kan finde sammen og slå hinanden i ryggen med hvor intelligente de
er. De aner ikke hvad intelligens er for en størrelse, men hvis de morer
sig med at teste hinanden, så for min skyld ingen alarm.

> Det kan jeg sandelig også godt. Spørgsmålet var om du havde så meget
> fingerspitzgefühl at du selv gjorde, for det er jeg faktisk en smule i
> tvivl om. Kender du ordet "empati"?

Kender du ordet "underyder"?

> Jeg kan dog forstå at du ikke er grov når du siger at hvad jeg ikke
> kan forstå kan der skrives tykke bøger om? Tænk, det er jeg pudsigt
> nok ikke enig i.

Interessant - jeg er dog så ydmyg at det vigtigste jeg ved er at jeg
ikke ved ret meget i forhold til den eksisterende viden, men du er så
arrogant at du tror at du ved så meget at man ikke kan skrive tykke
bøger om hvad du ikke ved. Fair nok. Kender du ordet "megalomani"?

Fra : J. Nielsen

Dato : 10-05-09 07:55

On Sun, 10 May 2009 01:29:30 +0200, "Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote:

>En forening af den slags der vil have mig som medlem, bliver bestemt
>afvist.

LOL! Et komma mere ville nok have hjulpet på forståelsen.

"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members".
   Goucho Marx
--

-JN-

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 12:34

"J. Nielsen" <mp274808@paul.get2net.dk> skrev i meddelelsen

> LOL! Et komma mere ville nok have hjulpet på forståelsen.

Der mangler ingen kommaer - i modsat fald: hvor ville du foreslå et
sådant?

Fra : J. Nielsen

Dato : 10-05-09 13:19

On Sun, 10 May 2009 13:34:09 +0200, "Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote:

>"J. Nielsen" <mp274808@paul.get2net.dk> skrev i meddelelsen

>Der mangler ingen kommaer - i modsat fald: hvor ville du foreslå et
>sådant?

Du kender godt begrebet 'indskudt sætning', ikke?

Du skrev:
"En forening af den slags der vil have mig som medlem, bliver bestemt
afvist".

Her afviser du medlemskab af alle foreninger, der gerne vil have dig som
medlem - tilsyneladende blot fordi de gerne vil have dig som medlem.

Havde du i stedet for skrevet:
"En forening af dén slags, der vil have mig som medlem, bliver bestemt
afvist".

....ville du utvetydigt indikere, at du afviser medlemskab af en bestemt slags
foreninger, der gerne vil have dig som medlem.

Selv tak, hr dansklærer ;)
--

-JN-

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 13:44

On Sun, 10 May 2009 14:18:31 +0200, J. Nielsen wrote:

> [...]
>
> ...ville du utvetydigt indikere, at du afviser medlemskab af en bestemt slags
> foreninger, der gerne vil have dig som medlem.

Præcis.

Så lærte jeg alligevel noget i skolen.

Fra : Volger Garfield

Dato : 10-05-09 14:29

On Sun, 10 May 2009 14:43:39 +0200, "Steen A.. Thomsen"
<"s_a_thomsen(at)yahoo(dot)invalid"> wrote:

>Præcis.
>
>Så lærte jeg alligevel noget i skolen.

Jeg gad heller ikke vise ham det
Han (AHW) burde jo enten vide det, eller let kunne google det.

Volger

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 14:14

> Du kender godt begrebet 'indskudt sætning', ikke?

Ih, jo, og her var der ikke tale om en indskudt sætning. Der var tale om
en relativ sætning der ikke skal have et komma.

> [...]
> som
> medlem - tilsyneladende blot fordi de gerne vil have dig som medlem.

netop.

> [...]
> bestemt slags
> foreninger, der gerne vil have dig som medlem.

Men det mente jeg ikke, og derfor skrev jeg det ikke.

> Selv tak, hr dansklærer ;)

Utroligt - du kan ikke læse og forstå - du er ikke dansklærer.

Fra : J. Nielsen

Dato : 10-05-09 15:57

On Sun, 10 May 2009 15:13:55 +0200, "Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote:

>Men det mente jeg ikke, og derfor skrev jeg det ikke.

Så må jeg jo konkludere, du altså *ikke* vil være medlem af en forening, der
gerne vil have dig som medlem?

Altså, Arne! En gang imellem løber dit storhedsvanvid af med dig.
--

-JN-

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 16:08

> Så må jeg jo konkludere, du altså *ikke* vil være medlem af en
> forening, der
> gerne vil have dig som medlem?

netop!

> Altså, Arne! En gang imellem løber dit storhedsvanvid af med dig.

Jeg har ikke storhedsvanvid - er det din indre jantelov der spiller ind
her? Er det misundelsen der rører sig hos dig? Du kan ikke tåle at andre
er både smukkere, mere begavet og klogere end dig?`

Det vidste jeg så ikke, men jeg skal da forsøge at huske det fremover.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 16:34

On Sun, 10 May 2009 15:13:55 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> netop.

> Men det mente jeg ikke, og derfor skrev jeg det ikke.

LOL. Du får ALDRIG Wilstrup til at indrømme en fejl. ))

Fra : N_B_DK

Dato : 10-05-09 16:48

"Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in message
> Jeg har ikke storhedsvanvid - er det din indre jantelov der spiller
> ind her? Er det misundelsen der rører sig hos dig? Du kan ikke tåle
> at andre er både smukkere, mere begavet og klogere end dig?`

LOL

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-05-09 17:52

J. Nielsen skrev:

> Så må jeg jo konkludere, du altså *ikke* vil være medlem af en forening, der
> gerne vil have dig som medlem?

Arne er i godt selskab - det ville Groucho Marx heller ikke

"
I sent the club a wire stating, "PLEASE ACCEPT MY RESIGNATION. I DON'T
WANT TO BELONG TO ANY CLUB THAT WILL ACCEPT PEOPLE LIKE ME AS A MEMBER". "

http://en.wikiquote.org/wiki/Groucho_Marx

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 18:17

On Sun, 10 May 2009 16:56:40 +0200, J. Nielsen wrote:

> Så må jeg jo konkludere, du altså *ikke* vil være medlem af en forening, der
> gerne vil have dig som medlem?

Det er da slet ikke noget problem, da INGEN foreninger er interesseret i at
have AHW som medlem.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 19:24

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Arne er i godt selskab - det ville Groucho Marx heller ikke

Nå, det er derfra den stammer -ja, der kan man bare se. Jeg er enig med
ham. Men det er jo glimragende.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 19:37

On Sun, 10 May 2009 20:23:44 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Nå, det er derfra den stammer -ja, der kan man bare se. Jeg er enig med
> ham. Men det er jo glimragende.

"glimragende".???

En hjemmestrikket sammentrækning af "glimrende" og "fremragende" måske.?

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-05-09 17:38

On Sun, 10 May 2009 20:37:28 +0200, "Steen A.. Thomsen"
<"s_a_thomsen(at)yahoo(dot)invalid"> wrote:

>"glimragende".???
>
>En hjemmestrikket sammentrækning af "glimrende" og "fremragende" måske.?

Som også undertegnede (og formentlig et stort antal andre) har brugt i
*årevis*.

Volger

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-09 17:56

On Mon, 11 May 2009 18:37:56 +0200, Volger Garfield wrote:

> Som også undertegnede (og formentlig et stort antal andre) har brugt i
> *årevis*.

Jeg har nu aldrig set det før.

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-05-09 19:23

On Mon, 11 May 2009 18:55:39 +0200, "Steen A..Thomsen"
<"s_a_thomsen(at)yahoo(dut)invalid"> wrote:

>Jeg har nu aldrig set det før.

Det skal ikke skille os ad
Der er givetvis andre ord du kender/bruger, som jeg aldrig har
set/hørt

Volger

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 13:32

On Sun, 10 May 2009 13:34:09 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> Der mangler ingen kommaer - i modsat fald: hvor ville du foreslå et
> sådant?

Mellem "slags" og "der".

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 07:55

On Sun, 10 May 2009 01:29:30 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> For mine indlæg, ja, ikke for hvilke grupper de evt. kunne havne i fordi
> en skribent har sat alle indlæg til at ryge til forskellige grupper.

Jo, selvfølgelig er det DIT ansvar hvor DINE indlæg havner.

>Det
> er ikke altid man bemærker det.

Det er stadig DIT problem.

>Men sket er sket, og det rager mig
> desuden en fjer hvad du mener om den sag.

LOL. Tilbagetoget ER startet.

>Du overtræder jo selv
> netiketten, idet du burde slette de dele af indlæggene du ikke svarer
> på. Det gør du ikke.

Og så blev det hele vendt 180 grader.

> [...]
> er. De aner ikke hvad intelligens er for en størrelse, men hvis de morer
> sig med at teste hinanden, så for min skyld ingen alarm.

LOL.

Wilstrup tror at han er mere intelligent end ALLE andre. En narcissist af
første grad.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-05-09 11:24

Arne H. Wilstrup skrev:
> "Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du har åbenlyst det svært med selverkendelsen, ikke sandt?

Næh. Jeg har da fx ikke kaldt dig hverken idiot eller dum endnu :)

Det ser jeg heller ingen grund til.

> [...]
> desuden en fjer hvad du mener om den sag. Du overtræder jo selv
> netiketten, idet du burde slette de dele af indlæggene du ikke svarer

Hvis jeg forstår ovenstående rigtigt så mener du at det er den
oprindelige person der introducerer krydsposteringen som er den store
synder?

Mht sletning så sletter jeg faktisk en del. Måske endda mere end dig :)

> Lærer Blomme-autoritet? Du aner ikke hvad der sker i skolen, vel?

Jeg bemærker i hvertfald hvad der sker UDENFOR skolen, og jeg må skuffe
dig med at bare fordi du siger noget, er det ikke det samme som at jeg
ukritisk gør det.

> Og det gør jeg hvis det passer mig. Kan du ikke tåle det, så bloker mig.

Så er det jo ikke MIT problem, hvis du blander dig. Kan du slet ikke se
det?

> Umuligt.

Jeg kiggede lige efter. Jeg har skrevet et usenet indlæg september
1990. Hvornår kom du på?

> Overhovedet eller hverken - vil folk tage livet af sig, så gør de det -
> det kan aldrig blive mit problem.

Se, DER tror jeg så du undervurderer massemediernes påvirken af de unge
menneskers FORÆLDRE!

> [...]
> gjorde sådan noget gratis? Du må leve i fortiden. I dag, lille fjols, er
> lærergerningen ikke et kald, men et stykke arbejde, man naturligvis

Jeg gik ud fra at evnen til at formidle ikke forsvandt når du fik fri.
Der kan jeg se jeg - IGEN - tog fejl af dig. Øv.

> Mensa? Hvem gider Mensa? Den forening giver jeg ikke fem potter pis for.

Nå, ville de ikke have dig? Der er jo også flere slags intelligens end
de måler på:

"g hænger meget sammen med Howard Gardners sproglige og
logisk-matematiske intelligens, og hænger i nogen grad sammen med hans
rumlige og musiske intelligens, det er usikkert hvor meget det har at
gøre med interpersonal2 og intrapersonal3 intelligens, og det har næppe
overhovedet noget at gøre med hans kinæstetiske intelligens".

http://mensa.dk/hvad_er_intelligens.xml

så det er nok kinæstetisk intelligent du er.

> En forening af den slags der vil have mig som medlem, bliver bestemt
> afvist. Ingen kan da tage dem alvorligt, men det er da godt at nogle af

Ah, du ønsker ikke at være medlem af en forening der ønsker at have dig
som medlem. Så er du i godt selskab :D

> Kender du ordet "underyder"?

Ja, men det er jeg for høflig til at bruge om dig (må vist være det
korrekte svar her).

> Interessant - jeg er dog så ydmyg at det vigtigste jeg ved er at jeg
> ikke ved ret meget i forhold til den eksisterende viden, men du er så

Sokrates har ikke levet forgæves.

> arrogant at du tror at du ved så meget at man ikke kan skrive tykke
> bøger om hvad du ikke ved. Fair nok. Kender du ordet "megalomani"?

Du misforstod vist. Jeg var ikke enig i at du ikke var grov, ikke at
der ikke kunne skrives tykke bøger.

Jeg prøver i al beskedenhed at være dygtig til mit fag og på at lære
mere om det der interesserer mig. Det udelukker en stor del af den
humanistiske faglitteratur (og der er mange tykke bøger der og det er
jeg som du kan se udmærket klar over).

Men der er også mange tykke bøger indenfor mit fagområde omhandlende
ting som jeg er ret sikker på at du absolut ikke ved noget om. Jeg ser
bare ingen grund til at nævne det :)

Fra : Volger Garfield

Dato : 10-05-09 12:37

Fra : Morten Lind

Dato : 09-05-09 19:56

......end du.

> Er du ikke? Jeg kan forstå at "Hop i havet" så åbenbart opfattes
> anderledes herovre på heden end inde i Dronningens København.

Næeh - på lidt moderne film- & rapdansk betyder det: "Fuck dig", hvordan
man så skulle kunne gøre det, meeeen.....

Tjaeh - du slettede jo ikke de grupper, der ikke var relevante, vel?

> [...]
> Gentagne gange.
>
> Vær du glad for jeg ikke har et skrøbeligt sind!

Njaeh....det sagde man i tidligere dage på stenbroen - dækkende over:
skrup af - paphoved - forsvind - skrid, osv., og enkelte med sproglig
indsigt kunne sige: "Get lost!".

Idag er man i storkøbenhavn betydelig mere nuanceret. Som interesserede
ovenover kan erfare.

Øhh...manden svarer da ikke - manden spørger.

Kan man spørge ubehøvlet? (Undskyld jeg spørger). Men min opfattelse af
dit svar på Thorbjørns spørgsmål er, at dit svar siger mere om dig, end
om Thorbjørn.

Jeg har aldrig set så mange forsvarsparader rede, inden der var dem
behov.

> [...]
> det giver på skalaen?
>
> Jeg kan ikke forstå man kan være så grov som dig, og samtidig så

Undskyld min indblanding - jeg kunne ikke lade være

M.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-05-09 21:25

Morten Lind skrev:

> .....end du.

"du" og ikke "dig"? Kan man ikke sige begge dele? "end dig" er i
hvertfald talesprog herovre på heden.

> Næeh - på lidt moderne film- & rapdansk betyder det: "Fuck dig", hvordan
> man så skulle kunne gøre det, meeeen.....

Jeg er ikke sikker på at det er meningen man skal gøre det alene.
Desværre er jeg heller ikke sikker på det er meningen man har
medindflydelse på hvem der SÅ skal gøre det sammen med en

> Tjaeh - du slettede jo ikke de grupper, der ikke var relevante, vel?

Næh. Alt andet lige må skribenten vel selv være ansvarlig for hvad han
skriver og hvor det bliver sendt?

> [...]
> indsigt kunne sige: "Get lost!".
>
> Idag er man i storkøbenhavn betydelig mere nuanceret. Som interesserede

Tak tak. Jeg har jo ikke min daglige gang på stenbroen, så jeg kender
ikke den seneste street lingo.

Desuden bor jeg pt mindst en halv times kørsel fra havet, så det er lige
før jeg kan lave en udflugt ud af det.

> Undskyld min indblanding - jeg kunne ikke lade være

Det går nok. Har man noget på hjerte, så skriver man det - det siger
Arne, og så må det være sandt :)

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 00:16

"Morten Lind" <mortenlind@gmail.com> skrev i meddelelsen

> .....end du.

virkelig? hvorfor dog det?

> [...]
Det var

> Tjaeh - du slettede jo ikke de grupper, der ikke var relevante, vel?

Næ, det har jeg ingen pligt til. Du som åbenbart også er
fundatsliderlig, så fremvis hvor jeg skulle have pligt til at gøre noget
sådant. Det er andre der har oprettet tråden, så det må være dem der
evt. fjerner de grupper der ikke er relevante, ikke sandt?

> Øhh...manden svarer da ikke - manden spørger.

Vrøvl- han "spørger" retorisk - han forventer ikke at få et seriøst
svar.

> [...]
> af
> dit svar på Thorbjørns spørgsmål er, at dit svar siger mere om dig,

Ja, det siger at jeg er yderst begavet, Thorbjørn er et fjols.

> Jeg har aldrig set så mange forsvarsparader rede, inden der var dem
> behov.

Du har ikke set ret meget, vel?

> Undskyld min indblanding - jeg kunne ikke lade være

Det må du selv om - du får blot af samme skuffe. Jeg forstår at
Thorbjørn har svært ved at hamle op med mig, så du føler at du absolut
må hjælpe staklen. Det er du velkommen til. Det er jo ikke sjældent at I
højrefjolser må hjælpe hinanden når I er i knibe - og det er I tit.

Fra : Morten Lind

Dato : 10-05-09 05:14

Arne H. Wilstrup <ahw> wrote:

> Det er jo ikke sjældent at I
> højrefjolser må hjælpe hinanden når I er i knibe - og det er I tit.

Undskyld, men hvad er et højrefjols?

M.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 10-05-09 07:37

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) wrote in news:1izhl9b.gv1zf6rbspb0N%
mortenlind@gmail.com:

> Undskyld, men hvad er et højrefjols?
>
> M.

Det er det samme som en nazist og underyder, så tag og hop i havnen sølle
skvat.

--
/Frank

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-05-09 11:26

Arne H. Wilstrup skrev:

> Ja, det siger at jeg er yderst begavet, Thorbjørn er et fjols.

Nænæ, jeg er forholdsvis intelligent.

Fra : Morten Lind

Dato : 10-05-09 12:32

Arne H. Wilstrup <ahw> wrote:

> virkelig? hvorfor dog det?

Fordi den sproglige slutning på sætningen er: "er".

Og det hedder ikke: "Jeg er skam ikke mere ubehøvlet, end dig er".

Derimod hedder det: "Jeg er skam ikke mere ubehøvlet, end du er".

Læg iøvrigt mærke til, at der bør være et grammatisk komma.

Men lad det blot ligge, for jeg er i andre grupper belært om, at Usenet
er pludderpladder, så talesprog er acceptabelt.

M.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 13:04

> Fordi den sproglige slutning på sætningen er: "er".

Det er ikke korrekt - jf. dansk grammatik: Når de underordnede
konjunktioner /end/ og /som/ kan efterfølges af andet end ledsætninger.
Når de angiver sammenligning, kan ledsætningen reuceres,. fx:

Det /gik/ bedre, end det gik i går --> Det /gik/ bedre *end* i går.
Han /er/ lige så stor, *som* Ole er -->Han /er/ lige så stor *som* Ole.

I forbindelser som "Er /der/ /ikke/ andre end dig?" og "Han /fungerer/
*formand*/ kand de kukn efterfølges af et ikke-sætningsformet udtryk.

Så det er korrekt når jeg skriver som jeg gør.

> Og det hedder ikke: "Jeg er skam ikke mere ubehøvlet, end dig er".
>
> Derimod hedder det: "Jeg er skam ikke mere ubehøvlet, end du er".

Det er kun i den ovennævnte sætning. Det hedder -jf. ovenstående
belæring fra min side - "Jeg er skam ikke mere ubehøvlet end dig"

> Læg iøvrigt mærke til, at der bør være et grammatisk komma.

Næ, hvorfor bør der være det? Jeg anvender så vidt muligt ikke
grammatisk komma.

> Men lad det blot ligge, for jeg er i andre grupper belært om, at
> Usenet
> er pludderpladder, så talesprog er acceptabelt.

Næ, du kan da spørge i sproggruppen - Sprognævnet anbefaler at man som
hovedregel undlader at sætte komma før ledsætninger (startkomma). Det er
dog valgfrit om man vil følge denne anbefaling. (jf. DSN)

Fra : Morten Lind

Dato : 10-05-09 16:39

Arne H. Wilstrup <ahw> wrote:

Utroligt.

M.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 07:57

On Sun, 10 May 2009 06:13:43 +0200, Morten Lind wrote:

> Undskyld, men hvad er et højrefjols?

Det er en, som ikke giver Wilstrup ret i alt hvad han siger.

Man skal afsløre Wilstrup i at lyve, for at blive kaldt nazist.

Fra : Johnny A.

Dato : 09-05-09 23:34

=?ISO-8859-15?Q?Thorbj=F8rn_Ravn_Andersen?= <nospam0002@gmail.com> wrote
in news:4a05b753$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> [...]
> holde hemmeligt hvem NOGEN er, ligesom udvander det lidt. Der er
> eksempelvis en vis forskel på om det er Mensa eller den lokale

Der røg Wilstrup skakmat, sgu den morsomste tråd længe :)

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 00:32

"Johnny A." <johnny@frank.sameshit> skrev i meddelelsen

> Der røg Wilstrup skakmat, sgu den morsomste tråd længe :)

Hvorfor tror du dog det? Jeg har jo svaret fjolset, og jeg konstaterer
at hverken du eller han aner en pind om intelligens, men jeg konstaterer
at endnu et højrefjols er kommet på banen for at forsvare "vennerne" når
de er i knibe. Herligt. Nu venter jeg såmænd blot på at NoBrainDK kommer
med sit besyv og et par andre af jer underydere, så er familien samlet.
Det bliver skægt at trække jer rundt ved næsen den ene gang efter den
anden.
Nåeh, forresten, NoBrainDk er i mit filter -han blev til sidst for dum
at høre på, akkurat som du.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-05-09 11:43

Arne H. Wilstrup skrev:
> "Johnny A." <johnny@frank.sameshit> skrev i meddelelsen

> Hvorfor tror du dog det? Jeg har jo svaret fjolset, og jeg konstaterer

Fjols? Det var ikke pænt sagt om en med en kandidatgrad

> at hverken du eller han aner en pind om intelligens, men jeg konstaterer
> at endnu et højrefjols er kommet på banen for at forsvare "vennerne" når

Højrefjols? Mig? Der kan man se. Jeg mindes ikke at have givet udtryk
for min politiske observans.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 12:36

> Fjols? Det var ikke pænt sagt om en med en kandidatgrad

> Højrefjols? Mig? Der kan man se. Jeg mindes ikke at have givet
> udtryk for min politiske observans.

Den er nu let at gennemskue - og da dine indlæg tiltrækker andre
højrefjolser, så er det nemt at se hvilken indvirkning du har på den
type af folk,

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-05-09 13:09

Arne H. Wilstrup skrev:

> Den er nu let at gennemskue - og da dine indlæg tiltrækker andre
> højrefjolser, så er det nemt at se hvilken indvirkning du har på den
> type af folk,

Min politiske observans? Der kan man se. Og den er? Hvad stemmer jeg
EGENTLIGT på?

Først var jeg forholdsvis intelligent, så en tumpe og et fjols, og nu
kan du vurdere hvilken politisk observans jeg har.

Og det er altsammen vurderet på hvad? Nogen få usenetindlæg? Jeg er
vitteligt imponeret over din evne til at vurdere udfra beskeden
information. Napoleon og Stalin når dig kun til sokkeholderne på dette
punkt

Fra : J.Andersen

Dato : 10-05-09 13:16

"Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in news:4a06bc19$0$15879
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Den er nu let at gennemskue - og da dine indlæg tiltrækker andre
> højrefjolser, så er det nemt at se hvilken indvirkning du har på den
> type af folk,

Det har intet med politik at gøre, du er et fjols, og Thorbjørn udstiller
det på en både sober, intelligent og underholdene måde.

Kort sagt, du har fået kam til det hår du ikke har lille ven.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 14:10

"J.Andersen" <johnny@f.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> udstiller
> det på en både sober, intelligent og underholdene måde.

Jeg agter ikke at diskutere Thorbjørn længere med andre end - Thorbjørn.
Det skyldes at jeg synes at denne debat er gået langt ud over hvad man
kan forvente i dk.politik. Hvis han er med på det, så stopper vi
mudderkastningen her. Det har jeg allerede meddelt Thorbjørn.
Du får mig derfor ikke til at sige noget hverken fordelagtigt eller
ufordelagtigt om ham her før jeg ved hvordan han stiller sig til mit
forslag.

> Kort sagt, du har fået kam til det hår du ikke har lille ven.

Du aner ikke hvordan jeg ser ud -men skaldet er jeg langt fra. At du
tror at du har intelligens nok til at afgøre hvem der "får kam til sit
hår", er en joke.

Fra : F.J.Otte.

Dato : 10-05-09 14:18

"Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in news:4a06d223$0$15894
> [...]

> Du får mig derfor ikke til at sige noget hverken fordelagtigt eller
> ufordelagtigt om ham her før jeg ved hvordan han stiller sig til mit

Det gik altså ikke som du skrev.
-----
Om lidt gr‘der han og hulker akkurat som Thorbj›rn, at du nu er skyld i
at han m†ske beg†r selvmord, og han udmaler sig - akkurat som Thorbj›rn
g›r det - at Ekstra Bladet vil have en overskrift om at en
systemansvarlig opfordrer folk til selvmord.
Pr›v bare at se hans andre udgydelser i denne gruppe.
-----

Det var altså dig der faldt til patten, du mødte din overmand :)

> Du aner ikke hvordan jeg ser ud -men skaldet er jeg langt fra. At du
> tror at du har intelligens nok til at afgøre hvem der "får kam til sit
> hår", er en joke.

Han rev dig rundt i manegen, det var ren underholdning helt på din
bekostning.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 14:34

"F.J.Otte." <k@k.kk> skrev i meddelelsen
> [...]
> -----
>
> Det var altså dig der faldt til patten, du mødte din overmand :)

Opfat det som du vil. Jeg mener ikke at nogen af os "faldt til patten",
men det ærgrer dig sikkert at du ikke længere kan sætte en lus i
skindpelsen på denne sag, som du ellers havde forventet og håbet.

> Han rev dig rundt i manegen, det var ren underholdning helt på din
> bekostning.

Så siger vi det - hvis det gør dig glad! Små folk, små glæder.

Fra : N_B_DK

Dato : 10-05-09 16:53

> Så siger vi det - hvis det gør dig glad! Små folk, små glæder.

Haha endnu engang skyder du dig selv i fødderne, det er sq top humor at
se dig på slap line.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-05-09 18:43

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Så siger vi det - hvis det gør dig glad! Små folk, små >glæder.

Jeps ! , Du blev korrekset med et komma.
Og jeg er bange for at der ikke er et øje tørt.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Morten Lind

Dato : 10-05-09 16:40

Arne H. Wilstrup <ahw> wrote:

> Den er nu let at gennemskue - og da dine indlæg tiltrækker andre
> højrefjolser, så er det nemt at se hvilken indvirkning du har på den
> type af folk,

Utroligt.

M.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-05-09 18:49

"Morten Lind" skrev i en meddelelse

> Utroligt.

Faktisk ikke , men det gør ikke det du skriver usandt

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 08:00

On Sun, 10 May 2009 01:32:28 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> anden.
> Nåeh, forresten, NoBrainDk er i mit filter -han blev til sidst for dum

LOL. Wilstrup dummer sig videre.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 07:59

On 09 May 2009 22:34:23 GMT, Johnny A. wrote:

> Der røg Wilstrup skakmat, sgu den morsomste tråd længe :)

Jeps.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-05-09 15:27

> [...]

> muligheder for at skrive i gruppen ved at komme med >hadske udfald og
> mudderkastning mod fremmede og folk hvis >synspunkter er klart nazistiske.

øh.... Har du spist de der svampe igen ? , du forklarer lige
hvad overstående har med dødstrusler fra Jens Bruun at gøre , når du er
kommet lidt ned igen.

> [...]
> Så har man i det mindste en vis sandsynlighed >for at de ender det rette

Jamen det kan da være ligegyldigt lille ven ! , du har jo aligevel stort set
Plonket alt og alle inde for rækkevidde ,
så når du åbner din newsreader må det da være til at overskue.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-05-09 08:22

"Steen Johansen" skrev i en meddelelse

> Det med at spørge dumt er lige noget for dig;> Hvis det >er her på usenet
> kan tråden jo findes frem .

Måske ! , og dokumentation på ens åndsvage beskyldninger er så åbenbart ikke
lige FjotteFranks stærke side.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-05-09 08:59

> Måske ! , og dokumentation på ens åndsvage beskyldninger er så åbenbart
> ikke lige FjotteFranks stærke side.
>

> --
> Venlig Hilsen
> Michael Meidahl Jensen

Du bære an anelse præg af at være ny her--- såkaldt nydum---
Kom frisk igen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 09:34

Steen Johansen wrote:
> [...]
> meddelelsen news:4a03dd85$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Du bære an anelse præg af at være ny her--- såkaldt nydum---

Jeg vil kalde det arvedum.

Han har haft det fra fødslen. Det er åbenbar.

--
/Frank

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-09 09:39

> Jeg vil kalde det arvedum.
>
> Han har haft det fra fødslen. Det er åbenbar.

Hvad angår hans føling med ungdommen, kunne man endda svinge sig op til
at være "ungdum". (En titel på nys overståede danske stile i 9.klasserne
landet over).

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 09:50

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
>
> Hvad angår hans føling med ungdommen, kunne man endda svinge sig op
> til at være "ungdum". (En titel på nys overståede danske stile i

Han er aldrig kommet over sin ungdum og nu er han så gået hen og blevet
gammelnok og -dum.

Helt ærligt. At udtale sig kategorisk om hvorvidt unge mennesker har sym-
eller antipati overfor visse personer, er da tenderende til pinlig.

--
/Frank

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-05-09 21:12

> [...]
>

> Helt ærligt. At udtale sig kategorisk om hvorvidt unge >mennesker har sym-
> eller antipati overfor visse personer, er da tenderende til >pinlig.

Skulle jeg havde udtalt mig kategorisk om hvorvidt unge mennesker har
sympati eller antipati overfor visse personer.

Du viser mig lige hvor FjotteFrank.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 23:13

> [...]
>
> Skulle jeg havde udtalt mig kategorisk om hvorvidt unge mennesker har
> sympati eller antipati overfor visse personer.

Det var Steen Tummelumsen. Steen Gøje vrøvler bare generelt.

--
/Frank

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-05-09 10:25

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvad angår hans føling med ungdommen, kunne man endda svinge sig op til at
> være "ungdum". (En titel på nys overståede danske stile i 9.klasserne

Arne H. Wilstrup e du ikke det man forstår ved en sær-- ling ?
Du har plappret i div grupper i årevis og ikke været enig med ret mange

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 10:29

Steen Johansen wrote:
> "Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i meddelelsen

> Arne H. Wilstrup e du ikke det man forstår ved en sær-- ling ?
> Du har plappret i div grupper i årevis og ikke været enig med ret
> mange

Han har nok ikke været medlem at en TaberFloG?

--
/Frank

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-05-09 21:08

> [...]

> at være "ungdum". (En titel på nys overståede danske >stile i 9.klasserne

Dejligt for dig at der er en du kan være enig med , så længe det vare !.
At det så er FjotteFrank siger alt .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-05-09 21:06

"Steen Johansen" skrev i en meddelelse

> Du bære an anelse præg af at være ny her--- såkaldt >nydum---
> Kom frisk igen

Der er stadig x-post til dk.politik , og der er jeg ikke ny !!
Havde det kun været i DSM, hvor jeg ganske rigtig er ny
havde jeg ikke taget notits af FjotteFranks skriblerier.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 23:14

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Der er stadig x-post til dk.politik , og der er jeg ikke ny !!
> Havde det kun været i DSM, hvor jeg ganske rigtig er ny
> havde jeg ikke taget notits af FjotteFranks skriblerier.

Vrøvl. Du har da ikke gjort andet, siden du har stiftet bekendtskab.

--
/Frank

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-09 09:34

> Vrøvl. Du har da ikke gjort andet, siden du har stiftet bekendtskab.

Michael Møjdal fortjener al den opmærksomhed han kan få - i mudderet.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-05-09 15:37

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Michael Møjdal fortjener al den opmærksomhed han >kan få - i mudderet.

Hey WilleBoy så er du måske aligevel menneskelig , begyndte sku ellers at
tro at jeg skrev til en slags Cyb.er robot . Et Eliza program in spe.

Men det er ellers rigtig godt at se du har fundet en ny ven ! , men WilleBoy
der er ting du skal vide om FjotteFrank og du kan lige så godt høre det fra
mig her og nu , i skal nok ikke regne med at få børn ! , det ville være
medicinsk uforsvarligt.

Jeg er næsten rørt til tåre her i min ende af kablet , Wilstrup kalder mig
Møjdal , det er en meget stor dag for mig og en lige så stor ære må jeg
sige.

Og øøhh WilleBoy lige til sidst , er jeg ude af dit filter ?
Eller skal jeg trykke reply på de andre skribenter og så mynte teksten på
dig , bare sådan at du får mulighed for at læse mine Nazistiske synspunkter
aligevel.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-05-09 15:45

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

..

> Vrøvl. Du har da ikke gjort andet, siden du har stiftet >bekendtskab.

Og ? , jeg fandt bare det største fjols at hakke på , og der ragede du
gevaldigt op i mængden.

Men for at være alvorlig FjotteFrank , du og Wilstrup er det rigtig at i
danner par ?
Ja det er bare et rygte jeg har hørt en , jeg gider ikke lige selv google
det .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 09-05-09 17:23

> [...]
> at i danner par ?
> Ja det er bare et rygte jeg har hørt en , jeg gider ikke lige selv

Tjow .. Du har jo allerede vist at du ikke kan Gugle selv banaliteten som
giver dig timevis af hits.

Allle stort set med "bid" på

--
/Frank

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-09 17:42

> Tjow .. Du har jo allerede vist at du ikke kan Gugle selv banaliteten
> som giver dig timevis af hits.
>
> Allle stort set med "bid" på

Møgdal er inde på noget: hans hang til sensationer og åbenlyse
misundelse over at han ingen har til at forsøde sin tilværelse, gør at
han absolut må digte et fjendebillede. Og hvad er værre for ham end at
to voksne mennesker skulle danne par, når han absolut ikke kan få noget?

Men det skal da være kundgjort for enhver at jeg danner par med min kone
og at jeg med hende har et par børn. Men vi har da en partner mere,
nemlig medejeren af vores store hus, som er en af mine barndomsvenner
som jeg er jævnaldrende med. Hans ekskone har han i øvrigt et udmærket
forhold til og ligeledes har han et barn med hende samt en udmærket og
stor familie som han er en del af.

Se, den oplysning får sikkert Møgdal til at slå gnistre - og især når
jeg fortælle ham at vores medejer også hedder Michael, men er en hel del
mere vellidt rundt omkring end Michael Møgdal.

Jeg har til gengæld hørt rygter om at Møgdal er på overførselsindkomster
som mentalt handicappet. Gad vide om det er sandt - og nej, jeg gider
heller ikke at google efter det, så det er nok bare et vedholdende
rygte. Her tænker jeg såmænd på det med at der sjældent går røg af en
brand....

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-05-09 19:00

> [...]

> jeg er jævnaldrende med. Hans ekskone har han i >øvrigt et udmærket
> forhold til og ligeledes har han et barn med hende samt >en udmærket og

Din kone går rundt med et lille smil på det meste af tiden ?

> Se, den oplysning får sikkert Møgdal til at slå gnistre - >og især når jeg
> fortælle ham at vores medejer også hedder Michael, >men er en hel del mere
> vellidt rundt omkring end Michael Møgdal.

Tjo du tager jo ofte fejl og vellidt er sådan et langt ord.

> [...]
> Her tænker jeg såmænd på det med at der >sjældent går røg af en brand....

Du tage igen fejl ! , det er skam ingen hemmelighed at jeg er det der med et
fint ord kaldes Blandemester.
Det har jeg været i mere end 25 år , lige nu på Danmarks
største virksomhed for produktion af kosmetik og vaskemidler.

Se den oplysning får sikkert Arne Willer til at slå gnister , hans
forstillinger om at mennesker der ikke kan sætte komma eller stave skulle
være dybt uintelligente, lider jo skibbrud.

Men hva ! , ordblinde kalder han jo også "ordspasser"

Shit mand ! , var der nogen der sage vellidt

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : P.N.

Dato : 08-05-09 11:01

> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Det er muligt jeg burde vide grunden, men hvorfor er det specielt
> interessant, hvad lige præcis Bruun mener om netop denne sag?

Mon ikke at det hænger sådan sammen at Jens Bruun er berømt/berygtet for
gentagne gange at true debatører på livet hvis de tillod sig at være uenige
med Jens Bruun.

Fra : Kim2000

Dato : 08-05-09 11:09

"P.N." <12pn@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:gu0vuv$uj5$1@aioe.org...

> [...]
>>

> Mon ikke at det hænger sådan sammen at Jens Bruun er berømt/berygtet for
> gentagne gange at true debatører på livet hvis de tillod sig at være

Jeg har hørt at han er berygtet for at true folk på nettet, men jeg har nu
aldrig selv set det, og jeg har da trodsalt skrevet i disse grupper siden år
2000.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 13:50

Kim2000 wrote:
> "P.N." <12pn@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har hørt at han er berygtet for at true folk på nettet, men jeg
> har nu aldrig selv set det, og jeg har da trodsalt skrevet i disse
> grupper siden år 2000.

En yngre senildement lærer?

Det tegner ikke godt.
Normalt læser jeg ikke i "nazigruppen"
Jeg erindrer dog da at han for et år til halvanden siden truede "Patruljen"
på livet.
--
/Frank

Fra : Kim2000

Dato : 08-05-09 15:17

> En yngre senildement lærer?
>
> Det tegner ikke godt.
> Normalt læser jeg ikke i "nazigruppen"
> Jeg erindrer dog da at han for et år til halvanden siden truede
> "Patruljen" på livet.

Jeg erindrer at Patruljen sagde at Jens Bruun havde truet ham.

Jeg er forresten ret så sikker på det er samme gut, flere af Patruljens
indlæg er nemlig underskrevet Jens Bruun.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 15:28

Kim2000 wrote:
> [...]
>
> Jeg er forresten ret så sikker på det er samme gut, flere af
> Patruljens indlæg er nemlig underskrevet Jens Bruun.

Tvivler jeg så stærkt på.

Patruljen og Jens Bruun kappedes om at poste personlige oplysninger om
hinanden.

Nuvel. Fraværet af Jens Bruuns kommentarer i denne tråd er ikke efterhånden
svar nok for dig?

--
/Frank

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-05-09 21:17

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> Tvivler jeg så stærkt på.

Tvivl er så også alt hvad du har

> Patruljen og Jens Bruun kappedes om at poste >personlige oplysninger om
> hinanden.

Er det dødstrusler ?

> Nuvel. Fraværet af Jens Bruuns kommentarer i denne >tråd er ikke
> efterhånden svar nok for dig?

Bruuns fravær kunne jo også godt tolkes modsat , det er jo ikke vilken som
helst idiot der kommer med beskyldningerne , nææ det er selveste
overidioten.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 23:17

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Tvivl er så også alt hvad du har

Derudover er den berettiget.

> Er det dødstrusler ?

I stedet for dine gisninger, og eftersom du ikke har nogen hukommelse, kan
du Gugle.

> Bruuns fravær kunne jo også godt tolkes modsat , det er jo ikke
> vilken som helst idiot der kommer med beskyldningerne , nææ det er
> selveste overidioten.

Og selv det kan han ikke gendrive? .. Hans sag står skidt - Hva?

--
/Frank

Fra : Johnny Andersen

Dato : 08-05-09 22:58

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in news:4a043f1b$0$15885
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg erindrer at Patruljen sagde at Jens Bruun havde truet ham.
>
> Jeg er forresten ret så sikker på det er samme gut, flere af Patruljens
> indlæg er nemlig underskrevet Jens Bruun.

Heller ikke det magter du at huske, patruljen underskriver sig NIELS Bruun,
hvad var det du underviste i?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-05-09 21:51

"Frank Leegaard" skrev i en meddelelse

> En yngre senildement lærer?

Du kan da ikke blande seriøse indlæg fra dk.politik med
dit mudderkast , er du fuldstændig dum eller hvad.

> Det tegner ikke godt.
> Normalt læser jeg ikke i "nazigruppen"

Nej sikkert ikke ! , men du x-poster gerne for så at kaste mudder det ene
øjeblik, for derefter at prøve at blive taget alvorlig i den anden gruppe
det næste øjeblik.

Kom med noget dokumentation fjols eller skrid !.

Alt dit andenhånds fis kan ingen bruge til noget .

> Jeg erindrer dog da at han for et år til halvanden siden >truede
> "Patruljen" på livet.

Normalt læser du ikke dk.politik som du så flot mudder som nazigruppen , men
du erindrer et og andet for år tilbage , sig mig er du helt rundt på den ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 23:19

> [...]
>

> Normalt læser du ikke dk.politik som du så flot mudder som
> nazigruppen , men du erindrer et og andet for år tilbage , sig mig er

Du magter ikke at Gugle så simple ord som "Jens Bruun" og fx "trusler
" i "nazigruBBen"

Jeg gider ikke selv, men jeg er ret sikker på hits.
--
/Frank

Fra : P.N.

Dato : 08-05-09 16:37

> Jeg har hørt at han er berygtet for at true folk på nettet, men jeg har nu
> aldrig selv set det, og jeg har da trodsalt skrevet i disse grupper siden
> år 2000.

Hørt ! han har jo truet mig med brutal mishandling ved mere end én
lejlighed. Er Jens Bruun nye status som den forfulgte uskyldighed mon
politisk motiveret?.

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-05-09 20:59

"P.N." <12pn@get2net.dk> skrev i meddelelsen news:gu1jkl$jsv$1@aioe.org...

> [...]
>
> Hørt ! han har jo truet mig med brutal mishandling ved mere end én
> lejlighed. Er Jens Bruun nye status som den forfulgte uskyldighed mon

Det gør jeg også-- Næste gang jeg kommer forbi dig så bider jeg dig i
hummeren-- så er det sagt.......

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 23:20

P.N. wrote:
> [...]
>
> Hørt ! han har jo truet mig med brutal mishandling ved mere end én
> lejlighed. Er Jens Bruun nye status som den forfulgte uskyldighed mon

Det er nok lidt som højrefjolserne der har glemt at Lene Espersen har
svindlet med skattefri diæter.

--
/Frank

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-05-09 23:54

> Det er nok lidt som højrefjolserne der har glemt at Lene Espersen har
> svindlet med skattefri diæter.
>

> --
> /Frank

Så skal der kneppes fluer--- hvor mange ?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 23:56

Steen Johansen wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Så skal der kneppes fluer--- hvor mange ?

Så vidt jeg husker var det da vist kun en kvart million

--
/Frank

Fra : Steen Johansen

Dato : 09-05-09 00:59

> Så vidt jeg husker var det da vist kun en kvart million
>
> --
> /Frank

KUN ??

Fra : P.N.

Dato : 08-05-09 18:01

> Jeg har hørt at han er berygtet for at true folk på nettet, men jeg har nu
> aldrig selv set det, og jeg har da trodsalt skrevet i disse grupper siden
> år 2000.

Men havde du også set sådan på det hvis Bruun havde værtet en muslimsk 2
generations indvandrer med en ung kone der gik i Burka.

Fra : Kim2000

Dato : 08-05-09 18:02

"P.N." <12pn@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:gu1oiu$ph5$1@aioe.org...

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Men havde du også set sådan på det hvis Bruun havde værtet en muslimsk 2
> generations indvandrer med en ung kone der gik i Burka.

Det spørgsmål må du omformulere, jeg forstår det ikke.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-05-09 23:22

Kim2000 wrote:
> "P.N." <12pn@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det spørgsmål må du omformulere, jeg forstår det ikke.

Prøv at genlæse. Meningen er let og klar nok

--
/Frank

Fra : Kim2000

Dato : 09-05-09 09:56

> Prøv at genlæse. Meningen er let og klar nok

Man kunne selvfølgelig også have valgt at fortælle det på en ny måde, men
nej, du valgte at skrive jeg skulle læse det samme en gang mere.

Fra : Patruljen

Dato : 09-05-09 03:22

On 8 Maj, 16:16, "Kim2000" <kim2...@surfer.dk> wrote:

> Jeg erindrer at Patruljen sagde at Jens Bruun havde truet ham.

Nja. Jens Bruun ville gerne besøge mig i en perioden. Han skrev aldrig
at han ville slå mig ihjel. Han ville som jeg forstod ham gerne slås.
Så jeg måtte opfordre ham til at sørge for at han ikke tog fejl af mig
og en lejer :)

Han fortalte også, at han havde billeder af mig. Han fotograferede mig
tilsyneladende.

> Jeg er forresten ret så sikker på det er samme gut, flere af Patruljens
> indlæg er nemlig underskrevet Jens Bruun.-

Nej. Vi har samme efternavn -

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-05-09 09:20

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at han ville slå mig ihjel. Han ville som jeg forstod ham gerne slås.
> Så jeg måtte opfordre ham til at sørge for at han ikke tog fejl af mig

Du husker galt, Niels Bruun. Du udtalte, du gerne ville give mig en
flyveskalle. Jeg tilbød at møde op på din bopæl, så du kunne få lov til at
prøve.

Da du samtidig ikke ønskede at fortælle, hvem du var, og hvor du boede,
måtte jeg jo selv lave lidt research. Derfor offentliggjorde jeg din
adresse.

Det husker du nok nu - ikke?

> Han fortalte også, at han havde billeder af mig. Han fotograferede mig
> tilsyneladende.

Rigth. Og månen er lavet af grøn ost.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 11-05-09 07:18

On 10 Maj, 10:19, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> Du husker galt, Niels Bruun. Du udtalte, du gerne ville give mig en
> flyveskalle. Jeg tilbød at møde op på din bopæl, så du kunne få lov til at
> prøve.

Næe. Sådan var det ikke :)

Jeg skrev, at jeg kunne have lyst. Det er en anelse anderledes end din
udlægning.

> Da du samtidig ikke ønskede at fortælle, hvem du var, og hvor du boede,
> måtte jeg jo selv lave lidt research. Derfor offentliggjorde jeg din
> adresse.

Det passer heller ikke. Jeg skrev en adresse selv :)
Du er ikke istand til at researche dig frem til det mindste og jeg
hjælp dig lidt. Dels fordi jeg er et venligt menneske. Dertil for at
give dit et hint om, at du ikke kan gøre mig nervøs.

Det kan du stadig ikke. Jeg skræller dig som en overmoden banan.
Tumpe.

> Det husker du nok nu - ikke?

Nej. Sig mig. Er din hukommelse også svagt fungerende ?

> Rigth. Og månen er lavet af grøn ost.

Du fortalte, at du havde billeder af mig. Som en anden skæg og blå
brille - mand samlede du på små foto`s.
Men det tillader din selektive hukommelse måske heller ikke at slippe
igennem ?

> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Døv ?

Fra : Joakim

Dato : 11-05-09 14:30

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

brille - mand samlede du på små foto`s.
Men det tillader din selektive hukommelse måske heller ikke at slippe

Døv ?

Dette er forkortelsen for en signatur. Ja, Bruun er såmænd ikke helt uden
humor, selv om det umiddelbart er svært at forestille sig.

Sig mig idiot, husker du stadig at få læst op på din alternative holocaust
fortolkninger?

Ellers kan du hente lidt inspiration her:

http://www.dnsb.info/

You're welcome.

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-05-09 15:52

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Næe. Sådan var det ikke :)
>
> Jeg skrev, at jeg kunne have lyst. Det er en anelse anderledes end din
> udlægning.

Du er godt nok for viderekommende. En tøsedreng, der ikke tør stå ved egne
ord, som forsøgte at forblive anonym på usenet, og som i øvrigt ikke
forsømmer lejligheder til at prale med angiveligt tilhørsforhold til Hells
Angel samt sætte spørgsmålstegn ved, om der blev gasset jøder i KZ-lejre
under 2. Verdenskrig. En rigtig kerneka'l, er du...

Hvorom alting er: Måske du kan fremfinde lidt dokumentation for, at jeg have
udtrykt ønske om at slås med dig.

I mellemtiden er jeg sikker på, andre skribenter funderer lidt over, hvem
der har truet hvem.

> Det passer heller ikke. Jeg skrev en adresse selv :)

Du er fuld af løgn. Det var først, da jeg offentliggjorde, hvem du i
virkeligheden er, og hvor du bor, at du krøb til korset.

> Du er ikke istand til at researche dig frem til det mindste og jeg
> hjælp dig lidt. Dels fordi jeg er et venligt menneske. Dertil for at
> give dit et hint om, at du ikke kan gøre mig nervøs.

Du er så fuld af lort, at man tror det er løgn. Du gemte dig under dit
Patrulje-alias, og jeg måtte have hjælp fra anden side for at afsløre din
identitet. Og du ved udmærket, hvordan du blev afsløret. Dét klynkede du jo
også over dengang.

Og du var åbenbart nervøs nok til ikke at få mig på besøg, så du kunne give
mig den flyveskalle, du så gerne ville give mig mens du stadig var anonym.
Udover at være et snotdumt svin er du også en tøsedreng, men det hænger jo
ofte sammen.

> Det kan du stadig ikke. Jeg skræller dig som en overmoden banan.
> Tumpe.

Du gør nada, gør du. Altså udover at fremstå som en holocaust-fornægtende,
løgnagtig tøsedreng.

> Nej. Sig mig. Er din hukommelse også svagt fungerende ?

Også? Hold du dig nu bare til din egen hukommelse.

> Du fortalte, at du havde billeder af mig. Som en anden skæg og blå
> brille - mand samlede du på små foto`s.
> Men det tillader din selektive hukommelse måske heller ikke at slippe
> igennem ?

Jeg synes, du skal læse ovenstående én gang til inden du gør dig mere til
grin.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 11-05-09 07:47

On 11 Maj, 15:29, "Joakim" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Dette er forkortelsen for en signatur. Ja, Bruun er såmænd ikke helt uden
> humor, selv om det umiddelbart er svært at forestille sig.

Døves eddermame fucking forbandelser er sundt ?

> Sig mig idiot, husker du stadig at få læst op på din alternative holocaust
> fortolkninger?

Jeg fortolker ikke på holocaust, når jeg siger, at du ikke kan levere
tekniske beviser -
Jeg begiver mig heller ikke ud i specifikke størrelser eller
reduktioner. Jeg gør bl.andet dig opmærksom på, at du ikke kan finde
tekniske beviser, that`s it -

Fortolkninger interesserer mig ikke. Jeg er mere nysgerrig, hvis du
kan finde facts.

Fra : Joakim

Dato : 11-05-09 17:39

>Fortolkninger interesserer mig ikke. Jeg er mere nysgerrig, hvis du
>kan finde facts.

http://holocaust-info.dk/weblog/

Her er læsning nok til at holde dig beskæftiget de næste par uger.

Fra : Patruljen

Dato : 11-05-09 10:04

On 11 Maj, 16:52, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Angel samt sætte spørgsmålstegn ved, om der blev gasset jøder i KZ-lejre
> under 2. Verdenskrig. En rigtig kerneka'l, er du...

Naturligvis vil jeg gerne stå ved mine ord. De bliver blot ikke
anderledes af, at du fordrejer tingene.
Jeg har iøvrigt ikke et tilhørsforhold til H.A.

> Hvorom alting er: Måske du kan fremfinde lidt dokumentation for, at jeg have
> udtrykt ønske om at slås med dig.

Jeg ved ikke, hvad du ellers ville -
Det var næppe venskab du ville opsøge på min adresse.

> I mellemtiden er jeg sikker på, andre skribenter funderer lidt over, hvem
> der har truet hvem.

Jeg truer dig ikke. Jeg har engang, efter dine perfide personangreb
fortalt dig, at jeg kunne have lyst til at slamme dig en flyveskalle.
Det betyder ikke, at jeg agter at gennemføre forehavendet.

Jeg ved så godt, at det måske ikke er helt let for dog at forstå, at
det ikke er alle mennesker, som gør, hvad de får impulser omkring. Den
diskussion har vi haft )

Det er i det lys, du skal læse tilføjelsen - " også ".
Jeg tror, at der er noget galt i dit hoved, du.

> Du er fuld af løgn. Det var først, da jeg offentliggjorde, hvem du i
> virkeligheden er, og hvor du bor, at du krøb til korset.

Du offentliggjorde ikke det fjerneste. Jeg skrev selv en adresse, du
kunne henvende dig på.
Du kan ikke finde ud af det, jo.

> [...]
> identitet. Og du ved udmærket, hvordan du blev afsløret. Dét klynkede du jo

Jeg ved udemærket, hvordan der kom en adresse på banen. Jeg skrev den
nemlig selv :)

> [...]
> Udover at være et snotdumt svin er du også en tøsedreng, men det hænger jo

Det er ikke mig, som afgør om du bliver væk eller ej - men jeg skal
fraråde dig at henvende dig med ondsindede intentioner.

> Du gør nada, gør du. Altså udover at fremstå som en holocaust-fornægtende,
> løgnagtig tøsedreng.

:)

Ja, ja. Det er godt med dig.

> Også? Hold du dig nu bare til din egen hukommelse.

Jeg har ingen hukommelsesmæssige problemer. Du har - også -
hukommelsesbesvær. Længere er balladen ikke :)

> Jeg synes, du skal læse ovenstående én gang til inden du gør dig mere til
> grin.

Det er da rigtigt. Du påstod ligefrem, at du havde billeder af mig.
Derfor valgte jeg at gå lidt på rekognisering -
og ærligt talt. Du imponerer mig ikke.