Skrækkeligt
Fra : Malene P

Dato : 07-05-09 05:18

Det er ikke lykkedes for et danskerdiskriminerende projekt at ansætte
tilstrækkeligt med fremmede i Aalborg. PivPiv. Man kan opfordre de forsmåede
fremmede at rejse til tyrkiet, hvor der skulle være rigeligt med muligheder
for at overtage danskernes arbejde. Man kan endda lære at fremstille
tyggegummi.

http://www.nordjyske.dk/aalborg/forside.aspx?ctrl=10&data=28%2c3258114%2c5%2c3
http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2009/05/06/165109.htm

Malene P

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 07-05-09 07:45

Malene P skrev:
> [...]
> fremmede at rejse til tyrkiet, hvor der skulle være rigeligt med muligheder
> for at overtage danskernes arbejde. Man kan endda lære at fremstille

Aww... retorik som BW når han er mest indlagt.

Long time, no see..

- cep

Fra : /Peter

Dato : 07-05-09 08:18

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> muligheder
> for at overtage danskernes arbejde. Man kan endda lære at fremstille

"det er ikke lykkes danskerne at at ansætte fremmede"
lyder som om man skal tvinge de fremmede til at søge arbjede.

Hvorfor hedder det ikke:
"det er ikke lykkes at finde job nok til alle de fremmede der søger job"?

Hint:
Måske fordi INGEN fremmede søger job - da der altid er en fætter onkle eller
lign. der har et "pizzaria" som bruger sort , moms- og skattefri
arbejdskraft.

Fra : Thomas M

Dato : 07-05-09 08:27

Malene P wrote:
> [...]
> forsmåede fremmede at rejse til tyrkiet, hvor der skulle være
> rigeligt med muligheder for at overtage danskernes arbejde. Man kan

Fra dit fremragende link:

"- Aalborg kom med som en af de sidste kommuner i august 2008. Dengang var
der mangel på arbejdskraft. Nu er situationen en anden, hvilket gør det
sværere at finde stillinger, forklarer Hanne Mousten Madsen fra Jobcenter
Aalborg."

Det gælder også for hvide folkedanskere, Malene P.

Men du gjorde da et forsøg, så applaus for det.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-09 09:37

"Thomas M" <its@secret> wrote in message
> Det gælder også for hvide folkedanskere, Malene P.

Tankevækkende du går så meget op i folks hudfarve.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 07-05-09 09:56

N_B_DK skrev:
> "Thomas M" <its@secret> wrote in message
>

> Tankevækkende du går så meget op i folks hudfarve.

Såkaldte "Antiracister" er vist prototyper på brunskjorter i vore dage.
Har svenskerne sverige ikke AFA ?

- cep

Fra : Thomas M

Dato : 07-05-09 10:35

N_B_DK wrote:

> Tankevækkende du går så meget op i folks hudfarve.

Tankevækkende at du fordrejer ting, når du ikke ved hvad du skal svare, men
alligevel føler at du skal svare et eller andet.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-09 10:52

> Tankevækkende at du fordrejer ting,

Jeg fordrejer intet, enhver kan jo læse det er dig der konstant bræger
om folks hudfarve.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 07-05-09 11:47

N_B_DK wrote:

> Jeg fordrejer intet, enhver kan jo læse det er dig der konstant bræger
> om folks hudfarve.

Det er ikke mig der bruger Usenet til at fordømme mennesker udelukkende på
grund af deres hudfarve, og skrige op om, at alle indvandrere og fremmede er
kriminelle, ligeså snart en af dem laver noget lort.

Men det har du derimod ofte påfaldende meget travlt med, jvf. diverse tråde
i dk.politik.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 07-05-09 12:01

> Det er ikke mig der bruger Usenet til at fordømme mennesker
> udelukkende på grund af deres hudfarve,

Nå det er da ellers dig der konstant snakker om hudfarve.

> og skrige op om, at alle
> indvandrere og fremmede er kriminelle, ligeså snart en af dem laver
> noget lort.

Ikke, men der er mange af dem, og de skal bare ud af landet hurtigere
end sekund viseren på et ur skifter plads.

> Men det har du derimod ofte påfaldende meget travlt med, jvf. diverse
> tråde i dk.politik.

Ja vi ved godt du har det bedst med kriminalitet.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 07-05-09 13:14

N_B_DK wrote:

> Ja vi ved godt du har det bedst med kriminalitet.

LOL

--
/ Thomas

Fra : *@ '

Dato : 07-05-09 12:21

On Thu, 7 May 2009 12:46:59 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

>Det er ikke mig

jo

det ER lige netop dig der bringer hudfarve på banen ikke andre

så hold bare op med også denne løgn

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Thomas M

Dato : 07-05-09 13:16

*@ ' wrote:

> det ER lige netop dig der bringer hudfarve på banen ikke andre
>
> så hold bare op med også denne løgn

Hvem af os to dømmer folk på deres hudfarve i dk.politik?

Jeg ved at det ikke er mig.

--
/ Thomas

Fra : *@ '

Dato : 07-05-09 14:23

On Thu, 7 May 2009 14:16:16 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

>Hvem
<klip mere VÅS>

det ER lige netop dig der bringer hudfarve på banen ikke andre

hvor har du nogensinde set mig skrive fordømmende om folk på grund af
deres hudfarve eller etniske tilhørsforhold?

at fordømme personer for deres tilhørsforhold til en voldelig
forbryderorganisation er noget HELT andet

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Sten Schou

Dato : 07-05-09 14:02

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Det er ikke mig der bruger Usenet til at fordømme mennesker udelukkende på
> grund af deres hudfarve, og skrige op om, at alle indvandrere og fremmede
> er kriminelle, ligeså snart en af dem laver noget lort.

Du har en tendens til at generalisere. Hvem skriger op om at "alle
indvandrere er kriminelle" ?....mig bekendt hører vi aldrig mishagsytrnger
om f.eks. thaier, vietnamesere og andet godtfolk.
Mishagsytringerne kommer som regel mod de racistiske muslimer, men det er jo
også dem der dominerer gadebilledet.....

Hilsen Sten