Hjælp mig med humor
Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-09 04:02

Kan nedenstående opsat på mit plankeværk med store bogstaver og to stk
bagepapir med lort = brun tør skorpe imellem

blive til en vits som alle snakker om og som vinder stemmer for DF på
bekostning af SF og EL

Jeg er ikke bange for selv at blive til grin men at flytte stemmer
til kommunevalget er en værdig sag

Måske jeg bør udelade min nevø af vitsen - ham har jeg intet imod og
det kan misforsttås negativt

Men håbet om at flytte stemmer kræver sladder og sensation

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 05-05-09 23:26

On 6 Maj, 05:01, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> det  kan misforsttås negativt
>
> Men håbet  om  at  flytte  stemmer  kræver  sladder og sensation

Hvad med "Stem på DF, så holder jeg mit lort for mig selv!"

MVh
Malmberg

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-09 12:18

"Kasper Malmberg" <malmberg@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Men håbet om at flytte stemmer kræver sladder og sensation

Hvad med "Stem på DF, så holder jeg mit lort for mig selv!"

Jeg efterlyste selvfølgelig HUMOR AF KVALITET

Jeg påtvinger ikke andre mit lort for efter tørgærtricket er det et brunt
lugtløst pulver - knastørt modsat Skaanings gyllepulver
Ingen vil kalde indtørret brunkage dej glemt mellem to ark bagepapir for
lort og det er hvad jeg satte op (ligner det) indtil storm og regn
startede.
Plankeværket er lugtløst og alt holdt til storm & regn - min
dekoration/propaganda er meget rost men idag ville bagepapirblive flænget
Jeg holder altid mine eksperimenter på eget territorie især indendørs men
en foråsdag tørrede jeg lort på klude på den solbeskinnede inderside
af plankeværket og det var koldt og frisk vejr så jeg var overrasket over
at man netop kunne få en fært - men alligevel stoppede mange og læste længe
på ydersiden for de har ikke drømt om at der udendørs i kulde kunne være
noget at være forarget over.
Fidusen med at lade gær-mikrober konkurere med lortens lugtskabende er
ikke optimeret men er lykkedes perfekt nogle gange
Der findes poudreringstoiletter til campingbrug og en mindre og bedre
køkkenmaskine kan blive resultat af mine eksperimenter
At indtørre urin uden ammoniakdannelse er derimod svært når man ikke vil
tilsætte svovlsyre

Fra : mr

Dato : 06-05-09 14:13

> [...]
>
> Jeg påtvinger ikke andre mit lort for efter tørgærtricket er det et
> brunt lugtløst pulver - knastørt modsat Skaanings gyllepulver

nej hov gamle fjols! Hvor mange gange har du ikke, med en scients store
viden, hævdet at skaanings lortepulver er tørt og lugtløst??

> At indtørre urin uden ammoniakdannelse er derimod svært når man ikke vil
> tilsætte svovlsyre
og igen gamle fjols! Hvad er det nu for noget med svovlsyre?? Har du kloge
videnskabelige scientist ikke hævdet at din metode med bradepander og
sdollys er uovertruffen?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-09 01:07

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> nej hov gamle fjols! Hvor mange gange har du ikke, med en scients store
> viden, hævdet at skaanings lortepulver er tørt og lugtløst??

Fordi foto af Skååning viste at han stod med pulveret i hånden, troede
jeg at det var lugtløst, men du meddeler modsat

> og igen gamle fjols! Hvad er det nu for noget med svovlsyre?? Har du kloge
> videnskabelige scientist ikke hævdet at din metode med bradepander og
> sdollys er uovertruffen?

Jeg gider ikke selv have svovlsyre, som er farligt og ikke sælges af Mata
Men du siger at det er så billigt at det er rentabelt, og jeg tror på dig

Mange er øko-tosser og vil ikke bruge et syntetisk ætsende stof som
svovlsyre og måske er det dyrt i Polen,som mange danske svineavlere
flytter deres produktion til
Jeg har ikke tal på om solbestrålingsløsningen er god nok til andrer end
særlinge som mig.
Assistens Kirkegård er så freelst at de ikke tillader klorin til
gravstensrensning , selvom det tager algerne der gør skrift ulæselig
lynhurtigt og billigt

Fra : mr

Dato : 07-05-09 06:04

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Fordi foto af Skååning viste at han stod med pulveret i hånden,
> troede jeg at det var lugtløst, men du meddeler modsat

du har ævlet om det i flere år. Du var altså fuld af løgn. gamle fjols??

> Jeg gider ikke selv have svovlsyre, som er farligt og ikke sælges af
> Mata
> Men du siger at det er så billigt at det er rentabelt, og jeg tror på
> dig

ok, hele din pisvidenskab falder fra hinanden. Gamle fjols!

> Mange er øko-tosser og vil ikke bruge et syntetisk ætsende stof som
> svovlsyre og måske er det dyrt i Polen,som mange danske svineavlere
> flytter deres produktion til

gamle fjols. Svolsyre har samme pris i hele europa. Det burde en scient
vide - men du ved det ikke. Hvornår er svovlsyre blevet syntetisk?

> Jeg har ikke tal på om solbestrålingsløsningen er god nok til andrer
> end særlinge som mig.

Men du hævedede at det sagtens kunne bruges til large-scale
svineproduktion - det var altså bare endnu noget vrøvl fra et gammelt fjolds
der kalder sig videnskabsmand??

> Assistens Kirkegård er så freelst at de ikke tillader klorin til
> gravstensrensning , selvom det tager algerne der gør skrift ulæselig
> lynhurtigt og billigt
Der findes andre kemikalier der er langt mere effektive, hvor vil du ikke
anbefale dem?? Scientisten kender dem ikke?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-05-09 21:40

> [...]
> Der findes andre kemikalier der er langt mere effektive, hvor vil du ikke
> anbefale dem?? Scientisten kender dem ikke?
Ved nærmere eftertanke tror jeg IKKE på din formodning om at det er
rentabelt at tilsætte gylle et dyrt indusrrikemikale, svovlsyre
Når du kan benægte at svovlsyre er syntetisk, afslører du dig som helt uden
kemi-forståelse

Fra : mr

Dato : 08-05-09 09:32

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Ved nærmere eftertanke tror jeg IKKE på din formodning om at det er
> rentabelt at tilsætte gylle et dyrt indusrrikemikale, svovlsyre

dforklar hvad du mener med dyrt?
Forklar om din eftertanke, du kan vel slynge et par grove tal ud - hvad
koster svovlsyre?
Det er ikke en formodning jeg har - det er viden. Men kom du nu med din
evige klogskab, forlar hvad du mener gamle fjols?
Det er vel ikke bare fordi du blev fanget i at kopiere mine fakta?