Hvordan gør man Søvndal stueren?
Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-09 03:55

Hvordan gør du en lort stueren?
Tilsæt tørgær og fladmas med kagerulle mellem to stykker bagepapir,
der sættes på sydvendt plankeværk en time en skyfri sommerdag (½ lort
hænger på mit plankeværk p.t. således) Uanset temperatur og næse-nærhed
kan ingen lugte noget.En bekvem køkkenmaskine kan erstatte kagerulle
Hvordan blev Pia Kjærsgaard og Peter Skårup stuerene?
Ved at lytte til Glistrup-visdom
Hvordan kan Villy Søvndal og min socialborgmester-nevø evt. blive
stuerene?
Ved at gøre som Pia og Skårup.

Afsluttende lorte-opfindelse er Edisonsk med potentiale for at erstatte
al træk og slip VVS, men kan udelades (helt eller halvt) af
artiklen, hvis for politisk eller ulækker. I 2004 optog Ugeskrift for
Læger indlæg fra mig om hvordan gamle lugtløst kan tisse i sengen og
falde hurtigt i søvn igen, hvilket kunne ruinere alle
voksen-ble-fabrikanter, men tabuer gør, at tiden ikke er moden - hvis
ikke man har en god presse.....
Bo Warming, cand.scient. gymnasielærer, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-05-09 04:12

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in

> [...]
> tisse i sengen og falde hurtigt i søvn igen, hvilket kunne ruinere
> alle voksen-ble-fabrikanter, men tabuer gør, at tiden ikke er moden

Det lyder sjovt, jeg kunne godt tænke mig at hjælpe dig, det er jo i en god
sags tjeneste.

PS. Skal jeg selv medbringe fæces eller har du nok?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 06-05-09 12:26

"Johnny Andersen" <johnny@frank.sameshit> skrev i meddelelsen
> [...]
> god
> sags tjeneste.
>
> PS. Skal jeg selv medbringe fæces eller har du nok?

Ring 35861000. Hvis du overvejer at besøge Bjelkes Alle 46, er det faktisk
muligt at jeg vil gi en krone pr kg lort for jeg mangler til eksperimenter
om optimering om tørgær-tricket som i sit nuværende design ikke let kan
omplantes til en lille køkkenmaskine

Fra : Johnny Andersen

Dato : 06-05-09 17:20

> [...]
> eksperimenter om optimering om tørgær-tricket som i sit nuværende design
> ikke let kan omplantes til en lille køkkenmaskine

Idiot!

/Johnny