Kan det virkelig være rigtigt
Fra : Kim2000

Dato : 05-05-09 21:44

Et selskab har uden varsel trukket 1300 på mit kreditkort, det gjorde det i
februar 2009, jeg kontaktede selskabet, der ikke gad svare. Beløbet blev
ført tilbage igen, beløbet blev igen forsøgt hævet, banken gav mig nyt kort,
i mandags var den gal igen.

Politiet mener ikke der er grundlag for at fortage sig noget (basserne skal
jo ædes og rapporterne om sagerne fra 2007 skal jo skrives), så åbenbart er
det fuldt tilladt for tilfældige selskaber at forsøge at hæve penge på
andres kontier. Det svarer lidt til man ikke gider tage sig indbrudsforsøg i
folks hjem -

nåja, det gider man jo heller ikke.

Det er pinligt som det er gået med politiet endda i en regering med
Konservative i.

Fra : mr

Dato : 06-05-09 05:34

> [...]
> indbrudsforsøg i folks hjem -
>
> nåja, det gider man jo heller ikke.
>
> Det er pinligt som det er gået med politiet endda i en regering med

prøv en anden gruppe. dk.videnskab.jura f..eks.

Fra : Cindy

Dato : 06-05-09 22:42

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> prøv en anden gruppe. dk.videnskab.jura f..eks.

Hvorfor skulle han dog det. Det er da relevant nok at tale om at
politiet har fået alt for store byrder hældt ned over sig i de sidste 3-4
eller 7-8 år. De har da simpelthen ikke ressourcerne mere til alt det, der
er kommet oven i det der før var normalt politiarbejde.

Cindy

Fra : mr

Dato : 08-05-09 16:20

"Cindy" <Karfunkel@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller 7-8 år. De har da simpelthen ikke ressourcerne mere til alt det, der
> er kommet oven i det der før var normalt politiarbejde.

du mener at peter betjent har fået byrden om at æde basser hældt ned over
hovedet, som kim brugte som argument?
Der er vel grænser for hvor meget politiet skal ta sig af. Dette er ikke en
politisag. Banken kan klare denne bagatel så let som ingenting, ikke
politiet.
Men når de rige sakl bruge politiet til deres bagateller, bliver der ikke
tid til andet.

Fra : *@ '

Dato : 08-05-09 16:22

On Fri, 8 May 2009 17:19:39 +0200, "mr" <mail@mail.dk> wrote:

>Der er vel grænser for hvor meget politiet skal ta sig af.

ja især når det er andres sager IKKE SANDT?

og nej,

det er absolut ikke i orden at politiet ikke vil tage sig af en
anmeldelse at et ulovligt forhol

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : mr

Dato : 09-05-09 06:41

" *@ '" <192@innvvalid.invalid> skrev i en meddelelse

> ja især når det er andres sager IKKE SANDT?
>

> og nej,
>
> det er absolut ikke i orden at politiet ikke vil tage sig af en
> anmeldelse at et ulovligt forhol

ok. De må altså ta sig af ALT. Rige veluddannede danskere skal altså bruge
politiet til deres ligegyldigheder før de skal ta sig af mord og voldtægt?
Jeg har haft en lignende sag - det tog 3 minutter at løse den via banken.

Fra : *@ '

Dato : 09-05-09 07:31

On Sat, 9 May 2009 07:41:12 +0200, "mr" <mail@mail.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har haft en lignende sag - det tog 3 minutter at løse den via banken.

eller

på mystisk vis har politiet altid masser af mandskab til at beskytte
"rige" udenlandske ping'er på besøg

og

det der sker hvis tendensen til at forbrydere slipper for straf p.g.a.
manglende tid hos politi og domstole er at folk vi ty til selvtægt

mener du virkelig det er en ønskværdig situation?

som skrevet tidligere har jeg forsøgt mig tre gange med at anmelde
forbrydelser som er gået ud over mig, ingen hjælp fra politiet -

har du et forslag til hvad jeg skal gøre 4. gang ??

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : mr

Dato : 10-05-09 10:48

> [...]
> forbrydelser som er gået ud over mig, ingen hjælp fra politiet -
>
> har du et forslag til hvad jeg skal gøre 4. gang ??

det har intet med trådstarten at gøre
hold dig til emnet.

Fra : Kim2000

Dato : 10-05-09 13:51

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> politiet.
> Men når de rige sakl bruge politiet til deres bagateller, bliver der ikke

Banken tog sig ganske rigtigt af det, men du kan da vel ikke mene at man
bare skal acceptere at et firma/person forsøger at svindle. Jeg er jo næppe
den eneste man forsøger at tage røven på (det ville da være mærkeligt). Hvor
mange gange synes du jeg skal acceptere at de forsøger at hæve et beløb
uberettiget?