De fremmede...........
Fra : Malene P

Dato : 04-05-09 10:26

......... forsøger åbenbart fortsat at score points på fremmedleflernes
retorik og angst for ikke at bøje nakken hurtigt nok for de fremmede, der
desværre er strømmet hertil i 26 år. Her
http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article1682434.ece vræler faderen til
den dræbte tyv om "racisme" og fremmedleflerne vil sikkert hurtigt sluge
maddingen. Offeret for den nedkørte fremmedes forsøg på tyveri er nu
fængslet og kan se frem til en dom for uagtsomt manddrab. Nok for ham en
strengere straf end tabet af en motorcykel - men for Danmark endnu et
eksempel på, at vi altså ikke burde have lukket så mange fremmede ind i
landet.

Malene P

Fra : Thomas M

Dato : 04-05-09 10:38

Malene P wrote:
> [...]
> motorcykel - men for Danmark endnu et eksempel på, at vi altså ikke
> burde have lukket så mange fremmede ind i landet.

Ved du om han blev kørt ned pga. sin hudfarve eller ej? Var du evt. til
stede da det skete?

Den 16 årige som blev kørt ned - er han lukket ind i landet, eller er han
født her i landet? Hvis han er født her i landet, er det så hans forældre
som aldrig skulle være lukket ind i Danmark?

Skal alle andre lande lade være med at lukke dig ind i deres land, uanset om
du er kriminel eller ej? Her tænker jeg på forældrene til den 16 årige dreng
som blev kørt ned. Hvis de IKKE er kriminelle indvandrere, skulle de så
alligevel aldrig være lukket ind i Danmark?

Du er meget aktiv i andre tråde, men skal du ikke snart til at besvare
spørgsmål i din De fremmede tråd, fra d. 2/5 ?

Men det er selvfølgelig ikke sikkert at du kan.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 04-05-09 11:21

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> [...]
> spørgsmål i din De fremmede tråd, fra d. 2/5 ?
>
> Men det er selvfølgelig ikke sikkert at du kan.

Hvis du bare stillede halvt så mange spørgsmål ved tilstedeværelsen af
fremmede her i landet
- og hvilken berigelse de tilfører landet.

Fra : Thomas M

Dato : 04-05-09 11:29

/Peter wrote:

> Hvis du bare stillede halvt så mange spørgsmål ved tilstedeværelsen af
> fremmede her i landet
> - og hvilken berigelse de tilfører landet.

Er det fordi det ville kræve for megen tankevirksomhed fra din side, at du
ikke forholder dig til det konkrete indlæg?

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 04-05-09 11:45

> Er det fordi det ville kræve for megen tankevirksomhed fra din side, at du
> ikke forholder dig til det konkrete indlæg?

Kan du KUN spørge, SpørgeThomas, har du ingen svar på noget som helst,
er det fordi du INGENTING ved?

Fra : Thomas M

Dato : 04-05-09 11:37

/Peter wrote:

> Kan du KUN spørge, SpørgeThomas, har du ingen svar på noget som helst,
> er det fordi du INGENTING ved?

Ved du ingenting, og er det derfor du altid kun stiller spørgsmål?

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 04-05-09 12:10

> Ved du ingenting, og er det derfor du altid kun stiller spørgsmål?

Nu var det venligt ment, at jeg stillede det som et spørgsmål og ikke en
konstatering,
så du havde du mulighed for at svare på bare et spørgsmål
- men det kunne du så ikke!

Så du har altspå ingen svar på noget som helst, og du ved ingentig,
ikke engang vedrørende dig selv!

Fra : Thomas M

Dato : 04-05-09 12:14

/Peter wrote:

> [...]
> - men det kunne du så ikke!
>
> Så du har altspå ingen svar på noget som helst, og du ved ingentig,

I det mindste kan jeg stave korrekt dansk, og ved hvornår jeg skal bruge
punktum og komma, så yay me.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 04-05-09 12:29

> I det mindste kan jeg stave korrekt dansk, og ved hvornår jeg skal bruge
> punktum og komma, så yay me.

Så du er pludseligt blevet usenets stavekontrol... jamen så hold dig til det
du.

Fra : /Peter

Dato : 04-05-09 12:37

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> I det mindste kan jeg stave korrekt dansk, og ved hvornår jeg skal bruge
> punktum og komma, så yay me.

Desværre har du så ikke forstået hvad sammensætningen af
de forskellige bogstaver, kommaer og punktummer betyder.

Fra : Thomas M

Dato : 04-05-09 12:34

http://macnation.newz.dk/forum/tagwall/hvem-faar-det-sidste-ord-83199

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 04-05-09 13:10

> http://macnation.newz.dk/forum/tagwall/hvem-faar-det-sidste-ord-83199

Det er netop IKKE det det handler om, det handler heller ikke om hvem der er
klogest.
Det handler om at få beslyst og debatteret et stort samfundsproblem.

Og DET bidrager du bestemt ikke med, fuldstændig som de individer du
åbenlyst støtter,
heller ikke bidrager med noget som helst positvt.

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-09 14:11

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Det er netop IKKE det det handler om, det handler heller ikke om hvem
> der er klogest.

Så du har altså stadig en chance?

> Det handler om at få beslyst og debatteret et stort samfundsproblem.

Det er kun et problem i dit hovede - spørg en psykiater.

> Og DET bidrager du bestemt ikke med, fuldstændig som de individer du
> åbenlyst støtter,
> heller ikke bidrager med noget som helst positvt.

Vi bidrager hele tiden med noget positivt - bare det at vi gider at
svare jer, er skam at tage jer mere alvorligt end I fortjener.

Fra : *@ '

Dato : 04-05-09 14:35

On Mon, 4 May 2009 15:10:34 +0200, "Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote:

>Vi bidrager hele tiden med noget positivt

måske dine lopper gør,

du har aldrig nogen sinde bidraget med noget som helst nytttigt godt
eller positivt

det eneste du kan bruges til er at være et afskrækkende eksempel

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Tony

Dato : 04-05-09 23:51

" *@ '" <192@innvvalid.invalid> skrev i en meddelelse

> måske dine lopper gør,
>
> du har aldrig nogen sinde bidraget med noget som helst nytttigt godt
> eller positivt
>
> det eneste du kan bruges til er at være et afskrækkende eksempel

Arne H. Skrumpehjerne & c/o er så faktaresistente, at de stadig tror jorden
er flad.
Deres killfiltre er så fyldte, at de kun kan læse ligesindedes indlæg.
Heldigvis er det en uddøende race.

Tony

Fra : Thomas M

Dato : 04-05-09 14:52

/Peter wrote:

> Og DET bidrager du bestemt ikke med, fuldstændig som de individer du
> åbenlyst støtter,
> heller ikke bidrager med noget som helst positvt.

Hvad er det for nogle individer jeg åbenlyst støtter? Det lyder spændende;
Det vil jeg gerne høre mere om. Har du evt. nogle links?

Synes du selv at du bidrager med noget positivt, og i så fald - hvad
egentligt?

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 04-05-09 16:17

> [...]
> spændende; Det vil jeg gerne høre mere om. Har du evt. nogle links?
>
> Synes du selv at du bidrager med noget positivt, og i så fald - hvad

TRE (3) nye spørgsål, du er satme ikke for klog !

Fra : Thomas M

Dato : 04-05-09 16:50

/Peter wrote:

> TRE (3) nye spørgsål, du er satme ikke for klog !

Beskyldninger har du mange af, men svar har du ingen af.

Peter - du er et fjols.

*Plonk*

--
/ Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-09 17:06

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Beskyldninger har du mange af, men svar har du ingen af.
>
> Peter - du er et fjols.
>
> *Plonk*

Har du først opdaget det nu? Han har længe huseret i mit filter - han er
spild af tid.

Fra : N_B_DK

Dato : 04-05-09 17:39

"Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in message

> Har du først opdaget det nu? Han har længe huseret i mit filter - han
> er spild af tid.

Du er spild af liv.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : /Peter

Dato : 04-05-09 18:23

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Beskyldninger har du mange af, men svar har du ingen af.
>
> Peter - du er et fjols.
>
> *Plonk*

Plonk, havd?

Fra : Lyrik

Dato : 05-05-09 10:58

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Plonk, havd?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Han frafiltrerede dine indlæg og kan ikke mere se hvad du skriver. Ligesom
Arne Wilstrup har frafiltreret mine indlæg. Jeg kom for tæt på den gamle
stalinist. Faktisk var det mig der afslørede ham i sin tid. Det glemmer han
aldrig.

MvH
Jens

Fra : /Peter

Dato : 05-05-09 11:38

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Arne Wilstrup har frafiltreret mine indlæg. Jeg kom for tæt på den gamle
> stalinist. Faktisk var det mig der afslørede ham i sin tid. Det glemmer

Jamen jeg ville bare se om han mente det, og om en stavefejl eller et dumt
spørgsmål ville trigge ham
- han har jo tidligere belemret gruppen med link til ligegyldigheder som
"Hvem har det sidste ord"

Men det fik jeg så

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-09 17:16

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

Et enkelt svar til Lyrik. Du har ikke "afsløret" noget som helst - alene
den løgn er kendetegnende for dig. Når du tror at folk ikke kan se hvad
du har gang i, stiller du frisk an med en løgn Fx er jeg ikke stalinist
og har aldrig været det. Du er til gengæld afsløret som nazist, og det
var mig der afslørede dig. Det glemmer du aldrig

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-09 17:30

Arne H. Wilstrup wrote:
> [...]
> stalinist og har aldrig været det. Du er til gengæld afsløret som
> nazist, og det var mig der afslørede dig. Det glemmer du aldrig

Selvfølgelig er du stalinist, - en der går ind for total censur, og for
døden for at forlade et kommunistisk land, OG en som stadig hulker over at
USSR endelig blev nedlagt, KAN kun kaldes stalinist, hvad ellers?

Går man ind for genindførelse af kalifatet, og mener at islams kerneskrifter
om sharia bør følges, så er man selvfølgelig islamist, - det nytter ikke at
nægte bare fordi ordet har fået en dårlig klang.

At stalinister og islamister i nutiden kaster som om hinandens hals, det er
så et kuriosum, - som kun kan skyldes at begge idiologier vil fjerne
borgerrettigheder og begge hader de vestlige demokratier, OG USA og Israel.

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-09 17:42

On Tue, 5 May 2009 18:15:40 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

> [...]
> og har aldrig været det. Du er til gengæld afsløret som nazist, og det
> var mig der afslørede dig. Det glemmer du aldrig

Sikke et barnligt OG løgnagtigt det-kan-du-selv-være-svar.

Fra : /Peter

Dato : 04-05-09 11:18

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> strengere straf end tabet af en motorcykel - men for Danmark endnu et
> eksempel på, at vi altså ikke burde have lukket så mange fremmede ind i

Måske var det en god ide at påberåbe sig rascisme
for alle drab, overfald, voldtægter, røverier og tyverier
begået af fremmede muhamedanere.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 04-05-09 12:14

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> strengere straf end tabet af en motorcykel - men for Danmark endnu et
> eksempel på, at vi altså ikke burde have lukket så mange fremmede ind i

Hvorfra ved du, at ham med motorcyklen er fremmed? For det er vel ham, du
tænker på her - han er trods alt sigtet for uagtsomt manddrab, mens de fire
unge blot ville være blevet sigtet for brugstyveri.

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-09 13:02

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> ham, du tænker på her - han er trods alt sigtet for uagtsomt
> manddrab, mens de fire unge blot ville være blevet sigtet for

Eller slet ikke blive sigtet, hvis manden ikke havde kørt efter dem, så var
de jo ikke kommet i statistikkerne.

Deres formodentlige tyveri af en handicap-scooter samme morgen, ja, DET
ville man vel også kalde "brugstyveri"?

Jeg hører at der arbejdes på også at gøre hjemmerøverier til brugstyveri,
røverne havde jo brug for pengene. evt- til en taxa hjem

Fra : *@ '

Dato : 04-05-09 13:59

On Mon, 4 May 2009 13:13:43 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>han er trods alt sigtet

så viser CRL sit sande hykleriske ansigt

i alle andre forbindelser er han lynhurtig til at sige at folk som
ikke er dømt ikke tæller med

CRL prøv lige dit trylleregneark -

det vil sikkert vise dig at så længe der ikke er nogen dom er der jo i
følge dig selv selt ikke sket nogen forbrydelse

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 04-05-09 15:02

> [...]
>
> det vil sikkert vise dig at så længe der ikke er nogen dom er der jo i
> følge dig selv selt ikke sket nogen forbrydelse

Det er en retfærdig straf den somaliske muhamedaner har påført sig.

Fra : *@ '

Dato : 04-05-09 15:15

On Mon, 4 May 2009 16:01:33 +0200, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

>" *@ '" <192@innvvalid.invalid> skrev i en meddelelse

>Det er en retfærdig straf den somaliske muhamedaner har påført sig.

selvtægt er ikke nogen god løsning,

men i mangel af bedre BLIVER det løsningen

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 04-05-09 15:27

> selvtægt er ikke nogen god løsning,
>
> men i mangel af bedre BLIVER det løsningen
>

> --

Det er en meget god løsning, det bliver det også fremover. For systemet
magter ikke opgaven.
Dem muhamedanske pøbel er ligeglad med det- demokratiske Danmark og dets
befolkning.

Fra : Malene P

Dato : 04-05-09 16:14

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
>
> Hvorfra ved du, at ham med motorcyklen er fremmed?

Har jeg nævnt noget om det?

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-05-09 12:12

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> der

> Har jeg nævnt noget om det?

Men det var da ham, der begik drab...

Fra : Malene P

Dato : 07-05-09 12:28

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Men det var da ham, der begik drab...

Har jeg nævnt noget om hans etniske herkomst, spurgte jeg. Forhold dig lige
til det. At tyveknægten var fremmed (vist denne gang somalier), er klart
fremgået af medierne. Jeg har heller ikke sagt noget som helst om de øvrige
tyveknægtes etniske herkomst. Men hvad tror du, Christian?

Malene P

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-05-09 13:23

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> fremmedleflernes
> faderen

> Har jeg nævnt noget om hans etniske herkomst,

Du fatter nada.

Fra : Malene P

Dato : 07-05-09 16:38

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Du fatter nada.

Hvad jeg fatter er ligegyldigt. Jeg spurgte, om jeg havde nævnt noget om
ejerens herkomst. Har jeg det, Christian???

Malene P.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-05-09 19:42

> Hvad jeg fatter er ligegyldigt.

Enig, det, du er i stand til at fatte, er helt sikkert ligegyldigt.

Fra : Kim2000

Dato : 04-05-09 18:48

> [...]
> tænker på her - han er trods alt sigtet for uagtsomt manddrab, mens de
> fire unge blot ville være blevet sigtet for brugstyveri.

Du tror politiet gider reagerer på den slags i Danmark anno 2009? Det er
godt at være optimist, men behøver man være jubeloptimist?

Fra : Kim2000

Dato : 04-05-09 18:47

> [...]
> strengere straf end tabet af en motorcykel - men for Danmark endnu et
> eksempel på, at vi altså ikke burde have lukket så mange fremmede ind i

Det er ligeså meget et eksempel på at færre og færre regner med politiet
gider reagerer hvis man henvender sig.