Imponerende dansk politi
Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 07:39

Her er vores allerbedste inden for politiet, - som gør ting som selv alm.
idioter ikke ville gøre:

"Torsdag aften var der indbrud i den tjenestebil, som kriminalkommissær Kurt
Kragh fra Rigspolitiets Rejsehold kører i. Indbruddet skete i Vejle omkring
klokken 18, mens kriminalkommissæren og en kollega var ganske tæt på den
civile politibil.

Tyvene smadrede sideruden i bilen, formentlig fordi man kunne se en GPS'er i
forruden og en computertaske i bilen. I bagagerummet fandt tyvene også to
andre bærbare pc'er, og desuden løb tyvene med en stribe andre forskellige
ting. Heriblandt Kurt Kraghs politiskilt."

----

Det er dem vi skal stole på.
I UK så man så for vel en uge siden, at en af pingerne inden for
terror-efterforskningen stod og flagrede med et hemmeligtstemplet papir som
alle journalister fik affotograferet, - OG som derudover *kunne* være fløjet
ud af hånden på ham. Der var alle oplysninger om en senere razzia mod en
flok planlæggende terrorister.

Good grief, hvor rekrutterer man sådanne fjolser?

Fra : /Peter

Dato : 29-04-09 08:14

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> Her er vores allerbedste inden for politiet, - som gør ting som selv alm.
> idioter ikke ville gøre:

Hvad var det lige de gjorde?

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 08:05

/Peter wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
> meddelelse news:004072b0$0$21879$c3e8da3@news.astraweb.com...
>
> Hvad var det lige de gjorde?

De lod sagsmapper og bærbare computere med politi-oplysninger ligge i en bil
MED en synlig GPS siddende i forruden.

Også DE må have hørt om folk som får stjålet bærbare computere med års
arbejde og/eller stjålet bærbare med oplysninger som er top-hemmelige. Der
var bare en almindelig bilrude mellem godterne og en forbipasserende tyv.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-04-09 08:05

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse

> Hvad var det lige de gjorde?

Forlod en bil med synlig GPS og computertaske på bagsædet. Så er man
eddermame for dum.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : /Peter

Dato : 29-04-09 08:20

> "/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse

> Forlod en bil med synlig GPS og computertaske på bagsædet. Så er man
> eddermame for dum.

Skulle de også have taget alufælgende med sig?

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-04-09 08:14

> Skulle de også have taget alufælgende med sig?

Er DU ligeså dum?

Ingen stjæler alufælge ved højlys dag fra parkerede biler. Alle fornuftige
mennesker ved, at en i byen parkeret bil med synlig GPS og/eller synlig
computertaske med 100% sandsynlighed vil blive udsat for indbrud inden for
minutter - selv hvis bilen er parkeret ude foran Station 1. At politiet, der
ikke forsømmer nogen lejlighed til at indskærpe for os borgere, at vi skal
tænke os om og ikke friste svage sjæle, laver sådan et stunt, er
tragikomisk.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Thomas M

Dato : 29-04-09 11:24

/Peter wrote:

> Skulle de også have taget alufælgende med sig?

Jeg kan godt li', at dit svar fint illustrerer at du intet har fattet.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 29-04-09 12:01

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Jeg kan godt li', at dit svar fint illustrerer at du intet har fattet.

Hvis det var det "rigtige" kvarter bilen var parkeret i var fælgende
sikkert og forsvundet... så havd mener du?

Fra : Thomas M

Dato : 29-04-09 12:26

/Peter wrote:

> Hvis det var det "rigtige" kvarter bilen var parkeret i var fælgende
> sikkert og forsvundet... så havd mener du?

Læs hvad Jens skriver.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 29-04-09 12:54

> Læs hvad Jens skriver.

At INGEN stjæler fælge ved højlys dag ???

det er vist ikke helt rigtigt.

Fra : Thomas M

Dato : 29-04-09 15:21

/Peter wrote:

> [...]

ikke forsømmer nogen lejlighed til at indskærpe for os borgere, at vi skal
tænke os om og ikke friste svage sjæle, laver sådan et stunt, er

Var det du skulle læse.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 29-04-09 15:49

> [...]
> skal
> tænke os om og ikke friste svage sjæle, laver sådan et stunt, er

Men 4 fire fede fælge kan altså ikke friste nogen?

Fra : Thomas M

Dato : 29-04-09 17:04

/Peter wrote:

> Men 4 fire fede fælge kan altså ikke friste nogen?

Jeg ved godt du helst vil lave indlægget om til en flok onde og kriminelle
muslimer som stjæler fælge, men det lykkes ikke særligt godt for dig.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 29-04-09 19:00

> Jeg ved godt du helst vil lave indlægget om til en flok onde og
> kriminelle muslimer som stjæler fælge, men det lykkes ikke særligt
> godt for dig.

Nej, muhamedanerne stjæler GPS og bærbare...

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 29-04-09 21:36

Thomas M skrev:

> Jeg ved godt du helst vil lave indlægget om til en flok onde og kriminelle
> muslimer som stjæler fælge, men det lykkes ikke særligt godt for dig.

Man kan dårligt have en pakke smøger liggende på bagsædet uden at bilen
bliver brækket op.
Om det er muslimer, skide zigøjnere, rockere eller alm. danskere der
brækker bilen op er vel ligegyldigt.
Problemet er at den generelle respekt for andre mennesker stort set er
forduftet i løbet af de sidste 30 år.

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-04-09 21:39

""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse

> Om det er muslimer, skide zigøjnere, rockere eller alm. danskere der
> brækker bilen op er vel ligegyldigt.
> Problemet er at den generelle respekt for andre mennesker stort set er
> forduftet i løbet af de sidste 30 år.

Enig. Men noget særligt er nu sket med vores samfund de sidste 30 år. Noget,
vi ikke tidligere har oplevet. Det kan man så tænke lidt over...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 29-04-09 22:07

Jens Bruun skrev:
> ""Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" <"REMOVE> skrev i en meddelelse

> Enig. Men noget særligt er nu sket med vores samfund de sidste 30 år. Noget,
> vi ikke tidligere har oplevet. Det kan man så tænke lidt over...

Av! Gåder..

Hvis du nu peger på indvandring er det ikke korrekt. Lortet begyndte at
vælte allerede før masseindvandringen begyndte.

Jeg gik i folkeskole i 70'erne og 80'erne, og undervisningen i
begyndelsen af 80'erne var gennemsyret af ensidig information og
hodningsbearbejdning i retning af at *ingen* har helt ret, og at *ingen*
tager helt fejl.
Konklusionen vi helst skulle være enige i, var at alle har ret, og dem
der var dybt asociale også havde ret, bare på *deres* særlige måde som
vi naturligvis også skulle forstå og respektere.

Alle har en lige ret til at *LEVE*.. ja goddaw!

Monikke at læsset væltede noget før indvandringen..

- cep

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-04-09 22:31

> Hvis du nu peger på indvandring er det ikke korrekt. Lortet begyndte
> at vælte allerede før masseindvandringen begyndte.

Jada. Masseindvandringen er blot et enkelt symptom af mange. I 70'erne blev
det moderne at hade sig eget land og sin egen kulturelle baggrund. Samtidig
blev det moderne at hylde fascistiske ideologier, hvor individet var nada.
Masseindvandringen er blot én af mange måder, hvorpå samfundet kunne og kan
demonteres.

Desværre ser det ud til, at de stærke kræfter fra dengang fik og stadig har
succes med at smadre det hele, så vore børn og børnebørn kommer til at
opleve borgerkrig, død og ødelæggelse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 30-04-09 00:00

> Desværre ser det ud til, at de stærke kræfter fra dengang fik og stadig har
> succes med at smadre det hele, så vore børn og børnebørn kommer til at
> opleve borgerkrig, død og ødelæggelse.

Jeg er ganske uenig med det sidste..

Mine børn, eller børnebørn, vil møde en næsten George Orwell'sk verden,
hvor alt det forbudte ikke kan nås fordi at det er fjernet, og alt det
tilladte er påbudt.
Den eneste frie vilje findes i særlige "zoner" indenfor udvikling af
produkter, propagande og naturligvis blandt de særligt udvalgte der skal
styre og formidle "den absolutte frihed", men selv dér underkastes de
udvalgte et pres, da en harmonisk verden skal modstå pres fra
uharmoniske "udvalgte".

En harmonisk verden, hvor alle diversiteter er samlet i een højere
kultur, hvor hverken krig eller konflikt findes.

Jehovas Vidners ide om livet efter døden, blot med den forskel at hele
menneskeheden er salige i dette liv.

Jeg er sgu ikke helt sikker på om jeg ikke er ligeglad, for til den tid
er jeg enten støv eller ormemad, men i levende live giver tanken om det
kommende samfund mig myrekryb.

- cep

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 30-04-09 00:34

Jens Bruun skrev:
> [...]
> Masseindvandringen er blot én af mange måder, hvorpå samfundet kunne og kan

Det er en indskrænket og middelalderlig tankegang. Hvis det stod til dig
var stavnsbåndet aldrig ophævet, og jeg ville ikke have ret til at slå
mig ned i Århus, hvis jeg havde lyst.

Det er også en almuetankegang, for overklassen har altid bevæget sig
frit i verden, mens småfolk har tænkt at det var bedst at blive hvor man
var.

Selvfølgelig skal folk have lov til at bosætte sig hvor de vil, i EU
eller i verden.

--
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-09 07:28

Niels P Sønderskov wrote:

> [...]
> man var.
>
> Selvfølgelig skal folk have lov til at bosætte sig hvor de vil, i EU

Det skulle ikke undre mig om du virkelig mente det sidste.

Fra : N_B_DK

Dato : 30-04-09 08:47

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> wrote in message
> Selvfølgelig skal folk have lov til at bosætte sig hvor de vil, i EU
> eller i verden.

Af hvilken grund?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-09 09:59

N_B_DK wrote:
> "Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> wrote in message
>

> Af hvilken grund?

Vel for at få jungleloven genindført?

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-04-09 13:12

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig skal folk have lov til at bosætte sig hvor de vil, i EU
> eller i verden.

Sjovt du nævner det. Det har jeg plæderet for igen og igen. Åbne grænser er
vejen frem. Åbne grænser og lukkede kasser! Dem, der kan klare sig selv,
skal vi ønske velkomne. Dem, der ikke kan, skal have et spark i røven så de
lander i Langbortistan.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-09 15:08

Jens Bruun wrote:
> [...]
> klare sig selv, skal vi ønske velkomne. Dem, der ikke kan, skal have
> et spark i røven så de lander i Langbortistan.

Men det er jo ren ønsketænkningsutopi.

Der er IKKE noget der hedder "lukkede kasser" så længe Danmark er Danmark,
og så længe vi har underskrevet de bekendte internationale traktater.
Vi kan jo ikke nægte en familie lægehjælp fordi faderen har mistet sit
arbejde efter tre måneder, og vi kan ikke sætte folk på gaden fordi de ikke
mere kan betale huslejen, og så videre, - vi kan ikke engang undlade at
betale kontanthjælp, for det ville gå ud over hele familien, inklusive
børnene.

Den "ide" kan du godt droppe.

Derudover er det jo ikke alle vi ville få fornøjelse af at have inden døre i
DK, - hvis fx talebanerne kunne få jobs via Saudi Arabien i DK, skulle vi så
åbne armene for disse fortidsuhyrer, - og der er jo mange andre typer, vi
ikke ville kunne overleve at skulle dele "velfærd" (som jo hurtigt ville
forsvinde) med.
VI er jo ikke "barske", så vi ville blive udkonkurreret i løbet af meget
kort tid, vi har slet ikke evnerne til at være konsekvente, - kom folk først
ind, så ville ikke ti vilde danskere kunne få dem ud igen.

Hvis man ønsker åbne grænser, så kan man forsøge sig i fx Congo, der kan
enhver der har kræfterne slå sig ned, - og slå andre ned.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 21:46

On Wed, 29 Apr 2009 22:36:21 +0200, "Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@
wrote:

> Man kan dårligt have en pakke smøger liggende på bagsædet uden at bilen
> bliver brækket op.

Det er da vist kun i større byer (København, Århus og Odense).

I forgårs glemte jeg at låse min bil og vinduerne var rullet ned hele
natten (godt det ikke blev regnvejr), men min 4GB memorystick sad stadig i
bilradioen og de 6 pilsnere lå stadig på bagsædet.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 30-04-09 00:08

Steen A Thomsen. skrev:

> [...]
> natten (godt det ikke blev regnvejr), men min 4GB memorystick sad stadig i
> bilradioen og de 6 pilsnere lå stadig på bagsædet.

Ved ikke.. i små bysamfund er det vel relativt sikkert at lade bilen stå
ulåst, men i provinsen er det en slags lotteri med 50/50 at have noget
som helst af værdi ligge synligt i øsen.

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-09 07:31

On Thu, 30 Apr 2009 01:08:07 +0200, "Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@
wrote:

> Ved ikke.. i små bysamfund er det vel relativt sikkert at lade bilen stå
> ulåst, men i provinsen er det en slags lotteri med 50/50 at have noget
> som helst af værdi ligge synligt i øsen.

Nu bor jeg i en mellemstor provinsby, så deeeeet...........

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 30-04-09 00:36

Knud Larsen skrev:

> Good grief, hvor rekrutterer man sådanne fjolser?

Der hvor dk.politik-skribenter også kommer fra.

--
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-09 07:28

Niels P Sønderskov wrote:

> Der hvor dk.politik-skribenter også kommer fra.

Du mener Politiken-skribenter?