Nu kvækker Hyltoft
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 26-04-09 20:40

Ole Hyltoft, Dansk Folkepartis medlem af DR's bestyrelsen, får noget at
bræge over nu.

De røde lejesvende på TV-avisen har fundet på noget så ulækkert som at lave
en Capacent-undersøgelse af, hvordan landets muslimer virkelig er. Formålet
er at aflive fordomme.

Jeg vil blive overrasket, hvis ikke vi snart vil gøre Hyltoft og hans
meningsfæller ytre sig om, at DR er ude på at forherlige muslimerne.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 26-04-09 20:45

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg vil blive overrasket, hvis ikke vi snart vil gøre >Hyltoft og hans
> meningsfæller ytre sig om, at DR er ude på at forherlige >muslimerne.

Du skal se Hyltoft venter nok til DR også har lavet et program der skal
medvirke til at aflive fordomme hos landets Muslimer.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-09 20:44

> [...]
>
> Jeg vil blive overrasket, hvis ikke vi snart vil gøre Hyltoft og hans
> meningsfæller ytre sig om, at DR er ude på at forherlige muslimerne.

Hvad er en Capacent undersøgelse?

Det vil da være dejligt hvis muslimerne her i landet opfører sig godt, men
når 80% af de fremstillede i dommervagten er muslimer, så vil det nok være
ganske usandsynligt.

Vil DR mon offentliggøre undersøgelsen, hvis den fremviser at fordommene
faktisk ikke er fordomme, men realiteter? Sikkert ikke, så er det jo
racisme.....

Fra : Per Rønne

Dato : 27-04-09 08:56

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er en Capacent undersøgelse?

En undersøgelse foretaget af formaet Capacent:

<http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/04/24/154729.htm>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 27-04-09 10:01

Per Rønne skrev:

> En undersøgelse foretaget af formaet Capacent:
>
> <http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/04/24/154729.htm>

Hvad er en undersøgelse?

--
Niels

Fra : Per Rønne

Dato : 27-04-09 10:41

<http://ordnet.dk/ods/opslag?opslag=unders%F8gelse&submit=S%F8g>

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 10:59

Niels P Sønderskov wrote:

> Hvad er en undersøgelse?

Det er sådan en hvor folk spørger muslimer: "Synes du ikke også at islam er
fredens religion"? "Er du enig i at alt ubehageligt "intet har med islam at
gøre""?

Jeg vil bliver overrasket hvis de tør stille spørgsmål som er lidt fikse og
kritiske, eller som virkelig afslører hvad folk mener, - for det er jo ikke
"pænt".

Men det bliver da spændende at se om jeg bliver glædeligt overrasket.

Forresten, a propos den fornuftige unge mand med afghansk familiebaggrund, -
han gav jo indirekte forklaringen på hvorfor muslimer altid ligger højest i
kriminalstatistikken, idet han mere end en gang talte om den udbredte
offer-tankegang i de muslimske miljøer, - som betyder at mange bare giver op
og ikke gider gøre en indsats.

Sikher, indere, kinesere og vietnamesere, sri lankanere - har eksplicit
sagt, at DE bare knokler på, og ikke spilder tiden med at jamre over sig
selv, - og det gør åbenbart hele forskellen. Sammen med det, at disse ikke
mener, at en gud har lovet dem alle verdens herligheder på et fad.

Og det var iøvrigt hvad denne Naguib også opfordrede sine
med-minoritets-danskere til at gøre, - altså at droppe offertænkningen og
bare komme igang. Man kan ikke vente på at verden bliver perfekt.

Man burde iøvrigt måske undervise i, eller få muslimer til at tænke på,
hvordan man i deres hjemlande ville stille sig til indvandring af en kæmpe
flok danskere/ikke-muslimer. Om man mener at de ville få 100 pct samme
"behandling", som de lokale i Tyrkiet, Pakistan, Irak, Egypten, - ja, det
VED vi jo de ikke ville, og da slet ikke hvis de brokkede sig og lavede
kriminalitet. Nu MÅ vi jo ikke sammenligne os med andre landes befolkninger,
for de kan ikke gøre for at de er intolerante og diskriminerende, det har
gode mennesker her vedtaget for sig selv.

VI skal være perfekte, og det på 30 års massseindvandringstid, mens de andre
uden den store kritik kan smide minoriteter af kristne ud af deres lande,
selv om de faktisk kom der først, - som fx i Egypten og Irak, - for slet
ikke at tale om jøderne, som havde den største koncentration i Irak i gamle
dage.

Men som velmenere nok siger: "Så lad dog 'børnene' " - dem skal vi ikke
kritisere, det ville være krænkende og uspejderligt.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 27-04-09 11:58

Knud Larsen skrev:

> [...]
> offer-tankegang i de muslimske miljøer, - som betyder at mange bare giver op

Du har ikke hørt ordentligt efter. Kristian Ditlev Jensen fremhævede
samme tankegang som karakteristisk for sin baggrund. Du har fået
muslimer på hjernen i svær grad.

--
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 12:15

Niels P Sønderskov wrote:

> Du har ikke hørt ordentligt efter. Kristian Ditlev Jensen fremhævede
> samme tankegang som karakteristisk for sin baggrund. Du har fået
> muslimer på hjernen i svær grad.

Gu gjorde han ej, - så selv din hørelse rammes af din PC.

Underklassen i DK har ofte ment, at man ikke burde forsøge at "gøre sig
bedre end sin familiebaggrund" - det har INTET med offertænkningen i
muslimske miljøer at gøre.

For at skære ud i pap, - at sige "det er smartere at få et job og tjene
nogle penge med det samme", det er IKKE det samme som at sige "danskerne er
racister, og vi har alligevel ikke en chance".

Og til din underretning så ER det muslimer som ligge langt over andre i
kriminalstatistikken, OG det er muslimer som udgør den allerstørste del af
vores ikke-vestlige indvandrere. At du og dine foretrækker at lade som om
det ikke forholder sig sådan, det er så jeres mærkværdige stikken hovedet i
sandet, sag. Hvad I får ud af det må guderne vide, - vel at I føler I er
bedre mennesker end "pøbelen", især de uuddannede undermennesker som fx
stemmer på DF.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 27-04-09 15:19

Knud Larsen skrev:

> [...]
> nogle penge med det samme", det er IKKE det samme som at sige "danskerne er
> racister, og vi har alligevel ikke en chance".

Nu ved du jo så meget om hvordan muslimer er skruet sammen i hovedet, at
man skulle tro du sad inden i en, men det er så vidt jeg kan se
grundlæggende det samme. "Vi er udenfor, og kan ikke stille noget op
imod de hvide eller de rige eller akademikerne, og vi ved ikke en skid
og kan ingenting."

Faktisk siger et bemærkelsesværdigt flertal af dine tilpasningsivrige
venner i undersøgelser (Capacent måske, at de aldrig har oplevet
racisme. Og det er den tykkeste muslimløgn, for det har med sikkerhed
hver eneste af dem.

--
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 16:24

Niels P Sønderskov wrote:

> [...]
> grundlæggende det samme. "Vi er udenfor, og kan ikke stille noget op
> imod de hvide eller de rige eller akademikerne, og vi ved ikke en skid

Det er netop IKKE det samme, - jeg har selv været i miljøer, hvor man havde
indstillingen om, at det var spild af tid, og noget højrøvet noget, at
forsøge at få en akademisk uddannelse. Det havde INTET med "stille op imod"
at gøre, og absolut med offertænkning at gøre. Iøvrigt er det jo udbredt i
næsten alle muslimske LANDE at give andre skylden for egne fejl, - som de
bedste muslimske kommentatorer altid har med når de skriver om
problemerne, - især er araberne slemme. OG danske muslimer med arabisk
baggrund ser mere arabisk TV end dansk, de bliver gennemsyret af tankegangen
med "det er de andre skyld".

> [...]
> venner i undersøgelser (Capacent måske, at de aldrig har oplevet
> racisme. Og det er den tykkeste muslimløgn, for det har med sikkerhed

Der ER utrolig lidt racisme i Danmark, vi ligger helt i bund i verden. Mange
brune og sorte har fortalt, at de *aldrig* har været ude for noget der
ligner racisme. En af de sidste jeg husker er den sorte filosofiprofessor på
RUC, hans slægtninge i US er forbløffede, når han fortæller det. Men "gode
mennesker" elsker at flaggellere os og sig selv, - bare de dog holdt sig til
sig selv, men de skal absolut "sone" fortidens forbrydelser ved at åbne
grænserne for alle ikke-vestlige (som jo en del radikale mener vi skal) og
absolut ævle og bævle om at vi skulle være verdens værste mennesker.

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 27-04-09 20:12

Knud Larsen skrev:

> [...]
> baggrund ser mere arabisk TV end dansk, de bliver gennemsyret af tankegangen

Du er totalt virkelighedsfjern.

> [...]
> grænserne for alle ikke-vestlige (som jo en del radikale mener vi skal) og
> absolut ævle og bævle om at vi skulle være verdens værste mennesker.

Jeg aner virkelig ikke hvad du taler om. Det er jo ren fantasi.

--
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 22:26

Niels P Sønderskov wrote:

> Du er totalt virkelighedsfjern.

> Jeg aner virkelig ikke hvad du taler om. Det er jo ren fantasi.

Du ved vist ikke ret meget om noget overhovedet, - hvorfor forsøger du ikke
at lære noget, i stedet for at spilde andres tid med din uvidenhed?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 27-04-09 13:12

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Det er sådan en hvor folk spørger muslimer: "Synes du ikke også at islam
> er fredens religion"? "Er du enig i at alt ubehageligt "intet har med
> islam at gøre""?

Fordommene vælter ud af skabet.

> Jeg vil bliver overrasket hvis de tør stille spørgsmål som er lidt fikse
> og kritiske, eller som virkelig afslører hvad folk mener, - for det er jo
> ikke "pænt".

Uanset hvilke spørgsmål, de stiller, har du sikkert et bedre forslag.

> Men det bliver da spændende at se om jeg bliver glædeligt overrasket.

Nej, egentlig ikke, for uanset hvilke spørgsmål, der stilles, vil du sikkert
påstå, at de er stillet forkert.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 15:14

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Fordommene vælter ud af skabet.

Fordomme baseret på danske undersøgelser "er du blevet tvangsgift" og også
andre latterlige spørgsmål.
Det ER også et faktum at folk ved hvad der er politisk korrekt at svare, -
DET har man også "undersøgt" og påvist. Derfor er man nødt il at være lidt
smart når man spørger, OG gøre meget ud af anonymiteten.

Vi har også den store Gallupundersøgelse af verdens muslimer, og rapporten
betalt af en saudisk prins, - hvor man "desværre" kom til at glemme en stor
procent muslimer som gik ind for WTC-angrebet, - MEN det blev dog rettet i
næste udgave, da man var "gjort opmærksom på fejlen"

> Uanset hvilke spørgsmål, de stiller, har du sikkert et bedre forslag.

Hvorfor dog det? Vi har mange engelske og tyske undersøgelser, som kan mere
end få det til at løbe koldt ned ad ryggen på folk som bryder sig om
demokrati og frihedsrettigheder.

> Nej, egentlig ikke, for uanset hvilke spørgsmål, der stilles, vil du
> sikkert påstå, at de er stillet forkert.

Hvorfor skulle jeg dog det, - du glemmer at det er dig der har beton-faste
forudfattede meninger om islam og indvandring, som intet endnu har kunnet
rokke. Det er jo faktisk mig der forsker i emnet, og køber mig fattig i de
bedste bøger der findes om det.

Du mener jo at det er helt fint bare at "fordomme den" - det passer dig
glimrende og er godt nok, har du da også selv et par gange erklæret, og det
ER jo fint - for dig.

Anyway, så ser undersøgelsen ud til at være noget helt andet, end når en
"blødede hjerte-kvinde" forsigtigt spørger så ingen bliver kede af det.

Et lille blib fra den fint fungerende multi-kulti i UK, - 80% af muslimerne
i Bradford henter en ny ægtefælle i hjemlandet Pakistan, OG man har lige
lukket 462 engelske skoler, som kun virkede som visum-skaffelses-midler for
ikke-vestlige indvandrere.

OG Pakistan står lige på vippen til at bryde sammen, - jeg mente jo først
det ville ske om måske 10-15 år, så der var jeg nok for optimistisk. Så
kommer endnu mere gang i strømmen til EU.
De pakistanske kvinder i UK har forresten en erhvervsfrekvens på ca 25, mens
de indiske har en på ca 65 procent.

Der er forresten også rystende nye undersøgelser fra Sverige, - men dem skal
hellige overdanskere nok holde sig fra at læse, DET kan I slet ikke rumme, -
hellere noget gættet optimisme og glødende tro på det vidunderlige ved
parallelle samfund i samfundet, det er SÅ "interessant", mener dem der ikke
skal leve med problemerne.

Hyltoft er sgu da iøvrigt en modig mand, det er jo lige så mobbefremkaldende
og slemt, at være medlem af DF, som det var at være ikke-marxist på uni's
samfundsfagsstudier fra 1968 til 1988, - eller bare at være en som
forfatteren Henrik Stangerup, som også sagde sandheden "for tidligt" - det
blev HAN mobbet for, af alle kollega-"kunstnerne" og "de gode", - som de i
dag mobber alle der har den frækhed at være lidt lorne ved islams indtog i
Danmark.

Sjovt forresten at mobningen fra marxister holdt op, og så ankom den nye
tids angreb på anti-islamister. og blev sat i system, - fra 1989, da Salman
Rushdie blev dødsdømt og mange venstreorienterede holdt med dødsdømmerne, -
"han burde have holdt sin mund" . "døden er for let en straf", som den
senere adlede Iqbal Sacranie sagde.

Nå, det allerværste fra Duban II blev da stoppet for dennegang, selv om der
ER uspiselige formuleringer tilbage.

Fra : perhag

Dato : 27-04-09 06:09

On 27 Apr., 12:58, Niels P Sønderskov <npson...@gmail.com> wrote:

> Du har ikke hørt ordentligt efter. Kristian Ditlev Jensen fremhævede
> samme tankegang som karakteristisk for sin baggrund. Du har fået
> muslimer på hjernen i svær grad.

Interessant. Så må den autobiografiske bog Kristian Ditlev Jensen
skrev om pædofilovergreb på ham selv være fri fantasi, hvis han som
muhamedanerne har en forfalsket offertankegang.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 27-04-09 13:11

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er en Capacent undersøgelse?

Capacent er et analyseinstitut.

> Vil DR mon offentliggøre undersøgelsen, hvis den fremviser at fordommene
> faktisk ikke er fordomme, men realiteter? Sikkert ikke, så er det jo
> racisme.....

De har tænkt sig at offentliggøre undersøgelsen, så den fordom får du aldrig
bekræftet.

Fra : perhag

Dato : 27-04-09 06:23

On 27 Apr., 11:59, "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid>
wrote:

> [...]
> kritiske, eller som virkelig afslører hvad folk mener, - for det er jo ikke

Ja, f.eks som den tyske undersøgelse som undersøgte tyrkernes
voldsberedskab. Her startede man snedigt nok med at spørge om de mere
uskyldige koranbefalinger for at slutte af med spørgsmålet om de var
parat til at dræbe vantro i troens tjeneste. Og det svarede mange
bekræftende på.

I den aktuelle undersøgelse har et stort flertal muhamedanere svaret
at demokrati er den bedste styreform. Her burde man nok have stillet
spørgsmålet på en anden måde. F.eks. starte med spørgsmålet om
Koranens ord bør følges. Derefter kunne man i anonymiseret form
fremlægge både Naser Khaders og Hizb-ut-Tahrirs korantolkninger om
demokrati og spørge hvilken af tolkningerne man fandt mest korrekt.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 27-04-09 13:29

"perhag" <per.hagemann@gmail.com> wrote in message

[...]

Så det korte af det lange er altså, at du mener, at de svar, der fremkommer,
hvis man stiller spørgsmålene i den rækkefølge, er rigtigere end hvis man
stiller dem i den modsatte?

Et simpelt "hvorfor?" trænger sig på, men måske kan Knud Larsen assistere?

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 08:11

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Jeg vil blive overrasket, hvis ikke vi snart vil gøre Hyltoft og hans
> meningsfæller ytre sig om, at DR er ude på at forherlige muslimerne.

Og jeg ville blive lamslået, hvis DU bare en gang indrømmede, at du have
taget fejl i dine mange velmenende forudsigelser.

Der ER en kæmpesagspukkel inden for retsvæsenet, og man er så længe om
sagerne at folk slipper for at komme i brummen, - noget du hævdede var helt
ude i hampen.

Jeg synes heller ikke dine forudsigelser over bandekrigens snarlige
afslutning - i oktober - helt har holdt?

osv osv, - Du kan også læse lidt om nationalbankernes politik i de sidste 15
år, med "et håndtag, én variabel" som de har flyttet lidt på, og så troet på
"det rationelle marked" - i denne uges The Economist.

Hvordan muslimer virkelig er Det lyder som noget fra en KFUM
spejderlejr-øvelse.

Jeg vil æde min gamle hat på, at danske velmenere ville kunne forske frem,
at talibanere er en stor positiv faktor i SWAT. Lige som kriminologer vel
kommer ud med at håndgranatkast mod tilfældige kaffedrikkende, faktisk er
*faldet* de sidste 10 år

Iøvrigt var der en begavet "minoritetsdansker" i Deadline 2. sektion i
går, - alt hvad han sagde lød fornuftigt. Kun EN ting ville jeg gerne have
han svarede på, - han mener at vi lægger for meget vægt på kulturens
indflydelse og ikke ser at det næsten kun ER socioøkonomiske forhold som gør
at minoritetsdanskere bliver kriminelle.
*hvorfor* bliver minoritetsdanskere fra andre lande end de muslimske så ikke
stærkt overkriminelle, - det ville jeg gerne have haft hans bud på.
Selvfølgelig skyldes det kulturforskelle, hvad ellers?

Derudover var det jo helt klart, at både han og "underdanskeren" i
udsendelsen, er folk med en langt højere intelligens end gennemsnittet, men
DET er det vist ikke politisk korrrekt overhovedet at medtænke, - når man
skal finde ud af hvorfor nogle bliver mønsterbrydere.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 27-04-09 13:16

> [...]
>
> Der ER en kæmpesagspukkel inden for retsvæsenet, og man er så længe om
> sagerne at folk slipper for at komme i brummen, - noget du hævdede var

Hvornår har jeg påstået det?

> Jeg synes heller ikke dine forudsigelser over bandekrigens snarlige
> afslutning - i oktober - helt har holdt?

Igen er det spændende at høre dig udlægge, hvad jeg skulle have sagt. Men du
kan naturligvis dokumentere påstanden, ikke?

> osv osv, - Du kan også læse lidt om nationalbankernes politik i de sidste
> 15 år, med "et håndtag, én variabel" som de har flyttet lidt på, og så
> troet på "det rationelle marked" - i denne uges The Economist.

Det er rart at høre vores alle sammens astrolog udtale sig om, hvor meget
ret han har.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 16:26

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Igen er det spændende at høre dig udlægge, hvad jeg skulle have sagt.
> Men du kan naturligvis dokumentere påstanden, ikke?

Hvis du ikke vil vedkendes dine forudsigelser, så OK med mig.

> Det er rart at høre vores alle sammens astrolog udtale sig om, hvor
> meget ret han har.

Jeg ville nu ønske at DU engang imellem havde ret, du har altid så dejlige
forudsigelser om fryd og gammen. Jeg bliver så ked af det når jeg får ret.

Har I fået håndgranater korrigeret væk fra "grov vold"

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-04-09 08:04

> Hvis du ikke vil vedkendes dine forudsigelser, så OK med mig.

Dokumentationen udeblev som forventet.

> Jeg ville nu ønske at DU engang imellem havde ret, du har altid så dejlige
> forudsigelser om fryd og gammen. Jeg bliver så ked af det når jeg får ret.
>
> Har I fået håndgranater korrigeret væk fra "grov vold"

Nej, det med statistisk manipulation overlader jeg trygt til Dansk
Folkeparti - I har det jo som regel lidt halvskidt med de undersøgelser, der
laves.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 09:44

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Dokumentationen udeblev som forventet.

Nu har jeg kommenteret de nævnte forudsigelser lige fra den dag du kom med
dem, - jeg gider ikke sidde og google fordi din hukommelse, når det drejer
sig om dine fejltagelser, er helt i bund.

Mht skydninger mente du at "to måneder" så ville det være ovre, og "hvad
ville "vi" så sige" osv osv.

> Nej, det med statistisk manipulation overlader jeg trygt til Dansk
> Folkeparti - I har det jo som regel lidt halvskidt med de
> undersøgelser, der laves.

Har de det? Jeg ville da mene at det må være velmenere som dig, der får
rødme i kinderne, når de ser at 80% af muslimerne mener "tegningerne" skulle
have været forbudt. Alt jeres pis med at muslimer ikke tager islam særlig
alvorligt, er jo så langt ude i ønsketænkningsland, at man forbløffes, -
hvis man ikke havde set det så tit.

Ser lige denneher, også i Sverige ved man hvordan man skal ælte
statistikker, så de ikke chokerer så meget som de burde, - man får fx en
otte-dobling "korrigeret" om til en fire-dobling:

I Sverige anmäls flest våldtäkter per invånare i Europa. Tidig sexdebut
och hög alkoholkonsumtion pekas i en ny EU-rapport ut som förklaringar. Men
jag är övertygade om att det är en större benägenhet att anmäla som ligger
bakom, säger Klara Hradilova Selin, utredare på BRÅ. AB

Sverige anmäls 46 våldtäkter per 100 000 invånare. Det är dubbelt så många
som i England som redovisar 23 anmälningar. Det är fyra gånger fler än i de
övriga nordiska länderna, Tyskland och Frankrike och upp till 20 gånger fler
än vissa länder i Syd- och Östeuropa.

Jeg gad vide om disse mennesker samarbejder om at kaste røg i øjnene på
befolkningerne?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-04-09 10:28

> [...]
> særlig alvorligt, er jo så langt ude i ønsketænkningsland, at man
> forbløffes, - hvis man ikke havde set det så tit.

55-66% - I rest my case.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 13:56

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> 55-66% - I rest my case.

Så du blev helt slået ud af de 80%, - jamen det kan jeg da godt forstå, når
man som du lever bag et slør, så rammer virkeligheden jo knaldhårdt, - din
stakkel.

You rest your case, fordi du intet har at sige. Hvorfor ikke udbygge den med
at folk i Egypten næsten ikke er muslimske, og at muslimske indvandrere i DK
i hvertfald slet ikke lægger vægt på religionen? Du kan godt selv se at du
var meget langt ude i ønskedrømme? jamen, det er da altid noget, - at du
hellere ville brække fjorten arme og ben end at indrømme din fejltænkning,
der er så en anden sag.
Hvorfor gør det så ondt? Vi laver alle fejl, - også jeg troede at muslimer
var mindre religiøse end de viser sig at være, - det indrømmer jeg da gerne.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-04-09 12:30

> Så du blev helt slået ud af de 80%, - jamen det kan jeg da godt forstå,
> når man som du lever bag et slør, så rammer virkeligheden jo knaldhårdt, -
> din stakkel.

Hvis ikke man kan komme med egentlige argumenter, kan man altid opstille en
stråmand. Knud, din taktik dur ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 12:56

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Hvis ikke man kan komme med egentlige argumenter, kan man altid
> opstille en stråmand. Knud, din taktik dur ikke.

Jeg har ikke nogen "taktik" jeg har ikke noget at skjule.

Så du *kunne* ikke klare de tre procenttal, 55% for forbud mod
religionskritik - læs islamkritik - 60% for "nogen gange ingen
ytringsfrihed" og 80% for "muhammedtegningerne skulle have været forbudt"

De 80% sætter jo iøvrigt de to andre procenter i relief, det er jeg helt
anderledes konkret.

Og kom så igen med dit pis om at muslimer ikke tager islam særlig alvorligt.
Lav lidt forskning med en Koran på Nørrebro, læg den på gaden og sæt dig på
den, og prøv så det samme med Bibelen i et kristent kvarter - hvis sådanne
findes.

Vi skal nok besøge dig på Rigshospitalet.

Fra : N_B_DK

Dato : 28-04-09 14:57

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Dokumentationen udeblev som forventet.

Næ den kommer skam her:

> Iøvrigt mht bander, du tror at kampe mellem bander bare vil forsvinde
> af
> sig selv for det gjorde de med HA og Banditos.

Jeg ser ingen grund til at tro andet.

> Nej, det med statistisk manipulation

Er du mester i ja.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-04-09 12:31

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Næ den kommer skam her:

> Jeg ser ingen grund til at tro andet.

Nu står der ikke noget om en tidshorisont i det indlæg, du citerer her, så
jeg har personligt lidt svært ved at se, hvordan det kan være et bevis imod,
at jeg har ret, at banderne stadig eksisterer. Jeg skrev - så vidt jeg kan
se - ikke noget om, at det ville være overstået per 1. maj 2009 eller hvad
du nu måtte tro.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 12:58

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> skrev - så vidt jeg kan se - ikke noget om, at det ville være
> overstået per 1. maj 2009 eller hvad du nu måtte tro.

Du skrev "om to måneder, og hvad vil I så sige" sådan cirka.

Vil du benægte at du troede, at det bare var en prut i en hornlygte, - som
hurtigt ville blive glemt?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-04-09 13:25

> Du skrev "om to måneder, og hvad vil I så sige" sådan cirka.

Nå, spændende, hvor mener du at jeg skrev det?

> Vil du benægte at du troede, at det bare var en prut i en hornlygte, - som
> hurtigt ville blive glemt?

Jeg synes ikke, forløbet indtil nu har udviklet sig uventet, hvis det er
det, du tror.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 15:50

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Nå, spændende, hvor mener du at jeg skrev det?

> Jeg synes ikke, forløbet indtil nu har udviklet sig uventet, hvis det

Nå. Det er nu også rystende ligegyldigt, OG jo for at drille dig. Men læg
mærke til at jeg "driller" med ting som du rent faktisk mener og har
argumenteret for.
Mens du igen og igen kommer med fuldstænig løgnagtige beskyldninger mod mig.

Men jeg må jo tage det som en indirekte ros, at du ikke KAN finde noget der
er hold i overhovedet.

Mht løgnen om Bonnichsen, så har jeg endog postet en "groft sagt" hvor man
gør grin med DF, og med De Radikale. Man sagde at nu hvor DF endelig går
imod ytringsfriheden, så vil Tøger og hans flok sikkert snart begynde at
være FOR samme. (for de har det på samme måde som dig, - hvad DF er for er
de imod, og vice versa.

Iøvrigt mht DF, så er jeg helt på linje med Pittelkow, - som siger at vi
alle har meget at takke partiet for, da de som de eneste turde gå op imod
ideen om at masseindvandring var et stort gode.
De har vel sparet os for et sted mellem 150 og 200 mia kr, ved at bringe
antallet ned med vel 10-15.000 ikke-vestlige om året.

Og som bekendt har Nationalbanken udregnet at enhver ny ikke-vestlig i
gennemsnit koster det danske samfund 2 mio kr, - og det er vist endog kun i
udbetalte ydelser. Og så taler vi slet ikke om de ikke-økonomiske ulemper,
som jo er endnu værre.

Men du kan få det begge veje, få glæden af at velfærden og sammenholdet
holder lidt længere, OG håne DFerne, så kan du heller ikke klage.

Fra : N_B_DK

Dato : 27-04-09 16:52

> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Hvornår har jeg påstået det?

LOL typisk radikal, jamen jeg vidst jo ikke, jeg troede ikke, eller bare
virke umanerlig dum, du klarer det hele til UG.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-04-09 08:56

> [...]

> en Capacent-undersøgelse af, hvordan landets muslimer virkelig er. Formålet

En undersøgelse fra firmaet Capacent:

Fra : Per Rønne

Dato : 27-04-09 08:56

> [...]

> en Capacent-undersøgelse af, hvordan landets muslimer virkelig er. Formålet

Det lykkes så ikke særligt godt. 55% af muslimerne vil således have det
forbudt at kritisere religion [i praksis islam] mod 10% af befolkningen
som helhed.

<http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/04/27/073848.htm>

Det er samtidig afsløret at Socialdemokratiet ville få absolut flertal
hvis kun muslimer havde haft stemmeret, at 89% af muslimerne ville
stemme på »rød stue«, mens 6% ville stemme på Venstre, 4% på Dansk
Folkeparti og kun 1% på Det konservative Folkeparti.

<http://www.dr.dk/Nyheder/AlleNyheder/index.htm#news32>

Kig også på de umiddelbart efterfølgende artikler, som omhandler samme
emne.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 09:41

"Per Rønne" wrote:

> [...]
>
> <http://www.dr.dk/Nyheder/AlleNyheder/index.htm#news32>
>
> Kig også på de umiddelbart efterfølgende artikler, som omhandler samme

Det er fakta, sådanne kan CRL ikke bruge til noget, - når de går imod hans
fordomme.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 27-04-09 13:15

> Det er fakta, sådanne kan CRL ikke bruge til noget, - når de går imod hans
> fordomme.

Jamen det er da rart at kunne få lov at ytre sine fordomme, ikke Knud?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 27-04-09 13:14

> Det lykkes så ikke særligt godt.

Det ved jeg nu ikke - at nogle fordomme viser sig at være rigtigt, er da
ikke særligg underligt. Det interessante er jo egentlig alle dem, der viser
sig, ikke at være det..

I øvrigt må de 55% da i svær grad komme bag på Knud Larsen.

Fra : Per Rønne

Dato : 27-04-09 14:56

> [...]

> sig, ikke at være det..
>
> I øvrigt må de 55% da i svær grad komme bag på Knud Larsen.

Måske; jeg har aldrig mødt ham /live/, medmindre han skulle have været
med til de hedengangne sammenkomster på årsdagene for 11. september.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 16:44

"Per Rønne" wrote:

> Måske; jeg har aldrig mødt ham /live/, medmindre han skulle have været
> med til de hedengangne sammenkomster på årsdagene for 11. september.

Nej, jeg har ikke været med.

Hvorfor skulle det forbavse mig, at 55% til 66% muslimer går ind for forbud
mod religionskritik?

Iøvrigt skal man altid huske på at når muslimer går ind for "demokrati", så
skal man lige være enige om hvad ordet dækker.

Det er med demokrati som med menneskerettigheder, - når vi ser globalt på
det - muslimer kan lide begge dele - *forudsat* ingen af delene står over
Koranen, eller sharia, - som der eksplicit står i de muslimske
menneskerettigheder.

Muslimer ved åbenbart heller ikke i Danmark, at religionskritik er
grundlaget for al samfundsudvikling, og grundlag for demokratiet. Men
folkene i CRLs segment mener sikkert, at det er vidunderligt at en tredjedel
måske HAR fundet ud af det?

Den der CRLske og Vadmanneritiske om at "muslimer er stort set ikke
religiøse" eller "de er ikke mere religiøse end os" eller "hvad der står i
Koranen rager dem en papskid" - den holder altså ingen steder. Teksterne er
desværre endog meget væsentlige, også i 2009.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-04-09 07:57

Knud Larsen <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

> Iøvrigt skal man altid huske på at når muslimer går ind for "demokrati", så
> skal man lige være enige om hvad ordet dækker.

Der er nu også forbløffende mange etniske danskere som heller ikke ved
hvad ordet »demokrati« demokrati ... de fatter ikke at der blot er tale
om en bestemt styreform.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 10:27

"Per Rønne" wrote:

> Der er nu også forbløffende mange etniske danskere som heller ikke ved
> hvad ordet »demokrati« demokrati ... de fatter ikke at der blot er
> tale om en bestemt styreform.

Der er IKKE blot tale om en bestemt styreform. Demokrati uden frie
informationer, og muligheden for at diskutere uenigheder, er jo ikke andet
end noget teknisk, - og demokrati uden mindretalsbeskyttelse er heller ikke
ordet værd.

Der er utrolig få i den muslimske verden som ser demokrati som andet end
noget at gennemtrumfe egne sager på, - meget få som er villige til fx at
give minoriteter af anden religion end islam, samme rettigheder som
muslimer. De fleste ´fatter ikke´hvorfor i alverden vantro skulle have samme
rettigheder som dem selv.

Historisk set er muslimer flere gange gået amok når dhimmier har fået bedre
vilkår, - det har ofte resulteret i mord galore.

Men vi fyldes som bekendt med løgn, når det kommer til noget som helst om
islams historie, - det anser vistnok radikale og "radikale" som det bedste
for befolkningen.
Deprimerende at høre unge danske muslimer sidde og lobhudle den stærkt
umoralske profet Muhammed, - som de jo ivørigt alle gør, jeg er ihvertfald
aldrig stødt på nogen som var i stand til at vurdere denne mand bare LIDT
nuanceret.

Og jeg så lige forleden en af de unge jeg blogger med, helt ung og ellers
moderne og frisk, - som bevidstløst gentager løgnene om at "jøderne forsøgte
at dræbe profeten, og har altid dræbt deres profeter"- der er SÅ mange ting
hvor muslimer laver historien 180 grader om. Det kan man jo forstå at en
stammemand i Pakistan gør, men danskfødte muslimer, - det er dybt tragisk.
Og jeg bliver slået igen og igen, over den generelt fundamentalistiske
tilgang til teksterne, - CRLs vrøvl om at de ikke betyder noget for danske
muslimer, kunne ikke være mere forkert.

Nå, det var lidt sidespring. Men næsten hver gang jeg bliver lidt
optimistisk, så kommer der et hammerslag af kraftreligiøs tyrkertro, og jeg
undrer på hvornår, hvis nogensinde, det holder op. Det er jo potentielt
livsfarligt at folk er SÅ hamrende fundamentalistisk troende på islams
"perfektion" - som flere har skrevet de gør. Og det er de "moderne", hvordan
mon det så står til med dem der holder sig langt fra debatter med vantro?

Den med hammerslaget, minder mig om en pige som under besøget fra Egypten af
de unge "modeller" - havde fået en egyptisk ven, og hun syntes han var helt
super fin. Så viste det sig, at han gik ind for stening af utro kvinder, og
den danske teenager opdagede at der var en verden til forskel på, hvad vi
tror på og går ind for. Det er det velmenere aldrig udsætter sig for, -
eller de lukker ører og øjne når de får chancen. " Velmener-modellerne"
Vadmand og CRL går gudhjælpemig og tror at muslimer ikke går op i deres
religion, - man tror det er løgn, men de har fundet metoder til at holde
virkeligheden på afstand.

Jeg vil æde min hat på, at CRL kunne rejse til SWAT (bortset fra at ingen
vantro kommer ind i området) og komme hjem og fortælle, at de ikke er
særligt troende dér, og at de faktisk var rigtig glade for talibans styre

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-04-09 10:29

> [...]
> informationer, og muligheden for at diskutere uenigheder, er jo ikke andet
> end noget teknisk, - og demokrati uden mindretalsbeskyttelse er heller

Jeg er for en gangs skyld enig.

> [...]
> give minoriteter af anden religion end islam, samme rettigheder som
> muslimer. De fleste ´fatter ikke´hvorfor i alverden vantro skulle have

Men Knud, problemet er jo netop, at PRÆCIS den samme opfattelse går igen i
Dansk Folkeparti i dag - og det mener jeg faktisk i fulde alvor.

Det problem er langt mere nærværende, og burde giv anledning til langt mere
opmærksomhed fra din side, hvis du mener det alvorligt, du skriver ovenfor.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 14:08

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> Det problem er langt mere nærværende, og burde giv anledning til
> langt mere opmærksomhed fra din side, hvis du mener det alvorligt, du

Det ER jo rent sludder og en dæmonisering af DF, INGEN i folketinget, måske
lige med undtagelse af Enhedslisten, deler jo dine fordomme, heller ikke
pingerne fra de Radikale, så meget MÅ man dog give dem.

Muslimer har naturligvis præcis samme rettigheder som alle andre i DK, plus
nogle særlige mht bederum og halal-mad osv.
De få minoriteter der er tilbage i de muslimske lande holder meget meget lav
profil, og er nødt til at lobhudle "føreren" som fx de få tilbageblevne
jøder i Iran. Hvor man jo iøvrigt HAR dhimmilove stadigvæk. I intet muslimsk
land *koster* minoriteterne majoriteten noget som helst, det er altid
omvendt, - lige som dine "analyser" er omvendte. Her er det OS der betaler
gildet, og her er det OS som går med på særlige privilegier, - det kunne
aldrig tænkes i noget muslimsk land. Hvis du kan finde bare ET tilfælde i
hele islams historie, så vil jeg gerne høre om det.

At du kan få dig selv til at skrive det ovenstående vås, det fatter jeg
simpelthen ikke. jeg håber virkelig at du IKKE er alvorlig, ellers er jeg da
alvorligt bange for at din analyse-evne er endnu værre end jeg frygtede.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-04-09 12:34

> Muslimer har naturligvis præcis samme rettigheder som alle andre i DK,
> plus nogle særlige mht bederum og halal-mad osv.

Du mener ikke, det ville være en indskrænkning i muslimers rettigheder i
forhold til, hvad der gælder for befolkningen i øvrigt, hvis man forbød
halalmad og bederum?

> [...]
> simpelthen ikke. jeg håber virkelig at du IKKE er alvorlig, ellers er jeg
> da alvorligt bange for at din analyse-evne er endnu værre end jeg

Det er en dybtliggende komponent i Dansk Folkepartis politiksyn, at
demokrati er for dem, der mener det samme som Dansk Folkeparti. Jeg har
leveret talrige eksempler gennem tiden.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 13:05

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Du mener ikke, det ville være en indskrænkning i muslimers
> rettigheder i forhold til, hvad der gælder for befolkningen i øvrigt,

Forbød? Hvem taler om at forbyde, jeg nævner positive særforanstatninger,
som fx halal-mad til alle børn, og bederum på offentlige institutioner.

> Det er en dybtliggende komponent i Dansk Folkepartis politiksyn, at
> demokrati er for dem, der mener det samme som Dansk Folkeparti. Jeg
> har leveret talrige eksempler gennem tiden.

Hvad rager Dansk Folkeparti mig, - du kan skrive til dem på deres
hjemmesider.

Og de er IKKE i nærheden af noget der ligner ortodokse muslimer og deres
ideologi.

Bemærk iøvrigt hvad den gode mand Tjørnehøj "kvækkede" i dag på P1, - men du
kan vel ikke finde fejl hos andre end folk fra DF. Er du egentlig klar over
at du er ude i ren dæmonisering af dette parti, - som de andre partier jo
samarbejder udmærket med, og respekterer, så vidt man kan se på debatterne.
Op til flere Radikale politikere har rost PiaK, hvor du vel ville besvime og
være bevidstløs i tre timer, hvis du var i nærheden af hende.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-04-09 13:12

> Forbød?

Nu skrev du jo selv, at det forhold, at det var en rettighed (altså
tilladt), ligger UD OVER hvad andre har ret til.

> Hvem taler om at forbyde, jeg nævner positive særforanstatninger, som fx
> halal-mad til alle børn, og bederum på offentlige institutioner.

Nu er der jo mange andre end muslimer, der har positive særforanstaltninger.
Jeg nævner i flæng kommunalt betalte briller til de svagtseende og
gangstativer til gangbesværede ældre. Ligesom der for øvrigt findes
statsfinansierede kirker til kristne protestanter.

Så det er og bliver noget vås at påstå, at der er tale om noget
ekstraordinært. Det er det på ingen måde.

> Hvad rager Dansk Folkeparti mig, - du kan skrive til dem på deres
> hjemmesider.

Jamen godt spørgsmål: Hvad rager det dig? Du forsvarer dem jo med næb og
klør, hver gang man kritiserer dem, så der må jo være et eller andet, der
trigger.

> Og de er IKKE i nærheden af noget der ligner ortodokse muslimer og deres
> ideologi.

Nej, forskellen er lige så stor som forskellen mellem kommunister og
nazister.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 19:31

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Nu skrev du jo selv, at det forhold, at det var en rettighed (altså
> tilladt), ligger UD OVER hvad andre har ret til.
¨
Så du mener at da alle har ret til at konvertere til islam, så har de også
glæde af halalmaden og bederummene?

> [...]
>
> Jamen godt spørgsmål: Hvad rager det dig? Du forsvarer dem jo med næb
> og klør, hver gang man kritiserer dem, så der må jo være et eller

Der ER et eller andet der trigger, nemlig løgne fra din side. Det er
simpelthen for groft, - selv halalleren pr exellence Rune Engelbrecht er
lodret uenig med dig.

> Nej, forskellen er lige så stor som forskellen mellem kommunister og
> nazister.

Du er simpelhen almindelig dum, - og du har nul respekt for fakta, kun din
kæphest om DFs dæmoniske karakter driver dig.

Hvad med lidt selvrespekt?

Fra : Per Rønne

Dato : 29-04-09 13:09

> [...]

> Det er en dybtliggende komponent i Dansk Folkepartis politiksyn, at
> demokrati er for dem, der mener det samme som Dansk Folkeparti. Jeg har

Jeg er ikke helt enig med dig, men finder det dog betænkeligt når DFerne
vil have formanden for Dansk Palæstinensisk Forening, der nu er blevet
opstillet af SF til Europaparlamentet, fyret fra udenrigsministeriet.

Det er i øvrigt ikke første gang DFerne går over stregen.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-04-09 13:23

> [...]
> opstillet af SF til Europaparlamentet, fyret fra udenrigsministeriet.
>
> Det er i øvrigt ikke første gang DFerne går over stregen.

Nej, præcis - der er taltrige eksempler.

Hele sagen omkring Bonnichsen er jo et godt eksempel. Da det handlede om
Muhammed-tegningerne var ytringsfriheden absolut, og tilsvarende har
holdningen jo været ift. racismeparagraffen. Men da nu Bonnichsen tillod sig
at tale partiet midt imod, var det pludselig en anden sag.

Der til kommer et stort antal sager, hvor partiet går ind og forsøger at
bruge sin politiske magt i Folketinget til at gennemtrumfte beslutninger hos
den dømmende eller den udøvende magt.

Fra : Per Rønne

Dato : 28-04-09 10:59

> [...]

> end noget teknisk, - og demokrati uden mindretalsbeskyttelse er heller ikke

Man kan naturligvis ikke tale om demokrati, folkestyre, hvis ikke folket
har adgang til frie informationer eller har mulighed for at debattere
politiske spørgsmål. Også mindretal i folket.

Det giver sådan set sig selv.

Men demokrati har altså intet med »tonen« at gøre ...

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-04-09 08:16

> Nej, jeg har ikke været med.
>
> Hvorfor skulle det forbavse mig, at 55% til 66% muslimer går ind for
> forbud mod religionskritik?

Hvorfor skulle det forbavse mig, at de 55 nu er blevet til 66?

Tja, du plejer jo at mene, at det gør sig gældende for alle muslimer.

> Iøvrigt skal man altid huske på at når muslimer går ind for "demokrati",
> så skal man lige være enige om hvad ordet dækker.

Jamen hvem gør det sig ikke gældende for?

Se bare på Dansk Folkeparti, hvor partiets chefideolog er erklæret
modstander af menneskerettighederne.

> [...]
> det - muslimer kan lide begge dele - *forudsat* ingen af delene står over
> Koranen, eller sharia, - som der eksplicit står i de muslimske

I Dansk Folkeparti kan man også godt lide begge dele, forudsat at det ikke
indskrænker ens egne muligheder for at føre den politik, man gerne vil. Så
hvad er forskellen?

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 09:56

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Hvorfor skulle det forbavse mig, at de 55 nu er blevet til 66?

Hvad er dit problem med denne:

"I undersøgelsen, Din muslimske nabo, der er foretaget blandt muslimerne i
Danmark, bliver der spurgt til om det bør være forbudt at kritisere
religion.

Det mener 55 procent, at det skal, mens 34 procent er uenige."

> Tja, du plejer jo at mene, at det gør sig gældende for alle muslimer.

Du ER altså et svin når det kommer til dine beton-fordomme, hvor du altså
føler du har ret til ethvert svineri. Jeg har vel citeret tal fra UK de
første 100 gange, og utallige gange nævnt at omkring en tredjedel muslimer i
UK er helt normalt demokratiske og loyale borgere, - så er der en
middelgruppe som vobler efter hvad man sprøger om, og til sidst omkring en
tredjedel som er helt anti-demokratiske.

Præcis som det man finder i DK.

> Jamen hvem gør det sig ikke gældende for?

Du kan holde dine retoriske kneb for dig selv, - det ER et faktum at
muslimer mener noget helt andet med demokrati, end folk i demokratiske
lande.

> [...]
>
> I Dansk Folkeparti kan man også godt lide begge dele, forudsat at det
> ikke indskrænker ens egne muligheder for at føre den politik, man

Du er meget langt ude i vrøvl, - har du overhovedet ingen selvrespekt?

Du er jo som en fem-årig, når noget med islam bliver debatteret, - hvis du
ikke KAN få dig til at diskutere på basis af virkeligheden, så hold dog din
kæft.

Fortæl os hellere hvorfor det er så vidunderligt at være med i euroen.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 28-04-09 10:27

> [...]
> religion.
>
> Det mener 55 procent, at det skal, mens 34 procent er uenige."

Jeg synes, dit spørgsmål taler for sig selv i en tråd, hvor du af alle
begynder at beskylde mig for at ville manipulere med statistikken.

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 14:14

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote in message

> Jeg synes, dit spørgsmål taler for sig selv i en tråd, hvor du af alle
> begynder at beskylde mig for at ville manipulere med statistikken.

Jeg skrev 55 - til 66% (anden gang), og enhver kan se kilden, hvad har det
med manipulation at gøre, - kun 34% ER uenige, det kan selv du vel ikke
bortforklare. (derudover viser jo de 80%, at de faktisk ikke VIL acceptere
ytringsfrihed, - når man spørger lidt smartere, som jeg før har sagt man
skal gøre, hvis man vil ryge alle anti-demokraterne ud, for de VED jo godt
hvad vi kan lide de svarer)

Men klart at du ville HAGE dig fast i den mindste "svaghed" du kunne
finde, - realiteterne interesserer dig åbenbart ikke, kun at forsøge at
lægge røgslør ud. Du hæfter dig vel også mest ved at 20% altså IKKE mener
tegningerne burde have været forbudte?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-04-09 12:37

> Jeg skrev 55 - til 66% (anden gang), og enhver kan se kilden, hvad har det
> med manipulation at gøre,

Korrekt, det er ikke manipulation - det er en helt åbenlys løgn.

> - kun 34% ER uenige, det kan selv du vel ikke bortforklare.

Du har tilsyneladende store problemer med at forstå, at man kan være andet
end enig eller uenig.

> (derudover viser jo de 80%, at de faktisk ikke VIL acceptere
> ytringsfrihed, - når man spørger lidt smartere,

Mon ikke du kunne opnå det samme resultat, hvis du udspurgte 100 Knud
Larsen'er om deres syn på Hans Jørgen Bonnichsens ret til at udtale sig om
tunesersagen?

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 13:15

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
>
> Korrekt, det er ikke manipulation - det er en helt åbenlys løgn.

> Du har tilsyneladende store problemer med at forstå, at man kan være

Ja, flere var enige i forbud mod religion end de 55% indikerede, det har du
da ret i.

> Mon ikke du kunne opnå det samme resultat, hvis du udspurgte 100 Knud
> Larsen'er om deres syn på Hans Jørgen Bonnichsens ret til at udtale
> sig om tunesersagen?

Du er igen svinagtig dum at høre på, du VED at jeg aldrig har været
interesseret i ham og tunesersagen overhovedet.

Jeg har bemærket at Bonnichen er latterlig naiv, når han mener at "islams
kerne er tolerance" - og det vil jeg gentage så ofte du vil høre det. Det er
jo så langt ude, at man simpelthen håber at manden var fuld da han sagde og
skrev det.
Islam blev skabt på intolerance, og det lige fra FØR dag ét, dvs før
udvandringen til Medina, det ved enhver som bare har en perifer viden om
denne ideologi.
Som bekendt: 18 måneder efter starten af succeen blev 700 jødiske mænd
slagtet og kvinder og børn fordelt som slaver, - de andre jødiske stammer
blev smidt ud af, først Medina, og siden hele den arabiske halvø -
tolerance?
Bonnichsen mener vel også at nazitysklands kerneværdi var tolerance, - det
er ikke længere ude end det han siger.

Men I velmenere og apologeter elsker jo søde løgne, bare de er politisk
korrekte, - forstå det hvem der kan, jeg kan ikke.

Du KAN ikke klare at høre sandheden om emner du har betonkasse-meninger om i
din stakkelse hjerne, så går du straks i svineri-mode, OG kommer med
latterlige forsøg på at fjerne fokus fra det ubehagelige.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 29-04-09 14:13

> Ja, flere var enige i forbud mod religion end de 55% indikerede, det har
> du da ret i.

Spændene - hvor ved du det fra?

> Du er igen svinagtig dum at høre på, du VED at jeg aldrig har været
> interesseret i ham og tunesersagen overhovedet.

Jamen så erstat da bare "Knud Larsener" med "DF-vælgere" - resultatet er det
samme.

Jeg er helt overbevist om, at der ikke findes ét eneste menneske på denne
jord, som ike under visse omstændigheder ville finde det rimeligt med en
indskrænkning af ytringsfriheden.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 19:34

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> denne jord, som ike under visse omstændigheder ville finde det
> rimeligt med en indskrænkning af ytringsfriheden.

Hold du dig til "tunesersagen", din mening er hverker mere eller mindre
løgnagtig, end det du plejer at diske op med.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 17:10

"Per Rønne" wrote:
> [...]

Her er så en anden som "kvækker" iflg CRLs tankegang:

- Når spørgsmålet om vold og trusler kommer på banen, så er det ikke et
længere spørgsmål om kvalitet, der afgør, om man vil trykke noget. Så bliver
spørgsmålet, hvordan vil man reagere på de trusler. Og man reagerer ikke på
dem ved at give efter. Jeg tror, at en masse mennesker, som under
foregivelse af at være kulturelt sensitive, faktisk bare blev bange, siger
Salman Rushdie.

Han mener, at samtlige aviser i hele verden burde trykke tegningerne igen.
For det er ikke et spørgsmål om, hvad tegningerne forestiller.

- Det er en måde at sige, at man ikke accepterer trusler. Det er et
spørgsmål for sig. I det øjeblik man introducerer vold, ændrer spørgsmålet
sig. Og så handler det om, hvordan man håndterer trusler, siger Salman
Rushdie

Respektfuld satire findes ikke
Salman Rushdie mener ikke man kan lave respektfulde karikaturtegninger, og
derfor kan man ikke lade være med at trykke noget, fordi nogen bliver
fornærmede.

- Satiretegningens natur er at være respektløs, og den er respektløs overfor
alle og alting. Man må lære at håndtere det. Der er tegnet mange tegninger
af mig, og ingen af dem har været høflige. Jeg går ikke rundt og brænder
kontorer af - selvom fristelsen har været stor. Man må modstå det. I et
voksent åbent samfund, vil der være nogen, der siger noget, som andre ikke
bryder sig om. Det sker hver dag. Og hvis vi bruger fornærmelse som et
kriterium, kan man ikke sige noget, fordi lige meget hvad du siger, vil det
genere nogen, siger Salman Rushdie.

Fra : Kim2000

Dato : 27-04-09 20:14

> [...]
> stemme på »rød stue«, mens 6% ville stemme på Venstre, 4% på Dansk
> Folkeparti og kun 1% på Det konservative Folkeparti.

Logisk, Konservative er for slå hårdt ned på kriminelle og for dem der
ønsker at begrænse bistandsydelsen, altså de to ting som muslimerne
naturligt nok ikke bryder sig om.