Pesten er nu nået til New York+New Zealand
Fra : P.N.

Dato : 26-04-09 10:28

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-09 11:01

"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gt19fb$tj3$1@aioe.org...
> http://borsen.dk/?treeid=889&id=KLIE-7RGBVU190399

Skynd dig ud i sommerhuset, jeg sidder allerede med maske på under
bordet....

Fra : P.N.

Dato : 26-04-09 11:19

> jeg sidder allerede med maske på under bordet....

Jamen hvorfor gør du det?.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 11:38

On Sun, 26 Apr 2009 11:27:36 +0200, P.N. wrote:

> http://borsen.dk/?treeid=889&id=KLIE-7RGBVU190399

Er islamisterne da både nået til New York og New Zealand.?

Fra : P.N.

Dato : 26-04-09 14:48

"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:v6xwq0kwmfzv$.593sznvcqyzh$.dlg@40tude.net...

> Er islamisterne da både nået til New York og New Zealand.?

Jeg er sikker på at når den sidste dansker er død, så lever Islams
tilhængere i bedste velgående.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 15:50

P.N. wrote:
> [...]
> meddelelse news:v6xwq0kwmfzv$.593sznvcqyzh$.dlg@40tude.net...

> Jeg er sikker på at når den sidste dansker er død, så lever Islams

Dem der tilbeder guden Islam?

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 18:44

On Sun, 26 Apr 2009 15:48:18 +0200, P.N. wrote:

> Jeg er sikker på at når den sidste dansker er død, så lever Islams
> tilhængere i bedste velgående.

Tror du også på nisser.?

Øhhh. Dumt spørgsmål, for det gør du jo, endda af den pædofile slags.

Fra : @ '

Dato : 26-04-09 19:08

On Sun, 26 Apr 2009 15:48:18 +0200, "P.N." <jl@privat.dk> wrote:

> [...]
>meddelelse news:v6xwq0kwmfzv$.593sznvcqyzh$.dlg@40tude.net...

>Jeg er sikker på at når den sidste dansker er død, så lever Islams

alt tyder på at rotter og kakkerlakker og den slags vil overleve
menneskeheden

så denne gang har du for een enkelt gangs skyld ret

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Morten Stæhr

Dato : 26-04-09 23:04

"P.N." <jl@privat.dk> skrev i en meddelelse news:gt1oo7$aen$1@aioe.org...

> [...]
> meddelelse news:v6xwq0kwmfzv$.593sznvcqyzh$.dlg@40tude.net...

> Jeg er sikker på at når den sidste dansker er død, så lever Islams

LOL.

Jeg er sikker på, at når den sidste tilhænger af Islam er død, så lever alle
danskere i bedste velgående.
Sådan kan vi alle lukker l**t ud, forskellen er bare, at du tror på dit ævl.

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 26-04-09 13:05

"P.N." <jl@privat.dk> wrote in message news:gt19fb$tj3$1@aioe.org...
> http://borsen.dk/?treeid=889&id=KLIE-7RGBVU190399

Det er en svine-pest, så den smitter ikke muslimer.

Fra : @ '

Dato : 26-04-09 19:06

On Sun, 26 Apr 2009 14:05:18 +0200, "N E i L -+- D A N E L A W"
<æ@ø.å> wrote:

>Det er en svine-pest, så den smitter ikke muslimer.

korrekt

den smitter fra menneske til menneske

så muhamedanere skulle være uden for farezonen

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : John

Dato : 26-04-09 15:00
Fra : mr

Dato : 26-04-09 15:45

"John" <stikker@svin.røvhul> skrev i en meddelelse
> så er den også her i landet
>
> http://borsen.dk/?treeid=889&id=KLIE-7BGBVU191399

Du har læst nyheden?
En havde almindelig influenza. Svaret fra den anden er ikke kommet endnu.
Begge har det godt.
Du læser det som om de har svineinfluenza?

Fra : john

Dato : 26-04-09 15:52

hvorfor tror du jeg linkede til en tom artikkel ???

var sarkasmen for svær ???

Fra : mr

Dato : 26-04-09 16:18

> hvorfor tror du jeg linkede til en tom artikkel ???
>
> var sarkasmen for svær ???

artiklen er/var ikke tom.

Fra : P.N.

Dato : 26-04-09 16:27

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "john" <stikker@svin.røvhul> skrev i en meddelelse

> artiklen er/var ikke tom.

Ja man må lade John ta kredit for ærlighed, adressen siger det hele.

Fra : john

Dato : 26-04-09 16:29

da dette link http://borsen.dk/?treeid=889&id=KLIE-7BGBVU191399
er et jeg selv fandt på = rettede et par ting i forhold til det
oprindelige --- jo så er det tomt --- men jeg vil da gerne se hvad du
mener at du kan læse i det blanke felt øverst på siden

men du er jo fast skribent i dk.politik så dine evner kommer ikke som en
overraskelse

her er et link til et snap af artiklen http://img16.imageshack.us/my.php?
image=klip.gif så er du fri for at falde over dine egne ben i sprittågen

"mr" <mail@mail.dk> wrote in news:49f47b17$0$56782

Fra : mr

Dato : 26-04-09 19:25

> [...]
> image=klip.gif så er du fri for at falde over dine egne ben i sprittågen

Hvorfor ikke linke til artiklen er det for sv;rt?
http://borsen.dk/?treeid=889&id=LANN-7RGGTJ190431

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 26-04-09 19:32

hvis jeg ønsked at linke til den artikel havde jeg gjort det --- men det
ønskede jeg ikke --- du er altså bare dummere end gennemsnittet ???

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-09 19:34

"Ejvind Kruse" <stikker@svin.røvhul> skrev i en meddelelse
> hvis jeg ønsked at linke til den artikel havde jeg gjort det --- men det
> ønskede jeg ikke --- du er altså bare dummere end gennemsnittet ???
>

> "mr" <mail@mail.dk> wrote in

Er der en speciel begrundelse til at du kalder dig to navne?

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-09 19:41

er det da forbudt ???

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in news:49f4a960$0$15889
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-09 20:00

"Kim2000" <stikker@svin.røvhul> skrev i en meddelelse
> er det da forbudt ???
>
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in news:49f4a960$0$15889
> $edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> det

Udover det er meningsforsstyrrende, ligeså meningsforstyrrende som det er at
topposte, så giver du os det indtryk at du ikke tør stå ved dine ord - og
det tør du vel?

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-09 20:06

hvad indtryk du har eller ikke har af mig --- tror du det rager mig ???

Fra : N_B_DK

Dato : 26-04-09 20:03

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Er der en speciel begrundelse til at du kalder dig to navne?

Det er en eller anden abe, der finder det sjovt at anvende andres
afsender navn, nok en teenager med bumser, som ingen kan lide.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : NO_BRAIN_DK

Dato : 26-04-09 20:10

den der i sin tid skrev 'tungen er skarpere end sværdet' ville nok ændre
mening hvis han så dine spæde forsøg på mudder

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in news:49f4afef$0$90265$14726298
@news.sunsite.dk:

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 21:11

On 26 Apr 2009 19:09:50 GMT, NO_BRAIN_DK wrote:

> den der i sin tid skrev 'tungen er skarpere end sværdet' ville nok ændre
> mening hvis han så dine spæde forsøg på mudder

I det mindste er han ikke en svagpisser som dig Ejvind Kruse, der skriver
under andres navne/nicks.

Du er et ynkeligt skvat.

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-09 20:13

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Det er en eller anden abe, der finder det sjovt at anvende andres afsender
> navn, nok en teenager med bumser, som ingen kan lide.

I hvert fald er han nu i filteret, da man ikke kan debattere med en person,
der end ikke tør være sig selv.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 21:12

On Sun, 26 Apr 2009 21:13:02 +0200, Kim2000 wrote:

> I hvert fald er han nu i filteret, da man ikke kan debattere med en person,
> der end ikke tør være sig selv.

Nu har du vel ikke plonket dig selv.?

Ejvind Kruse brugte jo dit "nick".

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-09 21:14

"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:13p1eizbk9csw$.sncxtt6ryvd7.dlg@40tude.net...

Niks, den opdagede jeg skam

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 21:10

On Sun, 26 Apr 2009 21:03:10 +0200, N_B_DK wrote:

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Det er en eller anden abe, der finder det sjovt at anvende andres
> afsender navn, nok en teenager med bumser, som ingen kan lide.

Det er bare Ejvind Kruse der dummer sig.

Fra : Steen A Thomsen.

Dato : 26-04-09 21:16

hvis jeg er ejvind så er du prins henrik

hvem mon dummede sig mest ???

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 21:35

On 26 Apr 2009 20:15:38 GMT, Steen A Thomsen. wrote:

> hvis jeg er ejvind så er du prins henrik
>
> hvem mon dummede sig mest ???

Det gjorde DU Ejvind Kruse (HVIS det virkelige er det du hedder).

Får du bule i bukserne, når du bruger andres navne.?

Fra : Steen A Thomsen.

Dato : 26-04-09 21:41

prøv evt. at stave dig igennem dette 'hvis jeg er ejvind så er du prins
henrik'

så har du et svar på dit spørgsmål --- men da det kun er anden gang jeg
skriver det --- skal det jo nok gentages et par gange mere

kan sgu godt forstå kællingen stak af --- lignede ungerne dig siden hun
efterlod dem ???

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 04:17

On 26 Apr 2009 20:41:13 GMT, Steen A Thomsen. wrote:

> [...]
>
> så har du et svar på dit spørgsmål --- men da det kun er anden gang jeg
> skriver det --- skal det jo nok gentages et par gange mere

Hold nu kæft Ejvind.

> kan sgu godt forstå kællingen stak af --- lignede ungerne dig siden hun
> efterlod dem ???

Hvem siger at hun efterlod dem.?

Men for at skære det ud i pap for et fæ som dig, så er jeg alene-far på
halv tid.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 27-04-09 11:21

jeg prøver en gang mere 'hvis jeg er ejvind så er du prins
henrik' er du prins henrik?

så burde selv du kunne forstå det --- jeg ved godt du har haft store
problemer med druk men nu er det trodsalt skåret ud i pap

hvem der siger hun forlod dem --- det gjorde du

nå !!! er du nu kun alenefar på halv tid --- er de i familiepleje resten
af tiden ???

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 12:00

On 27 Apr 2009 10:21:21 GMT, Ejvind Kruse wrote:

> jeg prøver en gang mere 'hvis jeg er ejvind så er du prins
> henrik' er du prins henrik?

Hold nu kæft Ejvind.

> så burde selv du kunne forstå det --- jeg ved godt du har haft store
> problemer med druk men nu er det trodsalt skåret ud i pap

Suk. Som det ynkelige skvat du er, kan du ikke komme med andet end
latterlige løgne.

> hvem der siger hun forlod dem --- det gjorde du

HVOR.?

> nå !!! er du nu kun alenefar på halv tid --- er de i familiepleje resten
> af tiden ???

Din IQ er nede på et plan, hvor du må have problemer med at trække vejret
selv.

Men for også at bøje det i neon (at skære det ud i pap var åbenbart ikke
nok), så er ungerne skiftevis en uge hos mig og en uge hos deres mor (vi
bor 500m fra hinanden og er stadig venner).

Fra : Steen B Numsen

Dato : 27-04-09 12:20

sidste chance 'hvis jeg er ejvind så er du prins henrik' er du prins
henrik?

men jeg har ingen forhåbninger om at du forstår det sprutten har sgu nok
sat de grå i stå

apropo løgne --- du skrev alenefar uden at nævne at du bare er forlænget
weekendfar så du prøver at score point på noget der ikke er sandt

kan sgu godt forstå kællingen skred --- hun er med garanti mere glad i
det nye forhold

500m uhhh de må brænde som ind i helvede når du ser hende med en ny
flamme og venner tsktsk

/f

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 12:33

On 27 Apr 2009 11:19:59 GMT, Steen B Numsen wrote:

> sidste chance 'hvis jeg er ejvind så er du prins henrik' er du prins
> henrik?

Hold nu kæft Ejvind.

> apropo løgne --- du skrev alenefar uden at nævne at du bare er forlænget
> weekendfar så du prøver at score point på noget der ikke er sandt

Jeg har ikke løjet. Jer ER alenefar og ikke "forlænget weekendfar" som du
vrøvler om (vi har fælles forældremyndighed).

> kan sgu godt forstå kællingen skred

Hvorfor tror du det.?

> --- hun er med garanti mere glad i
> det nye forhold

Det er nok nogenlunde det samme.

> 500m uhhh de må brænde som ind i helvede når du ser hende med en ny
> flamme og venner tsktsk

Næh. Hendes nye mand er en flink fyr og vi kan da godt drikke et par kolde
pilsnere sammen på en varm sommerdag.

Jeg se ikke et skvat der bærer nag.

Fra : Steen B Numsen

Dato : 27-04-09 12:54

du er altså sprutskadet !!!

forlænget weekendfar tsktsk

det skrev du selv !!!

du håber det er det samme --- hvis det var så skred hun nok fra ham ---
du trøster dig selv gør du

og når i får den pils så sidder han og griner i sit stille sind over de
ting hun har fortalt om dig --- tænker du aldrig på at han ligger og
prikker sin pjort i hendes våde hul ???

betaler du børnepenge ???

Steen du er et skvat !!!

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 14:24

On 27 Apr 2009 11:54:16 GMT, Steen B Numsen wrote:

> du er altså sprutskadet !!!

Tal for dig selv.

> forlænget weekendfar tsktsk
>
> det skrev du selv !!!

Hvor har jeg skrevet det.?

> du håber det er det samme --- hvis det var så skred hun nok fra ham ---
> du trøster dig selv gør du

Du er et sølle skvat.

> og når i får den pils så sidder han og griner i sit stille sind over de
> ting hun har fortalt om dig --- tænker du aldrig på at han ligger og
> prikker sin pjort i hendes våde hul ???

Næh. Hvorfor skulle det dog interessere mig.?

Du er måske stadig så ung at der er det vigtigste for dig.?

Bare rolig, du bliver klogere når du bliver voksen.

> betaler du børnepenge ???

Nej og det gør moren heller ikke. Hvorfor skulle vi dog også det.?

> Steen du er et skvat !!!

Nej, jeg forholder mig bare realistisk til virkeligheden.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 18:48

On Sun, 26 Apr 2009 17:18:18 +0200, mr wrote:

> artiklen er/var ikke tom.

Jo den er.

Fra : mr

Dato : 26-04-09 19:23

"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1vpe2hr2e4zir.1iqek4f3o6pbi.dlg@40tude.net...

> Jo den er.

Nej. Du t;nker p[ linket. Find selv artiklen og vurder om den er tom.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 26-04-09 19:33

hvornår er det blevet dig der skal fortælle hvad andre tænker på eller
linker til --- du læste men forstod ikke --- så æd den --- du dummede dig
BIG TIME !!!

"mr" <mail@mail.dk> wrote in news:49f4a66c$0$56783

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 26-04-09 19:43

"Ejvind Kruse" skrev i en meddelelse

> hvornår er det blevet dig der skal fortælle hvad andre >tænker på eller
> linker til --- du læste men forstod ikke --- så æd den --- du dummede dig
> BIG TIME !!!

LOL .... Bare sig noget til dem Krusemynte ....

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : mr

Dato : 26-04-09 20:41

> hvornår er det blevet dig der skal fortælle hvad andre tænker på eller
> linker til --- du læste men forstod ikke --- så æd den --- du dummede dig
> [...]
uhhh - har du flere navne lille ven?

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-09 15:54

"John" <stikker@svin.røvhul> skrev i en meddelelse
> så er den også her i landet
>
> http://borsen.dk/?treeid=889&id=KLIE-7BGBVU191399

Det er dælme godt jeg er sikkerhed her under mit bord med min maske.
Dommedag er nær.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 16:17

Kim2000 wrote:
> "John" <stikker@svin.røvhul> skrev i en meddelelse

> Det er dælme godt jeg er sikkerhed her under mit bord med min maske.
> Dommedag er nær.

EN ting er stensikker, vi FÅR en pandemi af en influenzatype før eller siden
inden for 10-15 år, det er hvad eksperterne siger om den ting.
Vi har jo milliarder af fugle og svin alt for tæt på mennesker, OG fodrer
dem med antibiotika, OG mennesker flyver rundt på kloden som vildfarne
fugle.
Så nyd livet mens I har det, og glæd jer over, at det sikkert højest bliver
50% af verdens befolkning som ryger i svinget, - bagefter får vi så
"interessante tider", eller måske total opløsning, som det åbenbart skete
for de mange bymennesker i Amazonas, da DE var blevet decimeret af de
sygdomme europæerne havde bragt med sig.

Men altså igen: Grib dagen!

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-09 16:37

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> for de mange bymennesker i Amazonas, da DE var blevet decimeret af de
> sygdomme europæerne havde bragt med sig.

Så eksperterne siger altså det samme som de har sagt de sidste 400 år.
Europa overlevede den sorte død - vi vil også overleve affaldsimporten fra
mellemøsten og vi vil også overleve en ny "sort død". Jeg bekymrer mig
overhovedet ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 17:52

Kim2000 wrote:
> [...]
> affaldsimporten fra mellemøsten og vi vil også overleve en ny "sort
> død". Jeg bekymrer mig overhovedet ikke.

Den spanske influenza var værre end den sorte død, 50% af verdens befolkning
blev smittet og mellem 50 0g 100 millioner mennsker døde. Tillykke med at du
ikke er bekymret.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 18:51

On Sun, 26 Apr 2009 18:51:39 +0200, Knud Larsen wrote:

> Den spanske influenza var værre end den sorte død, 50% af verdens befolkning
> blev smittet og mellem 50 0g 100 millioner mennsker døde. Tillykke med at du
> ikke er bekymret.

Mon ikke det bare er naturens egen måde at fjerne overskudsbefolkning på.?

Vi kan jo kun håbe på at det er de mest overflødige den rammer.

Fra : P.N.

Dato : 26-04-09 19:02

"Steen A Thomsen." <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:1itzqfhycrh19$.15l89g2t7t0dx$.dlg@40tude.net...

> Mon ikke det bare er naturens egen måde at fjerne overskudsbefolkning på.?
>
> Vi kan jo kun håbe på at det er de mest overflødige den rammer.

Vi er hårdt nok ramt i forvejen af horder af hjernedøde racister der
forpester livet, sku vi nu også frygte massedød. Jeg håber at Allah den
almægtige vil fjerne de gudsfrygtiges fjender vhj af pesten. Således at
Danmark bliver til "Muhamedanmark".

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-09 19:08

> [...]
> forpester livet, sku vi nu også frygte massedød. Jeg håber at Allah den
> almægtige vil fjerne de gudsfrygtiges fjender vhj af pesten. Således at

Er det fordi du håber at få en 6-årig kone som du kan voldtage som 9-årig
som din store "profet" jo gjorde.

Fra : N_B_DK

Dato : 26-04-09 19:09

"P.N." <jl@privat.dk> wrote in message

> Vi er hårdt nok ramt i forvejen af horder af hjernedøde racister der
> forpester livet,

Ja der er ca 1,6 milliard af dem.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Kim2000

Dato : 26-04-09 19:10

> "P.N." <jl@privat.dk> wrote in message

> Ja der er ca 1,6 milliard af dem.

Sludder, der er også de moderate og fornuftige musser, så der er altså 1,59
millard racistmusser.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 19:26

On Sun, 26 Apr 2009 20:02:20 +0200, P.N. wrote:

> Vi er hårdt nok ramt i forvejen af horder af hjernedøde racister der
> forpester livet,

Ja, islamister er der sgu for mange af.

>sku vi nu også frygte massedød. Jeg håber at Allah den
> almægtige vil fjerne de gudsfrygtiges fjender vhj af pesten.

Så bliver verden jo muslim-frit. Herligt.

>Således at
> Danmark bliver til "Muhamedanmark".

Du modsiger jo dig selv.

Fra : mr

Dato : 26-04-09 19:29

> [...]
> for de mange bymennesker i Amazonas, da DE var blevet decimeret af de
> sygdomme europæerne havde bragt med sig.

ja ja, verden gik også under da år 2000 begyndte.
De samme kloge eksperter garanterede også at Danmark ville opleve flere
dødsfald af CJD (kogalskab) ----- hvor mange er det nu der er døde i DK af
CJD?
Du kan være stensikker på at der vil dø flere af chips og cola end af
svineinfluenzaen.
Antibiotika har intet med virussygdommme at gøre. Jeg håber ikke det
ødelægger dine drømme om pandemi.

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-09 20:27

mr wrote:
> [...]
> svineinfluenzaen.
> Antibiotika har intet med virussygdommme at gøre. Jeg håber ikke det

Det er dig der drømmer, - vi får med 99%s sikkerhed nye former for influenza
som tamiflu? ikke er virksom overfor.

Der er noget epidemologer er enige om, - og det har intet med pjat som den
med år 2000, at gøre.

Fra : mr

Dato : 26-04-09 20:40

> [...]
> influenza som tamiflu? ikke er virksom overfor.
>
> Der er noget epidemologer er enige om, - og det har intet med pjat som den

tamiflu er ikke virksom mod andet end sundhedssystemets penge. Ellers virker
det ikke. Der findes kun dokumentation for at tamiflu kan forlænge et angrab
af AI. Milde vira kan det ha bedre effekt mod.
Ja - enhver ved at der kommer nye vira - det har der gjort altid. Så du er
ikke den eneste der ved det. Men om 50 % skal dø er kun postulater.
Igen - virus og antibotika har intet med hinanden at gøre. Det var kun for
at underbygge din uvidenhed.
AI har - måske - dræbt ca 200 mennesker - ikke en pandemi. Kun hysteri.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 07:55

mr wrote:
> [...]
> var
> kun for at underbygge din uvidenhed.
> AI har - måske - dræbt ca 200 mennesker - ikke en pandemi. Kun

Tamiflu virker åbenbart over for den nye, men ellers mener man at den er ved
at være uvirksom.

Jeg skrev vistn 50% smittede? der var omkring 2,5 til 5% dødelighed sidste
gang.

OK vi kalder så ikke denne vaccine for "antibiotika" - det er da rigtig nok.

Men derudover ER bakterieforvoldte sygdomme jo som regel de allerværste, og
også den nye influenza skaffer bakterierne i lungerne fri plads til at
angribe, og mange dør af den grund. På den måde hænger antibiotika og
virussygdomme også sammen.

Det er da fint for dig at du allerede ved at der ikke er noget at være bange
for, - det betyder ikke en fis at vi har milliarder af fugle og svin levende
sammen med mennesker, og heller ikke at vi fiser og farer kloden rundt, -
hvad vi IKKE gjorde under den sidste store influenza-epidemi.

Det er af de sidstenævnte grunde at epidemologer kan sige med sikkerhed at
vi bliver ramt før eller siden, - og sikkert før.

Fra : mr

Dato : 27-04-09 09:22

> Tamiflu virker åbenbart over for den nye, men ellers mener man at den er
> ved at være uvirksom.

Mod HxNx vira er den uvirksom, og har altid været det.

> Jeg skrev vistn 50% smittede? der var omkring 2,5 til 5% dødelighed sidste
> gang.

uhhhh - en slem sygdom da!

> OK vi kalder så ikke denne vaccine for "antibiotika" - det er da rigtig
> nok.

Hvilken vaccine?

> [...]
> og også den nye influenza skaffer bakterierne i lungerne fri plads til at
> angribe, og mange dør af den grund. På den måde hænger antibiotika og

Dødsfaldene af AI er døde af væske i lungerne, ikke sekundære
bakterieinfektioner.

> [...]
> levende sammen med mennesker, og heller ikke at vi fiser og farer kloden
> rundt, - hvad vi IKKE gjorde under den sidste store influenza-epidemi.

Vi ha´r haft mennesker og dyr boede sammen i millioner af år. Faktisk lever
vi mere adskilt fra dyr end nogensinde. 1918-20 boede mange flere menneskere
sammen med dyr. Har du tænkt det igennem?

> Det er af de sidstenævnte grunde at epidemologer kan sige med sikkerhed at
> vi bliver ramt før eller siden, - og sikkert før.

ja, det gav jeg dig osse ret i. Vi HAR altid været ramt af virussygdomme, og
vil være det til evig tid. Det kræver ikke en epidemolog at vide.
Men eksperter tar ofte fejl, selv i deres garanterede forudsigelser, som
CJD.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 09:38

mr wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
> meddelelse news:0006e5f4$0$2107$c3e8da3@news.astraweb.com...

> Mod HxNx vira er den uvirksom, og har altid været det.

Det er ikke hvad medierne siger.

> uhhhh - en slem sygdom da!

> Hvilken vaccine?

> Dødsfaldene af AI er døde af væske i lungerne, ikke sekundære
> bakterieinfektioner.

Man skriver at folk får lungebetændelse, men du har åbenbart insider-viden.
Jeg siger ikke at det er eneste dødsårsag, - åbenbart er det sådan at folk
med et godt imunsystem dør af overreaktion, mens nogle af de unge og gamle
dør af bakterieangreb pga svækkelserne som følger flue'en.

> Vi ha´r haft mennesker og dyr boede sammen i millioner af år. Faktisk
> lever vi mere adskilt fra dyr end nogensinde. 1918-20 boede mange
> flere menneskere sammen med dyr. Har du tænkt det igennem?

Gud fader, har vi det? Og vi har også været 6,5 milliarder mennesker på
kloden og altid fløjet med jet omkring i verden?

Mange flere bor sammen med dyr i dag, simpelthen fordi ikke-vestlige landes
befolkninger er blevet 8-10 doblet siden 1918.

> [...]
> virussygdomme, og vil være det til evig tid. Det kræver ikke en
> epidemolog at vide. Men eksperter tar ofte fejl, selv i deres garanterede

Det var IKKE nogen "garanteret" forudsigelse, det var et gæt.

Det lader til at du "arbejder" efter "læne sig ud af vinduet" princippet,
eller "kan den bære 10 kg så kan den også bære 20 kg osv" - mao du ser ikke
de kæmpestore kvantitative ændringer, - som pludselig resulterer i
sammenbrud.

Fra : mr

Dato : 27-04-09 10:10

> Det er ikke hvad medierne siger.

og medierne har altid ret, selv EB!

> [...]
> med et godt imunsystem dør af overreaktion, mens nogle af de unge og gamle
> dør af bakterieangreb pga svækkelserne som følger flue'en.

"Man" skriver som "Man" bedst formår. At "Man" tror på det hele er ikke
"mit" problem.

> [...]
> landes befolkninger er blevet 8-10 doblet siden 1918.

> Det var IKKE nogen "garanteret" forudsigelse, det var et gæt.

Ja, men nu hev jeg så et eksempel frem, som ikke "kun" var en
ekspertforudsigelse, men en garanti. Heller ikke den holdt. Det får dig ikke
til at tvile sundt på ekspertforudsigelserne?

> [...]
> eller "kan den bære 10 kg så kan den også bære 20 kg osv" - mao du ser
> ikke de kæmpestore kvantitative ændringer, - som pludselig resulterer i

Jeg siger bare at det er naivt og kællingehysterisk at tro at 50% af verdens
befolkning nu, eller senere, får influenza og at mange dør heraf.
Hvis du vil leve dit liv efter "hold dig bag lukkede vinduer og døre"
princippet, så velbekom. Jeg vil leve en åben frygtløs tilværelse uden
kællingefrygt. Ogf desuden æde kilovis af kød fra diverse dyr! Og jeg vil
grine af mediernes uvidende kællingesnak.

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 12:25

mr wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
> meddelelse news:0006fe0b$0$2073$c3e8da3@news.astraweb.com...

> og medierne har altid ret, selv EB!

"Medierne" er kort for "de lægelige autoriteter som er interviewet af
medierne" - og de kan sagtens have uret, men jeg ved ikke mere end dem, så
indtil andet er bevist så vil jeg tro på dem.

Jeg hørte også i tolv radioavisen at vores epidemologi-folk siger "vi HAR
medicin nok til at behandle for den nye influenza" - hvordan du kan få det
til at den ikke virker, - de taler om tamiflu - det forstår jeg så ikke?

> "Man" skriver som "Man" bedst formår. At "Man" tror på det hele er
> ikke "mit" problem.

Du vil hellere selv gætte?

> [...]
> kællingefrygt. Ogf desuden æde kilovis af kød fra diverse dyr! Og jeg
> vil grine af mediernes uvidende kællingesnak.

Jamen tillykke med det, - jeg går heller ikke og ryster af skræk, MEN jeg
vil gerne vide hvad der måske rammer mig.

Det er samme sag inden for indvandringsproblematikken, - mange mener at "da
vi ikke har så store problemer nu, så får vi det heller aldrig, selv om folk
med alternativ kultur bliver flertallet" - og det er da fint for dem der
foretrækker at leve som jubel-optimister, det er lige så godt som at have en
fast tro på Jesus eller Muhammed, det luner også godt i toppen, - siger man
i de grupper.

Derudover igen, så formidler medierne jo bare hvad sundhedsmyndigheder
verden rundt siger, OG både de optimistiske og de pessimistiske, som fx den
kinesiske epidemolog som man nævnte i tolv radioavisen. Men skyd du bare
budbringerne

Fra : mr

Dato : 28-04-09 13:12

> "Medierne" er kort for "de lægelige autoriteter som er interviewet af
> medierne" - og de kan sagtens have uret, men jeg ved ikke mere end dem, så
> indtil andet er bevist så vil jeg tro på dem.

Medierne spørger de "eksperter" der giver det svar de skal bruge for at
holde hysteriet i gang. Lyt til de eksperter sokm EB ikke bruger.

> [...]
> til at den ikke virker, - de taler om tamiflu - det forstår jeg så ikke?

for at berolige de hysteriske kællinger.

> Du vil hellere selv gætte?

Jeg vil hellere lytte til de seriøse eksperter. De hysteriske, som du stoler
på, forudsagde massedødsfald af AI i 2003/4 .... der døde måske 100! Denne
vinter døde 1.000 danskere af influenza - hvorfor har ingen hylet op om dem?

> Jamen tillykke med det, - jeg går heller ikke og ryster af skræk, MEN jeg
> vil gerne vide hvad der måske rammer mig.

En meteor?

> [...]
> verden rundt siger, OG både de optimistiske og de pessimistiske, som fx
> den kinesiske epidemolog som man nævnte i tolv radioavisen. Men skyd du

nååeh ja - der kom fremmedhadet så med. Det er DEt det handler om. Kunne du
ikke bare ha sagt det?
Har du fundet ud af at det er en human influenza denne gang?`

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 14:18

mr wrote:
> [...]

> Kunne du ikke bare ha sagt det?
> Har du fundet ud af at det er en human influenza denne gang?`

Fremmedhadet??? hvad fanden ævler du om?

Må man ikke henvise til en kinesisk epidemolog, - eller hvad stikker dig?

Hvorfor tager du sådan på vej i forhold til denne ´flue? Den kan være meget
farlig, farlig, lidt farlig, eller slet ikke farlig, - men den er med
garanti potentielt farlig, dvs den type influenza er potentielt farlig.
Hvad er det der slår dig helt ud?

Fra : mr

Dato : 28-04-09 18:09

du har glemt at du skrev dette:
[...]

- og du må være blændet af frygt!
Jeg er ikke slået ud, som du pludrer om. Jeg er fuldstændig ligeglad med
dette ligegyldige virus.
Hvad får dig til at stille garanti for at den er "potentielt farlig"?

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 18:28

mr wrote:
> [...]
> det er lige så godt som at have en fast tro på Jesus eller Muhammed,
> det luner også godt i toppen, - siger man i de grupper."

Så det gør mig til "fremmedhader" at folk stikker hovedet i sandet?

> - og du må være blændet af frygt!
> Jeg er ikke slået ud, som du pludrer om. Jeg er fuldstændig ligeglad
> med dette ligegyldige virus.
> Hvad får dig til at stille garanti for at den er "potentielt farlig"?

Garanti? Vi andre er fuldstændig ligeglade med at DU er fuldstændig
ligeglad, - og det kan du også være fuldstændig ligeglad med.

Dette virus er måske ligegyldigt, men der vil komme nogle som ikke er det,
og så er det da godt at ikke alle er fatalister som dig.

Fra : mr

Dato : 28-04-09 20:36

> Så det gør mig til "fremmedhader" at folk stikker hovedet i sandet?

bare et fjols der bruger enhver lejlighed til at pive om det.

> [...]
>
> Dette virus er måske ligegyldigt, men der vil komme nogle som ikke er det,
> og så er det da godt at ikke alle er fatalister som dig.

måske ligegyldigt? Du garanterede at den er potentielt farlig.

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-09 07:06

mr wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en
> meddelelse news:002738a2$0$18640$c3e8da3@news.astraweb.com...

> bare et fjols der bruger enhver lejlighed til at pive om det.

Bare et fjols synes ikke det gør noget, at smide et godt system ud pga
velmenerisme, - det kan ikke siges for ofte.

> måske ligegyldigt? Du garanterede at den er potentielt farlig.

Ja, det kan jeg stadig garantere dig. Ellers ville hele beredskabet blive
lagt ned igen, og advarslerne komme ned på 0 og ikke de 4 de er på nu. Så
enten er alle sundhedsmyndigheder idioter, eller også er der tale om EN stor
sammensværgelse,- du kan selv vælge.

Fra : mr

Dato : 29-04-09 08:03

> [...]
> enten er alle sundhedsmyndigheder idioter, eller også er der tale om EN
> stor sammensværgelse,- du kan selv vælge.

kan du finde ud af om den er garanteret potentielt farlig eller måske
ligegyldig.
Idioterne er dem der lider af hysteri og tror at dommedag er nær.