   MEL gør lort stueren!
Fra : Bo Warming

Dato : 26-04-09 04:50

MEL gør lort stueren!
Glistrup-ånd gjorde Pia stueren
Hvad kan gøre Søvndal og min nevø Mikkel(EL) stuerene?
Glistrupånd, Pia-ånd, Fogh-ånd og næppe andet
(Fogh og dermed Løkke er meget oplært af Glistrup)

VEdr mine stadig mere vellykkede eksperimenter med at gøre gamle
selvhjulpne, så er seneste scoop at bedre end de ny nanotekniske
fiberklude er at massere lorten ind i dobbelt rumfang mel (eller mindre
hvis det er en lille fast, hård pølse, hårdere end modelervoks)
Lorten er i plasticpose (eller fiberklud) og mel hældes over og man
aflukker, så de to ting er som i en lukket sæk og mens man ser fjernsyn
kan man ælte uden på sækken/posen indtil det føles homogent, uden smattede
steder. Risiko for at få noget på sig er nul. Efter homogeniserende
æltning er vandet i lorten bundet til melets stivelsesmolekyler, så hvor
du før skulle bruge et helt minut på at få al de løse vandmolekyler
nær 100 grader(som når du varmer en kop kaffe) i mikrobølgeovnen, så er ti
sekunder nu nok (som hvis du kun skal have en lille sjat kaffe i kog)
Almindeligvis er mel-indblanding nok til at den ensomme af plejere
vanrøgtede gamling kan smide sin lort i papirkurven uden at nogen lugter
det, men hvis det er hedebølge eller der gør over en uge før papirkurven
tømmes, så kan den sidste rest liv i lortebakterierne dræbes med lidt
varme (mel ved stuetemperatur får mikroberne til at gå i dvale, kun)
I stedet for mikrobølge-opvarmning kan man fylde sin hurtigkoger med vand
og bringe det i kog og lægge plastpose med lort-mel-blanding ovenpå det
skoldhede vand, så lorten når op på 65 grader, så lortebakterierne dræbes
og ikke kun går i dvale pr afvanding. Så vil det døde knastørre pulver ikke
afgive lugt i hedebølge, i lukket rum, eller efter lang tid.
Der kræves ikke højtudviklet finmotorik (om end jeg har æltet over hundred
franskbrød i hånden).
Som nævnt ved jeg godt, at mine sære ny fremgangsmåder er ikke for en
plejehjemspatient med indgroede vaner og angst for at være speciel, , men
hvis asiaterne lavede en elegant robot til sagen, a la bagerobotter og
foodprofessorer og læger anbefalede, så kunne det blive en landvinding mht
længst mulig i eget hjem og nul bleer.
Men vi er ikke kun oppe mod tabuer og latterligt snobberi om, at unormalt
er uværdigt - vi er især oppe imod en behandlermafia, der elsker det nemme,
højtbetalte arbejde med at skifte bleer og frygter arbejsløshed, hvis
tingene gjordes rationelle, selvhjælps-værdige.
Det er ikke smart, at hundreder af gamle falder og brækker
lårbenshalsknoglen på vej til toilet om natten, årligt eller at man er
lovet plejeassistance, men sjufterne drikker kaffe/kommer ikke (eller
man glemmes i en sele hængende over toilettet hvilket nogle af vore gamle
er døet af).
En pensionist der har egen have og går med nederdel(skotsk og kinesisk
style) eller har klippet hul i bukserne i skridtet (indisk style for
pottetræningsbørn) kan med fordel have en spand med mel stående og stille
sig med spredte ben overskrævs så lorten falder ned i spanden, der er
påfyldt mel, og så rører man rundt med en pind og lægger låg på spanden og
er det ikke hedebølge vil ingen lugte noget fra spanden, for når mel har
suget det meste af vandet ud af lorten, kan bakterierne ikke dele sig og
derved nedbryde galdestofer til ildelugtende gasser.
En anden spand kan rumme gamle aviser, foldet to gange og udfoldet til
kræmmerhus , så midten af avisen bliver kræmmerhusets spids.
Sættes sådanne aviser oveni hinanden med spidsen nedad kan man tisse i
det øverste kræmmerhus i stablen og de urinvåde aviser kan slæbes ud af
plejehjemsrummet ugentlig eller sjældnere for det tager nogle dage før
friskladt urin begynder at stinke grimt af ammoniak, og når avissiderne
står så kompakt med lille overflade vil afdampning til rummet være
minimal.

Fra : mr

Dato : 26-04-09 07:50

> [...]
> friskladt urin begynder at stinke grimt af ammoniak, og når avissiderne
> står så kompakt med lille overflade vil afdampning til rummet være

gamle fjols!
Hvorfor ikke bare skide i plasttivposen, binde knude, smide den i
skralderen?
Er det fordi du så ikke kom til at nulre dit lort?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-09 19:27

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> gamle fjols!
> Hvorfor ikke bare skide i plasttivposen, binde knude, smide den i
> skralderen?
> Er det fordi du så ikke kom til at nulre dit lort?

Du og jeg kan vandre ud til skralderen
Vedr urin har min løsning været at smide urinfyldteengangsemballager i
skralderen.
Men hvis du er pensionist i en lille lejlighed og hjemmehjælperen ikke
kommer som aftalt , så vil du måske gøre dig upopulær og smide lort på
fortovet?
Mel er billigt og det kan for mange være et genialt, praktisk og hurtigt
trick at gøre lorten lutgløs med MEL FOR FEM
ØRE . Det stive mel-lort pulver med klumper er fint som gødning. og kan
ligge indendørs i måneder uden at afgive lugt.
I lande hvor mel er for dyrt, kan man bruge tørre blade, tørvestrøelse og
andet indsamlet materiale der har samme vandsugningsevne som Aldis
fiberklude
Men at der er LIDT sjovt at nuldre lort i en plastikpose ind i mel er da
ingen ulempe, men du er som Jens Bruun én 1933-nazist der mener at afvigere
a la jøder skal mobbes og påduttes en sexperversitet.
Anttag at jeg var til lortesex pga forbuden-frugt-smager-bedst barndom.
Så ville det da være fint at jeg fik realiseret men perversion så jeg
ikke behøvede den pædofili-aktivitet som talrige på denne ng har
hallucineret at jeg må lide af?
Livet skal være sjovt - why not?
Hvad har du imod min hobby - skal livet være kedeligt?
Skader jeg nogen?
Svar og flygt ikke fra det faktum at du som nazier 1933 og Jens Bruun
kan lide at mobbe afvigere blot for glæden ved at mobbe.

Fra : mr

Dato : 29-04-09 14:45

> [...]
> Svar og flygt ikke fra det faktum at du som nazier 1933 og Jens Bruun
> kan lide at mobbe afvigere blot for glæden ved at mobbe.
så kom selvmedlidenheden og paranoiaen frem igen!
Gamle fjols. Hold dit had til JB mellem dig om ham. Du bliver ved at blande
mig ind i det. Gå bare efter mmand ej bold, det er hvad du magter bedst
pivskid.
Du vil stadig ikke svare på konkrete spørgsmål, kun pive at æv bæv dumme mr
er efter mig ..
Forklar hvorfor du vil ha at raske pensionister der kan skide i eget toilet,
nu nødvendigvis skal overbevises om at de skal fange deres lort med fiskenet
eller plasticpose, hælde mel i, lukke posen, nulre denne skønne blanding
mens de ser TV, opbevare herlighederne i deres lejlighed tl det bliver
gødningssæson, eller spænde rundt fra og til skraldespsnd, eller gøre som
dig, hyle op om at hjemmehjælperen skal rende rundt med dit lort, i setdet
for at hjælpe dem der har behov.
Du kan ikke se at det er dumt?
Du mener stadig at det er langt mere besværligt at gå på toilettet, sikde,
tørrew røv og skylle ud?
Nazierne var da søde og rare og ville da kun det bedste for alle - ikke?
Find lige det sted hvor jeg har skrevet at du er til lortesex? Du har selv
bragt det på bane, og endda meget udførligt. Det kan du selv tænke over
hvorfor.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-05-09 21:54

> [...]
> skralderen?
> Er det fordi du så ikke kom til at nulre dit lort?

Jeg har i mange år brugt skralderen som du siger.
Men Aldis ny fiberkluude inspirerede ig til afvanding som AF-LUGT-NING og
nu skal eksperimenter med det løbe linen ud
Idag fandt jeg ud af at kagerulle mod lort mellem to lag bagepapir og
pådrysning af tørgær kan under den varme sol gøre en lort lugtløs (og
pulver formet) meget hurtigt.
JEg havde ikke toilet i lejligheden men i gården da jeg nys hjemkommet fra
ulande boede Gartnergade1 , KbhvN 1976-80
Jeg forventer ikke at pensionister skal gøre sådan, men det giver håb om en
nem maskine så du ikke behøver VVS-installation ved camping ogældre
gangbesværede ældre uden pleje kan blive gammel i eget hjem, lugtløst og
blive i sengen og aldrig gå på toilet
Fordi al gødningsværdi bevares ved mine metoder incl vedr urin, er det
også pilotstudy vedr gylle-afskafffelse.

Fra : mr

Dato : 26-04-09 08:07

> [...]
> friskladt urin begynder at stinke grimt af ammoniak, og når avissiderne
> står så kompakt med lille overflade vil afdampning til rummet være

kort spørgsmål gamle fjols: Tror du ikke at gamle der kan blande deres lort
med mel og sidde foran tv og nulre i timevis også kan finde ud af at gå på
toilettet?
Baggrunden for dine pjattede ligegyldige eksperimenter er forkert.

Fra : Lyrik

Dato : 26-04-09 08:51

> [...]
> gå på toilettet?
> Baggrunden for dine pjattede ligegyldige eksperimenter er forkert.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg har arbejde i 13 år som sundhedshjælper på et plejehjem for gamle. Alt
det Bo vil have dem til at gøre omkring deres toiletbesøg er helt hen i
vejret!
De er fuldstændig hjælpeløse i de situationer og kan ikke engang finde deres
egen bagdel med et stykke papir!
Gav du dem glas og klude ville de smøre sig selv ind i afføring.
Det er så hen i vejret det kan blive.
Alle eksperimenterne Bo udfører er kun til fornøjelse for ham selv. Det er
ikke engang noget at kommentere på. Så hen i vejret er det.

jens

Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-09 22:22

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Alle eksperimenterne Bo udfører er kun til fornøjelse for ham selv. Det er
> ikke engang noget at kommentere på. Så hen i vejret er det.

Jeg har mødt Lyrik og fået computerhjælp af ham og jeg føler han nok er
en glimrende hjælper til alle aldersgrupper, men man læres op på en
institution og bliver konservativ og ting gøres som altid.
Jeg kender en præst hvis far drev plejehjem og hun mener også at lort og mel
løsning vilvække modstand, men det er spørgsmål om tilvænning.
Hvis man - som jeg - længe før der er plejehjemsbehov VIL VÆRE SELVHJULPEN
og træner sig gradvis så lærer man kunster , som man ikke glemmer sidenhen,
og man får en stolthed ved at vide sig selvhjulpen.
Så Lyriks kategoriske afvisning bør alle smile af og kun det.
Opøv færdigheder gradvis og i god tid.
Jeg taler ikke om at man pludselig på et plejehjems kaffesture sætter mel
og marmeladeglas på bordet og siger "Prøv NU det her".
Længst mulig i eget hjem fanatikere somjeg er motiveret til i god tid
at træne og finde de for DIG rette metoder

Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-09 19:45

> [...]
> gå på toilettet?
> Baggrunden for dine pjattede ligegyldige eksperimenter er forkert.

At blande lort og mel i en pastikpose tager fem minutter
Du har ikek prøvet så udtal dig ikke om det

Mine forældre døde af at gå på toilettet, men jeg er sikker på at mine
løsninger til lort og pis havde forlænget deres liv - why not?
At gå på toilet om natten er absurd, udyrisk, urimeligt.
Hvorfor ikke blive i sengen - og hvis plejere holder løfter og kommer er der
ingen grund til melet. så skubber man blot bækkenet langt væk så ikke man
generes af lugten - men det er hverken usundt eller generende at lugte sin
egen lort et par timer
Man skal blot lære dem ALDRIG AT SKAMME SIG over lugt og så er der intet
uværdigt i noget
Men bleer giver let hudsvamp når ikke skift sker ofte og personales
etik bliver kæmpeproblem når muslimer kkal have denne nemme højtbetalte
loppetjans.

Fra : mr

Dato : 29-04-09 06:53

> [...]
> Men bleer giver let hudsvamp når ikke skift sker ofte og personales
> etik bliver kæmpeproblem når muslimer kkal have denne nemme højtbetalte
du fatter det ikke.
Gamle der brugerr bleer, bruger bleer fordi de ikke ved hvornår de skal på
toilettet. Hvis de kan skide i en plasticpose, blande lorten med mel og
nulre blandingen - ja så ha rde ikke pålejebehov, og jeg tror sørme de
hellere vil gå på toilettet og trække ud.
At du hellere vil pille i lort er din egen sag. Lad vær at tro du redder
nogen gamle fjols.