Østrig-monster overgås af terrorist-ondet~
Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-09 12:44

Østrig-monster overgås af terrorist-ondet svar fra Bo Warming
Man kan sammenligne Blekingegadebandens terrorisme med den syge østrigers
tvungne kældersexleg udfra målsætningen: "Størst mulig lykke for flest
mulig mennesker". Terroristerne aflivede en uskyldig som politikolleger og
familie holdt af og som havde et godt liv.
Josef Fritzl syge nyfødte var måske døet også, hvis han havde hentet læge,
og der var ikke mange der havde knyttet sig dybt til den spæde.
Blekingegade-terroristerne ville skaffe penge til selvmordsbombe-indkøb til
muslimer, der pga deres terror mistet al ret til Gaza og Vestbred. Olierige
araberlande kan huse dem. Islam tabte al ret til landet ved at holde med
taberlandet Tyskland i Første Verdenskrig. Jøderne holdt med vinderne og
lånte dem penge til at nedkæmpe tyskerne og opnåede derved igen en
uomtvistelig ejendomsret til det land, som romere og muslimer havde
erobret fra dem år 0-800.
Røveres terror mod jødiske ejere kan ikke sammenlignes med dansk
frihedskamp i 1943-5. Men den østrigske oldings skadelighed kan
sammenlignes med terroristernes, og sammenlignet med dem er han en
bagatelsag og pga hans alder ikke værd at straffe.

Fra : mr

Dato : 25-04-09 12:18

> [...]
> mulig mennesker". Terroristerne aflivede en uskyldig som politikolleger
> og familie holdt af og som havde et godt liv.

din afstumpethed fornægter sig ikke. Jeg er sikker på at du virkelig MENER
at Fritzl voldtog sin datter 3.000 gange for at gøre hende lykkelig.

> [...]
> sammenlignes med terroristernes, og sammenlignet med dem er han en
> bagatelsag og pga hans alder ikke værd at straffe.

Kan du finde andre perfide sammenligninger gamle fjols?

Fra : Bo Warming

Dato : 26-04-09 00:21

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> din afstumpethed fornægter sig ikke. Jeg er sikker på at du virkelig MENER
> at Fritzl voldtog sin datter 3.000 gange for at gøre hende lykkelig.

Ingen mennesker evner tankelæsning og din sikkerhed om had jeg mener , er
du alene i verden med.

> Kan du finde andre perfide sammenligninger gamle fjols?

Du kan ikke præciser hvo du er uenig i min sammenligning?

Du mudderkaster blot om perfiditet....

Fra : mr

Dato : 26-04-09 07:52

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Ingen mennesker evner tankelæsning og din sikkerhed om had jeg mener , er
> du alene i verden med.

ok!, Du mente det altså ikke gamle fjols?

> Du kan ikke præciser hvo du er uenig i min sammenligning?
>
> Du mudderkaster blot om perfiditet....
nej. Du burde vel kunne se at jeg mener din sammenligning er perfid? kan du
ikke?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-04-09 19:30

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> ok!, Du mente det altså ikke gamle fjols?

> nej. Du burde vel kunne se at jeg mener din sammenligning er perfid? kan
> du ikke?

Jeg mudderkaster aldrig.
Jeg påpeger det velekndte faktum og dansk modstandsbevægelse forkortede
ikke krigen med et sekund.
Jeg beviser at jødernes krav på Vestbred og Gaza er berettiget
Hvis nogen oplever sig mudderkastet kan de jo svare - men det evner ingen.
Ingen perfiditet hos mig - det overlader jeg til Jens Bruun og dig som
vil sortsværte debatrører og ikke gå efter bolden.