Folkeskolelærere pylrer!
Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 17-04-09 15:44

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1155813.ece

De skal bare behandle eleverne ordentligt.

Fra : Kim2000

Dato : 17-04-09 16:05

"N E i L -+- D A N E L A W" <æ@ø.å> skrev i en meddelelse
> http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1155813.ece
>
> De skal bare behandle eleverne ordentligt.

Okay, til dem der ikke fangede den:

Ishøj + dårlig opførsel + tæskehold + dem man ikke tør smide ud =
utilpassede kommende nasserøve afkom af herboende nasserøve (altså muslimer,
hvis nogle er virkelig dumme).

Og speciel besked til Weber: Husk at true med §266

Fra : vvv

Dato : 17-04-09 19:47

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> utilpassede kommende nasserøve afkom af herboende nasserøve (altså
> muslimer, hvis nogle er virkelig dumme).

Du har sikkert ret, tag dog ikke fejl af at det også vrimler med utilpassede
etniske danskere på vestegnen (Brøndbyfans kommer jo ikke af ingenting,
vel?).

vv

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-04-09 20:35

"vvv" skrev i en meddelelse

> Du har sikkert ret, tag dog ikke fejl af at det også >vrimler med
> utilpassede etniske danskere på vestegnen (Brøndbyfans kommer >jo ikke af
> ingenting, vel?).

Du har sikkert ret , tag dog ikke fejl af at der hvor Kim2000 og du sikkert
er uenige er hvordan mængde forholdet er imellem utilpassede etniske
danskere og anden etniske utilpassede.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 18-04-09 11:11

Kim2000 wrote:

> Og speciel besked til Weber: Husk at true med §266

Flot Kim2000.
Du opfatter en reference til §266 som en trussel.

Hvem siger dét lige mest om?
_Du_ kan referere den samlede danske lovgivning,
uden jeg vil opfatte det som en trussel idet
jeg på ingen måde kan se noget farligt, truende eller
skadeligt for mig i det.

Men du opfatter altså en reference til §266
som en trussel i.e. noget farligt, truende eller
skadeligt for dig.

Flot Kim2000
*roflmao*
:P

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-04-09 20:31

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Flot Kim2000.
> Du opfatter en reference til §266 som en trussel.

Flot Weber ! , i en anden tråd brugte du §266 som en slet skjult trussel.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 18-04-09 21:26

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Flot Weber ! , i en anden tråd brugte du §266 som en slet skjult trussel.

Du er nok et sensitivt lille kræ, hva´?!
*roflmao*
:D

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.