Klamme pædagoger og
Fra : Bo Warming

Dato : 16-04-09 19:49

Klamme pædagoger og
acceptable pædofile (pas på drab)
De højtbetalte børneprofessionelle lider igen denne sommer af asocial
egoisme, så de udsætter børnene for livsfare.
Når det i dag 16.4 i Ekstrabladet rapporteres, at man på tur i Gribskov op
ad TOG OG BIL FARLIGE trafikårer lader en treårig sakke bagud, så barnet
forsvinder, og der skal politi til at finde ham - så er det typisk for
en faggruppe,hvis egoist-organisation, BUPL , sidste år affejede kritik at
dødsulykker med, at det er urimeligt at "kræve børnene fængslet i
institutionen" - hvor der handles, der spildes, og at 3 årige stak af og
søgte hjem via farlige veje var noget, som kun overforsigtige forældre
kunne have ondt af.
Pædofile kan blive voldelige - ca en gang hvert tiende år i vort land -
men da jeg havde børn i skolealder og derunder, ville jeg hellere, at de
befamledes af en pædofil, end at dovne, ideologiske børnepassere lægger
mere vægt på at være antiracistiske end at holde børnene i live.
Børnehaven på Bjelkes Alle tilbød jeg dette forår igenigenigen , at de kunne
se solsort fodre sine unger i en rede i min have. De ville hellere
drikke kaffe. Vær kritisk når du vælger institution. (Præsten på vor vej
er i bestyrelsen og har tidligere med succes ladet sine børn se
fugleungefodring i min have)
Børnehaven løj til politiet, at jeg solede mig bukseløs på "deres fortov",
så politiet truede mig med tilhold, indtil jeg fik banket politiet og
børnehaven på plads og nu igen kan bruge offentligt areal uden risici fra
vor onde stat.

Fra : mr

Dato : 17-04-09 04:06

> [...]
> fortov", så politiet truede mig med tilhold, indtil jeg fik banket
> politiet og børnehaven på plads og nu igen kan bruge offentligt areal

nu hader du jo oss pædagoger, derfor bruger du enhver lejlighed til at komme
med dine tåbelige angreb. Fjols