Skandaløst?
Fra : Kim2000

Dato : 15-04-09 20:07

Venstre sagde i går at man vil have den kriminelle lavalder enten fjernet
eller sænket - og Løkke tilføjede også fra talerstolen at INGEN taler om at
sende børn i fængsel.

I dag melder Konservative ud at de ikke vil være med til at sænke den
kriminelle lavalder. Er jeg den eneste der synes jeg har hørt Konservative
tale for det i mindste de sidste ti år? Og i samme sekund der var flertal
for det, så ændrede man standpunkt. Det er fandme svært at forholde sig til
politiske partier.

(og Oppositionen er jo heller ikke bedre, gratis heroin til narkomaner var
alle fortaler for indtil der pludselig var flertal, så var SF imod).

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 15-04-09 20:36

> [...]
>
> (og Oppositionen er jo heller ikke bedre, gratis heroin til narkomaner var
> alle fortaler for indtil der pludselig var flertal, så var SF imod).

Ja, nu har statsministeren alle tiders chance til at markere sit standpunkt
til den kriminelle lavalder at udvise hele familier.

Fra : /Peter

Dato : 15-04-09 20:46

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:49e63703$0$15897$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, nu har statsministeren alle tiders chance til at markere sit
> standpunkt til den kriminelle lavalder at udvise hele familier.

havd galt er der i at udvise familer der ikke hører til i danmark?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 15-04-09 22:14

> [...]
>>

> Ja, nu har statsministeren alle tiders chance til at markere sit
> standpunkt til den kriminelle lavalder at udvise hele familier.

Ja da. lad os udvise hele familien, fordi ét medlem har begået noget
kriminelt..
Flot Kurt H. Neanderthaler.

/Johnny

Fra : N_B_DK

Dato : 16-04-09 00:03

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> wrote in message
> Neanderthaler.
>
> /Johnny

Nej det er jo dem man vil udvise, der er da noget du helt har
misforstået.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-04-09 00:08

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja da. lad os udvise hele familien, fordi ét medlem har begået noget
> kriminelt..
> Flot Kurt H. Neanderthaler.

BAnalt

Elementært kære Watson

Kurt har landmandens forståelse for at SKIDTET HÆNGER SAMMEN SOM
ÆRTEHALM

Menneskerettigedsidealer er vildledte og skadelige og man kan ikke engang
fodre svin med dem

Mistænk mig ikke for noget så plat som sarkasme. Kurt er ren Glistrup

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-04-09 09:25

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> Venstre sagde i går at man vil have den kriminelle lavalder enten fjernet
> eller sænket - og Løkke tilføjede også fra talerstolen at INGEN taler om
> at sende børn i fængsel.

Spørgsmålet er så bare, hvad man så egentlig taler om. For det vil - og det
kan ikke gentages ofte nok - være den eneste direkte konsekvens af at sælnke
den kriminelle lavalder.

Den kriminelle lavalder er rent fysisk en paragraf i straffeloven, hvor der
står, at børn under 15 ikke kan straffes. Hvis man skriver 12 i stedet, vil
børn fra 121-15 kunne straffes. Hvis man fjerner paragraffen, vil selv
spædbørn kunne sættes i fængsel - MED MINDRE man også ændrer noget andet.

Og det er her, jeg undrer mig, for hvorfor er det ikke dette andet, vi taler
om? Det er jo åbenbart der, dette forslag skal gøre en forskel.

> I dag melder Konservative ud at de ikke vil være med til at sænke den
> kriminelle lavalder. Er jeg den eneste der synes jeg har hørt Konservative
> tale for det i mindste de sidste ti år?

De konservative mener det, de altid har ment.

Fra : @ '

Dato : 16-04-09 22:43

On Thu, 16 Apr 2009 10:25:08 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>kan ikke gentages ofte nok - være den eneste direkte konsekvens af at sælnke

har du ikke andet end løgn og vås at komme med?

>Den kriminelle lavalder er rent fysisk en paragraf i straffeloven, hvor der
>står, at børn under 15 ikke kan straffes. Hvis man skriver 12 i stedet, vil
>børn fra 121-15 kunne straffes.

og så fremturer du i egne tåbelige fantasier som heller ikke denne
gang har med virkeligheden at gøre

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-04-09 08:10

" @ '" <12@invvalid.invalid> wrote in message

> har du ikke andet end løgn og vås at komme med?

Det må jeg tage som en kompliment.

> og så fremturer du i egne tåbelige fantasier som heller ikke denne
> gang har med virkeligheden at gøre

Du har jo bevist din store ekspertise på dette område, så jeg føler mig
hårdt ramt af den kommentar ...

Fra : N_B_DK

Dato : 21-04-09 07:34

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Det må jeg tage som en kompliment.

Som notorisk løgner, undrer det mig ikke du ser det som en kompliment.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.