Overtro om pædofili-jura
Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-09 22:58

Overtro om pædofili-jura
Jeg skrev for et par uger siden et indlæg om, at pædofili-episoder oftest
skabes af, at børn forfører voksne.
Jeg har fået mail fra en læser, der tror, at jeg kan bures inde for at
forlyste læserne på en diskussionsgruppe med dette saglige synspunkt.
Den overtro er NÆSTEN så langt ude, som når fjolser tror man kan få
infektion af at røre lort.

Nok er juraen sindssyg vedr pædofili, men synspunkter er kun
synspunkter.

Derimod kan en læge nok fyres fra sin stilling, hvis han er så
anti-videnskabelig som kritikerne af mine lort-eksperimenter.
Klogt flygtede de på stribe da jeg bad om dokumentation.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-09 00:01

> Overtro om pædofili-jura
> Jeg skrev for et par uger siden et indlæg om, at pædofili-episoder
> oftest skabes af, at børn forfører voksne.

Nej det gør børn ikke, du har brug for hjælp Bo.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 00:21

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message
>

> Nej det gør børn ikke, du har brug for hjælp Bo.

Brainstorming er at smide emne ud til debat og modsigelse

Jeg har aldrig haft erfaringer medpædofili, men har ofte læst dette - og
at eneste problem er at voksne skammer sig og det smitter af på barnet

Har nogen her erfaringer så fortæl, fortæl

Dummeste ng-adfærd af alle er at ævle om "Søg hjælp" til nogen man aldrig
har mødt

Gå efter bold ej mand.

Vi andre ønsker at blive klogere på et EMNE - ønsker du altid kun at være
destruktiv udfra total uvidenhed?

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-09 00:30

> Brainstorming er at smide emne ud til debat og modsigelse

At sidde og påstå at det er børn der forfører voksne, er ikek
brainstorming, men direkte tåbeligt.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 01:17

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> At sidde og påstå at det er børn der forfører voksne, er ikek
> brainstorming, men direkte tåbeligt.
>
> --

Talrigge erfarne mennesker hævder at der skal to til at lyve og to til at
danne venskab og barnet har altid stor medskyld i at have gået med og
trodser det sjovlende dårlige forældres krav om at barnet skal kede sig og
ikke må lade sig lokke - eller lokke slikonklen aktivt

Hvem har erfaringer
Kan nogen afvise de udbredte erfaringer som måske dominerer langt over
historierne om uskyldsrene forførte børn??

Forældre der vil lade barnet få oplevelser og ikke overbeskytte det kan
hjælpe det til mod så det får o0plevelser med spændende slikonkler - og
måske disse forældre er dobne og lar eget afkom gå for lud og koldt vand og
slikonklen er en velsignelse OG HELT UFARLIGE som "Alfred" i Finn Søeborgs
novelle
Spar din dømmesyge. Måske barnet er skurk hvis nogen er det.
Forgud ikke børn blot fordi vort samfund har så få af dem

Fra : Thomas M

Dato : 15-04-09 07:39

N_B_DK wrote:

> Nej det gør børn ikke, du har brug for hjælp Bo.

Ikke alle 17-18 årige piger, er så uskyldige som du gerne vil gøre dem til.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-09 08:47

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Ikke alle 17-18 årige piger, er så uskyldige som du gerne vil gøre
> dem til.

Er det det gruppe man normalt betragter som værende børn ? (nå nej de
kaldes unge mennesker), og nu du ikke ved det, så er forhold mellem folk
på 15 eller derover skam fuldt ud lovlige.

Så gem dig bare bag dine pizzabakker, eller pixi bøger...

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 15-04-09 09:11

N_B_DK wrote:

> Er det det gruppe man normalt betragter som værende børn ? (nå nej de
> kaldes unge mennesker), og nu du ikke ved det, så er forhold mellem
> folk på 15 eller derover skam fuldt ud lovlige.

Man er kun et barn som 15 årig.

Har en 15 årig pige nogensinde forført en voksen, tror du?

> Så gem dig bare bag dine pizzabakker, eller pixi bøger...

Har du opdaget om du har læst nogle gode aprils narre på det sidste?

Nej? Det var da en skam.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-09 09:19

> Har en 15 årig pige nogensinde forført en voksen, tror du?

Ja, men det er heller ikke ulovligt, ved godt du er ikke er skarp i
andet end trusler mod regeringen, men brug dog din energi på at bliv
lidt klogere, det vil kun gavne dig.

> Har du opdaget om du har læst nogle gode aprils narre på det sidste?
>
> Nej? Det var da en skam.

Ved godt du ikke er så klog at du kan læse hele sætninger, men det er jo
sådan set din egen skyld.

Jeg har ondt af dig, dine forældre har da i den grad forsømt dig, du
havde været bedre tjent med ulve som forældre.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 15-04-09 10:19

N_B_DK wrote:

> Ja, men det er heller ikke ulovligt, ved godt du er ikke er skarp i
> andet end trusler mod regeringen, men brug dog din energi på at bliv
> lidt klogere, det vil kun gavne dig.

Flot, No_Brain_DK. Du indrømmer dermed, at børn forfører voksne. Tidligere
skrev du, at det gør børn i hvert fald ikke.

Det er egentligt morsomt, at hver gang du kommer på tynd is, så slynger du
omkring dig med ukvemsord og fornærmelser. Du minder mig om et lille barn
der råber op, når det ikke får sin vilje. Det morer jeg mig meget over -
særligt i denne tråd, hvor vi jo snakker om børn.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-09 10:29

> Flot, No_Brain_DK. Du indrømmer dermed, at børn forfører voksne.

Nej jeg skriver UNGE mennesker, som gerne MÅ have SEX (ved du overhoved
hvad det er?)

> Tidligere skrev du, at det gør børn i hvert fald ikke.

Ja nemlig BØRN.

> Det er egentligt morsomt, at hver gang du kommer på tynd is, så
> slynger du omkring dig med ukvemsord og fornærmelser. Du minder mig
> om et lille barn der råber op, når det ikke får sin vilje.

Når du en dag lærer at læse og forstå simple sætninger kan det være det
bliver muligt at føre en dialog med dig, men jeg tvivler.

> Det morer
> jeg mig meget over - særligt i denne tråd, hvor vi jo snakker om børn.

Det undrer mig ikke du finder pædofili morsomt.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 15-04-09 11:00

N_B_DK wrote:

> Det undrer mig ikke du finder pædofili morsomt.

Er du komplet idiot? 15 årige, No_Brain. 15 årige!! De samme 15 årige, som
du lige har skrevet om, at det er lovligt at have et forhold til!

Hvad fanden har det med pædofili at gøre?

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-09 11:12

> Er du komplet idiot? 15 årige, No_Brain. 15 årige!! De samme 15
> årige, som du lige har skrevet om, at det er lovligt at have et
> forhold til!
> Hvad fanden har det med pædofili at gøre?

Suk har du læst subjekt (nå nej det kan du ikke finde ud af), men tråden
handler om PÆDOFILI, det er ikke pædofili at have et forhold til en på
15 eller derover, kan du ikke finde ud af dit news program, siden du
ikke aner hvad subjekt/emne betyder?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 15-04-09 11:29

N_B_DK wrote:

> [...]
> til en på 15 eller derover, kan du ikke finde ud af dit news program,
> siden du ikke aner hvad subjekt/emne betyder?

Hvorfor skriver du at jeg finder pædofili morsomt? Det har du stadig ikke
svaret mig på.

Hvorfor skriver du i dk.videnskab.jura, til posteren Blue følgende:

http://groups.google.dk/group/dk.videnskab.jura/browse_thread/thread/99d2daca304c39b0?hl=da#

"Men ikke at holde en idiot bag tremmer der med vilje kører folk ned, ser
du intet galt i...."

Når han (Blue) ikke har skrevet det du anklager ham for?

Hvorfor prøver du hele tiden at tillægge folk noget de aldrig har sagt?

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-09 11:50

> Hvorfor skriver du at jeg finder pædofili morsomt? Det har du stadig
> ikke svaret mig på.

Tråden handler om pædofili, og kun du ævler om 17-18 årige.

> [...]
>
> "Men ikke at holde en idiot bag tremmer der med vilje kører folk ned,

Det er da det eneste man kan udlede, når han mener det er fuldt
forsvarligt at lade en mand der netop har påkørt en anden (med vijle),
gå frit rundt.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 15-04-09 14:20

N_B_DK wrote:

> Tråden handler om pædofili, og kun du ævler om 17-18 årige.

Du ævlede noget om, at 15 årige piger aldrig kunne finde på at forføre
voksne mennesker.

Eller - det gjorde du, lige indtil du indrømmede noget andet.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-09 14:42

> Du ævlede noget om, at 15 årige piger aldrig kunne finde på at forføre
> voksne mennesker.

Nej jeg skrev BØRN, og har også skrevet jeg betragter folk på 15 eller
derover som UNGE.

> Eller - det gjorde du, lige indtil du indrømmede noget andet.

Ja læse ved vi godt du ikke kan, du har jo stadig ikke indrømmet din
fejl fra den 1 april.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 15-04-09 14:51

N_B_DK wrote:

> Ja læse ved vi godt du ikke kan, du har jo stadig ikke indrømmet din
> fejl fra den 1 april.

Det er fordi jeg ikke kan læse, at jeg laver så mange fejl.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-09 16:25

> Det er fordi jeg ikke kan læse, at jeg laver så mange fejl.

Det tror jeg er det mest ærlige du nogensinde har skrevet.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-04-09 00:18

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Det er fordi jeg ikke kan læse, at jeg laver så mange fejl.

Vi har alle masser af tid, her

Dont worry - vi elsker at FORGIVE AND FORGET

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 21:14

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Du ævlede noget om, at 15 årige piger aldrig kunne finde på at forføre
> voksne mennesker.
>
> Eller - det gjorde du, lige indtil du indrømmede noget andet.

Alle ved viut at pigers foirførelser af voksne forekommer

Min trådstart der førte til al denne debat, slog til lyd for TEORIEN om at
det er typisk og normalt

Gid nogen havde en velbegrundet mening om det og ville delagtiggøre os
uvidende om konkrete erfaringer

Jeg har ikke mere at bidrage med end den fattige smule jeg har
leveret - - og som ikke har etik og fordømmelse som hovedærinde

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 20:35

> "Thomas M" <its@secret> wrote in message
>

> Det undrer mig ikke du finder pædofili morsomt.

Nogle gør det for spændingens skyld - forbuden frugt smager bedst.

Ofte er det vist sjovt for både voksen og barn og helt ufarligt - især
for barnet

"What is the difference between a paedagoge and a paedophile?
The latter likes the kids. "

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-09 09:31

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Man er kun et barn som 15 årig.
>
> Har en 15 årig pige nogensinde forført en voksen, tror du?

Det er faktisk forekommet. Det er almindelig kendt blandt fagfolk at
unge selvbevidste piger forholdsvis let får en "voksen" i gyngen, hvis
de ønsker det. Inge og Steen Hegeler lagde en gang kommentarer til en
film om netop dette problem, og når sagen så endte i retten, så blev
pigerne ofte klædt på som små uskyldige mæ-hæ-er, der stod og så
betuttede ud med en finger i munden, hovedet let sænket og øjnene store
og forundrede.

Når det "børn" som du kalder det, sagtens kan finde på at lave falske
anmeldelser for voldtægt på en så overbevisende måde at også voksne tror
på det, ja, selv børn langt nede i alderen kan fortælle historier der er
så overbevisende at man må knibe sig selv i armen for at finde ud af om
man drømmer eller er vågen, så kan en moden selvbevidst og seksuelt
udviklet pige på 15 år naturligvis godt "forføre" en voksen. Hvorfor
skulle det ikke kunne ske.

Det er sådan at man som voksen har et stort ansvar, og straffelovens
bestemmelser gør det ikke uproblematisk at have et forhold til en
15-årig hvis man fx er 35 år eller mere, men følelser har det nu med at
være følelser, og det kræver virkelig meget af en voksen at undlade at
lade sig påvirke af et "barn" på 15-17 år.

Forskellige film har da også været inde på problematikken -selv de
puritanske amerikanske samfund har af og til film der netop kredser om
det emne.

Der er forskel på jura og på hverdagsliv. Juraen er i Danmark klar nok:
en 15-årig må have sex uden indblanding fra samfundet, men der ligger
dog en vis beskyttelse i straffelovens bestemmelser vedr. "forførelse",
der fx gør det strafbart for en voksen med en betydelig aldersforskel,
at have et seksuelt forhold til et så ungt menneske.

Dertil kommer de sædvanlige krav til at visse personer ikke må have et
forhold til samme: pædagoger, lærere og andre der har ansvaret for
opdragelse og undervisning.

Men at udtale sig så skråsikkert om hvorvidt en 15-årig kan "forføre" en
voksen eller ej, ville jeg nu være forsigtig med at udtale mig om.

Det lykkelige ville være at man kunne handle efter lovens bogstav, men
de sager vi har set om piger der har haft et seksuelt forhold til
"voksne" vidner om at virkeligheden ikke er knap så enkel.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 20:05

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i meddelelsen
> [...]
> sager vi har set om piger der har haft et seksuelt forhold til "voksne"
> vidner om at virkeligheden ikke er knap så enkel.

Ja, Sten Hegeler hører ttil de fornuftige vedr pædofili

Men han har brændt sig for mange gange ved som jeg at udtale upopulære
sandheder om heksejagten

Han gav mig dog ret vedr den paranoide børnehave der er min genbo

Dens ny leder - men ikke dens bestyrelse - er af kommmunen blevet banket
på plads og jeg soler mig igen på det offentlige fortov.

Vedr at præ-teenager piger gerne forfører voksne ved ingen hvor almindeligt
det er.

Jeg har oplevet et forsøg men skiftede emne og så den anden vej og
gennemførte hurtigt det fællesbad moderen havde bedt mig foretage med
pigen.

Selvfølgelig er småpiger der vil afprøve deres sexualitet og lokke-evner
skuffede når den voksne er kedelig, og det er trist at man er nødt til
at være på den sikre side pga heksejagt-hysteriet i godhedsindustriens
ledende kredse

Forskellen på en pædofil og en pædagog er at den pædofile holder af børnene

Når bortset fra en ca hundred desperate situationer før jeg blev 55 år,
hvor jeg købte en voksen glædespige, har erotik ikke betydet meget i mit
liv, så det har ikke været et stort offer at gå i en bue uden om pædofili
fare-zonen.

Da jeg kildede et barn i en togkupe mens moderen var der, vidstgge jeg
godt at "tampen brændte" og det var sjovt - mest sjovt at folk på denne ng
forvrængede, hvilket viser at pøbelhetz som den der engang ramte jøder,
og som Jens Bruun igår forsøgte mod mig, er et t tidløst fænomen og DK
idag og krystalnats-Tyskland er lidet forskellige mht at APARTE KANØFLES

Jeg har mødt Jens Bruun og er glad for at der er lange netledninger
mellem ham og mig -hans lodrette fordrejninger om at jeg kan lide at lege
med lort viser at intolerante hader sandhed, nu som før.

Ville jeg risikere en falskanmeldelse til myndighederne hvis han var min
nabo? Næppe. Han har det mest i munden
Men jeg er jo en gang blevet ramt af justitsmord pga lodret løgn fra en
fjende der fordrejede sandheden vildt og politiet gav mig bøde for de kan
også lide heksejagt og løgn, når de keder sig

Idag sad jeg ved børnehaven og så hundred foirbiupasserende stoppe og læse
grundigt teksterne på mit flotte plankeværk,
Solen skinnede på lortetørring på bagsiden og læserne kunne svagt lugte.en
aparte lugt af frisk lort i tynd lag på klude
Men alle var ligeglade, for læsningen var spændende og man er kun utilpas
ved lortelugt hvis man selv er ansvarlig og skammer sig
Jeg sad på den modsatte side af vejen, otte meter væk og kunne kun lugte
det meget svagt hvis et vindstød bar netop mod mig
Men alle der stoppede har nok været mystificeret ved svag lugt og været
totalt ligeglade - why not?

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-04-09 13:58

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Ikke alle 17-18 årige piger, er så uskyldige som du gerne vil gøre
> dem til.

Hvad har 17-18-årige piger med pædofili at gøre?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-09 14:03

> Hvad har 17-18-årige piger med pædofili at gøre?

Det afventer jeg også svar på, men holder dog ikke vejret indtil det
sker.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 15-04-09 14:15

Jens Bruun wrote:

> Hvad har 17-18-årige piger med pædofili at gøre?

Forhåbentligt ingenting.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-09 14:42

> Forhåbentligt ingenting.

Hvorfor blandede du dem så ind i en debat om pædofile?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 15-04-09 14:55

N_B_DK wrote:

> Hvorfor blandede du dem så ind i en debat om pædofile?

Har du selektiv hukommelse, eller sletter din newsreader de svar der kommer
på dine indlæg?

--
/ Thomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-04-09 16:03

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Forhåbentligt ingenting.

Hvorfor bringer du dem så ind i en tråd om pædofili?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Thomas M

Dato : 15-04-09 16:12

Jens Bruun wrote:

> Hvorfor bringer du dem så ind i en tråd om pædofili?

Er det ulovligt at snakke om både 15 årige og 17 årige i en tråd om
pædofili?

--
/ Thomas

Fra : @ '

Dato : 15-04-09 16:26

On Wed, 15 Apr 2009 17:11:52 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

>Er det ulovligt at snakke om både 15 årige og 17 årige i en tråd om
>pædofili?

den seksuelle lavalder er her i landet 15 år

og det må man jo så holde sig til

at skrive om 15-17-97 årige i en tråd om pædofili er afsporing af
debatten

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-09 16:26

> Er det ulovligt at snakke om både 15 årige og 17 årige i en tråd om
> pædofili?

Næ, men tråden handler om pædofile, så 17-18 årige har intet med det at
gøre, men du kan da også bringe elefanter ind i debatten, det er lige så
relevant.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-04-09 18:57

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Er det ulovligt at snakke om både 15 årige og 17 årige i en tråd om
> pædofili?

Nej.

Vil du svare mig nu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Thomas M

Dato : 15-04-09 20:44

Jens Bruun wrote:

> Vil du svare mig nu?

Du kan se alle mine svar, siden kl. 10.11 i formiddags, hvor N_B_DK først
benægtede, at 15 årige piger kunne finde på at forføre voksne mænd, men
senere indrømmede at det kunne de godt. Det er cirka på samme tidspunkt, at
N_B_DK pludselig prøver at tviste mine svar over i, at jeg finder pædofili
morsomt.

--
/ Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 21:09

> [...]
> senere indrømmede at det kunne de godt. Det er cirka på samme tidspunkt,
> at N_B_DK pludselig prøver at tviste mine svar over i, at jeg finder

Hvis ikke det var morsomt ville piger ikke lade sig forføre og mænd ville
ikke gide forføre

Kun snerper afviser at der er store og gode kvaliteter i visse
pædofil-relationer

Skurk og uskyldighed, er drejebogen for de dømmesyge

Virkeligheden er en anden - har jeg udledt af snak med involverede, men
mine personlige erfaringer begænser sig til et forførelssesforsøg som jeg
ikke var mand for at nyttiggøre, forti vor asociale lovgivning og
hekseprocesserne kujonerede mig

Fra : N_B_DK

Dato : 16-04-09 00:06

> [...]
> mænd, men senere indrømmede at det kunne de godt. Det er cirka på
> samme tidspunkt, at N_B_DK pludselig prøver at tviste mine svar over

Nå så du er endnu engang ude hvor du ikke kan bunde, og giver andre
skylden for dit skriv, er det ikke præcis det samme, da du "kom" til at
true regeringen, og så var det pludselig alle mulige andre der skrev fra
din computer.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 16-04-09 07:07

N_B_DK wrote:

> [...]
> skylden for dit skriv, er det ikke præcis det samme, da du "kom" til
> at true regeringen, og så var det pludselig alle mulige andre der

Har du allerede glemt, at du i går kl. 11.29 skrev følgende: "Det undrer mig
ikke du finder pædofili morsomt."

Det er sjovt, hvordan sådan en omgang selektiv hukommelse kan vise sig, ikke
sandt No_Brain_DK. Du skriver noget, og bagefter får du pludselig travlt med
at skrive alt muligt andet - som regel noget med ukvemsord og tilsvininger -
for at aflede opmærksomheden fra det første. Det gør du ofte. Hvordan kan
det mon være...

Gad vide om du i dag har nosser nok til at fortælle, hvad dit belæg var, for
at skrive ovenstående.

Hvorfor finder jeg pædofili morsomt, og hvorfor undrer dig det ikke, at jeg
gør det?

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 16-04-09 07:20

> Har du allerede glemt, at du i går kl. 11.29 skrev følgende: "Det
> undrer mig ikke du finder pædofili morsomt."

Ja det må være konklusionen siden du kan drage andre ligegyldige ting
(som 17-18 årige) ind i debatten for at afspore debatten.

> Hvorfor finder jeg pædofili morsomt, og hvorfor undrer dig det ikke,
> at jeg gør det?

Fordi du er totalt fucked up på øverste etage.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-09 17:57

> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Hvad har 17-18-årige piger med pædofili at gøre?

De kan jo godt være krænkere over for børn under 15 år.

Men ofre for pædofile overgreb kan de jo ikke være når man nu har fastsat en
lavalder på 15.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 20:53

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> Hvad har 17-18-årige piger med pædofili at gøre?

MEGET vi er jo ikke alle så ONE-TRACK-MIND mht dansk lovgivning der er langt
mindre interessant end følelser og leg, sjov og ballade, uskyldig erotik
mellem aldersgrupperne osv

Afgørende for snerpers harme er ALDERSFORSKEL og det EVENTUELET UETISKE er
ens om en 25 årig direktør forfører sin 18årige sekretær eller en 20 årig
gymnasiast forfører sin kammerats 13 årige lillesøster. Misbrug af øget
modenhed/status. Som kan være OK altså ikke MISbrug