Uuddannedes snak om infektion er OVERTRO, ~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-09 22:37

Uuddannedes snak om infektion er OVERTRO, i mange tilfælde, bl.a. vor ng
I Kristeligt Dagblad i dag nævnes, at en ny bog beviser, at selv
anerkendte naturvidenskabsmænd er ofte overtroiske fx vil ikke overtage
bluse som en morder har brugt
Som om voldsmentalitet smitter!!!
Helt samme bondske og forældrede overtro opleves hos folk, der tror at
lort gør syg ved, at man rører ved det

Intet kan undskylde våset, der ignorerer, at der er ikke huller i huden som
patogen-mikroberne i lort kan bruge som passage til at trænge ind i en
krop og skabe infektion.

Lorteskabt sygdom er overført med mad eller drikkevand. Fat det.

Jens Bruun, Snuden, kk osv er ofre for barnlig overtro af værste skuffe, som
den der herskede før oplysningtiden og græsk antik videnskab begyndte, at
TÆNKE KLART OG ANALYTISK. Ingen af dem har bestået eksaminer i mikrobiologi,
biokemi, fysiologi osv som mig, men de tror, at gentagelser og hån kan
erstatte videnskabelig saglighed.
Logik om deduktion og induktion, præmisser, ræsonement og konklusion
anbefales at læse om.
Selv blandt læger forekommer nu og da samme vildledende og uundskyldelige
overtro, for læger vil ofte tækkes kvindemagten, der hader
naturvidenskabelig stringens og gerne tror, at honning helbreder
halsbetændelse og lignende

Da dampmaskinen opfandtes var videnskab i top og brugte derfor ikke
redaktører som smagsdommere men AFHOLDT VÆDDEMÅL .

Dengang var science bedre end nu

Tør mine modstandere et væddemål. Nej aldrig - selvom om brandslukning har
de flygtet og flygtet incl på dk.videnskab

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-04-09 23:02

> [...]
> videnskab begyndte, at TÆNKE KLART OG ANALYTISK. Ingen af dem har
> bestået eksaminer i mikrobiologi, biokemi, fysiologi osv som mig

Det aner du ikke en kæft om.

> Tør mine modstandere et væddemål. Nej aldrig - selvom om
> brandslukning har de flygtet og flygtet incl på dk.videnskab

Jeg tør godt et væddemål: Har du en psykiatrisk diagnose? Jeg siger "ja".
Hvad skal vi vædde?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-09 23:15

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det aner du ikke en kæft om.

> Jeg tør godt et væddemål: Har du en psykiatrisk diagnose? Jeg siger "ja".
> Hvad skal vi vædde?

MEd lægevenners hjælp fik jeg en nyansat psykiater til at fabrikere en
tvivlsom diagnose.
'Den omstødtes af 5 højertestående læger, så kun kondromalaci i knæet er
gældende vedr pension idag

LAd os vædde om ufarlighed af at røre lort - ring 35861000

Kik omkring Bjelkes Alle 46, så kan du også hilse på Noriko Sugishita, du
har jo også gjort dig til grin med at beslutte at vi ikke bor sammen elelr
ikke har været gift
Forhold dig til sandheden som nærtstående har forstand på og
fjerntstående som du taler som den blinde om farverne. Flere
mudderkastningsindlæg fra dig besvares IKKE. Vær ontopic, som jeg altid
er, når ikke som her personangreb kræver svar. Men de kræver ikke
gentagelser af svar

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-09 23:48

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det aner du ikke en kæft om.

Og du afviser at oplyse, så du har sat dig uden for det gode selskab ved
asocial LUKKETHED

> Jeg tør godt et væddemål: Har du en psykiatrisk diagnose?

En kort tid HAVDE jeg en sådan diagnose, men psykiateren skammede sig
over at have fulgt ønske om løgn og afbrød samarbejdet, for hendes
journal-argumenter for skitzofren-psykose var ynkelige

1. overlødige ideer (de samme som Glistrups)
2. neologismer (egne ord-sammenstillinger, igen helt som Glistrup)
3. bizar fremtoning - altså bare tær og shorts. Som Glistrup glædede sig
ved at bruge i sin gyumnasietid i Rønne.

Næste psykiater vedtog depression og foreslog lykkepiller

Næste vedtog karakterafvigelse dvs noget som alle har. Der er ikke
videnskab i psykiatri - de er skadedyr og bør afsløres

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 00:28

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg tør godt et væddemål: Har du en psykiatrisk diagnose? Jeg siger "ja".
> Hvad skal vi vædde?

En Enhedsliste-psykiater (VS hed det dengang) havde aldrig mødt Glistrup
men skrev i aviserne at han som fagmand kunne afgøre at Gli8strup (og
Erhard Jacobsen) havde svær psykose

Alle psykiatere i Lægeforeningen var enige om det uetiske i at
diagnosticere uden at have mødt og uden at personen ønskede diagnose.
Hvis fjolset havde haft en væsentlig slutstilling og ikke været tæt ved
pension og død, var han blevet ekskluderet udfra lægeløftet.

Af alt det negative der kan siges om dk.politik er det mest konstruktive at
uddeling af diagnoser skygger for politisk debat

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 01:28

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det aner du ikke en kæft om.

> Jeg tør godt et væddemål: Har du en psykiatrisk diagnose? Jeg siger "ja".
> Hvad skal vi vædde?

Jeg er stofmisbruger - madglad
Overvægtig er da sygdom
På visse punkter er jeg lidt spillernatur altså ludoMANI-lidende
Jeg går fx til grænsen mht at provokere og fik derfor smadret 50 ruder
i mit hus af de autonome og politiet havde lidt ret i at jeg ville være
martyr og var selv ude om det.
Ligesom Rusdie og Geert Wilders fortjener censurmord og er selv ude om
det....... Syge ulyikkesfugle som let kan gives en psykiatridiagnose men
som er ULTRASAMFUNDSGAVNLIGE