Vov at forstå lort-realiteter
Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-09 00:00

Vov at forstå lort-realiteter
For de fleste er lort noget man fniser af.Man føler sig overlegen ved at
man i tidlig barndom blev effektivt pottetrænet til at bruge træk og slip
rutinemæssigt og korrekt.
Hvis nogen overvejer alternativer, så fnises nedgørende, men i disse
fanatiske CO2 sparetider er der mange grunde til ikke at bruge energi
på rensningsanlæg og kloaksystemer, der kun var rationelle dengang
koleraepidemi var alternativet.
Det værste ved tabuer imod at røre ved lort og håndtere bagatelproblemet
rationelt er at aldrende inkontinente påføres skam når de vedr
ekskrementer, især urin, ikke kan undgå pletter og lugt fra tøj.
Det er dem der ser ned på de gamle , der bør skamme sig, hvis nogen bør
det.
For der er ikke risiko for infektion i dag, udover at fugtighed mod den
inkontinentes hud kan give ubehagelig hudirritation og svamp.
Det er endnu ikke så bagende sommersol, at jeg i haven kan forske videre i
min opdagelse af, at lort der masses flad mellem to sorte extremt
sol-ophedede tykke bageplader kan blive opvarmet til de 65 grader, der
dræber de bakterier, der er hovedparten af afføringen og derved bliver det
til lugtløst modelervoks som ulande kan soltørre og bruge som markgødning
uden gyllestank.
Jeg forsker i påfundet at fordele lort tyndt og jævnt over vandsugende
tekstil fx de ny karklud typer der er mere vandsugende til de fleece-klude
der i årtier har kostet kun ti kr for ti.
For en tier købte jeg hos fætter-BR en fiskenet til haletudser og det
meterlange skaft har jeg kortet 4/5 af og så kan jeg nemt mens jeg ser
fjernsyn holde det under anus og "fange" lorten.
Så tager jeg en supersugende "tørstig" tør karlud og holder om det
poseformede fiskenet og masserer lorten jævnt ud over hele fiskenettet- og
samtidig bliver kluden mættet med vand fra lorten
Så tager jeg en klud nr to og breder ud og slynger nettets nu mere
tyktflygende og vandfri indhold mod den udbredte klud nr to.
Så tager jeg en klud nr tre og breder ud og maser ned over klud nr to så
lorten fordeles jævnt mellem dem.
Hvis lorten er stor eller tyndtflygende gentages med en klud fire og evt
fem, og til sidst er så meget vand suget ud af lorten af bakterierne
ikke kan formere sig og producere dårlige lugt. Og man kan smide det i
enplastikpose, som der ikke vil komme lugt ud af, og lægge den mellem
vasketøjet, og når der skal vaskes, så fjernes plastposen, og kludene
vaskes rene og smitter ikke af på vasketøjet.
Hvis man kun bruger en klud, vil der ske bakterievækst, så skatol og indol
og merkaptan molekyler dannes og passerer gennem plastikposen og skaber
lugt i lokalet under en hedebølge.
Hvis det var i et uland, kunne bruges en snes store sugende karklude igen
og igen og soltørres ind imellem, og der ville dannes milimetertykke kager
af tørret lort, som rystes af og bruges som højeffektiv markgødning.
Dette tager kun et par minutter pr "toiletbesøg" og man får ikke
lugtende lort på hænderne.
Folk med god tid vil finde det en acceptabel hobby - og hvor latriner
er hyppige og træk og slip utænkeligt , er klud-ideen ret god.

Fra : mr

Dato : 14-04-09 06:37

> [...]
> Folk med god tid vil finde det en acceptabel hobby - og hvor latriner
> er hyppige og træk og slip utænkeligt , er klud-ideen ret god.

vover du at svare på din trådtsarter om profit?
Ved du hvad et R/O anlæg er?

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-09 20:22

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> vover du at svare på din trådtsarter om profit?
> Ved du hvad et R/O anlæg er?
Forklar
Du taler t tåger
Kom til sagen

Fra : mr

Dato : 15-04-09 04:13

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Forklar
> Du taler t tåger
> Kom til sagen
nej, du gør.
Du ævlede om membrananlæg der kunne presse lort til væske og lugtfrit
pulver. Forklar hvor lidt du ved om disse anlæg - og prøv om du kan køre
linen ud uden at flygte pivskid.

Fra : mr

Dato : 15-04-09 21:26

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> nej, du gør.
> Du ævlede om membrananlæg der kunne presse lort til væske og lugtfrit
> pulver. Forklar hvor lidt du ved om disse anlæg - og prøv om du kan køre
> linen ud uden at flygte pivskid.
du tør ikke svare nu hvor din uvidenhed er afsløret?

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-04-09 09:10

> For de fleste er lort noget man fniser af.

Nej. For de fleste er lort noget, man skiller sig af med på et
dertilindrettet toilet. Det et let, effektivt og ikke mindst hygienisk, hvis
man husker at vaske sine hænder bagefter.

> Man føler sig overlegen
> ved at man i tidlig barndom blev effektivt pottetrænet til at bruge træk
> og slip rutinemæssigt og korrekt.

Nej. De fleste voksne mennesker lægger ikke noget særligt i evnen til at
kunne skaffe sig af med fæces på et toilet. Det er kun få mennesker, der -
som dig - ikke er helt normale oven i kysen, der deponerer deres selvtillid
eller mangel på samme i håndtering af fæces.

> [...]
> rationelt er at aldrende inkontinente påføres skam
> når de vedr ekskrementer, især urin, ikke kan undgå pletter og lugt

Det er ikke et tabu at røre ved lort. Det er noget forbandet svineri. Det
stinker, og mennesker bliver hundesyge, når de udsættes for dine og andres
fækale streptokokker. Det er almen viden, og det er kun små børn, demente
ældre og mennesker med kuk i kahytten, der synes, det er fedt at røre ved-
og lege med lort.

> For der er ikke risiko for infektion i dag, udover at fugtighed mod
> den inkontinentes hud kan give ubehagelig hudirritation og svamp.

Jo. Der er stor risiko for infektion, hvis man udsættes for andre menneskers
fækale streptokokke. Det skal man holde sig langt væk fra, da man bliver
meget syg. Børn, ældre og svagelige risikere at dø af det, når de udsættes
for andres fækale streptokokker. Vi andre kan nøjes med et par dage i sengen
og på toiltettet efterfulgt af op til flere ugers restitution.

> Jeg forsker i påfundet at fordele lort tyndt og jævnt over vandsugende
> tekstil fx de ny karklud typer der er mere vandsugende til de
> fleece-klude der i årtier har kostet kun ti kr for ti.

Sikkert. Og der er givet en Nobelpris på vej for din helt igennem
banebrydende og for menneskeheden livsvigtige forskning.

> [...]
> og indol og merkaptan molekyler dannes og passerer gennem plastikposen og
> skaber lugt i lokalet under en hedebølge.

Smart. Det lyder som om, det er meget lettere end at gå ud på det nærmeste
toilet, sætte sig på tønden, lave lidt presseøvelser, tørre sig, trække ud,
vaske hænde, og forlade toiltettet igen. Rigtigt smart. Vi må alle udstyres
med fiskenet og karklude, så vi ikke skal spilde så meget tid ude på
toilettet, og så slipper vi også for alt dét griseri med vand, sæbe og rene
hænder.

> [...]
> karklude igen og igen og soltørres ind imellem, og der ville dannes
> milimetertykke kager af tørret lort, som rystes af og bruges som

Jeg tror, U-landende har andre og mere presserende [pun intended] problemer
at forholde sig til.

> Folk med god tid vil finde det en acceptabel hobby - og hvor
> latriner er hyppige og træk og slip utænkeligt , er klud-ideen ret
> god.

Du er den eneste, jeg nogen sinde er stødt på, der dyrker lort som hobby.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-09 20:38

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Nej. For de fleste er lort noget, man skiller sig af med på et
> dertilindrettet toilet. Det et let, effektivt og ikke mindst hygienisk,
> hvis man husker at vaske sine hænder bagefter.

Mine alternativer er præcis så hygiejiske -
Hvad får dig til at insinuere noget andet

> [...]
> som dig - ikke er helt normale oven i kysen, der deponerer deres
> selvtillid eller mangel på samme i håndtering af fæces.

JEg er forsker og har vedr urin udviklet epokegørende nytænkning som
danskernes ledende lægevidenskabelige tidsskrift har optaget og ROST TIL
SKYERNE fra overlæge-side

Mon du har mere forstand på emnet end en professor i urologi, der er
redaktør for Ugeskrift for Læger

> Det er ikke et tabu at røre ved lort. Det er noget forbandet svineri.

Hvorfor er det svineri

Er noget menneske blevet syg af sådant i Danmark siden den københavnske
koleraepidemi i 1853 ?
> [...]
> ældre og mennesker med kuk i kahytten, der synes, det er fedt at røre ved-

Hvorfor hallucinerer du at jeg finder det fedt at røre ved det helt ufarlige
afføring?

Hvis jeg skulle røre ved andres afføring ville jeg være påpasselig men du
er helt uden lægevidenskabelig indsigt hvis du tror der er sygdomsrisiko
ved min videnskab

> [...]
> de udsættes for andres fækale streptokokker. Vi andre kan nøjes med et par
> dage i sengen og på toiltettet efterfulgt af op til flere ugers

Jeg har forsket som jeg beskriver i årevis og hverken min kone eller mine
børn der ofte har boet i huset i månedsvis er blevet syge.
Ved du noget om faeces?

> Sikkert. Og der er givet en Nobelpris på vej for din helt igennem
> banebrydende og for menneskeheden livsvigtige forskning.

Nej, Nobelkomiteen er hooked på moderigtig DNA-pjat som ikke ser ud til
at udrydde nogen sygdom i dette århundrede
Læs Politiekn idag om skuffelserne

> [...]
> på toilettet, og så slipper vi også for alt dét griseri med vand, sæbe og

Edison var altså en tumpe at han ikke tændte en petroleumslampe men - som
jeg - tønkte på FREMTID OG NYUDVIKLING

> Jeg tror, U-landende har andre og mere presserende [pun intended]
> problemer at forholde sig til.

Jeg har brugt 4 år af mit liv som ulands udsendt med dobbelt hyre af
min frivillig ansatte kone i Zambia og Afghanistan og ved at FN forsker
meget i netop dette emne.
Ved du noget præcist?

> Du er den eneste, jeg nogen sinde er stødt på, der dyrker lort som hobby.

Provinsielle kortsigtede snerper forstår ikke videnskab.
På intet punkt er du præcis og konkret om din kritik af min forskning - alt
strander på dine forsøg på at være sjov

Fra : Snuden

Dato : 14-04-09 21:02

On Tue, 14 Apr 2009 21:37:54 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>JEg er forsker og har vedr urin udviklet epokegørende nytænkning som
>danskernes ledende lægevidenskabelige tidsskrift har optaget og ROST TIL
>SKYERNE fra overlæge-side

Oh please - du fik optaget et *læserbrev* i Ugeskrift for Læger. "Rost
til skyerne" var der ikke tale om - der blev svaret yderst
diplomatisk. Hvis du nu trak hovedet ud af røven i fem minutter og
genlæste svaret villle du indse, at du på en meget pæn måde blev kaldt
syg i hovedet.
--
Snuden

Fra : Jensen

Dato : 15-04-09 07:28

On Tue, 14 Apr 2009 22:02:09 +0200, Snuden <snudie@hotmail.com> wrote:

> [...]
>diplomatisk. Hvis du nu trak hovedet ud af røven i fem minutter og
>genlæste svaret villle du indse, at du på en meget pæn måde blev kaldt

Gad vide om Wamlingen og ham her udveksler fantasier:
http://ekstrabladet.dk/112/article1154226.ece

--
"Jeg ved en lærkerede,
jeg synes det er skæg'

Fra : Bo Warming

Dato : 15-04-09 20:32

"Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Gad vide om Wamlingen og ham her udveksler fantasier:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1154226.ece

Ugeskrift For Læger har videnskabelige Letters to the Editor som de
kalder KORRESPONDENCER og nogle af de 11 jeg har fået olptaget har været
LANGE videnskabelige _artikler_, andre har været så kortfattet replik og
duplik som dagblades læserbreve.

GEnlæs og indse at professoren der svarede mig var hårdt trængt og ville
forsvarfe sit system mod min kritik , og havde absolut respekt for min
berettigede og væsentlige kritik

I dit mudderkastningsunivers oplever du overlægens høflighed mod mig som
sarkasme, men du er den eneste i verden der oplever det.
Da jeg skrev en helsides artikel om emnet i Information satte dagbladet en
illustration på, som gjorde grin med mig, mente en psykiater jeg
diskuterede artiklen med - men jeg fik udfra begge artikler svar fra mange
læsere der delagtiggjorde mig i deres analoge amatørforskning om samme
emne, og humor er ligegyldig når man i hobbyvidenskab lærer af "kolleger"s
erfaringer og bliver klogere - hvilket jeg også går på usenet og det ville
ske oftere hvis folk gik efter bold ej mand
Også i ugeskriftet mudderkaster lægerne i korrespondencespalterne men ikke
så plat som her.

Da jeg kritiserede at lægeforskere aldrig har afprøvet om kondomer kan gå i
stykker ved samleje, påduttede tåben overlæge Peter Goetsche at jeg ønskede
indiskret kikken forsøgspersoner over ryggen mens de elskede ..... tsk tsk
Han havde ikke gjort sit hjemmearbejde, fremgik af en dialog jeg siden
havde med ham. Men han er meget debataktiv og jeg har netop til
'Ingeniøren nedgjort hans misforståelser om placeboeffekt - kopi kan læses
på denne ng

Fra : Snuden

Dato : 16-04-09 12:00

On Wed, 15 Apr 2009 21:31:34 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>kalder KORRESPONDENCER og nogle af de 11 jeg har fået olptaget har været
>LANGE videnskabelige _artikler_, andre har været så kortfattet replik og

Letter to the Editor. Korrespondencer. Det er stadig læserbreve. Du
skriver du har fået optaget 11 af disse gennem tiden. Hvis jeg søger
på UfL's egen hjemmeside kan jeg finde 1 (ét), fra nr. 39 i 2004,
iøvrigt i sektionen "Debat". Hvor er de andre 10?

>GEnlæs og indse at professoren der svarede mig var hårdt trængt og ville
>forsvarfe sit system mod min kritik , og havde absolut respekt for min
>berettigede og væsentlige kritik

Genlæs og fat svaret på en meget diplomatisk måde afviste din metode
som værende tåbelig.

>I dit mudderkastningsunivers oplever du overlægens høflighed mod mig som
>sarkasme, men du er den eneste i verden der oplever det.

Nej.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-09 20:34

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> iøvrigt i sektionen "Debat". Hvor er de andre 10?

> Genlæs og fat svaret på en meget diplomatisk måde afviste din metode

Kom igen evt med FORSTÅELLIGT DETALJERET svar om sagens kerne

"Nej" er lidt dyrisk

Fra : Snuden

Dato : 17-04-09 21:32

On Fri, 17 Apr 2009 21:34:08 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Kom igen evt med FORSTÅELLIGT DETALJERET svar om sagens kerne
>
>"Nej" er lidt dyrisk

Den står længere oppe i tråden. Sektionen starter med "Letter to the
Editor".
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-09 04:32

> Den står længere oppe i tråden. Sektionen starter med "Letter to the
> Editor".

Forklar hvorfor overlægen - som jeg ved respekterer min hobbyforskning -
skulle vælge sarkasme i en strengt videnskabelig debat

Han forklarer op og stolper ned ad vægge om lægernes ynkrævridge tilbud,
skadelig kirurgi, skadelig medicin, skadelige bleer der giver hudsvamp og
smerter oig forkorter de gamles liv og gør det til tortur.

Se Clint Eastwoodfilmen som jeg anmelder idag - og nedenfor - han er
gammel og ved at dø men læger tager blodprøver og kræver nul rygning så han
indser at selvmord for skurkes kugler er smart
Skal vi ikke tilbyde de gamle noget værdigt og rationelt fx mine
selvhjælpsløsninger som alternativer til bivirkningsbefængt
behandler-uvæsen?

Overlægen er i forsvarsposition og undskylder efter bedste fattige evne sit
system og kun du læser sarkasme ind og du kan ikke citere pr copypaste hvor
du oplever humor
----------------
Clints ny genialitet om aktiv dødshjælp: FILM OM MIG (spoiler)
Clint Eastwoods seneste film har været om revisionisme vedr japanerkrigen
på Ivo Jima, men før da beskrev og spillede han boksetrænerens mod mht at
slå sin elev ihjel, når eleven var så invalideret af boksehjerneskader,
at hun ønskede at dø.
Vildt genialt har han nu begået en film GRAN TORINO film om en
Koreakrig-veteran og Fordfabrik-arbejder-pensionist der afskyr sine egne
børn, men kommer til at holde af konfuzianske vietnamesere i sin
Detroit-forstad,
En destruktiv bande voldtager og lemlester Clints asiatiske sexede
nabodatter, og hendes lillebror vil sammen med Clint hævne, men Clint
låser lillebror inde i sin kælder i Josef Fritzl stil og provokerer banden
til at skyde Clint med så mange skud og vidner, at han er sikker på at
banden får livstid i fængsel.og derfor ikke gør mere skade. Et sådant
meningsfuldt selvmord har jeg længe drømt om vedr den muslimkrig her, som
er langt vigtigere end USA's bandekriminalitet. Hellig krig er
væsentligt.
Sidste efterår var jeg tændt på aktiv dødshjælp fordi vintre er lort
men denne vinter fik jeg styr på mine gigtsmerter så jeg slet ikke nu
forstår min tidligere lyst til selvmord.
Nu er det igen et ideologisk frihedskæmper problem som det var for min
far.

Fra : Snuden

Dato : 18-04-09 17:54

On Sat, 18 Apr 2009 05:32:09 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Forklar hvorfor overlægen - som jeg ved respekterer min hobbyforskning -
>skulle vælge sarkasme i en strengt videnskabelig debat

Det må du spørge ham om - jeg kender ham ikke og kan ikke udrede hans
begrundelser. Og forresten - hans angivne titel er professor, ikke
overlæge (dermed ikke sagt han ikke er overlæge, blot at svaret ikke
afgives med den kasket)

>Han forklarer op og stolper ned ad vægge om lægernes ynkrævridge tilbud,
>skadelig kirurgi, skadelig medicin, skadelige bleer der giver hudsvamp og
>smerter oig forkorter de gamles liv og gør det til tortur.

Han beskriver hvad der er af muligheder for at få hjælp *og* for at
hjælpe sig selv. "Ynkværdige", "skadelige" og "tortur" er ord *DU*
hæfter på, og dermed *DIN* fortolkning - det er bestemt ikke den
besvarendes intention at tilbuddene skal opfattes som sådanne.

Det *eneste* han giver dig ret i er, at natlig vandladning er et
problem for mange ældre. Intet andet.

<snip ligegyldigt ævl om en Clint Eastwood film>

>Overlægen er i forsvarsposition og undskylder efter bedste fattige evne sit
>system

Det er igen din fortolkning. Det bliver det ikke korrekt af.

>og kun du læser sarkasme ind og du kan ikke citere pr copypaste hvor
>du oplever humor

Det er mere den overordnede tone i hele besvarelsen jeg oplever som
sarkastisk og humoristisk. Ikke nogen specifikke passager.
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-09 05:08

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Den står længere oppe i tråden. Sektionen starter med "Letter to the
> Editor".

Overlægen havde aldrig optaget indlæget hvis ikke nah - og alle de
læger jeg har talt med om det - anså den foreslåede selvhjælp for
fornuftig

Dine kortfattede"Nej" er arrogantgge og uforståelige

"Letter to the Edicot" ikke det samme som læserbreve - det har jeg
forklaret og i denne fagforeningssprøjkte hedder det "Korrespondencer" og
aldrig læserbreve
Oftest er de - som i mit tilfælde - strengt naturvidenskabelige

Fra : Snuden

Dato : 18-04-09 17:54

On Sat, 18 Apr 2009 06:07:54 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Overlægen havde aldrig optaget indlæget hvis ikke nah - og alle de
>læger jeg har talt med om det - anså den foreslåede selvhjælp for
>fornuftig

Det er ikke de besvarendes opgave at afgøre hvad der skal optages af
indlæg. Det står redaktionen af bladet for.

> [...]
>
>"Letter to the Edicot" ikke det samme som læserbreve - det har jeg
>forklaret og i denne fagforeningssprøjkte hedder det "Korrespondencer" og

Dit indlæg er optaget i sektionen "Debat" (i hvert fald på
net-versionen. Det er muligt at den trykte udgave kaldte det noget
andet).

>Oftest er de - som i mit tilfælde - strengt naturvidenskabelige

Som om der er noget naturvidenskabeligt ved at pisse i et
marmeladeglas eller skide på en paptallerken.
--
Snuden

Fra : Johnny Andersen

Dato : 17-04-09 22:17

> "Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Kom igen evt med FORSTÅELLIGT DETALJERET svar om sagens kerne

ALLE undtagen dig forstår det, Bo.
Kom nu med link til de 10 andre. Eller det kan du måske ikke?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-09 04:11

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> ALLE undtagen dig forstår det, Bo.
> Kom nu med link til de 10 andre. Eller det kan du måske ikke?

De 10 andre er især om donoinseminatioin da jeg startede et
bedre-end-lægernes hjælpeinitiativ i 1979

''Dengang var Ugeskriftet ikke på nettet så selv hvis jeg var Gud kunne jeg
ikke opfylde dit ønske om links til de ti, men ethvert bibliotek kan skaffe
dig bevis - skal vi vædde?

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-04-09 21:51

> Mine alternativer er præcis så hygiejiske -

Nej.

> Hvad får dig til at insinuere noget andet

Jeg insinuerer intet. Vær præcis.

> JEg er forsker

Nej. Du er ikke forsker. Du er førtidspensioneret gymnasielærer, der lever i
en faldefærdig, lortestinkende rønne på Nørrebro. Endda førtidspensioneret
på løgnagtigt grundlag jfr. dine egne udtalelser.

> og har vedr urin udviklet epokegørende nytænkning som
> danskernes ledende lægevidenskabelige tidsskrift har optaget og ROST
> TIL SKYERNE fra overlæge-side

Du lyver - som sædvanligt. Du har haft ét læserbrevsagtigt indlæg optaget i
UfL. Ingen overlæger ROSTE DIG TIL SKYERNE i dén forbindelse. Vær præcis.
Gerne med et link.

> Mon du har mere forstand på emnet end en professor i urologi, der er
> redaktør for Ugeskrift for Læger

Nej, men jeg har tydeligvis mere forstand på personlighedsforstyrrelser og
omgang med sandheden, end du har.

> Hvorfor er det svineri

Fordi det lugter og medfører alvorlig sygdom, når man udsættes for andres
lort. Men det forstår du tydeligvis ikke. Du har i det hele taget svært ved
at forstå, at de fleste andre mennesker har helt andre grænser end dig. Du
ved godt, hvad dét indikerer - ikke?

Er dit problem ikke, at én af dine forældre døde på vej på lokum, og at du i
din personlighedsforstyrrede verden ikke formår at holde fokus?

> Er noget menneske blevet syg af sådant i Danmark siden den
> københavnske koleraepidemi i 1853 ?

Massevis af mennesker bliver hver dag syge, når de udsættes for fækale
streptokokker.

> Hvorfor hallucinerer du at jeg finder det fedt at røre ved det helt
> ufarlige afføring?

Jeg hallucinerer ikke (lige nu). Dine mange skriblerier om lort tyder på, at
du finder velbehag i at lege med din egen lort. Dét er eddermame sygeligt -
også selvom DU ikke synes det. Hvorfor tror du, alle andre finder, at du har
alvorlig kuk i kasketten?

> Hvis jeg skulle røre ved andres afføring ville jeg være påpasselig
> men du er helt uden lægevidenskabelig indsigt hvis du tror der er
> sygdomsrisiko ved min videnskab

Videnskab my ass. Du er alle landsbytossers moder, og det siger godt nok
meget.

> Jeg har forsket som jeg beskriver i årevis og hverken min kone
> eller mine børn der ofte har boet i huset i månedsvis er blevet
> syge. Ved du noget om faeces?

Ja. Jeg ved meget mere end dig, og jeg er ikke engang "forsker" og
"videnskabsmand" som dig.

> Edison var altså en tumpe at han ikke tændte en petroleumslampe
> men - som jeg - tønkte på FREMTID OG NYUDVIKLING

Nej. Du tænker på lort. Er du i stand til at erkende, at du ikke er en
Edison, men derimod en personlighedsforstyret stakkel, der lever i en lorte-
og urinstinkende kloak på overførselsindkomst?

> Jeg har brugt 4 år af mit liv som ulands udsendt med dobbelt hyre
> af min frivillig ansatte kone i Zambia og Afghanistan og ved at FN
> forsker meget i netop dette emne.
> Ved du noget præcist?

Ja. Jeg ved meget, præcist. Hvornår var du sidst i et U-land, og hvornår har
du sidst fået dit udkomme fra et ærligt arbejde?

> Provinsielle kortsigtede snerper forstår ikke videnskab.

Men det gør du? Dig, der lever i en kloak, leger med lort, og i øvrigt må ty
til overførselsindkomst?

> På intet punkt er du præcis og konkret om din kritik af min
> forskning - alt strander på dine forsøg på at være sjov

Jeg er ikke sjov hér. Det er du heller ikke. Du er ynkelig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-09 22:09

> Nej.

> Jeg insinuerer intet. Vær præcis.

Du kan ikke dokumentere infektonsrisiko ved at røre egen lort

Altså insinuerer.du . Eller rettere du lyver lodret.
Kom med dokumentation.
Hvis det var din lort jeg rørte og du havde kolere, SÅ var der risici.

> Nej. Du er ikke forsker. Du er førtidspensioneret gymnasielærer, der lever
> i en faldefærdig, lortestinkende rønne på Nørrebro. Endda
> førtidspensioneret på løgnagtigt grundlag jfr. dine egne udtalelser.

Forsker er ikke beskyttet artikel. Læger io praksis udfører forskning men
har ingen videnskabelig ansættelse.
De siges generelt at ville give højre arm for at få en korrespondence som
min optaget og med godt debatsvar fra en kapacitet på området.
Det har jeg opnået 11 gange.

> [...]
> ved at forstå, at de fleste andre mennesker har helt andre grænser end
> dig. Du ved godt, hvad dét indikerer - ikke?

Infektion er ikke om grænser. Du er humanist-fjols
Infektion ved mine eksperimenter kan du ikke dokumentere, så du er helt
gal på den i denne debat

> Massevis af mennesker bliver hver dag syge, når de udsættes for fækale
> streptokokker.

KUN HVIS DE SPILSER SMITSTOFFET, så du er lægevidenskabeligt helt galt på
den

> Jeg hallucinerer ikke (lige nu). Dine mange skriblerier om lort tyder på,
> at du finder velbehag i at lege med din egen lort. Dét er eddermame
> sygeligt -

Du tror at være tankelæser om hvs jeg finder behag i, tsk tsk

> også selvom DU ikke synes det. Hvorfor tror du, alle andre finder, at du
> har alvorlig kuk i kasketten?

Barnlig mudeerkast er alt hvad du kan skrive. Ingen videnskab. Jeg er cand
scient i biokemi og har jobbet på universitet

> Ja. Jeg ved meget, præcist. Hvornår var du sidst i et U-land, og hvornår
> har du sidst fået dit udkomme fra et ærligt arbejde?

1972-76 havde jeg ekspertansættelse hos hhv Danida og Unesco

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-04-09 22:41

> Du kan ikke dokumentere infektonsrisiko ved at røre egen lort

Nej. Jeg har været meget påpasselig med IKKE at insinuere, at man kan blive
syg af egen lort. Vær præcis. Dokumentér.

> Altså insinuerer.du .

Nej. Jeg har været meget præcis. Man bliver syg af andres fækale
streptokokker, hvilket jeg vist nok har skrevet et par gange.

> Eller rettere du lyver lodret.

Nej. Løgneren er vist dig. Du påstår, du er "forsker", "videnskabsmand", at
lort ikke udgør en fare, at vi ikke har haft problemer med lort siden sidste
koleraepidemi, at du roses af overlæger efter artikler i UfL, at du
arbejder, at du har kone og børn boende, at du ikke har en psykiatrisk
diagnose osv. Løgn på løgn på løgn.

> Forsker er ikke beskyttet artikel. Læger io praksis udfører forskning
> men har ingen videnskabelig ansættelse.

Du vrøvler og er meget langt fra at være præcis. Betegnelsen "forsker" er -
som du skriver - ikke beskyttet. Vi kan altså konkludere, at du bare er en
løgnagtig landsbytosse på overførselsindkomst, der ynder at kalde sig selv
"forsker".

> De siges generelt at ville give højre arm for at få en
> korrespondence som min optaget og med godt debatsvar fra en kapacitet
> på området.

Dokumentér. Vær præcis. Ellers fremstår du bare som en
personlighedsforstyrret, løgnagtig landsbytosse.

> Det har jeg opnået 11 gange.

Dokumentér. Vær præcis. Ellers fremstår du bare som en
personlighedsforstyrret, løgnagtig landsbytosse.

> Infektion er ikke om grænser.

Korrekt. Infektion er bl.a. om at ligge syg. Om at brække sig og skide, så
man næsten ikke har noget røvhul længere. Om at være uarbejdsdygtig i
ugevis, fordi man har været udsat for andres fækale streptokker. Du kan godt
huske, hvad "uarbejdsdygtig" betyder - ikke? Du har jo selv haft et arbejde
engang for længe, længe siden.

Du har ikke samme grænser som alle andre. Det er noget helt andet. Det
indikerer blot, at du er personlighedsforstyrret. Har intet med infektion at
gøre.

> Du er humanist-fjols

Jeg er sikkert et fjols - endda et stort ét af slagsen - men humanist tror
jeg nu ikke, jeg er.

> Infektion ved mine eksperimenter kan du ikke dokumentere, så du er
> helt gal på den i denne debat

Jeg har intet ønske om at dokumentere, at man bliver syg, hvis man udsættes
for din lort. Det er almen viden blandt alle ikke-landsbytosser, at man skal
holde sig fra andres lort, da man ellers risikerer at blive hundesyg.

> KUN HVIS DE SPILSER SMITSTOFFET, så du er lægevidenskabeligt helt
> galt på den

Du er jo idiot samtidig med, at du er mytoman og personlighedsforstyrret.
Det er en rigtig dum kombination.

> Du tror at være tankelæser om hvs jeg finder behag i, tsk tsk

Gu' finder du behag i at lege med din lort. Det ved jeg og resten af verden.
Den eneste, der tilsyneladende ikke ved det, er dig. Og så alligevel... Jeg
har en lumsk mistanke om, at du, når tågerne engang imellem letter, godt
ved, hvordan det står til oppe i dit hoved.

> Barnlig mudeerkast er alt hvad du kan skrive. Ingen videnskab. Jeg er
> cand scient i biokemi og har jobbet på universitet

Vil du svare mig nu? Hvorfor tror du, alle andre finder, at du har alvorlig
kuk i kasketten? Selv din helt Glistrup prøvede jo at fortælle dig, du ikke
var helt normal deroppe i øverste etage.

Forresten - hvilket job har du haft på uni? Jeg troede, din kortvarige
karriere på arbejdsmarkedet udspillede sig på et gymnasium.

> 1972-76 havde jeg ekspertansættelse hos hhv Danida og Unesco

Så du har ikke haft et ærligt arbejde siden '76? Og du vil have, vi andre
skal tage din "forskning" alvorligt?

Hvad var det nu, der lå til grund for din førtidspensionering? Dårligt knæ?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-09 22:58

> [...]
> sidste koleraepidemi, at du roses af overlæger efter artikler i UfL, at du
> arbejder, at du har kone og børn boende, at du ikke har en psykiatrisk

Der er problemer idag med SALMONELLA, ikke streptokokker
og altid er det mad eller drikkevandoverført sygdom
Intet af hvad du kalder løgn kan du bevise er løgn
Læs ugeskriftforlæger-korrespondencen hvor Danmarks urologi-topmand roser
min nytænkning og ikke på nogen måde er sarkastisk
Men han anbefaler selvrfølgelig kirurgi og piller i stedet - læger er jo
sundhedsskadelige, ofte

> [...]
> er - som du skriver - ikke beskyttet. Vi kan altså konkludere, at du bare
> er en løgnagtig landsbytosse på overførselsindkomst, der ynder at kalde

Du indrømmer altså at titlerne er IKKE beskyttet dvs du løj når du benægtede

> Jeg er sikkert et fjols - endda et stort ét af slagsen - men humanist tror
> jeg nu ikke, jeg er.

Du talte om grænser dvs dui forlod VIDENSKAB og skiftede til humanisme

> Vil du svare mig nu? Hvorfor tror du, alle andre finder, at du har
> alvorlig kuk i kasketten? Selv din helt Glistrup prøvede jo at fortælle
> dig, du ikke var helt normal deroppe i øverste etage.

Hvad har du hørt eller læst han sagde? Mon ikke du igen digter frit.
Lodret løgn - skal vi vædde?

> Forresten - hvilket job har du haft på uni? Jeg troede, din kortvarige
> karriere på arbejdsmarkedet udspillede sig på et gymnasium.

Undervisningsjob på lægevidenskabeligt fakultet, dels lige efter min
embedseksamen, dels efter ulandsjob hvor jeg ledede laboratorieøvelseer for
3 års lægestuderende

Sidstte gymnasielærerjob var 1989

Fra : superanon

Dato : 15-04-09 11:02

> [...]
> sidste koleraepidemi, at du roses af overlæger efter artikler i UfL, at du
> arbejder, at du har kone og børn boende, at du ikke har en psykiatrisk

Hvad så Jens Bruun stalker du BoWarming er den indre psykopat gået i gang
igen og nu skal det så gå ud over en stakkels invalidepensionist, har du
fortalt Bo at du kører rundt og overfalder dem du ikke kan lide.

Fra : kk

Dato : 14-04-09 19:30

Kære BW,
Det tog sin tid, men jeg har hu læst dine indlæg igennem. Naturligvis har du
nogle ideer,- det har vi allesammen, men vi behøver jo ikke bringe dem til
offentligheden, førend de er modnedt lidt, od evt. kasseret. Dine indlæg får
mig til at stille spørgsmålet:
Hvis du er så smart som du åbenbart tror, hvorfor er du så ikke rig og
berømt?
beklager, men sådan må det være, også jeg hylder ytringsfriheden, men man må
selv begrænse den.
mvh
og god bedring
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-09 20:43

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> berømt?
> beklager, men sådan må det være, også jeg hylder ytringsfriheden, men man

Hvad ønsker du bedret
Jeg har mild knægigt men ingen psykiske eller legemlige sygdomme ellers.
Hvis jeg er forud for min tid bliver min nytænkning ikke profitgivende
i nær fremtid.
Det har mange videnskabssmænd og kunstnere oplevet.
Det bliver eksperimenterne ikke værdiløse af.
Læs om Edisons tålmodighed
Evner nogen at gå efter BOLD EJ MAND vedr min trådstart.
Det er åbenbart svært i dette forum at hæve sig over personfnidderes lave
satire-nieau
Når man opgiver at være ontopic spilder man alles tid

Fra : kk

Dato : 14-04-09 21:42

> [...]
> lave satire-nieau
> Når man opgiver at være ontopic spilder man alles tid

Du er engang beskrevet som værende uden for terapeutist rækkevidde, det tror
jeg er en korrekt vurdering, hvorfor jeg stopper her.
mvh
kk

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-04-09 21:53

> Jeg har mild knægigt men ingen psykiske eller legemlige sygdomme
> ellers.

Du lyver. Du er på overførselsindkomst med en psykiatrisk diagnose. Vær
præcis.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-04-09 22:12

> Du lyver. Du er på overførselsindkomst med en psykiatrisk diagnose. Vær
> præcis.

Jeg fik pensioinen på blandet diagnose og 5 psykiatriske overlæger har i
mit forsøg på at få den øget TOTALT AFVIST AT JEG O_VERHOVEDET FEJLER NOGET
PSYKIATRISK, så du lyver og jeg er 100% sandfærdig
Du ved intetr andet end fejlhuskning af mine skriverier som du ikke
copypsater
Jeg ved alt
Kun mudderkast kan du
Så lad os være ontopic og drop dine vildspor

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-04-09 22:43

> Jeg fik pensioinen på blandet diagnose og 5 psykiatriske overlæger
> har i mit forsøg på at få den øget TOTALT AFVIST AT JEG O_VERHOVEDET
> FEJLER NOGET PSYKIATRISK, så du lyver og jeg er 100% sandfærdig

Jamen lad os da få det afklaret endnu engang: Hvilken diagnose ligger til

Fra : mr

Dato : 16-04-09 06:06

> [...]
> Jeg ved alt
> Kun mudderkast kan du
> Så lad os være ontopic og drop dine vildspor
hvilke 5 diagnoser?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-04-09 20:20

> hvilke 5 diagnoser?
En af overlægerne kaldte mig hypertym hvilket er en KOMPLLMENT og ikke en
diagnose
Slå det op

Hvorfor ævler du om5 diagnoser?
De 4 sagde blot at jeg ikke fejlede en skid - øv så jeg kunne ikke presse
mere pension ud af tagselvbordet

Fra : mr

Dato : 17-04-09 04:07

> [...]
> Slå det op
>
> Hvorfor ævler du om5 diagnoser?
> De 4 sagde blot at jeg ikke fejlede en skid - øv så jeg kunne ikke
fjols. Snylter.
Hvorfor vil du ikke svare på spørgsmål om det sludder du skriver?

Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-09 20:22

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> fjols. Snylter.
> Hvorfor vil du ikke svare på spørgsmål om det sludder du skriver?
Snylt er KNST

Fra : Johnny Andersen

Dato : 17-04-09 22:18

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Snylt er KNST

Pas. Altså du KAN ikke svare? Lyver du igen, Bo?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-09 04:16

> Pas.

Forståeligt at du melder pas
Jeg har forklaret at min pension havde psykiatrisk diagnose som DELVIS
forklaring de første få måneder, men alt annuleredes og det har jeg
skriftligt - men de elsker at udbetale pension så den fortsætter selom
indikationen knægigt, kondromalaci , aldrig kunne give pension alene hvis
jeg startede forfra med den kun

Tør eller kan du aldrig svage på mine indlæg vedr andettigt mudderkast.
Prøv bold ej mand ? ? ?

Fra : mr

Dato : 18-04-09 22:53

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen