Wapmail
Fra : Lars Lauritzen

Dato : 30-07-01 19:20

Er der nogen der har fået Wapmail til at fungere, med en nokia 3330 kan
ikke få det til at virke, er der nogen der har et hint ???

--
Hilsen
Lars Lauritzen.

lars@lauritzn.dk

Fra : Bobby

Dato : 30-07-01 22:59

Ja, kig på www.wapportal.dk Der er masser af god information.

Bobby

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 01-08-01 06:22

"Bobby" <graack2@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, kig på www.wapportal.dk Der er masser af god information.
>
> Bobby

Tak for dit Hint.
Jeg har dog besøgt deres hjemmeside, har også skrevet til dem, kan dog ikke
få kontakt til deres server eller hvad det nu hedder.
Har også kontaktet TDC Internet og fået en fyldest gørende beskrivelse af
hvordan jeg kunne få det til at virke med en Nokia 3330.
Nu virker det med TDC Internet, ikke med Wapportalen måske fordi TDC selv
havde afprøvet det, det tror jeg ikke Wapportalen har gjort.
Tak til TDC.

Hilsen Lars