Jyske forbrydelser
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-09 20:37

For nogen tid siden hævdede jeg at der var mere kriminalitet i Jylland
end på Sjælland, nærmere betegnet København.

Det blev modsagt af flere, herunder Kim2000, der med forskellige former
for nedsættende bemærkninger forsøgte at afvise det der allerede dengang
var åbenbart.

Nu viser det sig imidlertid at jeg havde ret i min påstand, idet
Haderslev er den by i Jylland der har størst kriminalitet i hele landet
efterfulgt af byer som Århus og Odense og Helsingør som de
næstfarligste.

Jeg skal nok nære mig for at sige: "Hvad sagde jeg" - men det er nær ved
at jeg siger det allligevel

Fra : Preben Larsen.

Dato : 11-04-09 20:42

Arne H. Wilstrup frembragte:

> Jeg skal nok nære mig for at sige: "Hvad sagde jeg" - men det er nær ved at
> jeg siger det allligevel

Du siger så meget, bla.

Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"I modsætning til Danmark og dets politi, var DDR en mønsterstat."
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/6e7424efc8b1ad7d?hl=da

Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f5f8b6954c5d0100

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-04-09 22:05

"Preben Larsen." <mrlarsen,@,post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Arne H. Wilstrup skrev følgende:
> "Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
> de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Og hvor vil du hen méd dette? Citaterne er taget ud af deres
sammenhæng som sædvanlig -men jeg har svært ved at se hvor du vil
hen med disse citater -hvad vil du sige politisk set?

Fra : Kim2000

Dato : 11-04-09 20:45

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
> [...]
> af byer som Århus og Odense og Helsingør som de næstfarligste.
>
> Jeg skal nok nære mig for at sige: "Hvad sagde jeg" - men det er nær ved

Var det den i debat, hvor du hævdede der boede flere mennesker i Nordjylland
end i København?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-04-09 20:53

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Nu viser det sig imidlertid at jeg havde ret i min >påstand, idet
> Haderslev er den by i Jylland der har størst kriminalitet i >hele landet
> efterfulgt af byer som Århus og Odense og Helsingør >som de næstfarligste.

Pr indbygger Arne
"Det er tilsyneladende de mange indbrud i Haderslev, der er med til at
trække Haderslev til tops på listen."

> Jeg skal nok nære mig for at sige: "Hvad sagde jeg" - >men det er nær ved
> at jeg siger det allligevel

Helt i orden Arne dejligt du fik ret til en afveksling ......

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim2000

Dato : 11-04-09 20:58

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:49e0f505$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Pr indbygger Arne
> "Det er tilsyneladende de mange indbrud i Haderslev, der er med til at
> trække Haderslev til tops på listen."

> Helt i orden Arne dejligt du fik ret til en afveksling ......

Og havde han oplyst en kilde kunne vi andre også læse det.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-04-09 21:05

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2009/04/11/095152.htm?rss=true

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : sluppermand

Dato : 11-04-09 16:42

On 11 Apr., 21:36, "Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote:
> [...]
> næstfarligste.
>
> Jeg skal nok nære mig for at sige: "Hvad sagde jeg" - men det er nær ved

Ja, det er antallet af indbrud der sætter Haderslev på 1. pladsen. Der
er nok ikke så mange skyderier i Haderslev som i andre byer. . . .

/Kent.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 12-04-09 00:03

"Arne H. Wilstrup" <ahw> writes:

> Jeg skal nok nære mig for at sige: "Hvad sagde jeg" - men det er nær
> ved at jeg siger det allligevel

Du blev klædt af sidst, og det skal du nok også blive denne gang, når
der er nogen der gider checke dit datagrundlag.

--
/Wegge

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-04-09 22:06

"Anders Wegge Keller" <wegge@wegge.dk> skrev i meddelelsen

> Du blev klædt af sidst, og det skal du nok også blive denne gang,
> når
> der er nogen der gider checke dit datagrundlag.

Jeg blev ikke klædt af til sidst -jeg havde ret dengang og jeg har
ret nu. Men hvis du sover bedre om natten ved at tro at jeg blev
klædt af, så for min skyld ingen alarm.

Fra : Steen

Dato : 12-04-09 09:39

Arne H. Wilstrup <ahw> wrote:

> For nogen tid siden hævdede jeg at der var mere kriminalitet i Jylland
> end på Sjælland, nærmere betegnet København.

Og?

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-09 10:26

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Og?

Du kan ikke læse resten?

Fra : Steen

Dato : 12-04-09 11:09

Arne H. Wilstrup <ahw> wrote:

> "Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Du kan ikke læse resten?

Jo da, men der siger sig selv, at der er mere kriminalitet i x end i y,
eller vil du bare hovere over, at nogen gav dig ret?

Hvor er det forresten de skyder vildt omkring sig - i København iller
Haderslev?

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-09 11:15

> Jo da, men der siger sig selv, at der er mere kriminalitet i x end i
> y,
> eller vil du bare hovere over, at nogen gav dig ret?

Det siger ikke sig selv - for hvis det sagde sig selv havde vi ikke haft
diskussionen, vel?

I den diskussion jeg refererer til, påstod nogle fra Jylland at min
påstand var noget vrøvl, også selvom jeg henviste til statistikkerne. De
kom blot med en anden og helt usammenlignelig statistik for at modbevise
det jeg skrev.
Nu har andre fundet frem til akkurat det samme som jeg selv skrev om
jyske forbrydelser, så ja, jeg vil også gerne hovere over at nogen giver
mig ret. Det er da lækkert at få ret over påståelige fjolser.

> Hvor er det forresten de skyder vildt omkring sig - i København iller
> Haderslev?

Jeg ved fra oplysningerne om Haderslev at det er den farligste by i
landet indtil videre. Jeg er sikker på at man også har talt skyderierne
med i København, for hovedstaden er jo slet ikke med i de nævnte byer,
vel?

Fra : Kim2000

Dato : 12-04-09 11:59

> [...]
> indtil videre. Jeg er sikker på at man også har talt skyderierne med i
> København, for hovedstaden er jo slet ikke med i de nævnte byer, vel?

JEG tvivler altså mere og mere på at den mand er lærer, det kræver dog en
vis modenhed og inteligens at arbejde med børn, og her har vi en mand der i
fuldt alvor ikke kan se forskel på indbrud og nedskydninger på åben gade. Vi
må konstatere at i AWH's univers så er det mere farligt at gå en tur ned af
Haderslev gågade end det er at gå en tur på Nørrebro efter mørkets frembrud.

Heldigvis så har han jo sat næsten alle i filteret, så man slipper i det
mindste for at læse hans svar.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 13-04-09 22:14

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> kræver dog en vis modenhed og inteligens at arbejde med børn, og
> her har vi en mand der i fuldt alvor ikke kan se forskel på

Nu er det jo til fulde dokumenteret at jeg er lærer. En har jo
været så "elskværdig" at henvise til den skole jeg arbejder på og
man har endda set et billede af mig på nettet, er der i hvert fald
et par stykker der påstår, så den er god nok.

Men du har jo aldrig bevist at du er lærer. Det kræver nemlig en
vis ansvarlighed at være lærer og det har vi jo set massevis af
gange at du ikke ejer noget af. Du vil gerne forsøge at
indoktrinere de børn du har med at gøre med dine DF-synspunkter og
fremvise at muslimer er forbrydere par excellence - endda over for
uskyldige børn der tror på dit sludder.
Gang på gang er du blevet sat til vægs, ligesom dine højst
tvivlsomme metoder i lærergerningen er blevet diskuteret, så mon
ikke du skulle tage at stikke piben ind bror lort?

Vi
> må konstatere at i AWH's univers så er det mere farligt at gå en
> tur ned af Haderslev gågade end det er at gå en tur på Nørrebro
> efter mørkets frembrud.

ja, det er en kendsgerning -jf. undersøgelsen. Og den er såmænd
ikke så hemmelig. Jeg henviste endda til tekst-tv hvor det stod,
ligesom det også fremgik af en af nyhedsudsendelserne så vidt jeg
husker.

> Heldigvis så har han jo sat næsten alle i filteret, så man
> slipper i det mindste for at læse hans svar.

Du aner ikke hvordan dette med filteret foregår, vel?

Det er tilfældigvis sådan at jeg har sat dig i filteret på min ene
maskine, men når jeg en sjælden gang anvender min anden maskine, så
kan jeg konstatere at du ikke her er sat i mit filter. Det er
derfor jeg svarer dig her. Men jeg skal straks råde bod på det og
sætte dig i filteret også her. Men det er da fint at jeg nåede at
læse dine løgnehistorier inden dette sker.

Fra : mr

Dato : 14-04-09 05:47

> ja, det er en kendsgerning -jf. undersøgelsen. Og den er såmænd ikke så
> hemmelig. Jeg henviste endda til tekst-tv hvor det stod, ligesom det
> også fremgik af en af nyhedsudsendelserne så vidt jeg husker.

altså indbrud er farlig når man går på gågaden i haderslev.
fjols.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 14-04-09 18:21

> [...]

> svarer dig her. Men jeg skal straks råde >bod på det og sætte dig i
> filteret også her. Men det er da fint at jeg >nåede at læse dine

Du er til grin mand ! , kan du ikke selv se det da .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : mr

Dato : 12-04-09 13:33

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse news:49e1bf0f$0$15883>
> Jeg ved fra oplysningerne om Haderslev at det er den farligste by i landet
> indtil videre.
har du forstand til at definere "farlig"?
nå nej...

Fra : N_B_DK

Dato : 12-04-09 19:44

"Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in message

> Jeg ved fra oplysningerne om Haderslev at det er den farligste by i
> landet indtil videre.

Nej du ved det er den by der begåes flest indbrud i, indbrud er ikke
personfarlig kriminalitet.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : mr

Dato : 14-04-09 05:44

> Jeg ved fra oplysningerne om Haderslev at det er den farligste by i landet
> indtil videre. Jeg er sikker på at man også har talt skyderierne med i
> København, for hovedstaden er jo slet ikke med i de nævnte byer, vel?

tåbe.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 13-04-09 23:20

"Arne H. Wilstrup" <nixenbixen@invalid.com> writes:

> Jeg blev ikke klædt af til sidst -jeg havde ret dengang og jeg har
> ret nu.

To gange negativ. Du ved lige så godt som jeg at du havde lidt svært
ved at forholde dig til de korrekte arealangivelser i de to
statistikker du dykkede ned i.

> Men hvis du sover bedre om natten ved at tro at jeg blev klædt af,
> så for min skyld ingen alarm.

Jeg sopver godt, uanset dig.

--
/Wegge