Kriminelle muslimer, indvandrere og statis~
Fra : P.N.

Dato : 10-04-09 19:58

http://blog.politiken.dk/engelbreth/2009/04/09/kriminelle-muslimer-indvandrere-og-statistik/

"I den danske samfundsdebat er der gået selvsving i 'islamificeringen' af
problemerne." Rune rammer endnu engang plet, danskerne har fået muslimer på
hjernen.

Fra : hanzen

Dato : 10-04-09 20:05

"P.N." <pn@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:gro4se$8o7$1@aioe.org...
> [...]
> problemerne." Rune rammer endnu engang plet, danskerne har fået muslimer

Rune er en idiot.
Det er du også
--
hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-09 20:15

On Fri, 10 Apr 2009 20:58:05 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> problemerne." Rune rammer endnu engang plet, danskerne har fået muslimer på

Læg lige mærke til at artiklen er skrevet af tågehovedet Rune Engelbreth.

Fra : Kim2000

Dato : 10-04-09 20:24

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i en
meddelelse news:aqbk2pcfu3gk.1ltrn7kvamm5u.dlg@40tude.net...

> Læg lige mærke til at artiklen er skrevet af tågehovedet Rune Engelbreth.

Og til dem der ikke kan huske det, så var det ham der ville afskaffe den
seksuelle lavalder, støttede muslimer under muhammedkrisen og stod i spidsen
for et parti der fik tæt ved 1000 stemmer, så kom ikke her, det er en mand
der ved noget om hvad der rør' sig i samfundet, der taler.

Fra : Pnic

Dato : 10-04-09 20:33

"Steen A.Thomsen" <"s_a_thomsen(at)yahoo(prik)invalid"> skrev i meddelelsen

> Læg lige mærke til at artiklen er skrevet af tågehovedet Rune Engelbreth.

Han er jo ihvertfald snu nok til at indse at Nazisme er selvforstærkende
og skal nedbrydes!

/Pnic

Fra : @ '

Dato : 10-04-09 20:41

On Fri, 10 Apr 2009 21:32:41 +0200, "Pnic" <pnic@invalid.dk> wrote:

>Han er jo ihvertfald snu nok til at indse at Nazisme er selvforstærkende
>og skal nedbrydes!

lige nu render han da rent faktisk koran-nazisternes ærinde

nazisme og muhamedanisme har langt flere ligheder end forskelle

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-09 20:53

On Fri, 10 Apr 2009 21:32:41 +0200, Pnic wrote:

> Han er jo ihvertfald snu nok til at indse at Nazisme er selvforstærkende
> og skal nedbrydes!

At nazisme skal nedbrydes er da korrekt, men Rune tager 100% fejl mht. HVEM
der er "nazisterne" i dag.

Ikke engang fjolserne fra Greve, når de fundamentalistiske muslimer til
sokkeholderne, når det drejer sig om at efterleve nazisternes holdninger.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-04-09 20:31

"P.N." <pn@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:gro4se$8o7$1@aioe.org...
> [...]
> problemerne." Rune rammer endnu engang plet, danskerne har fået muslimer

Ja, Rune Englebræk og halal-tosserne fra Politiken bermudatrekanten og
tvangslicens-DR har aldrig fattet hvad problematiken handler om, selv om de
skiftevis fnysende og apologetisk har bræget i de snart 20 år, hvor Gud og
hvermand har kunnet se indvandringskatastrofen.

Mvh
Martin

Fra : @ '

Dato : 10-04-09 20:37

On Fri, 10 Apr 2009 20:58:05 +0200, "P.N." <pn@hotmail.com> wrote:

> [...]
>problemerne." Rune rammer endnu engang plet, danskerne har fået muslimer på

han kan end ikke ramme jorden i tre forsøg unden hjælp

der ER problemer med overkriminalitet blandt indvandrere+plus afkom nu
i tredje generation, vel at mærke indvandrere fra bestemte områder -
og men en bestemt religion

RE er blot endnu en tomhjernet tosse der ikke VIL erkende at det han
troede på ikke er virkelighed

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-04-09 22:18

"P.N." skrev i en meddelelse

> "I den danske samfundsdebat er der gået selvsving i >'islamificeringen' af
> problemerne." Rune rammer endnu engang plet, >danskerne har fået muslimer
> på hjernen.

Han rammer i hvertfald plet i at han er et tågehovede !

Hvis ikke bande medlemmer af Arabisk herkomst er Muslimer eller har Muslimsk
baggrund hvad og hvilken baggrund har er de så ?

Nuvel ikke alle Tyrkere er Muslimer lyder det fra den gode Rune som et
argument for hvorfor man ikke kan skære over en kam , nej det er rigtig men
er det lige 3 eller 5 % af Tyrkerne der ikke er Muslimer altså en forsvinden
lille del - og som er mere eller mindre forfulgt
også her i dagens Danmark.

Efter den sædvanlige gennemgang af kriminalstatistikken
naturligvis med de "rigtige" briller på kommer den glad Rune frem til alle
undskyldningerne !

"De kriminelle fremmede er dårligt stillet socialt og økonomisk ! "

Nu var det jo Rune selv der startede med at sammenligne så man kan jo med
rette spørge om anden etniske får dårliger hjælp fra samfundet end etniske
Danske , mig bekendt er vilkårne/hjælpen for de der af den ene eller anden
grund befinder sig på samfundets bund ens , uanset etnisk baggrund.

"De fremmede er dagligt genstand for konfliktfremmende stigmatisering i
debatten !"

Det tror da pokker , dagligt kan vi læse i aviserne om deres meridter og
deres kyniske måde at være kriminelle på.
Den gode Rune skulle gå sig en tur rundt i Kongens København Fredag nat og
opleve bander af idotiske psykopater af tvivlsom mellemøstlig herkomst på
klods hold !.

"Statsløse palæstinensere med rødder i et område præget af krig og konflikt
gennem en lang årrække ".

Vi skal altså have medlidenhed med disse kriminelle fremmede fordi deres far
eller farfar har haft det rigtig skidt der hvor de kommer fra ! , er det
bare mig eller
er der et eller andet der ikke rigtig stemmer her ?

resten af artiklen handler om den samme gamle sang
og det på trods af at vi alle ved at statistik er en ting og især hvordan
denne statistik læses er en ganske anden

Jeg plejer at sige at for mænd over 70 er kriminalstatistikken nærmest nul !
, men vi tæller dem med aligevel.

Nej jeg køber kun ganske få af argumenterne i artiklen
resten er ren refleks som vi har set fra velmenerene i 25 År.

Problemet er kulturbaggrunden intet andet !

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ivannof

Dato : 14-04-09 11:30

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:49dfb771$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> men er det lige 3 eller 5 % af Tyrkerne der ikke er Muslimer altså en
> forsvinden lille del - og som er mere eller mindre forfulgt

Vikipedia mener at mere end 99% af tyrkene er muslimer - og da man ikke kan
melde sig ud af den forening synes jeg godt man kan kalde "en tyrker" for
"muslim". Procenten er gået op siden år 2000. Gad vide om tyrkerne stadig
ordner den slags lige som i gamle dage - det armenske folkemord - de var jo
kristne!
http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Turkey

Artiklen siger også at der er religionsfrihed i Tyrkiet. Hvordan kan man
tale om frihed, når man ikke kan melde sig ud eller konvertere til en anden
religion?

Hilsen Ivan

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-04-09 01:09

P.N. skrev:
> [...]
> problemerne." Rune rammer endnu engang plet, danskerne har fået muslimer på

Nu hvor hanzen, Steen A.Thomsen, Kim2000, Martin Larsen, @' og Michael
Meidahl Jensen har demonstreret deres lysende intelligens er der vel
ikke meget mere at sige om de kristne bander?

--
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-09 08:40

Niels P Sønderskov wrote:

> Nu hvor hanzen, Steen A.Thomsen, Kim2000, Martin Larsen, @' og Michael
> Meidahl Jensen har demonstreret deres lysende intelligens er der vel
> ikke meget mere at sige om de kristne bander?

Har vi nu fået kristne bander, åh gud, og det fra danskerne som hverken tror
på jomfrufødsel eller det evige liv, - hvad er verden kommet til.

----

Kiggede på linket ovenfor, - der var mange gode indlæg. Jeg vil citere et
par af dem:

Har jeg nu forstået REL rigtig. Altså, fordi palæstinenserne er flygtet fra
krig og kaos så er det helt naturligt, at de ønsker samme tilstande indført
her.

Hvad er det i deres psyke som gør, at de har det bedst i et samfund, der
mest minder om en blandning af en krigskueplads og en losseplads.

----

For det andet, du var sgu snu ikke at citere indekset for mandlige tyrkiske
indvandrere, for så forsvinder et ben under dine argumenter. Indekset for
mandlige tyrkiske indvandrere og efterkommere er jo hele 184. Tyrkerne er
ikke flygtet fra krig, men er kommet hertil som indvandrere, så hvordan
hænger det sammen?
Derudover er kriminalitetsindekset for både ikke-vestlige flygtninge og
ikke-vestlige "på andet opholdsgrundlag" næsten identisk, hhv. 147 og
145(jeg vil dog give dig et lille råd her, så du kan forsøge at redde dit
argument, hvis du altså for en gangs skyld vil vise dig som seriøs debattør:
se på og forstå vigtigheden af tabel 7.16, s.175 i "Indvandrere i Danmark
2008?).
En anden ting, der underminerer dit argument er, at mandlige efterkommere
har et højere alderskorrigeret(det laves desværre ikke korrigeret for alder
og socio-økonomisk gruppe) kriminalitetsindeks end ikke-vestlige indvandrere
på hhv. 192 oh 131.

Hvad angår dit spørgsmål om, hvorvidt nogle kulturer muligvis fremmer mere
lovlydighed end dansk kultur (jeg har omformuleret det), så må jeg svare:
Jo, det er meget sandsynligt.

-----

Blot som eksempel: Det er et ubestrideligt faktum, at de syditalienske
indvandrere til USA i tiden fra ca. 1890-1930 statistisk set VAR væesentligt
mere kriminelle end gennemsnitsamerikanerne; men udelukkende at forklare
dette forhold med, at "italienerne led under dårlige sociale forhold" -
eller at de "ikke blev nok respekteret af anglo-amerikanerne" (altså samme
forklaringer som REL og hans meningsfæller typisk fremfører som eneste
gyldige forklaringer på mellemøstlige indvandreres og deres efterkommeres
overkriminalitets-rate) fører ikke til en dybere forståelse af problemet.

For f.eks. græske, polske og østeuropæiske jødiske indvandrere i USA levede
så sandelig tit og ofte under lige så kummerlige sociale forhold som
sicilianerne, og de var så afgjort ikke mere elskede af anglo-amerikanerne,
end de italienske indvandrere var.

Selv om der også fandtes kriminalitet i de sidstnævnte indvandrergrupper,
var der dog aldrig tale om en SÅ omfattende, SÅ velorganiseret, succesrig og
brutal krimininel aktivitet som den, syditalienerne stod for.

HVORFOR "udmærkede" de syditalienske indvandrere sig hvad angår kriminalitet
i sammenligning med andre, sammenlignelige social- og indvandrergrupper.?

... DE STYREDE dannede deres eget parallelle "samfund i samfundet" helt
uden for, og i opposition til, loven. Troskaben mod dette uofficielle
samfund (mafiaen), med alle dets regler og loyalitetsforpligtelser, tog
mange syditalienere ganske naturligt med sig som udvandrere til det store og
fremmede Amerika.

MAFIAEN har som bekendt sine helt egne ÆRESbegreber, samt en streng og
brutal kodeks for deres opretholdelse. Hvilket altsammen kan minde om
beslægtede mellemøstlige ÆRESkodekser, selv om der naturligvis er flere
historisk betingede forskelle.

Jeg vil ikke hermed sige, at mellemøstlige indvandrere og de ÆRESbegreber,
som mange af dem mere eller mindre hylder, er umiddelbart sammenlignelige
med de syditalienske Amerika-udvandrere for fra ca. 100 år siden.

Min pointe er tværtimod, at hver indvandrergruppe både genspejler noget
alment for indvandrer-situationen; men i høj grad også noget unikt for netop
DENNE gruppe af indvandrere.

-----------

Men i modsætning til ikke-muslimske indvandrergrupper - som f.eks.
vietnamesere, kinesere og tamiler - kan muslimske indvandrere føle at de har
en grund til at være i opposition til et majoritetssamfund, som i så høj
grad hylder idealer og hvor flertallet indretter sig på måder, som er i så
diamentral modsætning til islams lære og mellemøstlige begreber om
anstændighed og ære.

AT man som rodløs ung med muslimsk baggrund kan føle sig fristet til at
tilsidesætte ethvert hensyn til et samfund, som man i forvejen foragter, og
som man føler er i en eller anden form for krig imod ens egen civilisation
eller religion, således at man selv ender med at begå vold og kriminalitet -
ikke fordi man er synderlig bevidst om islam; men fordi man i det mindste er
bevidst om sit had til det dansk/vestlige samfund - er en kendsgerning, som
ikke lader sig afvise, og som jo let kan påvises ved at konstatere, at
f.eks. vietnamesere og tamiler - som jo OGSÅ kommer fra borgerkrigsområder,
men som ikke ideologisk/religiøst står i opposition til de vestlige
samfundsidealer - er langt mindre repræsenterede i vore fængsler (og i de
øvrige vesteuropæiske landes fængsler) end unge med mellemøstlig baggrund er
det.

-------

De fleste er af Henrik Ilskov-Jensen, som har utrolig mange gode indlæg.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-04-09 10:08

Knud Larsen wrote:

> Har vi nu fået kristne bander, åh gud, og det fra danskerne som
> hverken tror på jomfrufødsel eller det evige liv, - hvad er verden
> kommet til.

25% tror på Jesus genopstandelse og 25% tror på det evige liv og 16% tror på
reinkarnation. Så nogen danskere tror på det!
Jf Megafonundersøgelse der blev offentliggjort i dag.

Jan

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-04-09 10:47

Jan Kronsell wrote:

> 25% tror på Jesus genopstandelse og 25% tror på det evige liv og 16%
> tror på reinkarnation. Så nogen danskere tror på det!
> Jf Megafonundersøgelse der blev offentliggjort i dag.

Ja, det viser noget om hvor primitive og uciviliserede mange er.

--
Kurt Lund

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-04-09 13:37

Kurt Lund wrote:

> Ja, det viser noget om hvor primitive og uciviliserede mange er.

Nu var mit indlæg et svar til Knud, der mente at ingen danskere troede på
det evige liv. Jeg gider ikke deltage i en dabat om religion.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-09 17:01

Jan Kronsell wrote:

> Nu var mit indlæg et svar til Knud, der mente at ingen danskere
> troede på det evige liv. Jeg gider ikke deltage i en dabat om
> religion.

Ingen? Jeg har mine tal fra Kristeligt Dagblad, - og de skriver at 17% tror
på at de ender i "himlen", - og har før skrevet at 16% af de "kristne"
danskere tror på jomfrufødslen.

Genopstandelsen var det tidligere 24% som troede på, så vidt jeg husker, og
det passer jo meget godt med Megafonen.

Fra : Ivannof

Dato : 14-04-09 11:37

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> 25% tror på Jesus genopstandelse og 25% tror på det evige liv og 16% tror
> på reinkarnation. Så nogen danskere tror på det!
> Jf Megafonundersøgelse der blev offentliggjort i dag.
>
> Jan
Hvis man spørger hvem jeg er og hvilken baggrund jeg har, vil jeg sikkert
svare trykker, familiefar, dansker og mange andre ting før jeg kommer ned
til: Nåh ja, kristen.

De fleste tyrkere, palæstinensere og andre fra mellemøsten vil først sige:
Muslim og dernæst hvilket land de kommer fra. Derfor kan man godt kalde en
bande med mellemøstlig baggrund for muslimsk men ikke en dansk bande for
kristen, for de er ikke loyale over for Jesus, men med Hells Angles,
Banditos eller andre.

Hilsen Ivan

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-04-09 16:37

Knud Larsen skrev:

> Har vi nu fået kristne bander, åh gud, og det fra danskerne som hverken tror
> på jomfrufødsel eller det evige liv, - hvad er verden kommet til.

Knud er dog for klog til at forsøge at stemple fætter Rune som dum.

--
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-09 17:04

Niels P Sønderskov wrote:

> Knud er dog for klog til at forsøge at stemple fætter Rune som dum.

Fætter Rune er ikke dum, han er bare villet uvidende, OG ude i et ærinde med
at kaste blår i folks øjne.

For et par uger siden var han jo ude med, at stening KAN ikke forekomme, for
det siger imam Pedersen selv er teknisk umuligt.

Det kan man så kalde dumhed eller "dumhed", - men måske snarere et udtryk
for selvhad.

Fra : hanzen

Dato : 11-04-09 10:18

"Niels P Sønderskov" <npsonder@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Meidahl Jensen har demonstreret deres lysende intelligens er der vel ikke
> meget mere at sige om de kristne bander?

Kristne bander?
Er det Indre Mission du tænker på?
Hvorfor holder du dig ikke til problemet i stedet for et krampagtigt forsøg
på at snakke udenom?

--
hilzen
hanzen

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-04-09 13:24

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Kristne bander?
> Er det Indre Mission du tænker på?
> Hvorfor holder du dig ikke til problemet i stedet for et krampagtigt

Søndertrolden har vist aldrig bidraget med andet end:
"Jeg har uendelig høj IQ og I er lort" ;-|

Mvh
Martin

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-04-09 16:40

hanzen skrev:

> Kristne bander?
> Er det Indre Mission du tænker på?
> Hvorfor holder du dig ikke til problemet i stedet for et krampagtigt forsøg
> på at snakke udenom?

Jeg er da bange for ikke at leve op til dit niveau: "Rune er en idiot,
og det er du også."

--
Niels

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-04-09 16:17

"Niels P Sønderskov" skrev i en meddelelse

> Nu hvor hanzen, Steen A.Thomsen, Kim2000, Martin >Larsen, @' og Michael
> Meidahl Jensen har demonstreret deres lysende >intelligens er der vel ikke
> meget mere at sige om de kristne bander?

Så kan vi jo vente spændt på at du forklarer sammenhængen mellem Muhammed
der står og sælger hash nede på Blågårdsplads og det at han er mærket af at
have familie i konfliktområder.
Det skulle ikke falde dig svært med din nå ja noget alternative intelligens.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-04-09 16:24

> [...]

> Meidahl Jensen har demonstreret deres lysende >intelligens er der vel ikke
> meget mere at sige om de kristne bander?

De kristne bander altså rocker etniske dansker ect , deres motiv til
kriminalitet kender vi jo ! At man finder på alle mulige undskyldninger når
det kommer til anden etniske kriminelle ovenikøbet nogle der er 4 generation
ja så må du meget undskylde at der forkommer mig noget sært.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-04-09 16:45

Michael Meidahl Jensen skrev:

> [...]
> det kommer til anden etniske kriminelle ovenikøbet nogle der er 4 generation
> ja så må du meget undskylde at der forkommer mig noget sært.

Bravo, du har måske alligevel forstået hvad Rune Engelbreth Larsen
skriver. Og selv de mest begavede modstandere føler du trang til at
udnævne til tågehoveder?

--
Niels

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-09 17:09

Niels P Sønderskov wrote:

> Bravo, du har måske alligevel forstået hvad Rune Engelbreth Larsen
> skriver. Og selv de mest begavede modstandere føler du trang til at
> udnævne til tågehoveder?

Rune har ikke forklaret hvorfor fx jøder fra koncentrationslejre ikke blev
kraftkriminelle da de kom tilbage til deres hjemsteder eller til andre
lande. Der er mange andre folk, som har været ude for langt større traumer
end man får af at fise rundt i en libanesisk flygningelejr, og som ikke
bliver stærkt kriminelle af det, - for slet ikke at tale om deres sønner og
sønnesønner f
født i et indvandringsland.

Men Rune ville nok bare sige: "puuuuh", sådan må man ikke tænke, det er
haram, så det fober i Runes moralske fiber.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-04-09 17:10

"Niels P Sønderskov" skrev i en meddelelse

> Bravo, du har måske alligevel forstået hvad Rune >Engelbreth Larsen
> skriver. Og selv de mest begavede modstandere føler >du trang til at
> udnævne til tågehoveder?

Du er ikke alt for spids hva ! , Engelbreth har intet skrevet som vi ikke
har vidst de sidste 30 år . Alle mulige tiltag er blevet forsøgt , der er
offeret milioner på at analyserer vuderer og forstå på sociale tiltag o.s.v
Alt sammen begået af de klogeste hoveder på området.
Hvor meget har det hjulpet ? , vi kan vel ikke sætte Socialhjælpen så meget
op at der er råd til at købe en Audi kan vi ??.
Derfor er Rune fliphovede et tågehovede der leder efter alle mulige
argumenter for at ungå at se problemet i øjene
intet nyt under solen der .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 11-04-09 17:16

> [...]
> Derfor er Rune fliphovede et tågehovede der leder efter alle mulige
> argumenter for at ungå at se problemet i øjene

Bravo trukket tilbage igen.

--
Niels