Politiet er meget interesseret i røvhuller
Fra : Thomas M

Dato : 09-04-09 20:30

Politiker: Politi undersøgte ældre mænd bagi

"Mogens Petersen, som er næstformand i Nørrebros Lokaludvalg fortæller til
TV Avisen klokken 18.30, at politiet på et tidspunkt gennede en gruppe ældre
mænd fra en kortklub ned i klubbens kælder. Der blev de bedt om at bøje sig
forover, hvorpå de blev udsat for de grænsoverskridende undersøgelser. "
Forulempet af politiet på Nørrebro

"- Hvis det hele er foregået som ejeren og de andre fortæller, så har
politiet gjort noget ulovligt, forklarer Merethe Stagetorn.

- De må ikke lave en legemsundersøgelse på folk, medmindre de er sigtet for
noget, og så skal det være en læge, der laver undersøgelsen."

Hvorfor politiet pludselig er interesseret i folks røvhuller, pga.
bandekrigen på Nørrebro, ved jeg ikke.

Kan man egentligt gemme håndvåben eller en AK-47 oppe i røven?

--
/ Thomas

Fra : Pnic

Dato : 09-04-09 21:45

"Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> - De må ikke lave en legemsundersøgelse på folk, medmindre de er sigtet
> for noget, og så skal det være en læge, der laver undersøgelsen."

Ja, det forklarede Bo så den anden dag!
Noget om en butik og polymer materiale i røven
på gamle mennesker.
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/57d2083c7f30585b?hl=da&dmode=source

/Pnic

Fra : Pnic

Dato : 09-04-09 21:59

"Pnic" <pnic@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> "Thomas M" <its@secret> skrev i meddelelsen

> Ja, det forklarede Bo så den anden dag!
> Noget om en butik og polymer materiale i røven
> [...]

Ja, Bo du må sku undskylde hvis du bliver stjålet af NordKorea,
du må hellere gemme dig!

/Pnic

Fra : N_B_DK

Dato : 09-04-09 22:09

"Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Kan man egentligt gemme håndvåben eller en AK-47 oppe i røven?

Du ser muligheder? men ok, nu er du jo også et røvhul af dimensioner.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Preben Larsen.

Dato : 09-04-09 22:14

N_B_DK sendte dette med sin computer:
> "Thomas M" <its@secret> wrote in message

> Du ser muligheder? men ok, nu er du jo også et røvhul af dimensioner.

Ville være en glimrende ide, hvis han gemte en håndgranat, og lige hev
splitten ud inden han tog bukser på.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 09-04-09 22:13

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Politiker: Politi undersøgte ældre mænd bagi

Gjorde de virkelig Thomas

Og du ved naturligvis at det
hele er forgået på den måde som de arme røvhuller beskriver.

Du har set det med dine egne øjne ??

Og nej du ved ikke hvorfor politiet pludselig er interesseret i folks
røvhuller for du ved ikke om det er sandheden ! Mogens Petersen ved det
heller ikke .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 09-04-09 23:02

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Gjorde de virkelig Thomas

Det rapporteres der, at de gjorde, ifølge
artiklen Thomas referer til.
Du kan godt læse, ikke ?

> Og du ved naturligvis at det
> hele er forgået på den måde som de arme røvhuller beskriver.

På sammen på som du ved det ikke er sket.
Hvad står tilbage er, at påstanden er rejst af forskellige personer,
med hinanden-lignende beretninger.

> Du har set det med dine egne øjne ??

Du er med på at Thomas linkede til et par artikler, ikke ?
Og i de artikler fremgår det at andre har, ikke blot set det, men oplevet
det.

> Og nej du ved ikke hvorfor politiet pludselig er interesseret i folks
> røvhuller for du ved ikke om det er sandheden !

Et motiv fremgår ellers tydeligt af artiklen værende den igangværende
bande-konflikt.
Motiv og øjenvidneberetninger.

>Mogens Petersen ved det
> heller ikke .

Mogens Petersen gengiver øjenvidnebeberetninger.
Kan du forstå det eller er det en for stor mundfuld sådan rent mentalt ?

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-04-09 00:32

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Det rapporteres der, at de gjorde, ifølge
> artiklen Thomas referer til.
> Du kan godt læse, ikke ?

Skal vi lige tage Thomas's egen komentar igen

"Hvorfor politiet pludselig er interesseret i folks røvhuller, pga.
bandekrigen på Nørrebro, ved jeg ikke"

for ham er det altså et faktum at det er sket.

> På sammen på som du ved det ikke er sket.

Jeg påstår jo heller ikke hverken det ene eller det andet
Jeg fortæller her Thomas at det er andenhånds viden.

> Hvad står tilbage er, at påstanden er rejst af forskellige >personer,
> med hinanden-lignende beretninger.

Og det ændre på hvad ?

> Du er med på at Thomas linkede til et par artikler, >ikke ?

Nej jeg er helt med på at Thomas prøver efter bedste evne at sælge sagen som
et faktum uden at han rent faktisk har andet end andenhåndsviden.

> Mogens Petersen gengiver øjenvidnebeberetninger.
> Kan du forstå det eller er det en for stor mundfuld >sådan rent mentalt ?

Trediehånds beretning ?

Og så skulle der lige en sviner med om hvad den gode Weber mener at vide om
min mentale formåen.
Hvornår har du tænkt dig at forny din retorik blot en smule.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Thomas M

Dato : 10-04-09 01:10

> [...]

> bandekrigen på Nørrebro, ved jeg ikke"
>
> for ham er det altså et faktum at det er sket.

Bliver der løjet i begge nyhedsartikler, er det det du gerne vil sige?

Har du selektiv hukommelse, således kun de nyheder som du er enig i, er de
eneste nyheder som er sande?

--
/ Thomas

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-04-09 12:57

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Bliver der løjet i begge nyhedsartikler, er det det du >gerne vil sige?

Nej det er det ikke , jeg siger blot du er naiv hvis to øjenvidneberetninger
og en politiker kan gøre det ud for sandheden for dig .

> Har du selektiv hukommelse, således kun de nyheder >som du er enig i, er
> de eneste nyheder som er sande?

Hvem er det lige der evig og altid finder artikler frem der passer som fod i
hose til den virkelighed du mener er der ude , ganske som Marlene er du ikke
en skid bedre hvad det angår , den eneste forskel er at du mener at have
moral og etik på din side !.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : N_B_DK

Dato : 10-04-09 13:15

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
message news:49df33f2$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> den eneste forskel
> er at du mener at have moral og etik på din side !.

LOL den dreng aner sq ikke hvad de 2 ord betyder.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Thomas M

Dato : 10-04-09 13:31

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Nej det er det ikke , jeg siger blot du er naiv hvis to
> øjenvidneberetninger og en politiker kan gøre det ud for sandheden
> for dig .

Det du siger er, at tror man på øjenvidneberetninger, så er man naiv =
øjenvidneberetninger skal man ikke tro på. Ergo lyver øjenvidneberetninger.
Det er det du siger.

--
/ Thomas

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-04-09 13:50

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Det du siger er, at tror man på øjenvidneberetninger, så >er man naiv =
> øjenvidneberetninger skal man ikke tro på. Ergo lyver

Nej Erasmus det er ikke det jeg siger , du bringer et indlæg med et link
til nogle øjenvidneberetninger og en politiker udtaler sig på baggrund af
disse øjenvidneberetninger. Hverken du eller politikeren kan vide om
øjenvidneberetningerne er sande eller falske.
Lige så lidt som vi kan vide om politiets beretninger er sand eller falsk.

Jeg beskylder dig for at male dit indlæg op som om at det er sandheden der
fortælles og du bruger politikerns udsagn til at underbygge historien med ,
selv om han blot videre bringer øjenvidneberetningerne.

Du er jo ikke selv et øjeblik i tvivl om at politiet kan finde på at pille
folk i røven blot for at chikanere , især hvis hudfarven er forkert og alt
sammen under dække af bandekrigen
Det er jo din agenda , er det ikke.

Men lad os nu se , næste gang du svare på et af Marlene's krimi link kan jeg
jo bruge samme argument som du og Weber bruger i denne tråd ! , for Marlene
maler også sine indlæg op til de passer til hendes agenda.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 10-04-09 07:41

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Skal vi lige tage Thomas's egen komentar igen

Jo, lad os endelig det.

> "Hvorfor politiet pludselig er interesseret i folks røvhuller, pga.
> bandekrigen på Nørrebro, ved jeg ikke"
>
> for ham er det altså et faktum at det er sket.

Gudfader bevares.
Du tager da vist tingene lidt for bogstaveligt.
Det er squ ikke studenterhuen der strammer, hva´?!

> Jeg påstår jo heller ikke hverken det ene eller det andet
> Jeg fortæller her Thomas at det er andenhånds viden.

Nej, du bidrager i det hele taget med meget lidt til tråden.

> Og det ændre på hvad ?

At det er muligt at Politiet godt kan li´ at rende rundt
og pille folk i nummeren.

Motiv og øjenvidneberetninger.

> Nej jeg er helt med på at Thomas prøver efter bedste evne at sælge sagen
> som
> et faktum uden at han rent faktisk har andet end andenhåndsviden.

Bare rolig, Meidahl.
Gennemsnitslæseren kan godt gennemskue at Thomas referer til 2 artikler
og læse hvad der står uden din hjælp.

> Trediehånds beretning ?

Samt beretninger fra folk, der har været udsat for det.

> Og så skulle der lige en sviner med om hvad den gode Weber mener at vide
> om
> min mentale formåen.

Hvis du nu skal læse, som du læser bedst, nemlig bogstaveligt,
burde du vide at jeg ikke skriver noget om din mentale formåen,
men blot stiller dig et simpelt spørgsmål.

> Hvornår har du tænkt dig at forny din retorik blot en smule.

Den dag du skriver noget intelligent.?!

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-04-09 13:16

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

> Gudfader bevares.
> Du tager da vist tingene lidt for bogstaveligt.
> Det er squ ikke studenterhuen der strammer, hva´?!

Øhh Jeg skal ikke tage et indlæg fra Thomas bogstaveligt ?

> Nej, du bidrager i det hele taget med meget lidt til >tråden.

Og hvad bidrager du med ? din vanelige nedladne facon
Hvor du ikke et øjeblik er i tvivl om et moral etik og det "rigtige"
menneskesyn er på din side , ganske som Thomas.
> At det er muligt at Politiet godt kan li´ at rende rundt
> og pille folk i nummeren.
>
> Motiv og øjenvidneberetninger.

Og politiet piller så kun folk i nummeren når de har den forkerte hudfarve ,
bliver det dit næste argument ?

> Bare rolig, Meidahl.
> Gennemsnitslæseren kan godt gennemskue at Thomas >referer til 2 artikler
> og læse hvad der står uden din hjælp.

Nej hved du hvad ! , gennemsnitslæseren kan godt gennemskue at den eneste
forskel på et af Marlene's indlæg og så bla dine og Thomas's er at i
harcelerer over to forskelige ting.
Der bliver kun fundet artikler frem fra div aviser hvis de passer til
korstoget.

I sviner folk til der bringer links til fremmede kriminaltiet
påstår med store armbevægelser at man nok ikke skal tro alle beretninger
o.s.v , når så jeg formaster mig til at gøre det samme ved et af Thomas's
"links" ja så er det ikke studenterhuen der tykker ! Hvor herrebevares.

> Samt beretninger fra folk, der har været udsat for det.

Ja ja det er godt med dig ! , havde linket omhandlet
nogle der var offer for fremmede volds kriminalitet så havde "samme
beretninger fra folk" været noget ganske andet , typisk Weber !

> Hvis du nu skal læse, som du læser bedst, nemlig >bogstaveligt,
> burde du vide at jeg ikke skriver noget om din mentale >formåen,
> men blot stiller dig et simpelt spørgsmål.

Nåå på den måde , okay sådan lige som -
Er du virkelig så snot dum som dine indlæg bære vidnesbyrd om ?
et ordinært spørgsmål ikke også Weber

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 10-04-09 16:59

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Øhh Jeg skal ikke tage et indlæg fra Thomas bogstaveligt ?

Det spørgsmål siger alt.

> Og hvad bidrager du med ?

>din vanelige nedladne facon
> Hvor du ikke et øjeblik er i tvivl om et moral etik og det "rigtige"
> menneskesyn er på din side , ganske som Thomas.

Naturligvis har jeg den rette etik og det rette menneskesyn.
Det behøver du ikke fortælle mig.

> Og politiet piller så kun folk i nummeren når de har den forkerte hudfarve
> ,
> bliver det dit næste argument ?

Lille ven, jeg har skam slet ikke argumenteret for noget som helst
m.h.t. Politiets påståede fremfærd.

> Nej hved du hvad !

Ja, det gør jeg.

>, gennemsnitslæseren kan godt gennemskue at den eneste
> forskel på et af Marlene's indlæg og så bla dine og Thomas's er at i
> harcelerer over to forskelige ting.

Jeg harcellerer skam ikke over noget.

> Der bliver kun fundet artikler frem fra div aviser hvis de passer til
> korstoget.

Det er vist dig, der er på et korstog.

> [...]
> o.s.v , når så jeg formaster mig til at gøre det samme ved et af Thomas's
> "links" ja så er det ikke studenterhuen der tykker !

Enten påpeger du det samme ved Kim2000´s indlæg eller også
må man konkluderer, at du er dobbeltmoralsk hvorefter
man kan spekulerer lidt over forskellen mellem Thomas M´s indlæg
og Kim2000´s indlæg.
Hmmm....

>Hvor herrebevares.

Et kristent korstog ?

> Ja ja det er godt med dig !

Ikke mig, men artiklen.
Har du svært ved at læse en artikel ?

>, havde linket omhandlet
> nogle der var offer for fremmede volds kriminalitet så havde "samme
> beretninger fra folk" været noget ganske andet , typisk Weber !

Ahh...nogle, der var ofre for fremmedes voldskriminalitet.
Dit yndlingstema.
Og hvis fremmede muligvis er offer for uberettigede kropsvisitering
er du der som et søm.

Kan du se den røde tråd ?!

> Nåå på den måde

Ja, på den måde.

>, okay sådan lige som -
> Er du virkelig så snot dum som dine indlæg bære vidnesbyrd om ?

Ak ja, du evnede alligevel ikke at forstå, hvad jeg skrev.

> et ordinært spørgsmål ikke også Weber

Et spørgsmål, der bevidner at du absolut intet fatter :)

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-04-09 18:54

"Michael Weber" skrev i en meddelelse

Snip:

Hvis jeg havde svaret på Thomas's indlæg med en bekræftelse på han holdning
, givet ham ret i at der her helt sikkert var tale om uberettigede
kropsvisitering.
Ja så havde jeg lige med et bidraget til tråden med noget så havde
studenterhuen trykket de rigtige steder o.s.v.

og hvis du ikke har argumenteret for noget som helst
m.h.t. Politiets påståede fremfærd , hvad i alverden har du
så her i tråden ? altså udover at svine med din nedladne retorik og frelste
moral.

du er en Kasper Hauser der end ikke fatter din egen signatur og som du bye
the way også har lånt fra andre.

EOD

Fra : Michael Weber

Dato : 10-04-09 19:15

> [...]
> Ja så havde jeg lige med et bidraget til tråden med noget så havde
> studenterhuen trykket de rigtige steder o.s.v.

Hvis bare du havde bidraget med et eller andet.
F.eks. noget med at man skal huske, at man er uskyldig
til det modsatte er bevist.Også hvis man er Politi-betjent.
Eller man ikke skal genereliserer på baggrund af artikler.
Den slags kunne du have kommet med.

> og hvis du ikke har argumenteret for noget som helst
> m.h.t. Politiets påståede fremfærd , hvad i alverden har du
> så her i tråden ?

Jeg udstiller dig for hvad du er.

>altså udover at svine med din nedladne retorik og frelste
> moral.

Jeg kan ikke engang sige du en moral.

> du er en Kasper Hauser der end ikke fatter din egen signatur og som du bye
> the way også har lånt fra andre.
>
> EOD

Du klippede lige lovligt meget fra, så du får det lige igen:

Du skrev :
> [...]

Hvortil jeg svarede:

Ak ja, nogen gange kan dét man _ikke_ siger, sige mere end det man faktisk
siger.
Ikke sandt Meidahl ?!

--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.

Fra : Kim2000

Dato : 10-04-09 08:09

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> "- Hvis det hele er foregået som ejeren og de andre fortæller, så har
> politiet gjort noget ulovligt, forklarer Merethe Stagetorn.

Og ordet er i denne sammen _hvis_. Der er naturligvis næppe nogen tvivl om
at disse folk har en livlig fantasi for sikre sig at politiet ikke kommer
igen - så har de sikret sig et skjulested for våben.

Fra : JBH

Dato : 11-04-09 00:10

Ja, Var det ikke dig som de aflagde besøg for nogen tid siden ?

/JBH