Et politisk fejlræsonnement - LLR
Fra : codraecr@guerrillama~

Dato : 07-04-09 10:44

Er jeg virkelig den eneste som er vildt provokeret når
man ser den nye statsminister gå rundt med dette fedtede fadøls smil?

Han sidder på bl.a. min stemme. Og jeg vil naturligvis aldrig stemme
på en person som ham. Bilags svindel, drukture og den slags
som sikkert gør sig blandt hans ligemænd - Jeppe Kofoed, Søren Pind,
Brixtofte og
hvad de ellers hedder - det er ikke det man vinder min stemme på.

Nu er ræsonnementet sikkert at når det kommer til stykket om
2 år - så vil jeg stå og vakle mellem ham og Helle Thorning, Villy
m.fl.
Og tænke ... jaah, men jeg er jo borgerlig, så derfor stemmer
jeg på ham alligevel ...

DUUUT .... reality check. Det kan godt være at alle andre borgerlige
vil tænke
sådan. Men jeg stemmer IKKE på drukmåse og bilagssvindlere.
Så når han sidder og skåler med Søren Pind i Statsministeriet
under fremvisning af "i Tyrens tegn" til en "arbejdsfrokost" -
så nej. Min stemme får de ikke.
Og jeg husker også venstres ledelse som har indsat den mest pinlige
regering og statsminister jeg kan huske - nogensinde.
Så - er det meget lige - så går jeg over og stemmer Helle Thorning.
Hvis det er som forventeligt - at også andre vil tænke
at det bare er et for lavt niveau - det er er jo trods alt ikke en VU
spejder
lejr manden er blevet sat i spidsen for. Og Helle Thorning fører
kæmpe stort - så nøjes jeg med at blive hjemme.

Det var engang ærefuldt at være statsminister - med denne
generation af ungdompolitikere er posten blevet vanæret.
Og utroligt at det blev Venstre som gjorde det.
Det er sikkert ikke muligt med den nuværende mandat fordeling
at få dem dømt ved en domstol.
Men lad os lige tænke os om. Det er det der ville ske for alle
andre privat personer der lavede bilags svindel for 400.000 kr.
Fængselsstraf!
Det er uværdigt at have sådanne typer som statsminister .
Ligegyldigt om der så er noget man ellers kan være enig med ham
i andre ting.

Magtens arrogance har talt. Og de har tænkt at den tåbelige befolkning
bare siger ja og ammen til dem - fordi de ikke tør andet grundet
alternativet.
Og ellers vil de jo så bruge de beskidte tricks der står til deres
rådighed.
Javel. Og det vil måske også lykkedes for disse mennesker.
Men min stemme får de ikke. Og jeg er rasende
over at de satte en person som Lars Løkke ind
efter Fogh. De kunne have sat Louise Gade ind.
De kunne have ... osv. De valgte en drukmås og bilagssvindler.
På min stemme. ....
Hvis der ellers stadig er demokrati ved næste gang - kan de
der være sikre på at min stemme får de ikke.

Hans S.

Fra : Ralph

Dato : 07-04-09 17:55

<codraecr@guerrillamailblock.com> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg har det lige modsat - rart at der endeligt sidder et MENNESKE på
formandsstolen. MEEEEN derfra og så til at stemme på ham, lad os nu se.

--
Ralph - stol aldrig på en mand der ikke drikker!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 07-04-09 18:20

"Ralph" skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Ralph - stol aldrig på en mand der ikke drikker!

LOL Respekt Ralph .......

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kert Rats

Dato : 07-04-09 20:39

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:49db8b33$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> LOL Respekt Ralph .......

Og stol aldrig på en mand under 100 kg (sagde den trivelige)

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 18:31

On Tue, 7 Apr 2009 09:43:56 -0700 (PDT), codraecr@guerrillamailblock.com
wrote:

> Er jeg virkelig den eneste som er vildt provokeret når
> man ser den nye statsminister gå rundt med dette fedtede fadøls smil?

KAN du ikke komme med andet end barnlige provokationer.?

> Han sidder på bl.a. min stemme. Og jeg vil naturligvis aldrig stemme
> på en person som ham.

Så stem på en anden. Hvor svært kan det være.?

>Bilags svindel, drukture og den slags
> som sikkert gør sig blandt hans ligemænd - Jeppe Kofoed, Søren Pind,
> Brixtofte og
> hvad de ellers hedder - det er ikke det man vinder min stemme på.

Hvornår kommer du med noget relevant for dk.politik ?

> [...]
> vil tænke
> sådan. Men jeg stemmer IKKE på drukmåse og bilagssvindlere.

Suk. Flere barnligheder.

> [...]
> Og jeg husker også venstres ledelse som har indsat den mest pinlige
> regering og statsminister jeg kan huske - nogensinde.

Så stem dog på de røde, hvis du har det så slemt.

> [...]
> lejr manden er blevet sat i spidsen for. Og Helle Thorning fører
> kæmpe stort - så nøjes jeg med at blive hjemme.

Stadig intet relevant.

> Det var engang ærefuldt at være statsminister - med denne
> generation af ungdompolitikere er posten blevet vanæret.
> Og utroligt at det blev Venstre som gjorde det.

Hvordan og af hvem.?

> Det er sikkert ikke muligt med den nuværende mandat fordeling
> at få dem dømt ved en domstol.

For hvad.?

<snip resten af barnlighederne>

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-04-09 21:54

<codraecr@guerrillamailblock.com> skrev i en meddelelse

> Hans S.

Den er god med dig, Wilstrup. Skrub du bare tilbage under stenen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-09 07:53

<codraecr@guerrillamailblock.com> skrev i meddelelsen
[...]

*Jeg fatter ikke at du overhovedet ikke har lyttet til fornuft i tide
og stemt på et andet parti end Fjoghets. Han blev jo også kendt for sin
"kreative bogføring" og måtte gå af som skatteminister i sin tid. Og ham
har du givet din stemme? Men det kunne så være at du lytter til fornuft
en anden gang.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-04-09 08:30

Arne H. Wilstrup <ahw> wrote:

> Men jeg stemmer IKKE på drukmåse

> Det var engang ærefuldt at være statsminister

Kan du huske Viggo Kampmann, Jens Otto Krag og Per Hækkerup?

Viggo Kampmann var gået på druk i Helsingfors; han blev skyndsomt hentet
hjem til København, fik rent tøj på - og kunne derefter holde en
pressekonference uden problemer; ingen kunne mærke alkoholprocenten på
ham.

Jens Otto Krag havde samme forhold til alkohol, og havde i øvrigt
regelmæssigt damer placeret i liggende stilling på det
statsministerielle skrivebord; han trængte tydeligvis til lidt
afveksling fra Helle Virkner ... begge disse statsministre overtog i
øvrigt posten midt i en valgperiode, uden valg, lige som det i øvrigt
var sket for H C Hansen, og senere skulle ske for Anker Jørgensen, Poul
Schlüter og Poul Nyrup Rasmussen.

Og så er der stud.polit. Per Hækkerup, ja, selv som udenrigsminister var
han »stud.polit.«. Kan du huske da han blev interviewet i DRTV. I
forlokalet havde han siddet og pimpet den fra sin medbragte whiskey, men
ikke engang da han blev interviewet kunne han undvære den.

Så kamerafolkene zoomede stille og roligt ind på det glas og den flaske
whiskey, der stod på gulvet neden for den stol, Per Hækkerup sad på ...

Ih, hvor er tiden blevet puritansk, også uden for feministiske kredse.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-09 14:13

> [...]
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk
> Errare humanum est, sed in errore perseverare turpe est

Kan man mon udlede, at du finder det formålstjenligst at have alkoholikere
og sindssyge som ministre?

Det eneste du åbenbart har det lidt vanskeligt ved, angående de nævnte
personer, er åbenbart at den ene kun var "Stud", og ikke færdig
akademikerfjols?

Egon